Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni komercinės ir biurų paskirties projektai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nauja newsec apzvalga. again, nieko, kas nebutu cia aptarta, nera:
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1
Size:	199,9 kB
ID:	1734076

    http://www.newsec.lt/nekilnojamojo_t...tlook-2019-q2/

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      1) praejimo nuo Laisves pr. ties dyzelinio generatoriais nebus "siekiant apsaugoti zeldinius". Ir siaip papildomi pesciuju takai "nepagristai sumazintu zeldiniu uzimama plota".
      Lol, kad apsaugoti želdinius padarykime taip, kad žmonės per juos eitų... #logika

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Lol, kad apsaugoti želdinius padarykime taip, kad žmonės per juos eitų... #logika
        Tai čia gi normalu Vilniuje, daugybėje vietų. Kaime einama karvės perrišti per pievas, o kodėl miestas turėtų būti mažiau natūralus ir dvasingas.
        Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
        Mielosios Grigiškės

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          zodziu tiek tepasikeite sklypo planas po pasiulymu:
          Click image for larger version  Name:	Sklypo-planas-po-pasiūlymų.jpg Views:	1 Size:	219,3 kB ID:	1734002
          Prie perėjos (link požeminės perėjos) atseit pataisė, bet padarė visvien blogai. Padarė, kad atseit nenutrūktų dviračių takas, bet dabar gavosi pėsčiųjų perėja ir per dviračių taką ir per gatvę su posūkiu ir be jokios saugumo salelės. Negi sunku susiprotėti truputį atitraukti dviračių taką nuo borto ir palikti vietos pėstiesiems kur sustoti?
          O dėl praėjimo prie generatoriaus manau suveikė bukas savisaugos instinktas: "taigi trinsis čia visokie prie dyzeliaus..."
          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.10, 14:11.

          Comment


            na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
            Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1
Size:	288,5 kB
ID:	1734356Click image for larger version

Name:	2.PNG
Views:	1
Size:	286,4 kB
ID:	1734357


            labai idomu ar tikrai abu developins, nes bus vienas priesais kita: https://citify.eu/pavilnioniu-g-63/

            Comment


              Na bet jei jau stato daugiaauksti parkinga, ar nesunku dar pora aukstu dadet ir vietoj antzeminio parkingo padaryt kokia aiskte ar parka?

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1
Size:	288,5 kB
ID:	1734356Click image for larger version

Name:	2.PNG
Views:	1
Size:	286,4 kB
ID:	1734357


                labai idomu ar tikrai abu developins, nes bus vienas priesais kita: https://citify.eu/pavilnioniu-g-63/
                ir vel nuo VT stoteles reikia eiti per parkinga kad patekti i pastata.. nu a kaip kitaip kai troba vidury sklypo

                Comment


                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                  na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                  Click image for larger version

Name:	2.PNG
Views:	1
Size:	286,4 kB
ID:	1734357
                  Viskas būtų normaliai, jai pastatas išlaikytų vientisą liniją prie gatvės. Tas atitraukimas nuo gatvės, paliekant vietą parkingui, visiškai nereikalingas.

                  Comment


                    Į pėsčiųjų takų rekomendacijas vėl nei kiek neatsižvelgta, o savivaldybė vėl praleido.

                    Comment


                      Tai kad ir dviraciu takui irgi vietos stebuklingai nebeliko. Baigiasi ties sankryza su ivaziavimu i kiema ir nutruksta. Nors prie PC numatytos 36 vietos dviraciams. Tai kaip iki ju patekt?

                      Comment


                        Su dviračių aikštele tai komedija. Tipo bendra gatve ir parkingu iki jos atvažiuoti? Kam tas parkingas priekyje toks didelis, jeigu viduje parduotuvės viskas suprojektuota ateinančiam nuo vidinio parkingo.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Prie perėjos (link požeminės perėjos) atseit pataisė, bet padarė visvien blogai. Padarė, kad atseit nenutrūktų dviračių takas, bet dabar gavosi pėsčiųjų perėja ir per dviračių taką ir per gatvę su posūkiu ir be jokios saugumo salelės. Negi sunku susiprotėti truputį atitraukti dviračių taką nuo borto ir palikti vietos pėstiesiems kur sustoti?
                          O dėl praėjimo prie generatoriaus manau suveikė bukas savisaugos instinktas: "taigi trinsis čia visokie prie dyzeliaus..."
                          Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

                          Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.

                          Comment


                            Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                            Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

                            Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
                            Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.

                            Comment


                              Ex Amalva, dabartinis Komfovent statysis sau naujas patalpas/dirbtuves. Amalva turi patalpas ir Ozo 10, uz Krasta autos. Dali kiek zinau nuomoja, net ir dabartini savo adresa ten deklaruoja, + berods Lankava isikurusi, dar kazkas. Nenustebciau, jei ta teritorija guls ant prekystalio artimiausiu metu.


                              Comment


                                Būtų labai gerai, jei ta teritorija už BMW išsivalytų.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Taip būtų logiška, jei dviratis judėtų greta automobilių ir būtų žemiau pėsčiųjų lygio. Dabar gi bus taip, kad sustos ant dviračių tako. Garantuoju. Nes kitaip vairuotojai tiesiog nepraleis pėsčiųjų. Tavo aptariamas modelis bus Algirdo g.
                                  Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...

                                  Comment


                                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                                    Man tai taip keista, kad tieks skirtingų variantų prikuria tų dviračių takų. Galėtų pagaliau išsirinktį vieną standartą ir pagal jį tiesti...
                                    Nu matai... daug standartų gatvių turim, ne visur galima tą patį kurpalių pritaikyt. Ne visur lengvai, ne visur pigiai, ne visur tiktų ir/ar būtų patogu.

                                    Comment


                                      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                                      Na dėl dviračio tako, tai atvirkščiai aš sakyčiau, kad pirmą kart Vilniuje padarė normaliai, kad takas eina ištisai palei gatvę ir nėra visokių zigzagų su pėsčiųjų takais. Prie perėjų taip ir turi būti, kad pėstysis kerta viska kartu ir žiūri, kad ne tik auto, bet ir dviračiai neatvažiuotų. Aišku reikia išmokyti ir pėsčiuosius, kad dviratis yra transporto priemonė ir laukti reikia ne ant dviračio tako, o šalia jo.

                                      Bent jau aš vadovaujuosi Kopenhagos pavyzdžiu, kur visur tik taip daroma.
                                      Tikrai ne visur. Ten irgi kai kur daromos saugumo salelės tarp dviračių tako ir gatvės asfalto. Tai diktuoja tas pats saugumas, kad pavojinga iškart kirsti daug juostų. O čia dar ir perėja su posūkiu - nonsensas.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        na va, islindo sklypo projektas prekybos centrui Perkunkiemyje
                                        Mokykla ir darželis Perkūnkiemyje būtų truputį smagiau.
                                        Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                        Mielosios Grigiškės

                                        Comment


                                          Pirmajame NŽT ir „Hanner“ mūšio raunde laimėtojų nėra

                                          „Nenaudojome sklypo pagal paskirtį, tai pasistatėme nedidelį sandėliuką, sklype sandėliuojame statybines medžiagas ir naudojame sklypą pagal paskirtį. Gerai – jei norite, kad miesto centre būtų sandėliai, tai tą ir darysim – sandėliuosim“, – kalba A. Avulis.



                                          Sklype Algirdo g. 77 UAB „LT Development Fund“ planuoja vystyti nekilnojamojo turto (NT) projektus. Tačiau konversiją iš senų apleistų sandėlių norėjusi įgyvendinti įmonė susidūrė su NŽT. Tarnyba dar praėjusių metų rudenį nuvyko į vietą ir nustatė, kad ne aukciono būdu išnuomotas sklypas naudojamas ne pagal paskirtį – sandėliai nugriauti, tad ir jiems eksploatuoti žemės nebereikia; nuomos sutartis turi būti nutraukta.

                                          „LT Development Fund“ kreipėsi į teismą ginčydama norą nutraukti sutartį, o NŽT – reikalaudama patvirtinti sutarties nutraukimą.

                                          Tačiau pirmojoje instancijoje – Vilniaus miesto apylinkės teisme – nė vienos pusės prašymas nebuvo patenkintas. Tiesa, praėjusį penktadienį priimtas sprendimas nėra įsigaliojęs ir per 30 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos teismui. Kol kas nė viena pusė nėra nusprendusi, kokių veiksmų imsis.


                                          Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5tLMkp1Mp

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X