Nesuprantu kazko, arba renderiui netiksliai sumodeliavo pastata. Ta aukstesne dalis turi 4 ar 5 aukstus. Nuotraukoj is desines atrodo 4 bet is kaires 5, pagal renderi lyg pats aukstis nekeiciamas.
Jau kuris laikas yra pardavinėjamas sklypas su pastatais Verkiuose, bet šiandien netyčiau užmačiau ten numatytą daugiabučių (ar gal ofisų?) projektą. Labai masyvus atrodo. Beje, failai su datos nuorodom 2020/08
Kareivių gatvė bus ištisas kamštis. Šiaurinė gal kiek padės, bet Kareivių-Verkių-Lakūnų mazgas jau dabar problema, o bus tikra automobilių transporto katastrofa.
Pataisiau Bus A juostos ir dviračių takai, tai katastrofą patirs tik ją pasirinkę patirti
17 (!) identiškų masyvių daugiabučių, išmėtytų šachmatų tvarka? Jūs rimtai? Jau nekalbu apie tai, kad pats Pakalnis pripažįsta, jog ši Vilniaus vieta išskirtinė tuo, jog ėjimo pėstute atstumu nėra jokių parkų. Šiaurės miestelis viena nykiausių vietų Vilniuje, betono džiunglės, ten verkiant reikia žaliųjų erdvių.
nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
nesinervuok. čia teritorijos planavimas, tai matom tik tūrius, o ne architektūrą. Nuo šitos vietos, tiek Ozo parkas, tiek Verkių parkas yra ėjimo pėstute atstumu
Gerai, nes jau buvau sunerimęs, kad Šiaurės Korėja atidarė savo statybų filialą Vilniuje.
Ta teritorija, kaip ir kita kitoje sankryžos pusėje, prašėsi užstatymo, bet transporto srautai bus kosminiai. Dar berods Prodo turi sklypą prie Impulso.
O taip, galim atsipūsti. Dviračių takai tikrai išspręs tų gatvių nepralaidumo problemą.
Pagrinde išspręs A juostos, bet divračių takai irgi gerai, nes tai dar viena alternatyva asmeniniam transportui. Daugiau kažką daryti neverta, nes kamščiai tik piko metu, o per piką svarbiausia, jog viešasis transportas nestovėtų.
Apskritai A juostos labai gerai didina pralaidumą, nes didėjant kamščiams tiesiog daugiau žmonių rinksis VT, kurie pagal galimybių ir noro pasiskirstymą arčiausiai balansuoja ant tos ribos, kai jiems jau labiau apsimoka rinktis VT. Taip gatvės bus maksimaliai efektyviai prisotintos ir nebus švaistomi resursai.
Comment