Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gorgon
    replied
    Laukiama išskirtinių naujo Uosto direkcijos pastato architektūrinių idėjų

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė naujo įmonės administracinio pastato ir kruizinių laivų terminalo projektinių pasiūlymų tarptautinį konkursą. Dėl išskirtinės vietos bei architektūrinių sprendimų tikimasi, kad naujasis pastatas, o kartu ir būsimasis kruizinis laivų terminalas taps Klaipėdos uosto simboliu, atspindinčiu jūrinį identitetą.


    Senasis pastatas: https://goo.gl/maps/e1qjPGsjveKeksFB9

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Rekonstrukciją planuojančio “Vaidilos” kino teatro savininko negąsdina nei brangymetis

    Click image for larger version

Name:	vaidila.jpg
Views:	2552
Size:	486,8 kB
ID:	1900009

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Startuoja Vingio pasažo tvarkymo darbai

    Specialistams visapusiškai įvertinus Vingio pasažo būklę, buvo nuspręsta skverą tvarkyti iš esmės: įrengti papildomus takus aplink skvero žaliąsias erdves ir suoliukus, sukurti didesnę vaikų žaidimų erdvę, šiaurinėje parko dalyje suprojektuoti stacionarų lauko tualetą. Rytinėje sklypo dalyje bus pastatyta nauja šiuolaikiška metalinių konstrukcijų stoginė su grūdinto stiklo stogo danga. Bus įrengti dviračių stovai, šiukšlių dėžės, atnaujinti mediniai suoliukai. Skvero akcentu taps dekoratyvinis laikrodis. Taip pat numatyta įrengti naują skvero ir jo prieigų apšvietimą, sutvarkyti visos tvarkomos teritorijos žaliąsias zonas, suformuoti naujus želdynų plotus.
    Gyventojai Vingio skvere galės jaustis saugiau negu iki šiol ir dėl įrengtų vaizdo stebėjimo kamerų.
    Šių metų miesto biudžete Vingio pasažo teritorijos tvarkymui numatyti 300 tūkst. Eur. Darbų atlikimo terminas – 27 mėn.

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Naujosios mokyklos statybos

    Click image for larger version  Name:	2021-05-22DJI_0399-scaled.jpg Views:	1 Size:	1,11 MB ID:	1892197
    Paskutinis taisė Scarface; 2021.06.10, 08:24.

    Komentuoti:


  • TheNewYork_er
    replied
    Ok, tai pasirinko vieną nuobodesnių variantų... Anyways, smagu, kad iš viso kažkas daroma toje vietoje
    Suprnatu, kad turbūt didžiąja konkursinio balo dalį sudarė galima statybos samata, tačiau manau, kad Baltų slėnis būtų buvęs ne kažką brangesnis pastatyti, o atskiri korpusai būtų lengviau panaudojami, jei kartais bendra erdvė SMK būtų reikalinga mažiau: esnt poreikiui išnuomoji atskirus korpusus
    Paskutinis taisė TheNewYork_er; 2021.06.02, 07:47.

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Paaiškėjo, kaip Klaipėdoje atrodys Baltijos šalyse analogų neturėsiantis holistinis centras

    Paaiškėjo Socialinių mokslų kolegijos (SMK) organizuoto Holistinio žmogaus tobulėjimo centro „Holaxy“ architektūrinio konkurso nugalėtojas. Iš keturių konkursui pateiktų projektų geriausiu pripažintas klaipėdiečių architektų biuro „TAU projektai“ darbas „DNR24“.
    Click image for larger version

Name:	DNR24-2.jpg
Views:	2751
Size:	103,9 kB
ID:	1890099

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Kiek suprantu tik Pynė neturės parkingo tarp gatvės ir pastato. Gala, kad pats pastatas man mažiausiai patinka ir labai abejoju, kad jis laimės. Šiaip džiugu, kad bandoma užkišinėti Klaipėdos skyles.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Holaxy Klaipėda autoriai išanalizavę komisijų skonį

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Holistinio žmogaus tobulėjimo centro konkurse – keturios idėjos
    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...turios-idejos/
    Socialinių mokslų kolegija (SMK), uostamiestyje, Šiaurės prospekte, planuojanti įgyvendinti Holistinio žmogaus tobulėjimo centro „Holaxy“ projektą, paskelbė darbus, pateiktus architektūriniam konkursui. Jo metu buvo sulaukta keturių idėjų.

    Konkursiniai projektai visuomenei pristatomi ir virtualioje erdvėje – su darbais galite susipažinti interneto puslapyje www.Holaxy.com.
    Virtuali paroda – „Holaxy“ holistinio žmogaus tobulėjimo centro architektūrinių projektinių siūlymų atviro konkurso darbai.

    Tam, kad išrinktume labiausiai „Holaxy” iniciatyvą atspindintį architektūrinį projektą, mums svarbi klaipėdiečių ir kitų Lietuvos žmonių nuomonė, todėl prašome Jūsų peržvelgti konkursinius darbus ir pateikti savo atsiliepimus apie kiekvieną iš jų.

    Konkursiniai darbai

    Baltų slėnis


    DNR24


    Holaxy Klaipėda


    Pynė

    Komentuoti:


  • Efka_01
    replied
    Įspūdingos idėjos Klaipėdos Vasaros estradai: miesto valdžia priėmė sprendimą, ką darys toliau

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1490972?copied

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied

    Buvusios „Švyturio“ alaus daryklos Klaipėdoje pastatų konversijai – „žaliasis koridorius“

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/klaiped....d?id=86952063

    Pateikta daugiau vizualizacijų. Panašu daryklą nusipirko nauji savininkai, kurie toliau tes pastatų konversiją.





    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Puikus klausimas. Vat kodėl LEZas netilpo kur nors už aerodromo, toli nuo tankiai apgyvendintų rajonų? Gal dėl to, kad ten jau nebe Klaipėdos miestas, o rajonas ir susitart nepavyko? O nuo nešvaraus oro kenčia visi klaipėdiečiai. Be to, jei vietos dabar netrūksta, tai nereiškia, kad nereikia palikti ploto plėtrai po dešimtmečių ar šimtmečio.
    Apie LEZą prie aerodromo net nesvarstė.

    Klaipėdos LEZ istorija: nuo neišbrendamos ganyklos iki pasaulinio pripažinimo

    Būdamas ir Klaipėdos miesto tarybos nariu, KVG direktorius E. Gentvilas parengė miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektą ir būsimos laisvosios ekonominės zonos ribų aprašymą su teritorijos grafiniu planu.

    „Šiame projekte buvo numatytos trys teritorijos zonai vystyti. Pirmoji apėmė Smeltės pusiasalį, Vakarų laivų gamyklą ir Malkų įlankos apylinkes. Antroji teritorija buvo toje pat vietoje, kur dabar yra LEZ. Trečioji – netoli „Draugystės“ geležinkelio stoties. <...> 1995 metų rugsėjo 14 d. Klaipėdos miesto savivaldybės taryba po audringų diskusijų priėmė sprendimą dėl Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos steigimo pagal E. Gentvilo pateiktą projektą. Vos dviejų balsų persvara…“, – nurodoma knygoje.

    Tačiau pritarti tokiems miesto norams centrinė valdžia neskubėjo. Diskusijos dėl laisvosios ekonominės zonos vietos ir derinimai truko lygiai metus.

    „Daugiausiai problemų, derantis su šalies valdžia, sukėlė šalia uosto esanti teritorija, siūloma zonos steigimui. Sulaukėme didžiulio pasipriešinimo. Mums buvo tiesiai pareikšta, esą nėra ko lįsti prie uosto, tai nacionalinio saugumo interesai. O mes mat norime leisti čia arabams ir amerikonams su savo kapitalu ateiti! Taigi, vieta zonai šalia uosto iš karto buvo atmesta“, – knygoje cituojamas E. Gentvilas.

    Vieta zonai į pietus nuo „Draugystės“ stoties, kur buvo numatyta apie 400 ha žemės logistinei veiklai, taip pat buvo labai greitai atmesta, nes teigta, kad ši vieta reikalinga miesto gyvenamųjų rajonų plėtrai ir su tuo susijusioms miesto reikmėms.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...o-pripazinimo/

    Trečioji teritorija būtu buvusi pati palankiausia, nes pakankamai toli nuo gyvenamųjų namų. Beto nutiesus pietinį aplinkelį ir rekonstravus ĮŠilutės kelią transporto srautai galėtu visiškai aplenkti gyvenamuosius rajonus. Plius užsodinus mišku teritoriją tarp Jūrininkų pr. ir Draugystės stoties būtu galima visiškai atskirti gamyklas nuo daugiabučių. Atmesta, nes tuometu vis dar tikėta kad pavyks vėl užkurti sovietines statybas!

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pačio miesto nelabai reikia plėsti (kol kas). Atvirkščiai, geriau tankinti ir pertvarkyti senus pramoninius rajonus miesto ribose. Taip ir atliekama, nors ne masiškai. O ateityje galima būtų.užstatyti kai kuriuos plotus tarp miesto ir rajono (nuosavų namų kvartalų). Pramonės objektams galėtų būti skirta geresnė vieta, o uosto teritoriją galima pertvakyti taip, kad gyventojai turėti daugiau prieiegos prie marių. Kita vertus, galbūt nebėra ambicijos labiau investituoti mieste, nes gyventojų skaičius sumažėjo, o rajone gyvenantiems nelabai norisi miesto šurmulio šalia.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė LuDux Rodyti pranešimą

    Negi jau kažkas Klaipėdoje nebetelpa?
    Puikus klausimas. Vat kodėl LEZas netilpo kur nors už aerodromo, toli nuo tankiai apgyvendintų rajonų? Gal dėl to, kad ten jau nebe Klaipėdos miestas, o rajonas ir susitart nepavyko? O nuo nešvaraus oro kenčia visi klaipėdiečiai. Be to, jei vietos dabar netrūksta, tai nereiškia, kad nereikia palikti ploto plėtrai po dešimtmečių ar šimtmečio.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    RailBaltica ar ne, bet Klaipėdai reikėtų geresnio susisiekimo su Kaunu ir Vilniumi, kurie yra svarbūs ekonominiai ir urbanistiniai šalies centrai. Būtų puiku, jeigu kelionė/krovinių gabenimas geležinkeliais truktų 1.5-2 val. maksimum. Dabar aktuali kelionės trukmė - 4-4.5 val. yra ilgoka ir tai jau yra svaresnė laiko investicija. Lietuva pakankamai nedidelė šalis ir efektyviai atnaujinus infrastruktūrą, galima būtų patogiai keliauti visiems tarp Pajūrio/uosto ir Kauno bei sostinės.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.03.08, 17:30.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė evaldas22 Rodyti pranešimą
    Ką manote apie Klaipėdos likimą Rail Baltica projekto nuošalyje?
    https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
    Manau RailBalticą reikia įrašyti į 2030 Mėlynojo proveržio strategijos tikslus.

    Komentuoti:


  • evaldas22
    replied
    Ką manote apie Klaipėdos likimą Rail Baltica projekto nuošalyje?
    https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai.
    Negi jau kažkas Klaipėdoje nebetelpa?

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Atleiskite, jei straipsnis ne visai į temą, tačiau labiau tinkančios temos forume neradau:

    Nauji miesto dokumentai leis drąsiau planuoti ateitį

    Vasario 25 d. posėdžiausiančiai Klaipėdos miesto savivaldybės tarybai tvirtinti teikiamas sudėtinis sprendimo projektas, kuriuo savivaldybės administracijai siūloma pavesti vykdyti savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus funkcijas.
    Gal kas iš labiau nusimanančių forumiečių galėtų paprasčiau paaiškinti, ką šis sprendimas pakeis ir kaip viskas buvo daroma iki šiol?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Yra bent kokie nurodyti terminai dėl GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija? Jau pusantrų metų nuo pirmojo straipsnio, bet nieko naujo nesigirdi. Nors jei pagaliau įkėlė į citify tai gal kažkiek stumiasi į priekį projektas.
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Pardon, tik dabar citify įkėlė.

    Blogas tuo, kad senoji pastato dalis net netrodo, o yra komiblokas su skirtingo dydžio langais. Ant aukštuminės dalies numatomas "galinis" fasadas kas Lietuvoje reiškia kažką labai pigaus. Tikiuosi projektas dar keisis.



    Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai. Gyvenamosios teritorijos beveik iš visų miesto pusių apspaustos pramonės, su taršiomis gamyklomis. Aišku, šalia jų niekas nenori gyventi, todėl ir miesto plėtra rytų kryptimi nevyksta. LEZ gerokai per arti mikrorajonų. Klaipėdos energija ir visos kitos pramonės įmonės šalia Dangės ir Liepų gatvės, turbūt projektuotos Senamiesčio proletarams, kad pėsčiomis galėtų eiti į darbą. Apskritai turbūt nėra kito Lietuvos miesto, kur pramonė būtų įsprausta į tokias puikias miesto erdves, šalia centro.

    Mano supratimu būtų geriau, jei žmonės gyventų mieste, o pramonė plėstusi rajone, bet ko gero, susitarti tarp dviejų savivaldybių nėra taip paprasta.
    Klaipėdos energija prie Dangės užkuriama retai ir yra planų ją iškelti, bet jie vis atideliojami, o gamyklos Liepų gatvėje stovėjo dar prieš karą. Šiaip didelę paskatą miestui duotu uosto iškėlimas bent jau iš šiaurinės dalies. Tačiau be išorinio uosto tiesiog nėra vietos kur uostą būtu galima iškelti. Pramonė lygi ir bando pradėti kurtis palei autostradą. Ten lyg ir medieną turi nusipirkusi didelį sklypą. Gal kada nors išsikels ten.
    Pietiniai miesto daliai labai padėtu pietinis aplinkelis ir normalus išvažiavimas per Lypkius - smarkiai sumažintų srautą ir atsirastu galimybė siaurinti Jūrininko pr. (paliekant 2 juostas vietoj 4) ir Šilutės pl. (paliekant 4 ar 4+2A juostas vietoj 6). Be to laukus už Jūrininkų pr. siūlyčiau užsodinti mišku taip atsirastu alternatyva Girulių miškui, kuris nuo pietinės Klaipėdos yra labai toli. Plius reiktų sutvarkyti priėjimą prie marių prie mukrano.

    Komentuoti:

Working...
X