Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Užstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas? Šiaip kaip tik neseniai buvau apėjęs tą rajoną ir pagalvojau, kad Klaipėdai labai pasisekė, nes liko tokios didžiulės, praktiškai visiškai tūščios, Sovietų nesugadintos teritorijos kaip šita, dar didesnė Kooperacijos gatvėje ir didžiausia, kur jau yra suplanuoti Bastionų namai (nekalbu apie šalia esančią gigantišką Klaipėdos energijos teritoriją, nes ten visgi konversija ir yra žymiai sudėtingiau). Tokie lokalūs centrai tarp sovietinio/senesnio užstatymo stipriai pakeltų gyvenimo kokybės lygį toje miesto dalyje.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Gamybinį pastatą neegzistuojančioje Komunarų gatvėje keis administracinis su butais

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...nis-su-butais/

    Click image for larger version

Name:	projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-4-1536x864.jpg
Views:	1232
Size:	155,3 kB
ID:	1978403
    Click image for larger version

Name:	projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-1.jpg
Views:	1225
Size:	105,9 kB
ID:	1978404

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Numatoma plėsti jūrininkų centrą
    Kaskart važiuojant Agluonos gatve vis pagalvoju, kad ant to pastato nukristu koks meteoritas, o dabar prie pabaisos prilipdo kitą pabaisą

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Numatoma plėsti jūrininkų centrą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ininku-centra/
    Paskelbti Agluonos g. 5 esančio Jūrininkų centro rekonstravimo ir paskirties keitimo projektiniai pasiūlymai. Numatoma, kad po rekonstrukcijos čia bus administracinis pastatas su sporto paskirties patalpomis.
    Esamas pastatas yra dviejų aukštų, mūrinės konstrukcijos. Rekonstruojant jame numatomi nežymūs pakeitimai, nekeičiant laikančiųjų konstrukcijų. Bus griaunamos kai kurios pertvaros, pasikeis patalpų paskirtis, atsisakoma kavinės.

    Taip pat projektuojamas jūrininkų gelbėjimosi treniruočių baseinas su pagalbinėmis patalpomis, mokymo klasės. Po pertvarkos vietoje nešildomos aukštalipių erdvės atsiras du aukštai, skirti mokymo klasėms ar kitoms reikmėms.

    Numatoma, kad pastato plotas padidės nuo 583,28 iki 1553,06 kv. m. Sklypo užstatymo intensyvumas didėtų nuo 15 iki beveik 40 proc.

    Šiuos projektinius pasiūlymus parengė UAB „Restitas“.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą

    Padarė tam tikrus pakeitimus (https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...isis-is-esmes/), anksčiau buvo tik "kišenė" 2-3 mašinoms, dabar telpa 10+.
    Visai buvau pamiršęs apie kišenės prailginimą. Tačiau buvo žadėta griauti šalia sąnkryžos stovinti pastatą ir padaryti kaip čia:
    https://www.google.lt/maps/@55.70349...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo.
    Padarė tam tikrus pakeitimus (https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...isis-is-esmes/), anksčiau buvo tik "kišenė" 2-3 mašinoms, dabar telpa 10+.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....
    „Poilsio paskirties namas“ man skamba kaip spa centras ar viešbutis, o ne gyvenamasis namas. Neaišku, kiek butų bus šiame name, bet panašu, kad kiekvienam iš jų bus mažiausiai po vieną vietą, o prie jų dar papildomos vietos darbuotojams ir administracijai, nes nu kaipgi kitaip mūsų krašte? Važiuosi į darbą VT kaip koks bomžas? Pff... O kalbant apie apsistojusius tame pastate, tai vien faktas, kad ten kiekvienam atvažiavusiam bus vieta automobiliui, sakai, neskatins tuo automobiliu vėliau važinėti visur, kur tik įmanoma? Kodėl kurortinės zonos paribiuose nestatomos „statyk ir važiuok“ (ar „statyk ir eik“) aikštelės ar daugiaaukščiai parkingai, aiškiai parodant, kad važinėjimas automobiliu šioje zonoje nėra pageidaujamas?

    Be to, kažkodėl Klaipėdos miesto savivaldybė priskiria Melnragę 4-ai zonai (likusiam miestui) su minimaliu parkavimo vietų koeficientu 1, kai Smiltynė (3 zona) turi koeficientą 0.75.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:51.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

    Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti.
    .
    Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
    Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti. Antra, Melnragė yra kurortinė miesto zona, taigi prioritetas mažesnei oro ir akustinei taršai turėtų būti didesnis negu likusiame mieste.

    Pritariu, kad čia ne blogiausias atvejis: požeminis parkingas visada yra geriau miesto zonoje. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad viskas ok su tokiu gausiu automobilių vietų skaičiumi. Tokie parkingai tik dar labiau didina skepticizmą dėl viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo eisme, nes „nu kam reikia ubagus šerti ir stabdyti normalių žmonių eismą, jei vis tiek visada bus kur mašiną pasistatyt?“. Vien idėjinių ar nevairuojančių žmonių nepakaks mažinti automobilizmui, nes daugumai žmonių egzistuoja vien patogumo klausimas ir nieko daugiau.
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 18:28.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
    Pakeliui į šiaurinį molą ir Melnragės (dbr. Odesos) parką, kurie yra dideli traukos taškai. Tačiau dėl šalia esančios KN ta vieta nėra labai maloni gyvenimui.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
    Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
    Na didžioji dalis parkingo bus po namu, kas jau yra gerai. Požeminis parkingas ten turbūt sunkiai gautusi, nes statoma ant pajūrio smėlio. Parkingo tarp gatvės ir namo irgi kaip ir nebus. Tik bus daug laiptų kas nėra labai gerai. Tai jo jei neantžeminė aikštelės dalis būtu labai gerai.

    Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo. Šiaip Lidekio gatvę reiktų siaurint iki trijų juostų tarp viaduko ir Melnragės žiedo, paliekant vieną juostą link Melnragės, dvi link Studlendo, iš kurių pirmoji būtu izoliuota A juosta.Tarp viaduko ir Studlendo važiuojant link miesto pridėdi dar papildomą juostą automobiliams.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Koeficientas tik prisideda prie problemos skatinimo dar ir dirbtinai tais atvejais, kai savininkas nemato reikalo privalomam parkavimo vietų skaičiui. Šiuo atveju minimumo panaikinimas gal ir nieko nepakeistų. Greičiau, tam tikroms vietoms kaip ši turėtų būti maksimalaus koeficiento įvedimas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Sakai jei ne minimalus koeficientas, tai vystytojai patys mažins savo turto patrauklumą ir nedarys parkavimo?

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
    Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 16:24.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Melnragėje projektuojamas didelis poilsio paskirties namas

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...kirties-namas/
    Projektuojamo 2 aukštų su cokoliu pastato aukštis – 8,8 m nuo žemės paviršiaus. Coliniame aukšte planuojamas atviras parkingas, kuriame tilps 46 automobiliai.

    Sklypo, kurio bendras plotas 3 933 m², dalis patenka į „Klaipėdos naftos“ valdomo sklypo sanitarinės apsaugos zoną. Toje vietoje planuojama aikštelė automobiliams.


    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Linką?
    https://www.klaipeda.lt/data/public/...ormacija-1.pdf

    https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Linką?

    Komentuoti:


  • newyork90
    replied
    Paskelbtas naujas objektas - Minijos g. 181, Žardė, Klaipėda
    Click image for larger version  Name:	citify-minijos-g-181-4922.jpg Views:	1 Size:	220,8 kB ID:	1962277

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Nevykstanti „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų

    https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-400-000-euru/
    Susitarimas iš esmės skirtas padidinti pinigų sumą rangos darbams apmokėti. Visa sutarties kaina, įskaitant visus mokesčius, padidėjo nuo 2 348 887,66 iki 2 720 248,93 Eur su PVM. Tai yra, „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų.

    Naujai sutarta ir dėl rangos kainos perskaičiavimo: ji pagal bendrą kainų lygio kitimą gali būti perskaičiuojama ne daugiau kaip kartą, bet ne anksčiau kaip praėjus 18 mėnesių nuo rangovo pasiūlymo viešajam pirkimui pateikimo dienos, jeigu kainų pokytis, lyginant einamųjų metų mėnesio kainas su praėjusių metų mėnesio kainomis, yra didesnis kaip 4 proc.

    Sutartis dėl „Svirpliuko” rekonstrukcijos buvo pasirašyta 2020 m. lapkričio 12 d. Darbai turėjo būti užbaigti 2023 metų lapkritį. Tačiau jau tų pačių metų gruodžio 3 d. ši sutartis šalių susitarimu buvo sustabdyta, kol lopšelis-darželis atlaisvins patalpas.

    Komentuoti:

Working...
X