Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gamyklų konversija Paplaujoje (Architektūros parkas)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik reiktų kalbėti apie du skirtingus dalykus Paplauja iki tilto, o už tilto Markučiai ir joks ten ne Užupis ar Paupys. Paplauja taip turi perspektyva, jei išsivalys pilnai, Markučių realybė, kaip Kalvarijų, deja ir perspektyva tokia pati.

    O dėl Antakalnio taip, prestižas iki Šilo tilto ar kažkas giliau link miško, Žvėrynas irgi ta dalis iki posūkio žiedo link.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      ...tai ir kartoju klausimą, kaip ten su tuo Audėju, nes jis turi duoti realų impulsą

      Comment


        Dėl Paplaukos sutinku 100 %. Gera perspektyva tai daliai iki tilto per Vilnelę. O už tilto ir yra Puškinovka.

        Comment


          Įdomu, kaip gali rajonas, esantis taip arti Senamiesčio, būti neperspektyvus? Čia net klausimų negali būti. Už Pilaitę tikrai gerokai perspektyviau.
          Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
          Mielosios Grigiškės

          Comment


            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
            Įdomu, kaip gali rajonas, esantis taip arti Senamiesčio, būti neperspektyvus? Čia net klausimų negali būti. Už Pilaitę tikrai gerokai perspektyviau.
            Pilaitėje yra GAMPTA ir AŽERAS ir mašinas yra daugiau kur PARKOCI. Nu ok mašinų parkoci gal ir nėra kur, bet ganpta ir ažiarėlis visgi yra. O kanpsčiuose pasėdėti 4 valandas per dieną dar irgi niekam nepakenkė.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
              Įdomu, kaip gali rajonas, esantis taip arti Senamiesčio, būti neperspektyvus? Čia net klausimų negali būti. Už Pilaitę tikrai gerokai perspektyviau.
              Čia panaši situacija su kaip su Kultūros etno paveldu Šnipiškėmis, tik jos traukiasi, nes yra spaudžiamos iš 4 pusių, o čia tik pašonėje vyksta darbai.

              Paplavai, taip perspektyvu, o Markučiai atskira Respublika, nuo Puškino laikų pastatė tik bendrabučius ir Maximą.

              Žmonės vis dar kurena anglim ir malkom o vandenį nešasi iš kolonėlės, tie kas gyvena arčiau upelio augina kopūstus ir agurkus, be to visada pas kaimyną gali įsigyti rusiškų cigarečių - ir čia 0 ironijos.
              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.01.05, 10:36.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Galimas variantas, kad tokios vietos, kaip Markučiai realiai boomins tada, kai Pilaites, Ch**unkiemiai, Šūdelkos ir panašios išvietės pataps visiškais getais ir bomžynais (o kad jos tokios taps, negali kilti net menkiausios abejonės) ir net pusiau normalūs žmonės nenorės ten kelti kojos. Tada kils poreikis gyventi patogiau ir arčiau centro. Vystytojaj ims įsisavinti teritorijas arčiau centro. Šnipiškės jau dabar yra geras pavyzdys, kur šiuo metu vyksta beprecedentiškai didelė gyvenamojo NT plėtra, nes dalis žmonių pagaliau suvokė, kad gyventi netoli centro už visai pakenčiamą kainą yra visgi patogiau, nei prie Ukmergės.
                Paskutinis taisė John; 2019.01.05, 10:02.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Čia panaši situacija su kaip su Kultūros etno paveldu Šnipiškėmis, tik jos traukiasi, nes yra spaudžiamos iš 4 pusių, o čia tik pašonėje vyksta darbai.

                  Paplavai, taip perspektyvu, o Markučiai atskira Respublika, nuo Puškino laikų pastatė tik bendrabučius ir Maxima.

                  Žmonės vis dar kurena anglim ir malkom o vandenį nešasi iš kolonėlės, tie kas gyvena arčiau upelio augina kopūstus ir agurkus, be to visada pas kaimyną gali įsigyti rusiškų cigarečių - ir čia 0 ironijos.
                  Aš visgi matau, kad Vilniuje pagaliau startavo rajonų gentrifikacija ir visokie šiukšlynai šluojami lauk ir statomi normalūs rajonai. O vietinė bendrabučių ir lūšnų fauna elementariai išstumiama lauk (t.y. rajono ateitis visiškai nesiremia tuo kas ten yra ir gyvena dabar, o tuo kas juos iš ten išstumia), dėl ko aš manau, kad rajonai būtent šitie baisūs bendrabučių ir bomžynų rajonai dabar yra perspektyviausi augimui nuo iš esmės nulio iki labai neblogų rajonų.

                  Galima pažiūrėti kaip per kelis metus pasikeitė stoties rajonas + aukštutinis Naujamiestis, kurie dar nesenai buvo bomžynų/apgriuvusių gamyklų/lietuviškai nekalbančio sovietinio proletariato chruščiovkių rajonai, o dabar yra vieni geriausiai augančių rajonų ir vienos geriausių vietų (nors ir ne "prestižinių") gyventi vidurinei klasei.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Nelabai suprantu pesimistiškų nuomonių apie šio rajonėlio ateitį, ypač prajuokino naftalinu kvepiantys argumentai "tikri vilniečiai žino"... Rajonėlis yra pakankamai mažas, Manufaktūrų gatvė iš vienos pusės yra praktiškai užstatyta naujais pastatais (taip, kokybė nelabai, ypač lyginant su Paupiu), iš kitos pusės Audėjui jau yra planų, lieka tik betono centras (kuris tikrai anksčiau ar vėliau išsikraustys ir galima tikėtis geresnės architektūros) ir nedidelė teritorija Kaukysos/Pakraščio gatvėse iki bendrabučių ir Maximos. Vienintelė problema yra tos trobos prie Vilnelės, bet tokių pat trobų yra ir kitoje tilto pusėje, kurią forumo ekspertai vadina itin perspektyvią. Taip, ši vieta negalės konkuruot su Paupiu, bet tikrai bus žymiai patrauklesne nei dauguma dabar intensyviai užstatomų rajonų.
                    Paskutinis taisė ttttt; 2019.01.05, 15:13.

                    Comment


                      Prisijungiau prie diskusijos.
                      Matau dvi grupes nuomoniu del markuciu : “tikru vilnieciu” ir likusiu kuriuos kazkas pavadino kaip kabinantiems makaronus.

                      Idomu padiskutuoti.
                      Siuo metu domuodi M26 tad noreciau isgirsti kokie konkretus argumentai pries sia teritorija?
                      - Taip, taip buves pramoninis rajonas, bet daug objektu sluojama nuo zemes.
                      - Arti centro
                      - Salia Vilnele ir zalios zonos pasivaiksciojimui ir suniui isvesti abiejose upes pusese.
                      - Savivaldybe paskelbe konkursa Manufakturu gatves rekonstrukcijai.
                      Kalbant apie M26 - idomu isgirsti kokius minusus matote siam projektui?
                      As matau pliusus - arti centro lokacija, transporto susisiekimas, pozeminis parkingas, A klase, gatves akligatvis kaina 2000/ m2 (kas yra normali kaina lyginant su kt statomais objektais arba kainos tos pacios miegamosiuose rajonuose, o paupis lyginant gerokai daugiau.
                      Minusai - lektuvai ir nera rusio, gal dar kazko nematau? Gal yra kokiu abejoniu del kokybes? Nesu statybininkas tad visos nuomones labai idomios.
                      Kalbant apie lokacija, mano akimis rajonas atsistatineja, - teigiamo pokyti ines salia statomas Vilneles slenis (daugiau naujakuriu ir nebe vienas ar du nauji namai sename rajobe), vietoj Audejo - Ermitazas su Maxima, kas nebutinai yra pliusas, bet sio atveju pakeis aplinka ir nebus visai po langais. Barakai siek tiek toliau bet ju yra ir Antakalny ir Baltupiuose ir t.t.
                      Mano asmenine nuomone, cia kaip su investavimu - reikia pirkti akcijas dugne arba krentant kainai. Zinoma, visada atsiranda gudriu po fakto (restrospektyviai vertinti lengva, ir lengva stebetis bet is dabartinio tasko niekas neatrodo toks paprasta ir aisku). Taip ir su situ rajonu - gal geriau pirkti pries sutvarkant nei sutvarkytame uz 1.5x kaina? Buvo paminetas geras pvz su Uzupio del rajono buvusios ir esamos situacijos.
                      Nors lektuvai mane vis dar neramina...

                      Comment


                        Smulkena tie lektuvai. Gyvenau 2m Debesijos gatvej, cia pati Antakalnio pradzia. Nuo sito Paplaujos projekto 2-3km, kas tikrai nera toli ir plius kryptis panasi. Maza to, dar gyvenau dar virsutiniame aukste. Ir tik dabar suzinojau, kad cia gali buti kazkam problema. Tik kartas nuo karto pakeldavau galva kai jie praskrisdavo ir tiek ziniu. Manau, gyvent prie kokios Maximos, kur 5-6 ryte ant rampos kraunasi prekes, manevruoja vilkikai yra didesne nelaime Aisku, gal pas kazka padidintas jautrumas triuksmui, taciau man viso to itaka buvo lygiai 0,00. Tai baltas triuksmas, jis niekinis ir prie jo greit priprantama. Geriau melst dievo, kad virs galvos koks AIRBNB neisikurtu, nes butu siek tiek didesne problema Jei prisikabint prie tos vietos, tai man kliuna tik sena barakine fauna, bet ir tai , ten tik keli namai, kuriu barakai irgi nepinga. Daugiau niekas. Kada betono centras duos kudasiu, cia tik laiko klausimas.

                        Comment


                          Bet pasidomejus butu kainomis - butai su vaizdu i Vilnele kone dvigubai brangesni nei i betona. Visa gyvenima stebeti betono gamyba kaip ir nesinoretu.

                          Comment


                            Aisku, gali uztrukti. Cia 2016m straipsnis.

                            Su „Audėjo“ sklypu ribojasi „Concretus grupės“ įmonės „Betono centras“ teritorija – apie 4,7 ha ploto. Bendrovė čia dar vykdo veiklą, tačiau, pasak jos vadovo Audriaus Daukšos, šiemet gegužę buvo patvirtintas detalusis teritorijos planas, leidžiantis komercinę ir gyvenamąją statybą. Konkretaus investuotojo, kuris imtųsi NT plėtros, „Betono centras“ dar neturi.

                            Plačiau: https://www.vz.lt/sektoriai/nekilnoj...#ixzz5bk6Xko5i

                            Comment


                              Parašė ANTkalnis Rodyti pranešimą
                              Prisijungiau prie diskusijos.
                              Matau dvi grupes nuomoniu del markuciu : “tikru vilnieciu” ir likusiu kuriuos kazkas pavadino kaip kabinantiems makaronus.

                              Idomu padiskutuoti.
                              Siuo metu domuodi M26 tad noreciau isgirsti kokie konkretus argumentai pries sia teritorija?
                              - Taip, taip buves pramoninis rajonas, bet daug objektu sluojama nuo zemes.
                              - Arti centro
                              - Salia Vilnele ir zalios zonos pasivaiksciojimui ir suniui isvesti abiejose upes pusese.
                              - Savivaldybe paskelbe konkursa Manufakturu gatves rekonstrukcijai.
                              Kalbant apie M26 - idomu isgirsti kokius minusus matote siam projektui?
                              As matau pliusus - arti centro lokacija, transporto susisiekimas, pozeminis parkingas, A klase, gatves akligatvis kaina 2000/ m2 (kas yra normali kaina lyginant su kt statomais objektais arba kainos tos pacios miegamosiuose rajonuose, o paupis lyginant gerokai daugiau.
                              Minusai - lektuvai ir nera rusio, gal dar kazko nematau? Gal yra kokiu abejoniu del kokybes? Nesu statybininkas tad visos nuomones labai idomios.
                              Kalbant apie lokacija, mano akimis rajonas atsistatineja, - teigiamo pokyti ines salia statomas Vilneles slenis (daugiau naujakuriu ir nebe vienas ar du nauji namai sename rajobe), vietoj Audejo - Ermitazas su Maxima, kas nebutinai yra pliusas, bet sio atveju pakeis aplinka ir nebus visai po langais. Barakai siek tiek toliau bet ju yra ir Antakalny ir Baltupiuose ir t.t.
                              Mano asmenine nuomone, cia kaip su investavimu - reikia pirkti akcijas dugne arba krentant kainai. Zinoma, visada atsiranda gudriu po fakto (restrospektyviai vertinti lengva, ir lengva stebetis bet is dabartinio tasko niekas neatrodo toks paprasta ir aisku). Taip ir su situ rajonu - gal geriau pirkti pries sutvarkant nei sutvarkytame uz 1.5x kaina? Buvo paminetas geras pvz su Uzupio del rajono buvusios ir esamos situacijos.
                              Nors lektuvai mane vis dar neramina...
                              Kaip "tikras vilnietis", apie minusus. Pagrindinis - neaišku kada ir kaip bus su Betono ir Audėjo konversija. Netgi šiame forume nieks tiksliai negali pasakyti, kada bent jau prasidės. O jei kada nors prasidės, tai plius porą metų šalia turėsi statybas.
                              Antra, o kas gali pasakyti, kas bus vietoje to Betono Centro, į kurį išeina tavo investicijos langai? Jei gyvenama statyba - OK, o jeigu Maximos ūkinis kiemas, ar koks pramogų centras?
                              Trečia, dėl transporto, taip jei su nuosavu auto, beveik idealu. Bet visuomeninis transportas? Artimiausia Drujos stotelė, 34 autobusas, važiuoja gal 5 krt per dieną, ir tai tik per pilnatį, ir tai tik vasarą. Jei rimtai, geriausia 10, bet ne taip ir arti, su linksmaja Puškinovkos chebra.
                              Manufaktūrų gatvę rekonstruos? Na tai ir varinės mamytės ta vienintele gatve su vežimėliais.
                              Ar akcijos kils? nemanau, kad kada nors Vilnius bus toks žinot cosy miestas, kur NT kaina dėl to tik kils ir kils. Šalia Astravo AE, Baltarusija/Rusija. Taip suomiai gyvena su tokiais kaimynais ir klesti. Bet mes ne Suomija ir niekada tokia nebūsim.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                Kaip "tikras vilnietis", apie minusus. Pagrindinis - neaišku kada ir kaip bus su Betono ir Audėjo konversija. Netgi šiame forume nieks tiksliai negali pasakyti, kada bent jau prasidės. O jei kada nors prasidės, tai plius porą metų šalia turėsi statybas.
                                Antra, o kas gali pasakyti, kas bus vietoje to Betono Centro, į kurį išeina tavo investicijos langai? Jei gyvenama statyba - OK, o jeigu Maximos ūkinis kiemas, ar koks pramogų centras?
                                Trečia, dėl transporto, taip jei su nuosavu auto, beveik idealu. Bet visuomeninis transportas? Artimiausia Drujos stotelė, 34 autobusas, važiuoja gal 5 krt per dieną, ir tai tik per pilnatį, ir tai tik vasarą. Jei rimtai, geriausia 10, bet ne taip ir arti, su linksmaja Puškinovkos chebra.
                                Manufaktūrų gatvę rekonstruos? Na tai ir varinės mamytės ta vienintele gatve su vežimėliais.
                                Ar akcijos kils? nemanau, kad kada nors Vilnius bus toks žinot cosy miestas, kur NT kaina dėl to tik kils ir kils. Šalia Astravo AE, Baltarusija/Rusija. Taip suomiai gyvena su tokiais kaimynais ir klesti. Bet mes ne Suomija ir niekada tokia nebūsim.
                                Čia jau skamba labai savotiškai, tipo įrodinėsiu savo nors tu ką... 34 važiuoja ne 5 kartus per dieną, Zarasų stotelė yra už 200-300 metrų, be to užstačius Paupį ir šį rajoną (kaip ir neturi oficialaus pavadinimo), labai tikėtina, kad paleis naują maršrutą per šias teritorijas. Na o Astravo AE ir Rusija yra tiesiog klasika, pasiruošiam folijos kepuraites... Kodėl kokiai nors Pilaitei nėra taikomi tokie argumentai "prieš"? Nes ji 10km toliau ir jos nepasieks radiacija ar neokupuos rusai, nes nepatogu toli važiuot? Tai gal dabar kraustykimes visi dėl šito į Kauną? Atsiprašau, bet tokie pasisakymai skamba tiesiog absurdiškai Manau šitas rajonas tikrai taps moderniu ir patogiu ir padarys tai kur kas anksčiau nei Šnipiškių/Kalvarijų šabarkštynai.

                                Comment


                                  Parašė ANTkalnis Rodyti pranešimą
                                  Prisijungiau prie diskusijos.
                                  Matau dvi grupes nuomoniu del markuciu : “tikru vilnieciu” ir likusiu kuriuos kazkas pavadino kaip kabinantiems makaronus.

                                  Idomu padiskutuoti.
                                  Siuo metu domuodi M26 tad noreciau isgirsti kokie konkretus argumentai pries sia teritorija?
                                  - Taip, taip buves pramoninis rajonas, bet daug objektu sluojama nuo zemes.
                                  - Arti centro
                                  - Salia Vilnele ir zalios zonos pasivaiksciojimui ir suniui isvesti abiejose upes pusese.
                                  - Savivaldybe paskelbe konkursa Manufakturu gatves rekonstrukcijai.
                                  Kalbant apie M26 - idomu isgirsti kokius minusus matote siam projektui?
                                  As matau pliusus - arti centro lokacija, transporto susisiekimas, pozeminis parkingas, A klase, gatves akligatvis kaina 2000/ m2 (kas yra normali kaina lyginant su kt statomais objektais arba kainos tos pacios miegamosiuose rajonuose, o paupis lyginant gerokai daugiau.
                                  Minusai - lektuvai ir nera rusio, gal dar kazko nematau? Gal yra kokiu abejoniu del kokybes? Nesu statybininkas tad visos nuomones labai idomios.
                                  Kalbant apie lokacija, mano akimis rajonas atsistatineja, - teigiamo pokyti ines salia statomas Vilneles slenis (daugiau naujakuriu ir nebe vienas ar du nauji namai sename rajobe), vietoj Audejo - Ermitazas su Maxima, kas nebutinai yra pliusas, bet sio atveju pakeis aplinka ir nebus visai po langais. Barakai siek tiek toliau bet ju yra ir Antakalny ir Baltupiuose ir t.t.
                                  Mano asmenine nuomone, cia kaip su investavimu - reikia pirkti akcijas dugne arba krentant kainai. Zinoma, visada atsiranda gudriu po fakto (restrospektyviai vertinti lengva, ir lengva stebetis bet is dabartinio tasko niekas neatrodo toks paprasta ir aisku). Taip ir su situ rajonu - gal geriau pirkti pries sutvarkant nei sutvarkytame uz 1.5x kaina? Buvo paminetas geras pvz su Uzupio del rajono buvusios ir esamos situacijos.
                                  Nors lektuvai mane vis dar neramina...
                                  man asmeniškai "vilnelės slėnio" architektūra labiau patinka, nei M26. stato Merko, tad turėtų sutapti su tuo, kas vizuolizuojama ir tuo kas bus.
                                  kainos turbūt irgi panašios.

                                  dėl lėktuvų nesukčiau galvos, prie to priprantana ir su tuo susigyvenama, pažiurėk i filarėtus, užupio galą, ten leidžiasi ir kyla, net Belomonte prie Nausėdos jie girdimi

                                  dėl Maximos ir Ermitažo, manau tai yra milžiniškas pliusas, nuo M26 tai yra apie 300m, nereikės niekur važinėti.

                                  v. transporto tinklą tikrai praplės dėl minėto Ermitažo, Maksimos ir apačioje, duobėje statomo, konvertuojamo Paupio (pavariau prieš Paupistus)

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Čia jau skamba labai savotiškai, tipo įrodinėsiu savo nors tu ką... 34 važiuoja ne 5 kartus per dieną, Zarasų stotelė yra už 200-300 metrų, be to užstačius Paupį ir šį rajoną (kaip ir neturi oficialaus pavadinimo), labai tikėtina, kad paleis naują maršrutą per šias teritorijas. Na o Astravo AE ir Rusija yra tiesiog klasika, pasiruošiam folijos kepuraites... Kodėl kokiai nors Pilaitei nėra taikomi tokie argumentai "prieš"? Nes ji 10km toliau ir jos nepasieks radiacija ar neokupuos rusai, nes nepatogu toli važiuot? Tai gal dabar kraustykimes visi dėl šito į Kauną? Atsiprašau, bet tokie pasisakymai skamba tiesiog absurdiškai Manau šitas rajonas tikrai taps moderniu ir patogiu ir padarys tai kur kas anksčiau nei Šnipiškių/Kalvarijų šabarkštynai.
                                    Dėl 34 aut. tai buvo humoras. Visa kita, gerai aš sutinku, gal ir geras rajonas, gal labai geras bus. Bet aš niekur negyrau Pilaitės, ar kokių kitų rajonų.
                                    Dėl AAE ir rusų, aš turiu savo nuomonę, bet mat ją velnias. Galvokite, kad ir čia viskas gerai. Taip dauguma galvojo ir 1938. Bet tai jau kita tema ir mane tuoj dėl to "užbanins".

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                      Kaip "tikras vilnietis", apie minusus. Pagrindinis - neaišku kada ir kaip bus su Betono ir Audėjo konversija. Netgi šiame forume nieks tiksliai negali pasakyti, kada bent jau prasidės. O jei kada nors prasidės, tai plius porą metų šalia turėsi statybas.
                                      Antra, o kas gali pasakyti, kas bus vietoje to Betono Centro, į kurį išeina tavo investicijos langai? Jei gyvenama statyba - OK, o jeigu Maximos ūkinis kiemas, ar koks pramogų centras?
                                      Trečia, dėl transporto, taip jei su nuosavu auto, beveik idealu. Bet visuomeninis transportas? Artimiausia Drujos stotelė, 34 autobusas, važiuoja gal 5 krt per dieną, ir tai tik per pilnatį, ir tai tik vasarą. Jei rimtai, geriausia 10, bet ne taip ir arti, su linksmaja Puškinovkos chebra.
                                      Manufaktūrų gatvę rekonstruos? Na tai ir varinės mamytės ta vienintele gatve su vežimėliais.
                                      Ar akcijos kils? nemanau, kad kada nors Vilnius bus toks žinot cosy miestas, kur NT kaina dėl to tik kils ir kils. Šalia Astravo AE, Baltarusija/Rusija. Taip suomiai gyvena su tokiais kaimynais ir klesti. Bet mes ne Suomija ir niekada tokia nebūsim.
                                      Cia rimtai tik tokie argumentai? Gal tada “tikram vilnieciui geriau patylet”...

                                      Del Maxima ir Ermitazo - poveikio aplinkao tyrimas padarytas, tad tai tik laiko klausimas. Be to, tokia stovinti gamykla triuksmo neskleidzia ir transporto neturi - pravaziuoji automobiliu ir tiek.
                                      Namo langai kuriuos ziuriu i vilnele tad statybos vaizdo negadina, aiskunepatogu bus bet suprantu kad laikinai.
                                      Gatves rekonstrukcija - netvarko blogai, tvarko irgi. Ne tik tikras vilnietis bet ir tikras lietuvis. Buvo Antakalnio gatves rekonstrukcija ir negi del laikinu trikdziu reikia issikelti. Siulyciau dziaugtis kad tvarko.
                                      Autobusu susisiekkmas tikrsi geras - 10 autobusas tikrai arti tada prie zalio gali perlipti kur reikia. Tikrai nepalyginama su kotedzu rajonais.
                                      Apie akciju rinka kalbejau bendrai - pasauliniu masta kaip apie reiskini kada investuoti.
                                      Astravo AE argumentas uzmuse.

                                      Laukiau rimtu kontra argumentu, arba geresniu variantu su panasia konkurencinga kaina ir vieta. Nesilaukiau...

                                      Atsakant kitam komentarui del M26 ir Vilneles slenio: M26 jau stovi ir vaizdas i Vilnele geresnis bes Vilneles slenis uz jo - tiesa 2 is 6 pastatu turetu iseiti i kita vingi. Del vizualizacijos - sunku lyginti kai vienas jau stovi, kitas ne. Abu A klases taipkad energetiskai tvarkingi tureti buti.

                                      Comment


                                        Parašė ANTkalnis Rodyti pranešimą
                                        Prisijungiau prie diskusijos.
                                        Matau dvi grupes nuomoniu del markuciu : “tikru vilnieciu” ir likusiu kuriuos kazkas pavadino kaip kabinantiems makaronus.

                                        Idomu padiskutuoti.
                                        Siuo metu domuodi M26 tad noreciau isgirsti kokie konkretus argumentai pries sia teritorija?
                                        - Taip, taip buves pramoninis rajonas, bet daug objektu sluojama nuo zemes.
                                        - Arti centro
                                        - Salia Vilnele ir zalios zonos pasivaiksciojimui ir suniui isvesti abiejose upes pusese.
                                        - Savivaldybe paskelbe konkursa Manufakturu gatves rekonstrukcijai.
                                        Kalbant apie M26 - idomu isgirsti kokius minusus matote siam projektui?
                                        As matau pliusus - arti centro lokacija, transporto susisiekimas, pozeminis parkingas, A klase, gatves akligatvis kaina 2000/ m2 (kas yra normali kaina lyginant su kt statomais objektais arba kainos tos pacios miegamosiuose rajonuose, o paupis lyginant gerokai daugiau.
                                        Minusai - lektuvai ir nera rusio, gal dar kazko nematau? Gal yra kokiu abejoniu del kokybes? Nesu statybininkas tad visos nuomones labai idomios.
                                        Kalbant apie lokacija, mano akimis rajonas atsistatineja, - teigiamo pokyti ines salia statomas Vilneles slenis (daugiau naujakuriu ir nebe vienas ar du nauji namai sename rajobe), vietoj Audejo - Ermitazas su Maxima, kas nebutinai yra pliusas, bet sio atveju pakeis aplinka ir nebus visai po langais. Barakai siek tiek toliau bet ju yra ir Antakalny ir Baltupiuose ir t.t.
                                        Mano asmenine nuomone, cia kaip su investavimu - reikia pirkti akcijas dugne arba krentant kainai. Zinoma, visada atsiranda gudriu po fakto (restrospektyviai vertinti lengva, ir lengva stebetis bet is dabartinio tasko niekas neatrodo toks paprasta ir aisku). Taip ir su situ rajonu - gal geriau pirkti pries sutvarkant nei sutvarkytame uz 1.5x kaina? Buvo paminetas geras pvz su Uzupio del rajono buvusios ir esamos situacijos.
                                        Nors lektuvai mane vis dar neramina...
                                        Trūkumas, sakyčiau, ir būtų iš esmės kaina. Jei nereikia gamtos šalia (Vilnelė, miškai etc.) už tokią kainą rinkčiausi Lvovo gatvės projektus. Kurį laiką turėtum šalia lūšnas, bet lokacija dar centriškesnė ir galimybės kažkur nukeliauti be automobilio (pėsčiomis, dviračiu, paspirtuku) dar geresnės.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė ANTkalnis Rodyti pranešimą

                                          Cia rimtai tik tokie argumentai? Gal tada “tikram vilnieciui geriau patylet”...

                                          Del Maxima ir Ermitazo - poveikio aplinkao tyrimas padarytas, tad tai tik laiko klausimas. Be to, tokia stovinti gamykla triuksmo neskleidzia ir transporto neturi - pravaziuoji automobiliu ir tiek.
                                          Namo langai kuriuos ziuriu i vilnele tad statybos vaizdo negadina, aiskunepatogu bus bet suprantu kad laikinai.
                                          Gatves rekonstrukcija - netvarko blogai, tvarko irgi. Ne tik tikras vilnietis bet ir tikras lietuvis. Buvo Antakalnio gatves rekonstrukcija ir negi del laikinu trikdziu reikia issikelti. Siulyciau dziaugtis kad tvarko.
                                          Autobusu susisiekkmas tikrsi geras - 10 autobusas tikrai arti tada prie zalio gali perlipti kur reikia. Tikrai nepalyginama su kotedzu rajonais.
                                          Apie akciju rinka kalbejau bendrai - pasauliniu masta kaip apie reiskini kada investuoti.
                                          Astravo AE argumentas uzmuse.

                                          Laukiau rimtu kontra argumentu, arba geresniu variantu su panasia konkurencinga kaina ir vieta. Nesilaukiau...

                                          Atsakant kitam komentarui del M26 ir Vilneles slenio: M26 jau stovi ir vaizdas i Vilnele geresnis bes Vilneles slenis uz jo - tiesa 2 is 6 pastatu turetu iseiti i kita vingi. Del vizualizacijos - sunku lyginti kai vienas jau stovi, kitas ne. Abu A klases taipkad energetiskai tvarkingi tureti buti.
                                          ANTkalnietis panašu bus vienas iš to rajono NT vystytojų/pardavėjų? Pardavėjo logika, "laukiu kontra argumentų, panaši vieta/kaina". Tipo deramės, mano mano argumentai prieš tavo.
                                          O ir tamstos kai kurie argumentai yra grynas "whataboutizmas". Kuo čia dėta Antakalnio gatvė? Ar aš sakiau, kad blogai, kad ją rekonstravo?
                                          Dėl investicijos ir vertės didėjimo. Į bet kokios investicijos grąžos prognozę yra atsižvelgiama iš rizikos pusės. Astravas, Rusija didina riziką. Turiu duomenų iš NT insiderių, kad 2014, kai prasidėjo karas Ukrainoje ir neaišku buvo kuo tai baigsis, NT pardavimai Lietuvoje beveik sustojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X