Jau visai į pabaigą buvusios geležinkeliečių poliklinikos fasado apdailos darbai
Prasideda rajono policijos komisariato pastato fasado apšiltinimo darbai. Atvežtas statybinis vagonėlis ir aplink įėjimą sustatytos apsauginės tvoros
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Radviliškyje
Collapse
X
-
Nauja socialinė įmonė Radviliškyje įdarbino 12 neįgaliųjų
Radviliškyje atidarytoje socialinėje įmonėje UAB „Socialiniai sprendimai“ dirba 12 neįgaliųjų, kurie anksčiau buvo registruoti Radviliškio darbo biržoje.
Įmonė užsiims uosinių malkų, kitokio biokuro, medinių padėklų chemijos pramonei gamyba, džiovins medieną. Pasak įmonės steigėjo Girmanto Juknio, Radviliškis įmonei įsikurti pasirinktas neatsitiktinai: lėmė gera geografinė padėtis, strategiškai patogūs transporto keliai, regione augančių uosynų, kurie yra sergantys, masyvai.
Jis teigė, kad planuojama iki 2011 metų pabaigos įmonėje Radviliškyje įdarbinti iki 20 neįgaliųjų. Jis turi labai aiškią įmonės plėtros viziją – per trejus metus ne tik Radviliškyje veikiančiose įmonėse įdarbinti iki 100 neįgaliųjų. Plečiant įmonės veiklą, tikimasi pasiekti iki 5 mln. Lt apyvartą per metus.
Atidaryme dalyvavo LR Seimo narys Algimantas Salamakinas, Šiaulių teritorinės darbo biržos direktorius Rimundas Domarkas, Radviliškio rajono savivaldybės meras Antanas Čepononis, Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktorius Eugenijus Pranevičius, kiti garbūs svečiai, Radviliškio įmonių ir įstaigų atstovai. Visi jie stebėjo, kaip dirba nauji medienos apdirbimo aparatai, kaip bus organizuojama veikla įmonės teritorijoje.
Socialinėse įmonėse siekiama įdarbinti asmenis, praradusius profesinį ir bendrąjį darbingumą, ekonomiškai neaktyvius, negalinčius lygiomis sąlygomis konkuruoti darbo rinkoje. Už šių asmenų įdarbinimą ir jų darbo vietų išlaikymą darbdavius finansiškai remia valstybė.
Radviliškio rajono savivaldybės informacija
www.radviliskis.lt 2011-10-26
Šaunios perspektyvos su įsidarbinimu neigaliesiems. Pastebejau, kad nauja įmonė kuriasi autobusų parko teritorijoje. Nuotraukose matyti nauji EMTROS autobusai. Dar pastebėjau kad rajone daugėja medį apdirbančių įmonių. Tikėkimes šia sritimi nebus apsiribojama ir sulauksime daugiau naujų įmonių.Paskutinis taisė doncius; 2011.10.27, 06:44.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNaudok kitą maršrutą, tu gi vietinis, žinai savo miestą. Magistralinis kelias skirtas nevietiniams ir visų pirma turi atitikti jų poreikiams ir tik po to ir vietinių gyventojų.
Komentuoti:
-
Parašė varpininkasna, bet jei aš per dieną tuo maršutu važiuoju 4 kartus...
Komentuoti:
-
Parašė varpininkas Rodyti pranešimąna, bet jei aš per dieną tuo maršutu važiuoju 4 kartus ir man tas uždarymas lems 4x1,5km x20 darbo dienų = 120 papildomų kilometrų į mėnesį, džiaugtis neturiu kuo...
Tą 1,5 km išmatavau, jei tiesiog reiktu patekti iš vienos kelio pusės į kitą. Jei važiuojama automobiliu tai greičiausiai ne kokie 300 metrų, o važiuojama iš toliau ir tinkamai parinkus maršrutą atstumas gali pailgėti labai nežymiai. Visgi jei važiuojamas atstumas mažesnis nei pailgėjimas, gal vertėtu pagalvoti apie kelionės alternatyvą: pėsčiomis arba dviračiu.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVienas dalykas, kad važiavimo maršrutas pailgės ne daugiau 1,5 km, o važiuojant automobiliu toks atstumas vienas menkniekis. Kitas dalykas būtų, jei kelionė pailgėtu kokiais 5-10 km. Tuomet racionalu būtų ieškoti kitokių sprendimo variantų.
Komentuoti:
-
Galvos skausmas dėl autobusų tvarkaraščių
PO TO, KAI RAŠĖME
„Mūsų kraštas“ (rugpjūčio13 d.) rašė apie tai, jog Radviliškio autobusų stotyje bei kai kuriose kaimų stotelėse kabantys eismo tvarkaraščiai sunkiai suprantami. Buvo pažadėta situaciją pagerinti, tačiau redakcija ir vėl gavo skundų ta pačia tema.
Tvarkaraščiuose — rebusai
Šiomis dienomis skambinę gyventojai skundėsi, kad Radviliškio autobusų stoties kai kuriose aikštelėse pakabintose autobusų tvarkaraščių lentose ir toliau velnias koją nusisuktų — jie išbraukyti, valandos ar važiavimo dienos ištaisytos taip, kad suprasti negali, kada autobusai važiuoja. Kai kurių aikštelių lentelės tebėra sulankstytos.
„Prireikė pasiekti Daugėlaičius. Nuėjusi į autobusų stotį susiradau Šiaulėnų krypties aikštelę ir pabandžiau sužinoti, kada man patogiau nuvažiuoti į šį kaimą. Pabandžius tai išsiaiškinti, net galva apsisuko. Taisymas ant taisymo, braukymas ant braukymo, vieni užrašai nusitrynę, kiti užklijuoti, laikas užrašytas taip, tarsi į keletą kaimų tuo pačiu metu ir tuo pačiu keliu važiuotų keli autobusai“, — savo pastebėjimais dalijosi moteris.
Pasak jos, nesuprantamų įrašų pilna ir kitų aikštelių tvarkaraščiuose. Radviliškietė stebėjosi, kaip autobusų stotyje, kuri yra ir miesto veidas kiekvienam atvykusiam svečiui, netvarka nebado akių jokiems atsakingiems darbuotojams. Radviliškietė priekaištų turėjo ir dėl įrengto biotualeto, į kurį, pasak moters, keleiviai dėl nešvaros ryžtasi užeiti tik pačiu blogiausiu atveju.
Nesusipratimai dėl tvarkaraščių
„Mūsų krašte“ jau ir anksčiau rašyta, kad daugelyje rajono autobusų stotelių kabo tvarkaraščiai, kuriuose nusitrynę ar nesuprantamai ištaisyti užrašai, o kai kuriuose tvarkaraščiuose surašyti neteisingi autobusų vykimo laikai.
Keletą mėnesių Šeduvos autobusų stotyje įrašai tvarkaraščiuose neatitiko faktinių autobusų vykimo laikų, buvo neįrašyti kai kurie Šeduvoje sustojantys autobusai.
Pradėjus tuo domėtis „Mūsų kraštui“, Šeduvoje autobusų tvarkaraščių lentos buvo pakeistos naujomis, daug tvirtesnėmis, nei buvo ankstesnės, tačiau autobusų vykimo krypčių pavadinimų lentos taip ir liko aplankstytos bei aprūdijusios.
Darbai jau pajudėjo
Vežėjų uždarosios akcinės bendrovės „Emtra“, kuri yra pasirašiusi koncesijos sutartį su Savivaldybe, direktorius Vladas Milkonas redakcijai paaiškino, kad šiuo metu rajone pakeista jau beveik pusė tvarkaraščių lentelių.
„Šiemet iš beveik 300 lentelių vos porą dešimčių lentelių darbuotojai parvežė nesulankstytų. Kai kurios lentelės susuktos taip, kad jų net ištiesinti neįmanoma. Šiemet ėmėmės gaminti tvirtesnes lenteles. Skardą, ant kurios rašome tvarkaraščius, pradėjome tvirtinti prie kampainio ir taip bandysim apsisaugoti nuo niokotojų“, — sakė direktorius.
Pasak V. Milkono, bendrovė stotelėse, tarp jų ir Šeduvos autobusų stotyje, atnaujino tik tvarkaraščių lenteles. Kitkuo turėtų pasirūpinti seniūnija arba valstybinė įmonė „Šiaulių regiono keliai“.
Pasak direktoriaus, jau pradėtos keisti ir tvarkaraščių lentelės Radviliškio autobusų stotyje.
V. Milkonas aiškino, jog ateityje galvojama stotyje įrengti vaizdo apsaugos kameras ir taip bandyti nuo vandalų ir triukšmaujančių, išgėrusių asmenų apsisaugoti patiems bei apsaugoti keleivius. Taip pat galvojama įrengti papildomą apšvietimą perone. Jį reguliuos judesio davikliai.
Bendrovės vadovas sakė, jog per mėnesį ar porą bus sutvarkyti pastato viduje esantys tualetai. Tuo metu, kai stotis jau bus užrakinta, keleiviai galės naudotis biotualetu.
UAB „Emtra“ vadovas atskleidė: jei artimiausiu metu taip ir nebus sulaukta investuotojo naujai autobusų stočiai statyti, įmonė planuoja pati apšiltinti pastatą, sutvarkyti bufeto patalpas, peroną.
2011 m. Rugsėjo 24 d.
Saulius JUŠKEVIČIUS www.skrastas.lt
Sunkiai sekasi su tuo investuotoju todėl manau kad EMTRA darys pati viską mažesniais užmačiais. Bus tikėkimės mažiau, bet tvarkingiau.
Dar pastebėjau, kad EMTROS autobusų parke atsirado bent jau vienas naujas autobusas. Mėlynas EMTROS spalvų Na dažnai šiauliuose jis stovi prie stoties. Vasarą žmones į palangą vežiojo. Gal kas plačiau ką nors žino?Paskutinis taisė doncius; 2011.09.26, 06:55.
Komentuoti:
-
Reikia rekonstruot Maironio - Dariaus&Gireno iki magistralines gatves ir užmiršti apie A9 ir aplinkkelį
Komentuoti:
-
Parašė Debesy5 Rodyti pranešimąKoks dar eismo saugos padidinimas panaikinant posukius į kairę ??? Tai tik sukels nepatogumų gyventojams. Čia geriausias variantas būtų padaryti aplinkkelį aplink Radviliškio. Tada ir padidėtu eismo sauga
Vienas dalykas, kad važiavimo maršrutas pailgės ne daugiau 1,5 km, o važiuojant automobiliu toks atstumas vienas menkniekis. Kitas dalykas būtų, jei kelionė pailgėtu kokiais 5-10 km. Tuomet racionalu būtų ieškoti kitokių sprendimo variantų.
Dėl kairiojo posūkio įtakos eismo saugumui, tai ne visai pats kairysis posūkis čia esmė. Pavojingos yra visos X formos nereguliuojamos sankryžos. Šiuo atveju, tai paprasta miesto gatvelė kerta magistralinės reikšmės kelią su keturiomis eismo juostomis. Kadangi reguliuojamos sankryžos atsiradimas nebūtų tikslingas dėl menko transporto srauto, racionaliausia yra panaikinti kairiųjų posūkių galimybę.
Komentuoti:
-
Asmeniškai manau, kad sankryžoje su žalgirio gatve nereikėtų uždrausti posūkio į kairę. Ten vienu ar kitu atveju perspektyvoje bus žalgirio gatvės tesinys į naują mikrorajoną ir tai taps viena pagrindinių miesto transporto arterijų. Kam daryti tai ką ateityje reiks keisti. Manau ten reiktų šviesaforo, o pėsčiųjų šviesaforą prie įėjimo į eibariškių parką reiktų naikinti.
Apie applinkelį tai aš būčiau už jo statybas tačiau yra paskaičiuota, kad juo naudotūsi menka transporto srauto dalis. Apie tai šneka buvęs administracijos direktoriaus pavaduotojas dar 2008 metais.
Video apie miesto bendrajį planą
apie tai nuo 24:24
Kol nėra applinkelio turi būti sudarytos sąlygos tranzitiniam transportui vadinamu "žaliuoju koridoriumi" kirsti miestą. Kaip sakoma draudimais nieko nepasieksi, žmogui reikia pasiūlyti alternatyvą
Komentuoti:
-
Parašė Debesy5 Rodyti pranešimą...Tai tik sukels nepatogumų gyventojams. Čia geriausias variantas būtų padaryti aplinkkelį aplink Radviliškio. Tada ir padidėtu eismo sauga
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLabai teisingai kad uždaro posukius į kairę, bus daug saugiau važiuoti. O eismo sauga turi buti pagrindinis tikslas rekonstruojant kelius.Paskutinis taisė Debesy5; 2011.09.24, 20:00.
Komentuoti:
-
Parašė BlackDewil Rodyti pranešimąokey. uždarom visus posūkius į kairę...
Komentuoti:
-
Radviliškio mieste mano galva reiktų po truputį įrenginėti požemines perėjas, o ne šviesoforus pėstiesiems.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąLabai teisingai kad uždaro posukius į kairę, bus daug saugiau važiuoti. O eismo sauga turi buti pagrindinis tikslas rekonstruojant kelius.
Komentuoti:
-
Parašė varpininkas Rodyti pranešimą...Kokiam galvočiui kilo mintis uždraust kairį posūkį į Žalgirio gatvę? Gi ji veda į turgų... Kiek nepatogumų patirs žmonės...
Komentuoti:
-
Parašė varpininkas Rodyti pranešimągrįžtant prie automagistralės pertvarkos: "panaikinti kairiojo posūkio galimybę į Vingėliškio bei Žalgirio gatves"
Kokiam galvočiui kilo mintis uždraust kairį posūkį į Žalgirio gatvę? Gi ji veda į turgų... Kiek nepatogumų patirs žmonės. Tada, kaip suprantu, visi norintys turgun turės sukti į Mažvydo g. Sustos kelios mašinos ir užsikiš kelias ties tuo praplatėjimu prie lukoilo...
Komentuoti:
-
grįžtant prie automagistralės pertvarkos: "panaikinti kairiojo posūkio galimybę į Vingėliškio bei Žalgirio gatves"
Kokiam galvočiui kilo mintis uždraust kairį posūkį į Žalgirio gatvę? Gi ji veda į turgų... Kiek nepatogumų patirs žmonės. Tada, kaip suprantu, visi norintys turgun turės sukti į Mažvydo g. Sustos kelios mašinos ir užsikiš kelias ties tuo praplatėjimu prie lukoilo...
Komentuoti:
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąlabai smagu matyti besitvarkančius mažesnius miestelius o kaip reikalai su stadionu? pabaigė ten jį, gal vyksta kokios varžybos ar pan?
Komentuoti:
Komentuoti: