Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na apie viską girdėjom kažkada, tikėkimes šie projektai įgaus pagreitį

    Comment


      Kaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
      Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)

      Comment


        Parašė D.P Rodyti pranešimą
        Kaip supratau Konstitucijos 29 statyti pradės šiemet, jei planuojama pabaiga 2014m.
        Įdomiausias mna pasirodė Vilniaus Vartų išplėtimas (Arches darbas, 15 skaidrė)
        14 skaidrėje "Pinus proprius" pastatas šalia Vilniaus Vartų irgi jau šiemet ruošiamas statybai.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013

          A. Zuoko pranešimas Lietuvos ekonomikos konferencijoje. Dedu į šią temą, nes jame labai daug kalbama apie NMC. Įdomu tai, kad atsiranda kalbos ir apie Ibrahim, apie "Vėtrūnos" pastatus. Taip pat apie negirdėtą projektą prie Vilniaus vartų (čia jau kita pusė nuo NMC, bet vistiek..).

          Labai įdomios skaidrės. Pažiūrėkit

          P.S. Na ir straipsnis vilnius.lt: A.Zuokas Lietuvos ekonomikos konferencijoje: „Vilniaus centrinės dalies investicijų potencialas – 2 mlrd. litų“
          Nežinau kiek tiesos, bet esu girdėjęs apie Vėtrūnos finansinius sunkumus ir galimą bankrotą. Įdomu kas tokiu atveju būtų su Vėtrūnos dangoraižiais.
          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

          Comment


            "Vėtrūna" siekia restruktūrizuotis. Šie NT projektai priklauso UAB "Nekilnojamo turto gama", buvusiai antrinei Vėtrūnos įmonei, dalinai valdomai tų pačių savininkų kaip ir "Vėtrūna", kurie išsipirko ir dalį akcijų priklausiusių Snoras Invest Management..

            "Verslo žinios" (VŽ) rašė, kad abi akcijų pirkėjas lygiomis dalimis valdo Vytautas Banys ir Adolfas Ginaitis, visų trijų perkamų įmonių mažumos akcininkai.
            Nekilnojamojo turto gama“, buvusi UAB „Vėtrūna“ antrinė įmonė, valdo dešiniajame Neries krante esantį biurų centrą „Vilniaus verslo uostas“.

            „NT Panorama“ planavo statyti 68.000 kv. m ploto pastatų kompleksą Vilniuje, o jį turėjo papuošti du modernūs bokštai. „Stelita“ drauge su „Nekilnojamojo turto gama“ planavo įgyvendinti „Projektą D“ – pastatyti modernų daugiaaukštį pastatą, jame turėjo būti aukščiausios A klasės biurų, prekybos centrų.

            http://vz.lt/article/2012/8/1/snoro-...#ixzz2KzOxcF4H

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Tunelio idėja tai jo. Ji buvo dar 2000 ar anksčiau. Bet aš turėjau omeny pačią vizualizaciją, kuri yra iš post 2008.
              Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Nu va per tą laiką jau sugebėjome pastatyti "parodomąjį" tunelį vidury laukų, miškų (Lazdynuose), o čia niekas nesiskubina
                Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.

                Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Lazdynuose paslaptingi dėdės iš "dujininkų" kvartalo išmušė visą tą reikalą.

                  Be to, įtariu, kad Kernavės g. tunelis įsirems į derybas dėl gatvės rekonstrukcijos su begale sklypininkų užsiprašančių daugiamilijonines kompensacijas..
                  Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                    Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                    Comment


                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                      Tai kad iki Šiaurinės man atrodo net teorinės galimybės nėra nutiesti. Iki Ozo ateis nuo licėjaus, o kur tolimesnė galima trasa iki Šiaurinės? Užstoja ozas, Vischy parkas.
                      Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).

                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                        Be jokios abejonės. Apie tai ir šneka. Manau, kad lengviau pastatyti tiltą nei gatvę toje teritorijoje.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Jau dabar yra dalis tos gatvės atkarpos (kuri eina po Ozu).

                          Atvaizdas
                          Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                            Na galbūt, bet tokios gatvės pralaidumas prie pat prekybos centro būtų mažų mažiausiai prastas dėl iš aikštelių išlendančių automobilių.
                            Kalvarijų gatvėje ne ką geresnė situacija, išvažiavimai iš kiemų kas 10 metrų, ten dar yra kai kur bent lėtėjimo/greitėjimo juostos. Šiaip ar taip, svarbu nukreipti dalį srauto nuo Kalvarijų ir Geležinio vilko gatvių.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Jeigu nebus Kernavės gatvės iki Šiaurinės ar bent iki Ozo, tuomet nelabai apsimoka ir tą tunelį kasti ir naują tiltą statyti vietoje baltojo.
                              Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Tiltas labai reikalingas. Ar nežinote kokie kamščiai Lukiškėse būna? Goštauto, Lukiškių gatves smarkiai atlaisvintų. Viešajam transportui taip pat reikalingas.
                                Žinau, pats ten stoviu, bet jeigu nebus Kernavės gatvės bent iki Ozo, tuomet kamštyje vis tiek užstrigsi Kalvarijų gatvėje ar Kontitucijos pr. Aišku, nebent reikia nuvažiuoti iš centro iki Konstitucijos pr., tik jiems kelionė sutrumpėtų.
                                Flickr

                                Comment


                                  Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                                  Atėjo, pamatė, pastatė...

                                  Comment


                                    Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                                    Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                                    Kaip tai "po pieva"?
                                    Tuomet upės lygyje gaunasi. Gal tunelį po upe daryti? Kiek tai kainuos?

                                    Comment


                                      Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
                                      Tiltas labai reikalingas, nes reikalinga nauja eismo arterija, kuri nuo tumo vaižganto sankryžos eitų kairėn ir dar prieš žaliąją zoną jau formuotųsi į tunelį, tuomet lystų po pievą, daba priešais NMC. O toliau krokuvos-linkmenų ir įsilietų į geležinio vilko. Bet čia matyt nerealu. Aplink tą pievą tegu stato, bet pievą reikia išsaugoti nepaliestą. Ji unikali.
                                      O tai dabartinis variantas netinka? Kernavės tiltas eitų ne virš pievos, kiek tolėliau nuo jos, pereitų į tunelį prie galerijos.

                                      Comment


                                        Principas toks? Tai aš nusiteikias tokiam kategoriškai prieš. Faktiškai perskrodžia.

                                        Taip aš sutinku, nusileidus iki upės lygio investicijos būtų didelės.

                                        Atėjo, pamatė, pastatė...

                                        Comment


                                          Kaip suprantu, čia senas labai pasiūlymas. Naujausia versija ko gero yra pateikta puslapiu atgal (žiūrėti 882# komentarą).

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X