Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškių (tarp NMC ir Žalgirio g.) projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujoje ataskaitoje Poderskis rašo, kad greičiausiai bus panaikinta Lvovo g. atkarpa link Kalvarijų g. ir bus vientisa viešoji erdvė.

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Comment


      Blogai blogai, ten labai geras nukirtimas link Zirmunu.

      Comment


        Ar tikrai reikalingas tas parkas? Jis te ntik tam, kad būtų nors realiai niekas nei ten laiką leidžia, nei jį pastebi paskubomis praeidami.

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą
          Blogai blogai, ten labai geras nukirtimas link Zirmunu.
          turi omeny kertant 3-4 juostas istisai, kad atsistot sukti i kaire juosta link Seimyniskiu g.? as ten tiek avariju mates ir tokiu ganetinai stipriu

          Comment


            Parkas ten nekoks. Tikiuosi kad įrengs kokius fontanus, įdomesnes skulptūras, skeitus, vaikų tarzankes ar kažką tokio, pritraukiančio žmones. O jeigu ne, tai geriau jau pastatytų vietoj jo ką nors gero. O ta gatvės atkarpa iš viso be ryšio.
            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
            Mielosios Grigiškės

            Comment


              Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
              Ar tikrai reikalingas tas parkas? Jis te ntik tam, kad būtų nors realiai niekas nei ten laiką leidžia, nei jį pastebi paskubomis praeidami.
              Šitas parkas/skveras yra visiškas waste of space, ir mano manymu geriausia būtų jį užstatyt perimetriniu užstatymu, bet kadangi tuoj prasidės shit storm ir vėl grasins užbanint už nuomonę, turiu kompromisinį variantą:

              Kadangi palaikau Lvovo gatvės atkarpos naikinimą ir apie tai jau kalba VMS, būtų logiška suformuot sklypą iš ABSOLIUČIAI nenaudojamos skvero teritorijos (kuri yra prie 2 labai judrių gatvių ir tikrai nėra vieta rekreacijai nei ramybės nei ekologijos prasme...), išnuomot jį verslui ir priverst šiolaikiškai sutvarkyt likusią skvero dalį realizuojant savo projektą. Taip KP/Kalvarijų sankryža taptų panaši į miestą, su laiku užstatys mėlynai pažymėtas teritorijas ir skveras taps populiaria oaze apsupta NMC, o ne pieva tarp 4 gatvių, su keliais medžiais, dviem takais ir miegančiu bomžu.

              Paskutinis taisė ttttt; 2019.08.06, 10:53.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Naujoje ataskaitoje Poderskis rašo, kad greičiausiai bus panaikinta Lvovo g. atkarpa link Kalvarijų g. ir bus vientisa viešoji erdvė.
                Prie to pačio dar gali ir likusią dalį už Kalvarijų g. paverst į pėsčiųjų zoną, ar bent jau parkavimosi vietas panaikinus palikt tik privažiavimą į kiemą.

                Comment


                  Toje vietoje baisiai užterštas oras, nors ir dažni skersvejai. Vieta nėra jauki.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                    Šitas parkas/skveras yra visiškas waste of space, ir mano manymu geriausia būtų jį užstatyt perimetriniu užstatymu, bet kadangi tuoj prasidės shit storm ir vėl grasins užbanint už nuomonę, turiu kompromisinį variantą:

                    Kadangi palaikau Lvovo gatvės atkarpos naikinimą ir apie tai jau kalba VMS, būtų logiška suformuot sklypą iš ABSOLIUČIAI nenaudojamos skvero teritorijos (kuri yra prie 2 labai judrių gatvių ir tikrai nėra vieta rekreacijai nei ramybės nei ekologijos prasme...), išnuomot jį verslui ir priverst šiolaikiškai sutvarkyt likusią skvero dalį realizuojant savo projektą. Taip KP/Kalvarijų sankryža taptų panaši į miestą, su laiku užstatys mėlynai pažymėtas teritorijas ir skveras taps populiaria oaze apsupta NMC, o ne pieva tarp 4 gatvių, su keliais medžiais, dviem takais ir miegančiu bomžu.
                    Nusiųsk Poderskiui pasiūlymą, tik sklypą reik ne nuomuoti, o parduoti.

                    Comment


                      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                      Nusiųsk Poderskiui pasiūlymą, tik sklypą reik ne nuomuoti, o parduoti.
                      Galima ir nuomot. Tik organizuot konkursą, galbūt su iš karto arch. sprendimu.

                      Bėda, kad savivaldybė žemės neturi, tai čia NŽT klausimas. Plius minusas, kad visa dabar neužstatyta teritorija yra kaip želdinys esamame ir naujame BP.

                      Dar įdomu kiek aukštų čia tilptų, bet įtariu, kad gal vos vos daugiau už Holiday Inn. Bet gal to ir užtektų perimetrui suformuot.

                      Na ir galiausiai jeigu jau fantazuojam, tai gal reikėtų kažką daryt ir su ta sankryža. Pėstiesiems ji nepatogi, galbūt kokį nors viaduką-žiedą virš sankryžos?
                      Paskutinis taisė Creatium; 2019.08.06, 13:33.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Galima ir nuomot. Tik organizuot konkursą, galbūt su iš karto arch. sprendimu.

                        Bėda, kad savivaldybė žemės neturi, tai čia NŽT klausimas. Plius minusas, kad visa dabar neužstatyta teritorija yra kaip želdinys esamame ir naujame BP.
                        Taip, Žalgirio stadiono teritorija juk išnuomavo, galima būtų ir čia...

                        Dar įdomu kiek aukštų čia tilptų, bet įtariu, kad gal vos vos daugiau už Holiday Inn. Bet gal to ir užtektų perimetrui suformuot.
                        Dėl aukštingumo, tai geras klausimas, manau kad prie sankryžos galėtų būti kaip Holiday Inn, o link Ibrahimo ir Teo galėtų aukštėt beveik iki Ibrahimo aukščio, kodėl ne? Turėtų tilpt į kalvą ir vargu ar "gadins" vaizdą paveldo naciams iš kažkurio taško.

                        Na ir galiausiai jeigu jau fantazuojam, tai gal reikėtų kažką daryt ir su ta sankryža. Pėstiesiems ji nepatogi, galbūt kokį nors viaduką-žiedą virš sankryžos?
                        Oi ne ne ne, tik jau nereikia miesto centre jokių viadukų-žiedų, požeminių perėjų ar kitokių Rusijos/Azijos atrakcijų, jau ir taip turime dvi požemines perėjas, kurias bent jau aš apeinu per paprastus šviesoforus. Jau diskutavom apie KP skiriamosios juostos apželdinimą, potencialią tramvajaus liniją ir t.t., tai tikrai padarytų antžemines perėjas labiau pedestrian-friendly, nei viadukai.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Na ir galiausiai jeigu jau fantazuojam, tai gal reikėtų kažką daryt ir su ta sankryža. Pėstiesiems ji nepatogi, galbūt kokį nors viaduką-žiedą virš sankryžos?
                          Galima būtų padaryti vieną fazę, pėstiesiems į visas puses. Ir perėją supaišyti įstrižai. Būtų įdomu paskaičiuoti pėsčiųjų kryptis, bet įtariu, kad nemažai eina įstrižai ir tada tenka strateguoti su gretimais šviesoforais kaip kuo mažiau laukti.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Taip, Žalgirio stadiono teritorija juk išnuomavo, galima būtų ir čia...



                            Dėl aukštingumo, tai geras klausimas, manau kad prie sankryžos galėtų būti kaip Holiday Inn, o link Ibrahimo ir Teo galėtų aukštėt beveik iki Ibrahimo aukščio, kodėl ne? Turėtų tilpt į kalvą ir vargu ar "gadins" vaizdą paveldo naciams iš kažkurio taško.



                            Oi ne ne ne, tik jau nereikia miesto centre jokių viadukų-žiedų, požeminių perėjų ar kitokių Rusijos/Azijos atrakcijų, jau ir taip turime dvi požemines perėjas, kurias bent jau aš apeinu per paprastus šviesoforus. Jau diskutavom apie KP skiriamosios juostos apželdinimą, potencialią tramvajaus liniją ir t.t., tai tikrai padarytų antžemines perėjas labiau pedestrian-friendly, nei viadukai.
                            nusiusk Poderskiui ta paveiksla, nes siaip logiskai viskas sudeliota. idomu ka jis i sita ideja (kad ir utopine)

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Galima būtų padaryti vieną fazę, pėstiesiems į visas puses. Ir perėją supaišyti įstrižai. Būtų įdomu paskaičiuoti pėsčiųjų kryptis, bet įtariu, kad nemažai eina įstrižai ir tada tenka strateguoti su gretimais šviesoforais kaip kuo mažiau laukti.
                              Gali būti, kad įstrižai viskas truks kokius 3 kartus ilgiau, negu dabar užteka pėstiesiems laiko. Nebent viską susiaurint smarkiai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Dar įdomu kiek aukštų čia tilptų, bet įtariu, kad gal vos vos daugiau už Holiday Inn. Bet gal to ir užtektų perimetrui suformuot.
                                As manau ten daug ir nereikia. 0+5 arba 7 ir gerai. Palei judria gatve aukstus paralelinius fasadus statyti nelabai gerai garso atzvilgiu. Norint aukstesnio geriau nebent laiptuoti fasada atgal.
                                Paskutinis taisė kasparas.v; 2019.08.06, 14:24.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Gali būti, kad įstrižai viskas truks kokius 3 kartus ilgiau, negu dabar užteka pėstiesiems laiko. Nebent viską susiaurint smarkiai.
                                  Kas "viskas"? Eiti įstrižai visada metrais greičiau nei dviem kraštine. Pereiti per vieną fazę taip pat greičiau nei perėjus vieną atkarpą poreikis laukti kitos fazės.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kas "viskas"? Eiti įstrižai visada metrais greičiau nei dviem kraštine. Pereiti per vieną fazę taip pat greičiau nei perėjus vieną atkarpą poreikis laukti kitos fazės.
                                    Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.
                                      Atitinkamai pakoreguoti, kad pėsčiųjų fazė ilgesnė ir retesnė. O procentualiai pasiskirstymas liktų toks pat. Aišku tada pėsčiajam norinčiam praeiti tiesiai tektų kažkiek ilgiau palaukti. Bet didesnė tikimybė spėti į dar degančią žalią.

                                      Comment


                                        Nepamirškit senesnių žmonių ar mamų su vaikais, žmonių su lagaminais ir t. t. Ne visi iš karto gali pereiti įstrižas sankryžas.

                                        Comment


                                          Sankryžą tikrai galima siaurinti panaikinant greitėjimo juostą Konstitucijos pr., kuri yra visiškai nereikalinga.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X