Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

    Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
    Greičiau jau ateitų tie laikai, o tai užknisa su savo V8 kamsčiuose stovėti.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.

      Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
      Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
      Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

        Turbūt teko girdėti terminą "bottleneck" , "butelio kakliukas". Modeliuojant transporto srautus tai vienas iš svarbiausių faktorių. Taigi, A juosta veiks efektyviai, t.y. jos pralaidumas bus patrauklus kelionės laiko atžvilgiu, tik tuo atveju, jeigu maršrute nebus "butelio kakliukų". Netgi ne viename maršrute, o praktiškai visoje sistemoje.
        Va tada aš sutikčiau, kad keliautojai rinksis VT. + dar tvarkaraščių patogumas, transporto priemonių patogumas, maršrutų tinklas ir t.t.
        Nesuprantu prie ko čia tie butelio kakliukai, lygtais asmeninis transportas su jais nesusidurtų, kuriam be dedikuotų juostų jie pasireiškia daug stipriau, nes prieš problemines vietas susidaro didesni kamščiai. O jei nėra A juostų tuomet visi juda vis tiek kartu.

        VT jau dabar daug kas renkasi, ideali sistema gali būti siekiamybė, bet ji tikrai nebūtina, jog kažkam VT būtų jau dabar partrauklesnė transporto priemonė. Visi žmonės unikalūs su skirtingais maršrutais, poreikiais, prioritetais laikui (kiti sugeba autobuse dirbti - atrašinėti email'us ir pan., todėl laikas praleistas kamštyje jiems nebūtinai yra sugaištas laikas) ir t.t.

        Kodėl viskas turi veikti idealiai visoje sistemoje irgi neaišku, nes važiuojantiems tik kažkuriuo vienu maršrutu aktualu tik kaip sklandžiai sistema veiks būtent tame maršrute.

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

          radau. Čia bus massive projektas. Komercija pirmuose aukštuose, bet realiai daug ir butų bus. Jaučiu ar nebus koks Darnu Group ( https://mzprojektai.lt/projektas/verkiu-kareiviu/ ):
          Click image for larger version Name:	3-24.jpg Views:	23 Size:	333.1 KB ID:	1825526
          Puiki naujiena, kad pagaliau imasi vystyt apleistas sovietines teritorijas, bet esu absoliučiai įsitikinęs, kad nieko net arti panašaus toje vietoje nebus. Jeigu kas tiki šitom svajuko dramblionėm - bless you. O realiai arčiau projekto viešinimo laukit tradicinio vaizdo (kaip ir už poros šimtų metrų nuo šios vietos):


          Comment


            lenda šiek tiek info apie šitą projektą:
            Siekiant užtikrinti patogų susisiekimą su formuojamu komercinės paskirties objektų teritorijos sklypu siūloma suformuoti:

            a. Pagalbinę gatvę, jungiančią Verkių ir Pulko gatves. Gatvė numatoma valstybinės žemės sklype, besiribojančiame su nagrinėjamu sklypu šiaurėje. Naujoji gatvė aptarnautų formuojamą ir aplink esančius sklypus, bei užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.

            b. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir naująją pagalbinę gatves. Gatvės atkarpa yra numatoma formuojamo inžinerinės infrastuktūros koridoriaus teritorijoje. Sujungus esamą ir numatomą gatves, yra formuojamas nagrinėjamo sklypo apvažiavimas bei užtikrinamas papildomas patekimas į šio sklypo teritoriją.

            c. Riterių gatvės pratęsimą, jungiantį Riterių ir Kareivių gatves. Gatvės atkarpa, sujungtų Riterių ir Kareivių gatves, suformuodama pilną sklypo apvažiavimą, užtikrintų autotransporto srautų tranzitą kvartalo, apriboto Žvalgų, Verkių, Kareivių ir Kalvarijų gatvių, viduje.

            d. Vidinę, sklypą aptarnaujančią, gatvę. Gatvė yra projektuojama komercinės paskirties objektų teritorijos sklypo perimetru, dubliuojant sklypą ribojančių gatvių kryptis. Projektuojamos gatvės paskirtis – užtikrinti aptarnaujančio transporto patekimą ir judėjimą sklypo teritorijoje, kadangi dėl sklypo vidutinės žemės altitudės ir aplinkinių sklypų bei gatvių altitudžių skirtumo, aptarnavimas iš esamų gatvių negali būti vykdomas.
            Atsižvelgiant į tai, kad nagrinėjama teritorija yra išsidėsčiusi nehomogeninėje urbanistinėje aplinkoje – šalia esančių kvartalų užstatymas varijuoja nuo laisvojo daugiabučių iki chaotiško pramoninių stambaus mastelio pastatų – negalima vienareikšmiškai nustatyti vyraujančio užstatymo tipo ir taikyti jo naujai formuojamam kvartalui. Todėl yra nagrinėjami 3 skirtingi teritorijos užstatymo variantai:

            a. Perimetrinis užstatymas. b. Kvartalinis užstatymas; c. Laisvas užstatymas.
            https://map.tpdris.lt/tpdris-gis/ser...%2009%2015.pdf

            Comment


              Lords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.

              https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Lords'ai nupirko Centrinį paštą. Turbut geriausas investuotojas šiuo atveju.

                https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=85270931
                Na, po K18b ir Lvovo 37 geriausio investuotojo etiketę reiktų atsargiau vartoti.
                Paskutinis taisė rmss; 2020.09.18, 14:27. Priežastis: kreivi pirštai

                Comment


                  Verslo centras Meraki
                  Click image for larger version

Name:	P00918-153244.jpg
Views:	2012
Size:	377,8 kB
ID:	1826350 Click image for larger version

Name:	P00918-153213.jpg
Views:	2009
Size:	384,4 kB
ID:	1826351 Click image for larger version

Name:	P00918-153123.jpg
Views:	2020
Size:	377,8 kB
ID:	1826349

                  Comment


                    Oooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:

                    Click image for larger version

Name:	Citify-IKI-Pilaites-pr.-parduotuve-ir-administracinis-03.jpg
Views:	1580
Size:	435,8 kB
ID:	1827268



                    Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Oooo taip, vaikelį, IKI administracinis pastatas Pilaitėje, miesto planavimas at its best:

                      Čia matome viską, ko iš naujų projektų reikalauja Pakalnis ir miesto valdžia: kokybiška architektūra, perimetrinis užstatymas, jokių parkingų šalia gatvių, jokių didžiulių antžeminių parkingų... ai pala, viskas atvirkščiai. Suprojektavo šitą grožį Tomas Savukynas (reiktų atskiros temos "Architektų gėdos lenta") iš City Projects (jų niša yra pigiausių dežių projektavimas prekybos centram Baltarusijoj) ir iki 2020-10-07 galima jam nusiųsti pastabas šiuo paštu t.savukynas@cityprojects.lt , ką ir kviečiu padaryti.
                      Tai kad net vizulkė nuo plano akivaizdžiai skiriasi. Vizulkėje tik vienas įvažiavimas nuo prospekto, o plane jau du. Pagal STR išvis negali būti įvažiavimų į parkingus iš B kategorijos gatvių.
                      Įtvirtinamą automobilių pirmenybę manau pastebi net ir nesigaudantys STR'uose. Kažkas vis dar neatranda, kad įvažiavimuose į parkingus pirmenybė turi būti pėstiesiems.
                      Na ir t.t. projektėlis įkūnija visas įsisenėjusias ydas. Tad kviečiu užversti laiškais ir dalyvauti svarstyme.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.09.23, 18:20.

                      Comment


                        Perpigi žemė. Reiktų prekybcentriams asmeniškai pritaikyt tokį kainos daugiklį kuris garantuotų kad parkofkių aplink pc nebūtų noro daryt.

                        Comment



                          http://cityprojects.lt/projektai/ter...-pc-pilaiteje/

                          Buvo parengę dar juodesnį scenarijų. Bet ir dabartinis tragedija. Jie ten dar ir daugiabučių pripaišę, pasižiūrėkit PP aiškinamajam rašte.

                          Comment


                            Parašė Gies Rodyti pranešimą
                            http://cityprojects.lt/projektai/ter...-pc-pilaiteje/

                            Buvo parengę dar juodesnį scenarijų. Bet ir dabartinis tragedija. Jie ten dar ir daugiabučių pripaišę, pasižiūrėkit PP aiškinamajam rašte.
                            Ahaha, ne, na šitas tikrai vertas įamžinimo, tiesiog piguvos vystytojo svajonės įsikūnijimas



                            Šiaip mačiau didelį pliusą tame, kad Pilaitėje vystytojai prieš, kiek jau ten, 10 ar 15 metų, pradėjo užstatynėti "nuo galo", galvojau kad taip ateityje turėsim žymiai kokybiškesnį ir modernų rajono centrą, kuris bus panašus į miestą ir nebus tokių klaidų kaip Pūpa ir Lidl'as su jų parkingais, bet pasirodo, kad ir po tiek metų vystytojų vizijoje Pilaitės prospektas tebelieka kažkuo tarp A1 autostrados ir Ukmergės gatvės...

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Ahaha, ne, na šitas tikrai vertas įamžinimo, tiesiog piguvos vystytojo svajonės įsikūnijimas



                              Šiaip mačiau didelį pliusą tame, kad Pilaitėje vystytojai prieš, kiek jau ten, 10 ar 15 metų, pradėjo užstatynėti "nuo galo", galvojau kad taip ateityje turėsim žymiai kokybiškesnį ir modernų rajono centrą, kuris bus panašus į miestą ir nebus tokių klaidų kaip Pūpa ir Lidl'as su jų parkingais, bet pasirodo, kad ir po tiek metų vystytojų vizijoje Pilaitės prospektas tebelieka kažkuo tarp A1 autostrados ir Ukmergės gatvės...
                              Gariūnai style. Gal mašinų turgų norėjo daryt.
                              Man tai šiaip keista, kaip jie paišo visokius užstatymus ir schemas, kuria pagrindžia nieką. taip pat peza apie kažkokį perimetrinio užstatymo pratęsimą, nors jo visai nepratęsia
                              Vietoj to, kad atsižvelgtų į originalų rajono užstatymą (kad ir koks jis ten bebūtų) ir padarytų kokybišką to tęsinį su šiuolaikiškais sprendimais ir sukurtų naują kokybė. Ten gi viduryje turėjo būti skirta vieta darželiui ir pan. O miestui visai p x

                              Comment


                                Tai nesėkmė, tik miestas investavo melejonos į naują dvirtakį, o pasirodo net į krautuvę neišeis juo nuvažiuot, nes trukdys automobilių stovėjimo aikštelė

                                Comment


                                  Laisves 78B. Tikra laimė, kad po dešimtmečio baigė projektą.
                                  Click image for larger version

Name:	P00923-172529.jpg
Views:	1055
Size:	360,2 kB
ID:	1827650

                                  Comment


                                    Ar visam pasaulyje nauji prekybos centrai yra statomi tokie primityvios architektūros su rėkiančiom spalvom? Gal yra patirties kažkaip reguliuojant jų architektūrinę išraišką? Net sovietinės parduotuvės lyginant su dabartinėm maximom, rimi, iki, lidl, tai šedevrai?

                                    Comment


                                      Tai kad sovietinė Lietuvos komercinių ir visuomeninių pastatų architektūra dažnai buvo geresnė nei dabartinė. Vidurinėje nuotraukoje matome Jablkowskiu prekybos namus, statytus dar 1914-1923 m. Sovietų laikais žinomus kaip "Vaikų pasaulis".

                                      Comment


                                        Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                        Net sovietinės parduotuvės lyginant su dabartinėm maximom, rimi, iki, lidl, tai šedevrai?
                                        Ne visai, čia jau tik brandaus socializmo metais toks polinkis atsirado, turėjęs rodantis darbo žmogaus gyvenimo gerovę.
                                        O šiaip jau buvo populiarios visokios nešvaizdžios prekybos patalpos, kioskai, baisūs turgūs...
                                        https://goo.gl/maps/ZN5gY9kgm3KqVLve7
                                        https://goo.gl/maps/ivRrVucPSyhjAvyk7
                                        https://goo.gl/maps/JjpKPndyXn7m6KcLA

                                        Comment


                                          Medeinos 12 aptvėrė "tvora"
                                          Click image for larger version

Name:	P00925-153429.jpg
Views:	600
Size:	396,6 kB
ID:	1827898

                                          Comment

                                          Working...
                                          X