Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos projektai
Collapse
X
-
Užstatymas atrodo labai miestietiškai, bet kodėl pagrindinė komercija yra atsukta į "vidaus" pusę? Ten gal yra planuojama nauja gatvė? Gal net yra kažkoks naujo kvartalo planas? Šiaip kaip tik neseniai buvau apėjęs tą rajoną ir pagalvojau, kad Klaipėdai labai pasisekė, nes liko tokios didžiulės, praktiškai visiškai tūščios, Sovietų nesugadintos teritorijos kaip šita, dar didesnė Kooperacijos gatvėje ir didžiausia, kur jau yra suplanuoti Bastionų namai (nekalbu apie šalia esančią gigantišką Klaipėdos energijos teritoriją, nes ten visgi konversija ir yra žymiai sudėtingiau). Tokie lokalūs centrai tarp sovietinio/senesnio užstatymo stipriai pakeltų gyvenimo kokybės lygį toje miesto dalyje.
-
Gamybinį pastatą neegzistuojančioje Komunarų gatvėje keis administracinis su butais
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...nis-su-butais/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąNumatoma plėsti jūrininkų centrą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Numatoma plėsti jūrininkų centrą
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...ininku-centra/
Paskelbti Agluonos g. 5 esančio Jūrininkų centro rekonstravimo ir paskirties keitimo projektiniai pasiūlymai. Numatoma, kad po rekonstrukcijos čia bus administracinis pastatas su sporto paskirties patalpomis.Esamas pastatas yra dviejų aukštų, mūrinės konstrukcijos. Rekonstruojant jame numatomi nežymūs pakeitimai, nekeičiant laikančiųjų konstrukcijų. Bus griaunamos kai kurios pertvaros, pasikeis patalpų paskirtis, atsisakoma kavinės.
Taip pat projektuojamas jūrininkų gelbėjimosi treniruočių baseinas su pagalbinėmis patalpomis, mokymo klasės. Po pertvarkos vietoje nešildomos aukštalipių erdvės atsiras du aukštai, skirti mokymo klasėms ar kitoms reikmėms.
Numatoma, kad pastato plotas padidės nuo 583,28 iki 1553,06 kv. m. Sklypo užstatymo intensyvumas didėtų nuo 15 iki beveik 40 proc.
Šiuos projektinius pasiūlymus parengė UAB „Restitas“.
Komentuoti:
-
Parašė vap Rodyti pranešimą
Padarė tam tikrus pakeitimus (https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...isis-is-esmes/), anksčiau buvo tik "kišenė" 2-3 mašinoms, dabar telpa 10+.
https://www.google.lt/maps/@55.70349...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....
Be to, kažkodėl Klaipėdos miesto savivaldybė priskiria Melnragę 4-ai zonai (likusiam miestui) su minimaliu parkavimo vietų koeficientu 1, kai Smiltynė (3 zona) turi koeficientą 0.75.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:51.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti.
.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Pritariu, kad čia ne blogiausias atvejis: požeminis parkingas visada yra geriau miesto zonoje. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad viskas ok su tokiu gausiu automobilių vietų skaičiumi. Tokie parkingai tik dar labiau didina skepticizmą dėl viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo eisme, nes „nu kam reikia ubagus šerti ir stabdyti normalių žmonių eismą, jei vis tiek visada bus kur mašiną pasistatyt?“. Vien idėjinių ar nevairuojančių žmonių nepakaks mažinti automobilizmui, nes daugumai žmonių egzistuoja vien patogumo klausimas ir nieko daugiau.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 18:28.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Komentuoti:
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąLabai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo. Šiaip Lidekio gatvę reiktų siaurint iki trijų juostų tarp viaduko ir Melnragės žiedo, paliekant vieną juostą link Melnragės, dvi link Studlendo, iš kurių pirmoji būtu izoliuota A juosta.Tarp viaduko ir Studlendo važiuojant link miesto pridėdi dar papildomą juostą automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Komentuoti:
-
Koeficientas tik prisideda prie problemos skatinimo dar ir dirbtinai tais atvejais, kai savininkas nemato reikalo privalomam parkavimo vietų skaičiui. Šiuo atveju minimumo panaikinimas gal ir nieko nepakeistų. Greičiau, tam tikroms vietoms kaip ši turėtų būti maksimalaus koeficiento įvedimas.
Komentuoti:
-
Sakai jei ne minimalus koeficientas, tai vystytojai patys mažins savo turto patrauklumą ir nedarys parkavimo?
Komentuoti:
-
Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 16:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Melnragėje projektuojamas didelis poilsio paskirties namas
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...kirties-namas/
Projektuojamo 2 aukštų su cokoliu pastato aukštis – 8,8 m nuo žemės paviršiaus. Coliniame aukšte planuojamas atviras parkingas, kuriame tilps 46 automobiliai.
Sklypo, kurio bendras plotas 3 933 m², dalis patenka į „Klaipėdos naftos“ valdomo sklypo sanitarinės apsaugos zoną. Toje vietoje planuojama aikštelė automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nevykstanti „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-400-000-euru/
Susitarimas iš esmės skirtas padidinti pinigų sumą rangos darbams apmokėti. Visa sutarties kaina, įskaitant visus mokesčius, padidėjo nuo 2 348 887,66 iki 2 720 248,93 Eur su PVM. Tai yra, „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų.
Naujai sutarta ir dėl rangos kainos perskaičiavimo: ji pagal bendrą kainų lygio kitimą gali būti perskaičiuojama ne daugiau kaip kartą, bet ne anksčiau kaip praėjus 18 mėnesių nuo rangovo pasiūlymo viešajam pirkimui pateikimo dienos, jeigu kainų pokytis, lyginant einamųjų metų mėnesio kainas su praėjusių metų mėnesio kainomis, yra didesnis kaip 4 proc.
Sutartis dėl „Svirpliuko” rekonstrukcijos buvo pasirašyta 2020 m. lapkričio 12 d. Darbai turėjo būti užbaigti 2023 metų lapkritį. Tačiau jau tų pačių metų gruodžio 3 d. ši sutartis šalių susitarimu buvo sustabdyta, kol lopšelis-darželis atlaisvins patalpas.
Komentuoti:
Komentuoti: