Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškių (tarp NMC ir Žalgirio g.) projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą

      Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
      Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta. Bet kol kas tai juk jokių problemų ir per Senamiestį tranzitu pervažiuoti su automobiliu, tai kai jau pradės rimtai kontroliuoti srautus, tuomet manau atsiras ir daugiau tų aikštelių. O šiaip tai kai apart centro visur beveik parkingas nemokamas, tai kol kas labai norint tikrai nebūtina ieškoti ParknRide aikštelės.

      Aš tik manau, kad jos apskritai turėtų būti kažkur miesto pakraščiuos, pvz Santariškėse, Paneriuose, Saulėtekyje, tik įvažiavus į Perkūnkiemį, Pilaitės ir Vakarinio aplinkkelio mazge ir pan., o miesto gyventojams tai neproblema ir iškart į VT sėstis. Gal Vienoje ir gali iki centro privažiuoti, bet Viena žymiai didesnė, tai ir pats centras didelis. Vilniuje irgi G.V. gatvės pagalba gali iki pat centro privažiuoti, tas pats Pietinis miesto aplinkkelis visai šalia centro.

      Bet kokiu atveju prievartos juk nebus, kas norės sedėti kamščiuose, galės ir toliau tai daryti.
      Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 15:48.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą
        Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?
        Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.
          Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą

            Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.
            Tikra tiesa, tik ten bus didelis skaudulys, kadangi vietos VT juostoms nėra, tad belieka jas atimti iš bendro srauto. Nepasitenkinimas bus didžiulis tarp automobilių vairuotojų, bet tai vienintelis būdas kaip miestiečiam bent suteikti galimybę išvengti kamščių, o ne tai kaip dabar, kad visi solidariai sėdi kamštyje.

            Comment


              Long time reader, first time poster. Nezinau nei vieno miesto, ypatingai sostines, kur butu isspresta kamsciu problema. Galima zaisti su juostom, bet niekas nepasikeis. Automobiliai ir ju sukeliami kamsciai yra miesto dalis. Gerejanti gyventoju finansine padetis dar didins automobiliu kieki. Tiketis kad didzioji dauguma gyventoju naudosis VT yra utopija. Net tokie miestai su nerealiai isvystytu VT kaip Ciurichas (Sveicarija) ar Singapuras dusta nuo automobiliu kamsciu.

              Comment


                Kaži ar kas tikisi išspręsti kamščius. Čia taip pat kaip paprastas paklausos ir pasiūlos dėsnis iš pirmos mikroekonomikos paskaitos, jei nebeliktų kamščių, žmonės persėstų į mašinas ir vėl būtų status quo. Diskusija čia dėl to, kad reikia spręsti VT kamščių/kamščiuose problemą.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta.
                  Dabar Park+Ride yra 3 aikštelės ir visos netinkamose vietose. Ne ten, kur reikia, o ten kur savivaldybė turėjo laisvą plotą.
                  Planuojamos 10, ir visos ten, kur reikia - prie įvažiavimo į miestą. Žada viešąjį transportą pareguliuoti taip, kad prie Park+Ride būtų galinės maršrutų stotelės.


                  Vilniaus Park+Ride aikštelės ir stovėjimo zonos

                  Comment


                    Kamščius labai paprastai sprėstų platesnis išplėtimas mokamų parkavimo zonų ir baudavimas netinkamai statantis automobilį. Kai nebeliktų galimybės savo geldas laikyt ant žolynų ir jei tektų kasdien grįžus po pusvalandį ieškot kur priparkuot, o po to dar eit 10 minučių iki namų su maišais, greitai liaudis adaptuotųsi ir spūstys mažėtų. Dabar jei yra ženklas parkuoti negalima liaudis parkuojasi, nes "nu o kur parkuotis, loxas?" O žolynai irgi niekam nereikalingi, geriau jau paverskim juos purvynais užstatytais land cruizerių.

                    Comment


                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                      Kamščius labai paprastai sprėstų platesnis išplėtimas mokamų parkavimo zonų ir baudavimas netinkamai statantis automobilį. Kai nebeliktų galimybės savo geldas laikyt ant žolynų ir jei tektų kasdien grįžus po pusvalandį ieškot kur priparkuot, o po to dar eit 10 minučių iki namų su maišais, greitai liaudis adaptuotųsi ir spūstys mažėtų. Dabar jei yra ženklas parkuoti negalima liaudis parkuojasi, nes "nu o kur parkuotis, loxas?" O žolynai irgi niekam nereikalingi, geriau jau paverskim juos purvynais užstatytais land cruizerių.
                      Tikrai padėtų, kalbant apie parkavimą, tai labai reikia, kad bent centre būtų aiškiai sužymėtos ir suinventorizuotos visos parkavimo vietos su zonos ir rezervavimo statusu, kad nebeliktų jokių pilkų zonų, kad va čia numečiau mašiną, nes ženklo kaip ir nesimato, ar tipo gi niekam netrukdo. Iš esmės būtų galima statyti tik tokiose sunumeruotose vietose, ir jei mašina joje nėra, reiškias automatiškai baudžiama. Nes dabar ypač dažnai užparkuoja visokius įvažiavimus ir bent anksčiau tokių pažeidėjų raportuotų per aplikaciją nevisad bausdavo, nes tipo neaišku, būtinai reikėdavo, kad bauduotojas būtų fiziškai vietoje.
                      Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 19:52.

                      Comment


                        Giedraičių 47.



                        Comment


                          Paparciu namai + Neries Senvage:
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191121_080024.jpg
Views:	47
Size:	288,8 kB
ID:	1764305

                          Comment


                            Paskutiniu metu buvo progu isvaikscioti Snipiskes, turiu daug nuotrauku, praktiskai visu projektu ir siaip snipiskiu vaizdeliu. Skaitant visur apie vertinga Snipiskiu istorine architektura ir t.t. galima susidaryti ispudi kad ten tikrai yra kazkas tokio.. Deja, 99,9% Snipiskiu mediniu pastatu yra paprasciausias savartynas, normalesnius namus galima suskaiciuoti ant ranku pirstu ir tie dazniausiai labai prastos bukles, su plastikiniais beremiais langais, durti dadurti, priestatukai is ivairiausiu medziagu, dengti plastikinem dailylentem, ruberoidu ir t.t. As uz gatveles-kitos issaugojima ir geresniu mediniu pastatu issaugojima, bet darosi juokinga kai aktyvistai klykauja apie kazkoki rimta pavelda, vos ne senamiesti. Gal jie patys nera buve Snipiskese? Po truputi talpinsiu nuotraukas, kai bus laiko.

                            Comment


                              Tai visą laiką buvo aišku kad nieko ten gero nėra, kad toks rajonas centre yra gėda miestui. Visą laiką tai buvo akivaizdu, visiems aišku ir niekad nemačiau kad kas nors tai kvestionuotų. Čia tik pastaruosius pora metų interneto erdvėje (tame tarpe ir šiame forume) padavė veikėjų, įrodinėjančių kad Šnipiškės yra lygiavertės Žvėrynui ar netgi Senamiesčiui. Įdomu, su kuo susijusi tokia tendencija? 2010 metais tokių kalbų niekas nevarinėjo.
                              Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                              Mielosios Grigiškės

                              Comment


                                Problema yra ta kad zmones tikisi daug is Snipiskiu - ir tuo tarpu Zveryno - medinuku. Daug kas mano kad laiku begant, tie medinukai gali tapti kazkas grazaus. Deje, tie namai jau per ilgai palikti apleisti ir nemanau kad kazkas is ju gero bus. Jokiu reglamentu nera kurie diktuotu kaip reikia rupintis tokia architektura, ir aisku ten gyvenantis yra visiskai deje ant aplinkos ir savo namo prieziuros. Savivaldybe net senamiesti nemoka priuziureti architekturos reglamentu. Ten balkonai byra ant zmoniu, namai su skirtingais langais ant kekvieno kampo - ko tiketis is Snipiskiu...

                                Comment


                                  Pradėsim nuo rekonstruojamos Giedraičių gatvės:









                                  Galėjo nepataupyti ir pastatyti stulpus abejose gatvės pusėse, gal tada nereiktų statyti jų ir pėsčiųjų take.







                                  Tokia pėsčiųjų dalis turbūt bus abejose pusėse (?):






                                  Bordiūrai labai žemi ir gražiai užapvalinti, mašinoms bus labai patogu užvažiuoti ant dviračių tako. Šiaip aišku pokyčiai sveikintini, bet galėjo būti geriau...

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    Problema yra ta kad zmones tikisi daug is Snipiskiu - ir tuo tarpu Zveryno - medinuku. Daug kas mano kad laiku begant, tie medinukai gali tapti kazkas grazaus. Deje, tie namai jau per ilgai palikti apleisti ir nemanau kad kazkas is ju gero bus. Jokiu reglamentu nera kurie diktuotu kaip reikia rupintis tokia architektura, ir aisku ten gyvenantis yra visiskai deje ant aplinkos ir savo namo prieziuros. Savivaldybe net senamiesti nemoka priuziureti architekturos reglamentu. Ten balkonai byra ant zmoniu, namai su skirtingais langais ant kekvieno kampo - ko tiketis is Snipiskiu...
                                    Netikslu lyginti Šnipiškių ir Žvėryno medinukus: Žvėryno medinukai dažniausiai puošni kelių aukštų architektūra, oficialiai priskirta kultūros paveldui, vertingas tarpukario ir ankstesnių laikų palikimas. Šnipiškėse gi dominuoja primityviausios savadarbės trobos, dažnai net be pamatų, "samastroikės", neturinčios jokios išliekamosios/istorinės vertės, žinoma su tam tikromis vertingomis išimtimis Giedraičių g. (kurią kiek žinau ruošiamasi išsaugoti). Nereikia visko suplakti į viena.


                                    Comment


                                      Apeisim ratuką, visos statybos pakeliui:

                                      "LVOVO" verslo centras:



                                      "Adrum midtown" daugiabutis:





                                      Išlendam į Linkmenų gatvę, kur tiesiamas dviračių takas ir tvarkomi šaligatviai, "Neries senvagės slėnio" suvarkymo projekto dalis:





                                      Prieinam daugiabučių kvartalo "Naujasis Skansenas" teritoriją (vienas iš kvailiausių projektų pavadinimų), kur vyksta senų pastatų griovimo ir teritorijos valymo darbai:





                                      Sukam į Žalgirio gatvę, verslo centras "Žalgirio 94":





                                      Įlendam į būsimą Kernavės gatvę. Kairėje pusėje statomi "K17", dešinėje - "Kernavės aveniu" daugiabučiai:





                                      "Kernavės aveniu":



                                      "K17":









                                      Grįžtam į Žalgirio gatvę, vaizdas iš ten:



                                      Einam toliau iki "Cloud namų":




                                      Comment


                                        wow, super gera apžvalga!

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          Problema yra ta kad zmones tikisi daug is Snipiskiu - ir tuo tarpu Zveryno - medinuku. Daug kas mano kad laiku begant, tie medinukai gali tapti kazkas grazaus. Deje, tie namai jau per ilgai palikti apleisti ir nemanau kad kazkas is ju gero bus. Jokiu reglamentu nera kurie diktuotu kaip reikia rupintis tokia architektura, ir aisku ten gyvenantis yra visiskai deje ant aplinkos ir savo namo prieziuros. Savivaldybe net senamiesti nemoka priuziureti architekturos reglamentu. Ten balkonai byra ant zmoniu, namai su skirtingais langais ant kekvieno kampo - ko tiketis is Snipiskiu...
                                          nei čia istorija, nei čia žymus paveldas, kur kažkokios vilos (prižiūrėtos buvo/ yra), kad labai koncentruotis į kažkokį paveldą ir saugojimą.
                                          Kaip teisingai pastebėta, ilga laiką tai buvo tik lušnynas - taboro dalis, kol buvo iškeltas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X