Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia laikinas apsvietimas sumontuotas, kol vyksta darbai.

    Comment


      Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
      Kaip jums nauji šviestuvai? Šį karta turiu pritarti Karaliui, kad atrodo š... kaip tokiai vietai. Click image for larger version

Name:	259879603_10221222385130186_1063174363490063941_n.jpg
Views:	947
Size:	83,4 kB
ID:	1931489
      Man rodos šie yra iš Ąžuolyno? Čia tam laikinam, protesto prieš grindinį, etapui. Paskui grąžins anksčiau čia buvusius šviestuvus.
      Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

      Comment


        Parašė 99 Rodyti pranešimą

        Man rodos šie yra iš Ąžuolyno? Čia tam laikinam, protesto prieš grindinį, etapui. Paskui grąžins anksčiau čia buvusius šviestuvus.
        Aš ir abejojau ar čia laikini, ar ne. Patikėjau Karaliumi, galvojau dar ne visiškai nuprotėjęs žmogus, bet matyt, išvaizda apgaulinga.

        Comment


          Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
          Kaip jums nauji šviestuvai? Šį karta turiu pritarti Karaliui, kad atrodo š... kaip tokiai vietai.
          Kaip laikinas apšvietimas statybų metu, visai gerai. Ar reikia dėl to kabinėtis?

          Comment


            Parašė utomnes Rodyti pranešimą
            Jei tarp Vilniaus g. ir LA neatsiras panduso, vadinasi nei su dviračiais, nei su paspirtukais, nei su vežimėliais į senamiesti ir Santakos parką nepateksi, o juk turint lygią Vilniaus gatvę atsiras didelis poreikis ja važiuoti su ratukais, ar jūs esate prieš dviračius? Na ir apskritai tas laiptų barjieras man atrodo kaip reliktas iš tų laikų, kai buvo svarbus kliūčių statymas, kad žmogui nebūtų perdaug patogu.
            Bet šiuo metu ir be naujo panduso dviratininkai ir riedutininkai pravažiuoja per požeminę perėją. Didelio poreikio važiuoti dviračiais ar paspirtukais Vilniaus gatve aš nematau, tuo labiau, kad vasaros metų, kai nemažai kavinių turi įsirengę lauko terasas ir vyksta intensyvus pėsčiųjų judėjimas, saugiai su dviračiu galima judėti tik vedant jį šalia. Paspirtukininkai tokiom sąlygom visai nepageidaujami...

            Comment


              Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

              Na mano manymu tai atvirkčiai, nes jei dviračių take pervažų nėra, ir ties kiekvieną perėja reikės nulipinėti ir persistuminėti, tai tokie dviračių takai tampa nebepatrauklūs dviratininkam ypač jei dviratis naudojamas kaip susisiekimo priemonę, o ne tiesiog praomogai. Tokiu atveju daug patogiau tampa važiuoti tiesiog gatvę nes nereikia nulipinėti nuo dviračio. Infrastruktūra turi būti patogi, o ne atgrasanti ja naudotis.
              Aš pats iš savo patirties vengiu savanorių prospekto dviračių tako vien dėl šios priežasties.
              Aš ant Kauno savivaldybės veikėjų ir jų projektuotojų pykstu turbūt net labiau nei vidutinis automobilistas ant P. Kalpoko g. ar Kęstučio g. siaurinimo darbų

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Net mūsų kelrodėje žvaigždėje Olandijoje dar nėra mokslinio konsensuso, ar pirmenybę turi turėti dviratininkai, ar automobiliai. Savivaldybės sprendžia savo nuožiūra. Statistika rodo, kad saugiau palikti pirmenybę automobiliams.
                Net ne apie pirmumą kalbame, o kad aplamai dviračiui labai nepatogi infrastruktūra, nes reikia stumdytis per kiekvieną kvailai padarytą pervažą, net jei iš abejų pusių dviračių takas. Olandijoje ar Danijoje su tuo nesusidūriau

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai gyvybei pavojinga painiava jei vienoj savivaldybėj dviratis, kitoj automobilsi turi pirmumą.
                  Yra eismo taisyklės, vertikalusis ir horizontalusis ženklinimas - jais reikia vadovautis dalyvaujant eisme.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Yra eismo taisyklės, vertikalusis ir horizontalusis ženklinimas - jais reikia vadovautis dalyvaujant eisme.
                    Čia tas pats kas sakyti, kad avarijos neegzistuos, nes visi laikysis taisyklių.
                    Jei vienam mieste visas ženklinimas yra dviračių naudai, atvažiavęs į kitą miestą, kur visas ženklinimas automobilių naudai, bus atvejų, kad iš atminties ir įpratimo važiuos dviračiu lyg turėdamas pirmumą.

                    O jei visuose miestuose yra ir tokių, ir tokių, tai čia ne visai tikslu tas "savivaldybės sprendžia", nes tai suponuoja, kad savivaldybė nusprendžiai aar visur dviračiai, ar visur automobiliai jų savivaldybėje turi pirmumą.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Čia tas pats kas sakyti, kad avarijos neegzistuos, nes visi laikysis taisyklių.
                      Jei vienam mieste visas ženklinimas yra dviračių naudai, atvažiavęs į kitą miestą, kur visas ženklinimas automobilių naudai, bus atvejų, kad iš atminties ir įpratimo važiuos dviračiu lyg turėdamas pirmumą.
                      Gali būti tokių atvejų, niekas neneigia. Lygiai kaip pagal Vilniaus paniatkes važiuodamas Kaune gali papulti į avariją, arba atvirkščiai.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
                        Tai gal geriau nekomentuokite tos srities kurios visiškai nesuprantate bei nesinaudojate?
                        Aš komentuoju tiek, kiek tai liečia mane ir tiek, kiek manau reikalinga, tuo labiau, kad kalba ne apie dviračių taką miške, o apie perėjas ir pervažas gatvėse.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Nemalonu net girdėti apie nevairuojančius dviračių automobilistus, aiškinančius apie saugią infrastruktūrą dviračiams, kur tokios nežino arba suvokia iškreiptai.
                          Kadangi dviratininkai dažniausiai nukenčia nuo automobilistų (gal net nevairuojančių dviračius), tai manau, kad jų nuomonė, siekiant sumažinti dviratininkų traumų skaičių, yra labai svarbi. Beje, pėsčiųjų nuomonė apie skraidančius paspirtukininkus ir dviratininkus paprastais šaligatviais taip pat ne ką mažiau svarbi. Ir tai jau konkrečiai liečia Vilniaus gatvę, kuri yra pėsčiųjų zona.

                          Comment


                            Apie dviračių takus diskutuojam Kauno dviračių takų temoje Ten tikrai yra ką aptarti

                            Comment

                            Working...
                            X