Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

    Si tema skirta "maziems" ir kitiems projektams, kuriems dazniausiai neapsimoka kurti atskiru temu.

    Kai kurie projektai galbut jau daugumai matyti.

    6 aukstu biuru pastatas zirmunuose:







    Biuro patalpos Savanoriu prospekte (kazkokio pastato rekonstrukcija):


    A klases biuru, komerciniu patalpu, bei butu pastatas Zveryne:




    Komercinis-gyvenamas pastatas Beatrices gatveje:




    Daugiau info ir didesni renderingai cia: http://www.srv.lt/index.php?id=59

    Gyvenamas pastatas Jakšto/Kaštonų gatvėje (daugiau info www.kausta.lt):


    Individualiu namu kvartalas "Rasu slenis" rasu gatveje:






    Daugiabuciai Uzupyje uzupio g.:




    Daugiabutis Uzupyje, uzupio g.:


    Atstatomi pastatai stikliu gatveje:




    Kalnenu gyvenamasis rajonas:




    Daugiau info: www.skala.lt

    Daugiabutis su komercinemis-administracinemis patalpomis Verkiu g. (jo dar nepastate? ):


    Daugiau info: www.molesta.lt

    Hanner vystomas logistikos centro projektas: http://www.hanner.lt/common/img/obj/15/big/0.jpg (daugiau info www.hanner.lt )

    Daugiabutis Kvieciu g. 4 ( www.hanner.lt ):


    Gyvenamas namas su komercinemis patalpomis zygimantu gatveje ( jau beveik pastatytas, www.giedra.lt ):




    Daugiabutis su komercinemis patalpomis bitininku g. ( www.giedra.lt ):


    Namas algirdo gatveje ( www.mabilta.lt ):


    Daugiabuciu kompleksas Ukmerges g. ( www.mabilta.lt ):


    Daugiabuciai pasilaiciuose, justiniskiu g. ( www.vilmesta.lt ):




    Penki 6 aukstu daugiabuciai gedvydziu g. ( www.vilmesta.lt ):


    Daugiabuciai Architektu g. ( www.arkada.lt ):



  • Milwaukee
    replied
    Projektas 'bjaurusis anciukas' septinmyliais zingsniais suoliuoja i virsu.
    https://citify.eu/fabijoniskiu-g-4/

    Click image for larger version  Name:	ukm.JPG Views:	1 Size:	350,2 kB ID:	1736607

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Oro kondicionavimo sistemų gamintoja Lentvaryje statys verslo centrą – gamyklą
    Lentvaryje vėdinimo sistemų produktus gaminanti įmonė plečia savo veiklą ir ruošiasi prie gamybinių pastatų statyti administracines patalpas.

    „Projektuojamas trijų aukštų pastatas su pusrūsiu. Cokoliniame aukšte numatyti sanmazgai, serverinė, archyvavimo, administracijos pagalbinės, techninės patalpos, kavinės virtuvė, buitinės ir maisto sandėliavimo patalpos, darbuotojų sporto klubas su vyrų/moterų persirengimo patalpomis, darbuotojų poilsio zona su galimybe pastatyti biliardo ar stalo teniso stalus bei techninis pogrindis, kuriame numatyta galimybė įrengti skalbyklą. Pirmasis pastato aukštas bus reprezentacinis, jame suprojektuotas pagrindinis įėjimas į pastatą ir į esamą gamyklą. Šiame aukšte bus įrengta savitarnos kavinė darbuotojams. Ekspozicijų salėje numatyta galimybė įrengti 40 vietų mokymo klasę. Kavinė suprojektuota 150 vietų, pritaikyta maitinimui dviem-trimis pamainomis“, – apie būsimą pastato išplanavimą rašoma projektiniuose siūlymuose.

    „Prekinis ženklas „Komfovent“ vienija 12 įmonių grupę. Lietuvoje ir kitose Europos šalyse veikiančiose bendrovėse dirba daugiau nei 700 žmonių, kurie kuria, gamina ir pristato rinkai vėdinimo sistemų produktus“, – rašoma įmonės tinklalapyje. Projekto techniniai parametrai

    • Planuojamo objekto adresas – Lentvario g. 146;
    • Sklypo plotas – 74 105 m2;
    • Pastato bendras plotas – 4 342,93m2:
    • Pastatas 3 aukštų + cokolis (aukštis – 12,70m);
    • Automobilių stovėjimo vietų skaičius – 134 vnt.;
    • Energetinio efektyvumo klasė – A+;
    • Projekto vystytojas – UAB „Amalva“;
    • Projektinius siūlymus ruošė UAB „City Projects“, projekto vadovas Aurimas Daunoravičius.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Puse velnio, simta kartu geriau taip nei milziniska aikstele pries pastata.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Taigi ten tvenkiniai ir labai aukstai vanduo laikosi, gi per vakarinio aplinkelio etapa tame dobile buvo daug problemu su gruntiniais vandenimis, why to dog?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Why to dig, when you can build??

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...uasmeninta.pdf

    Parking goals...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Na tai teisingai, kokio velnio jie turetu nuomoti sia zeme, o ne pirkti? Tegu nuperka kaip normalus zmones ir statosi.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    VŽ žiniomis, šiuo metu Žemės ūkio ministerijoje rengiamas naujas teisės aktų pakeitimo projektas, tačiau jis dar iki galo nesuderintas.

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5tLl5Zhll

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal ir gerai, kad nueita iki teismo. Išaiškins vieną kartą, padarys precedentą ir bus aišku. Gal tada pagaliau sutvarkys įstatymus ir įves aiškią tvarką kaip tokius sklypus dalinti.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Pirmajame NŽT ir „Hanner“ mūšio raunde laimėtojų nėra

    „Nenaudojome sklypo pagal paskirtį, tai pasistatėme nedidelį sandėliuką, sklype sandėliuojame statybines medžiagas ir naudojame sklypą pagal paskirtį. Gerai – jei norite, kad miesto centre būtų sandėliai, tai tą ir darysim – sandėliuosim“, – kalba A. Avulis.



    Sklype Algirdo g. 77 UAB „LT Development Fund“ planuoja vystyti nekilnojamojo turto (NT) projektus. Tačiau konversiją iš senų apleistų sandėlių norėjusi įgyvendinti įmonė susidūrė su NŽT. Tarnyba dar praėjusių metų rudenį nuvyko į vietą ir nustatė, kad ne aukciono būdu išnuomotas sklypas naudojamas ne pagal paskirtį – sandėliai nugriauti, tad ir jiems eksploatuoti žemės nebereikia; nuomos sutartis turi būti nutraukta.

    „LT Development Fund“ kreipėsi į teismą ginčydama norą nutraukti sutartį, o NŽT – reikalaudama patvirtinti sutarties nutraukimą.

    Tačiau pirmojoje instancijoje – Vilniaus miesto apylinkės teisme – nė vienos pusės prašymas nebuvo patenkintas. Tiesa, praėjusį penktadienį priimtas sprendimas nėra įsigaliojęs ir per 30 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos teismui. Kol kas nė viena pusė nėra nusprendusi, kokių veiksmų imsis.


    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5tLMkp1Mp

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje
    Mokykla ir darželis Perkūnkiemyje būtų truputį smagiau.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

    Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

    Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
    Tikrai ne visur. Ten irgi kai kur daromos saugumo salelės tarp dviračių tako ir gatvės asfalto. Tai diktuoja tas pats saugumas, kad pavojinga iškart kirsti daug juostų. O čia dar ir perėja su posūkiu - nonsensas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

    Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...
    Nu matai... daug standartų gatvių turim, ne visur galima tą patį kurpalių pritaikyt. Ne visur lengvai, ne visur pigiai, ne visur tiktų ir/ar būtų patogu.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.
    Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Būtų labai gerai, jei ta teritorija už BMW išsivalytų.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Ex Amalva, dabartinis Komfovent statysis sau naujas patalpas/dirbtuves. Amalva turi patalpas ir Ozo 10, uz Krasta autos. Dali kiek zinau nuomoja, net ir dabartini savo adresa ten deklaruoja, + berods Lankava isikurusi, dar kazkas. Nenustebciau, jei ta teritorija guls ant prekystalio artimiausiu metu.


    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

    Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

    Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
    Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Prie perėjos (link požeminės perėjos) atseit pataisė, bet padarė visvien blogai. Padarė, kad atseit nenutrūktų dviračių takas, bet dabar gavosi pėsčiųjų perėja ir per dviračių taką ir per gatvę su posūkiu ir be jokios saugumo salelės. Negi sunku susiprotėti truputį atitraukti dviračių taką nuo borto ir palikti vietos pėstiesiems kur sustoti?
    O dėl praėjimo prie generatoriaus manau suveikė bukas savisaugos instinktas: "taigi trinsis čia visokie prie dyzeliaus..."
    Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

    Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Su dviračių aikštele tai komedija. Tipo bendra gatve ir parkingu iki jos atvažiuoti? Kam tas parkingas priekyje toks didelis, jeigu viduje parduotuvės viskas suprojektuota ateinančiam nuo vidinio parkingo.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X