Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškių NMC projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

    Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
    Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
    Mielosios Grigiškės

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Ten kita juosta yra dviratininkų takas.
      Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
      Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

        Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
        Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
        Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
        O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.

        Comment


          Labai gerai, kad daroma vienos juostos vienpusio eismo gatvės Šnipiškėse ypač tarp individualių namų. Taip naikinamas tranzitas ir keliamas saugumas dėl greičio sumažėjimo.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
            Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
            O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.
            Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

            Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
            Mielosios Grigiškės

            Comment


              Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

              Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

              Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
              Maniau, kad seniai aišku, kad reikia siaurint gatves vedančias į miesto centrą ir centre naikinti parkingo vietas, kad žmonės įprastų į darbą centre važiuoti su viešuoju transportu ir pagaliau sustotų tas beprotiškas miesto tįsimas į periferiją ir automobilizacija.

              O šiaip tai super sprendimas dėl Giedraičių gatvės!

              Comment


                Gal ir gerai kad netiesia placiu gatviu ir tt, Snipiskes gilumoje panasu kad bus tiesiog ramesnis gyvenamasis rajonelis, ofisai bus tik isoreje, prie platesniu gatviu. Tik del eismo, jei bandoma ji mazinti tokiom priemonem tai pasigendu talpesnio viesojo transporto rusies ir parkingu centro prieigose. Dabar tiesiog daromos blogesnes salygos automobiliams ir viskas tuo pasibaigia, vienintelis judejimas i prieki susisiekimo prasme tai dviraciu takai ir nauji autobusai bet to tikrai neuztenka. Net nera jokiu rimtesniu planu ateiciai.

                Ar nebus taip kad su tais salygu automobiliams prastinimais ir daugiau nieko nedarymu prisizais ir NMC, ir apskritai centre niekas nenores dirbti, ofisus prades metyti miesto pakrasciuose, o NMC stagnuos. Senamiestis tai dar turistai ir pramogos, o NMC?
                Paskutinis taisė Edd; 2019.11.17, 11:35.

                Comment


                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                  Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                  Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                  Logika tokia, kad nuspręsta dėti stabdžius jau dabar. Automobiliai greitu metu nedings, bet jų jau ir daugėt nebegalės, nes nebebus naudos iš jų, kai pėsčiomis greičiau taps.
                  Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
                  Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
                  Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.

                  Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose

                  Comment


                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                    Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                    Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                    Nebus nei Kernavės tilto, nei platesnių gatvių. Dėl labai paprastos priežasties: to nereikia.
                    Paskutinis taisė John; 2019.11.17, 14:04.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                      Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
                      Straipsnis yra apie kitą gatvę - Širvintų: https://citify.eu/sirvintu-g/

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                        Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT
                        Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                          Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
                          Vilniuje palikti automobilį šalia centro (kur nors šnipiškėse, naujamiestyje) netgi sudėtingiau nei pačiame centre, kur yra antžeminės ir požeminės aikštelės.
                          Flickr

                          Comment


                            Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą

                              Gal kažką praleidau, bet ar buvo įrengta bent viena parknride aikštelė Vilniuje per paskutinius n+k metų? Apmokestinamas parkavimas centrineje miesto dalyje, daromi apribojimai važiavimui automobiliu, augant miesto centrui visai neinvestuojama į naują pralaidesnę kelių infrastruktūrą mašinoms ir t.t. Viskas daugmaž kaip ir ok, bet ar sudaromos kokios nors alternatyvos kaip būtų galima pasiekti miesto centrą? Tarkim, su automobiliu galiu normaliai nuvažiuoti vos ne iki pačio Vienos centro, priparkuoti parknride aikštelėje, toje pačioje aikštelėje, niekur nereikia vaikščioti, sėdu į liftą, nusileidžiu į metro ir pavažiuoju kelias stoteles iki pačio miesto centro. Taip viskas veikia normaliuose miestuose.
                              Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta. Bet kol kas tai juk jokių problemų ir per Senamiestį tranzitu pervažiuoti su automobiliu, tai kai jau pradės rimtai kontroliuoti srautus, tuomet manau atsiras ir daugiau tų aikštelių. O šiaip tai kai apart centro visur beveik parkingas nemokamas, tai kol kas labai norint tikrai nebūtina ieškoti ParknRide aikštelės.

                              Aš tik manau, kad jos apskritai turėtų būti kažkur miesto pakraščiuos, pvz Santariškėse, Paneriuose, Saulėtekyje, tik įvažiavus į Perkūnkiemį, Pilaitės ir Vakarinio aplinkkelio mazge ir pan., o miesto gyventojams tai neproblema ir iškart į VT sėstis. Gal Vienoje ir gali iki centro privažiuoti, bet Viena žymiai didesnė, tai ir pats centras didelis. Vilniuje irgi G.V. gatvės pagalba gali iki pat centro privažiuoti, tas pats Pietinis miesto aplinkkelis visai šalia centro.

                              Bet kokiu atveju prievartos juk nebus, kas norės sedėti kamščiuose, galės ir toliau tai daryti.
                              Paskutinis taisė themanual; 2019.11.17, 15:48.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                Šiaip tai valid point Edd'o. Šios savaitės kažkurį vakarą, kai sudarė didžiuliai kamščiai, buvo puikus pavyzdys. Norint iš Baltupių grįžti į centrą, 25 minutes nebuvo jokio autobuso, nes tiesiog visi stovėjo pastrigę važiuojant į Santariškių pusę. Po to, aišku pirmi du atvažiavo tokie, kad jokių šansų tilpti. Tai kol viešasis naudojasi ta pačia infrastruktūra ir nėra dažninami maršrutai, realiai visi kentės, ne tik automobilistai. Ir taip tikrai nepaskatins persėsti iš automašynų. Koks tikslas pusę valandos stovėti stotelėje, kai gali pusę valandos sėdėti mašinoje?
                                Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Kai atskirs ir padarys visur VT juostas, tokios bėdos nebus. Ir vėlgi, nieks prievarta nevers naudotis VT, žmonės žiūrės, kas jiems patogiau, tuo ir naudosis.
                                  Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Aš tikrai neneigiu, kad galima išspręsti situaciją. Bet kažkaip negirdėti, kad kas būtų daroma. Dabar vieną atkarpą A juostos atskyrė, bet ta pati Kalvarijų gatvė, kaip stovi vakarais kamščiuose taip stovi jau nežinau kiek metų. Čia reikia esminių veiksmų imtis.
                                    Tikra tiesa, tik ten bus didelis skaudulys, kadangi vietos VT juostoms nėra, tad belieka jas atimti iš bendro srauto. Nepasitenkinimas bus didžiulis tarp automobilių vairuotojų, bet tai vienintelis būdas kaip miestiečiam bent suteikti galimybę išvengti kamščių, o ne tai kaip dabar, kad visi solidariai sėdi kamštyje.

                                    Comment


                                      Long time reader, first time poster. Nezinau nei vieno miesto, ypatingai sostines, kur butu isspresta kamsciu problema. Galima zaisti su juostom, bet niekas nepasikeis. Automobiliai ir ju sukeliami kamsciai yra miesto dalis. Gerejanti gyventoju finansine padetis dar didins automobiliu kieki. Tiketis kad didzioji dauguma gyventoju naudosis VT yra utopija. Net tokie miestai su nerealiai isvystytu VT kaip Ciurichas (Sveicarija) ar Singapuras dusta nuo automobiliu kamsciu.

                                      Comment


                                        Kaži ar kas tikisi išspręsti kamščius. Čia taip pat kaip paprastas paklausos ir pasiūlos dėsnis iš pirmos mikroekonomikos paskaitos, jei nebeliktų kamščių, žmonės persėstų į mašinas ir vėl būtų status quo. Diskusija čia dėl to, kad reikia spręsti VT kamščių/kamščiuose problemą.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Dabar lygtais dvi yra, kitais metais turėtų Antakalnyje dar viena būti įrengta.
                                          Dabar Park+Ride yra 3 aikštelės ir visos netinkamose vietose. Ne ten, kur reikia, o ten kur savivaldybė turėjo laisvą plotą.
                                          Planuojamos 10, ir visos ten, kur reikia - prie įvažiavimo į miestą. Žada viešąjį transportą pareguliuoti taip, kad prie Park+Ride būtų galinės maršrutų stotelės.


                                          Vilniaus Park+Ride aikštelės ir stovėjimo zonos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X