Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    SPX, autobusas per valandą perveža 5-9 k žmonių viena puse, tramas - 15-18. Skirtumas 3 kartais. Kaip manai, koks dabartinis poreikis ? Viso labo 4k. Rezervui turim du kartus, o lyginant su troleibusu net iki 4 kartų.


    [SP], kodėl fail ? Fail būtų paleisti tram'ą ir kitą VT į vieną gatvę. Kas ja važinėtų ? O kad mažina automobiliams eismo juostas centre tai tik sveikintina. Miesto (europos tipo) prioritetas VT+bemotoris. Kas rytą į gatves išrieda automobiliai su 1,3 žmogaus užpildymu ir dusina, dusina gatves. Ir dar labiau dusins, nes ekonomika augs neišvengiamai, kaip ir žmonių mobilumas ir galų gale automobilizacija. Nemanau, kad pasakiau kažką naujo, bet nesusilaikiau :/

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kalvarijų g. vizualizacijose lyg ir nebuvo jokių staliukų ar ramios gatvės iliuzijos. Visi žinantys turbūt supranta kokia tai gatvė ir koks ten eismas turėtu būti, tai nupiešti retai važiuojantys automobiliai neturėtu suklaidinti
      http://i1226.photobucket.com/albums/...LvovoGatve.png
      gal ir suklydau interpretuodamas šią vietą kaip skverelį prie Kalvarijų/Lvovo/Konstitucijos sankryžos, bet labai panašu. jeigu tai ši vieta, tai nežinau :/ reikia pirma nuo sankryžos kokiu paviljonų atitvert skverą.

      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Nelabai yra tų smulkesnių ir dubliuojančių gatvių, kuriose galėtu formuotis keleivių srautas ir kurios būtų pakankamai plačios, kad įtalpinti tramvajų ir kitą ratinį transportą.
      Nėra dubliuojančių gatvių? gal tai ir yra urbanistinė problema: pratęsiam Saracenų gatvę i abi puses, ir paleidžiam ja tramvaju. tramvajus nueina į Kalvarijų prie Žalgirio g. sankryžos, kur yra pločio, o pietuose per tunelį ir tiltą į kitą krantą ir yra normali dubliuojanti gatvė. Jeigu trūksta lygegrečių gatvių, reikia tvarkyti gatvių tinklą, o ne fantazuoti kad galima viską sugrūsti į Kalvarijų g.

      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Juo labiau, kad nutiesus tramvajų kita gatve, Kalvarijų gatvėje prašosi paliekamas kitas VT (autobusai ir troleibusai). Tai reikštu jog tramvajus pritraukia nepakankamus keleivių srautus, nes didelė dalis ir toliau naudojasi likusiais autobusų ir troleibusų maršrutais. Vadinasi išeina šnipštas. Kalvarijų g. tikrai nėra kažkokia magistralinė, greito eismo gatvė, kurioje derėtu palikti tik kitą transportą ir panaikinti VT
      o manot realu nutiesus tramvajaus liniją visą kitą VT iš Kalvarijų g. patraukt? juk viena linija nepakeis visų maršrutų, jie tik čia eina kartu, o vėliau išsišakoja. čia ne tas atstūmas kad apsimokėtų nuo Gedimino prospekto iki Kūro aparatūros važiuot tramvaju, o po to persėst į reikalingą autobusą. tų autobusų galėtų būti mažiau, bet ne 0.
      Paskutinis taisė [sp]; 2012.03.01, 23:15.
      Reikia fotografo?

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        /\ Rekonstravus Kalvarijų turgų tai vis tiek liks labiausiai lankoma vieta Vilniuje. Lankytojų į jį vien tramvajus nesuveš ir neišves. Kalvarijų g. turi likt autobusai. O ir ta vizualizacija yra nenormali. Pasakojo man apie sovietmečio planus, tai Kalvarijų g. turėjo būti vos ne visa perstatyta, nelikti aplinkinių lūšnų ir t.t. vien dėl tramvajaus.
        Taip, buvo tokių pasiūlymų: kad normaliai įvest tramvajų į Kalvarijų g., reikia platinti griaunant vakarinėje dalyje esančius namus, o ten yra ir vertingesnių, ir šiaip platinti istorinės gatvės erdvę yra negerai. Todėl ir reikia tvarkyti gatvių tinklą, vystyti dubliuojančias gatves. Tai padės ne tik paskirstyti srautus, bet ir atgaivinti teritoriją. šiuo metu peri Šnipiškes į Šiaurę eina 2 gatvės: Kalvarijų ir Geležinio Vilko (ir tai magistralė). Tarp jų apie 1km. Tikėkimes, Kernavės g. pagerins situaciją. Bet tai bus stambios gatvės, reikia ir žemesnės kategorijos gatvių tinklo, kad nesiformuotų apleisti "anklavai" - blogai prieinami kvartalai ar jų grupės.
        Reikia fotografo?

        Comment


          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          [SP], kodėl fail ? Fail būtų paleisti tram'ą ir kitą VT į vieną gatvę. Kas ja važinėtų ? O kad mažina automobiliams eismo juostas centre tai tik sveikintina. Miesto (europos tipo) prioritetas VT+bemotoris. Kas rytą į gatves išrieda automobiliai su 1,3 žmogaus užpildymu ir dusina, dusina gatves. Ir dar labiau dusins, nes ekonomika augs neišvengiamai, kaip ir žmonių mobilumas ir galų gale automobilizacija. Nemanau, kad pasakiau kažką naujo, bet nesusilaikiau :/
          fail, tiesiog todėl, kad 2 automobilinių juostų gatvėje bent kam atsitikus, pastačius mašiną su avarinėm šviesom ką nors iškrauti, akimirksniu susiformuos kamštis, o Kalvarijų g. - vienas svarbiausių "radiusų" iš miesto centro / į centra. Neagituoju visur teikti pirminybę automobiliams ir daryti 6 juostas, bet 4 juostos labiau atitinka šios gatvės kategoriją.
          Antra, Europos tipo miesto, apie kurį kalbate, gatvių tinklas yra tankus ir išvystytas, negalima jo lyginti su Vilniumi.
          ai, dar. 2 juostos: VT+auto. max automobilio greitis lygus troleibuso greičiui, nes piko laiku neįmanoma aplenkti.
          Žodžiu, kitur - taip, bet tokios kategorijos gatvei 2 juostos - pražūtis.
          Paskutinis taisė [sp]; 2012.03.01, 23:32.
          Reikia fotografo?

          Comment


            Parašė Andrys Rodyti pranešimą
            SPX, autobusas per valandą perveža 5-9 k žmonių viena puse, tramas - 15-18. Skirtumas 3 kartais. Kaip manai, koks dabartinis poreikis ? Viso labo 4k. Rezervui turim du kartus, o lyginant su troleibusu net iki 4 kartų.
            Gerai, bet pvz tas tramvajus manęs iki Savanorių prospekto arba iki Fabijoniškių nenuveš. Norintiems papulti į Savanorius teks daryti persėdimą kažkur prie Operos ir Baleto teatro, o keliaujantiems į Šiaurinius Rajonus prie buv. Kuro Aparatūros. Realiai neliks vieno ilgiausių ir gana svarbaus 11 maršruto troleibuso, kuris praktiškai be persėdimų, kad ir ilgiau, bet nuveža per visą miestą iš Antakalnio į Pašilaičius. Prisiminiau kaip kalbėjo kažkada apie Stokholme įdiegtą metro, pasirodo, sugadino visą transporto sistemą. Vilniui gresia tas pats. Tramvajus aplamai yra senų miestų transportas, jis formuojasi su miestu. Tai man atrodo, kad tramvajų ir reikia formuoti kartu su NMC, t.y. pačiame NMC, o ne jo pakraštyje.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė [sp] Rodyti pranešimą
              http://i1226.photobucket.com/albums/...LvovoGatve.png
              gal ir suklydau interpretuodamas šią vietą kaip skverelį prie Kalvarijų/Lvovo/Konstitucijos sankryžos, bet labai panašu. jeigu tai ši vieta, tai nežinau :/ reikia pirma nuo sankryžos kokiu paviljonų atitvert skverą.
              Kiek pagal visas vizualizacijas ir brėžinius suprantu, tai šis skveras turėtu būti šioje vietoje. Jis būtu vietoje dabar esančio "automobilių parkavimo lauko".




              Nėra dubliuojančių gatvių? gal tai ir yra urbanistinė problema: pratęsiam Saracenų gatvę i abi puses, ir paleidžiam ja tramvaju. tramvajus nueina į Kalvarijų prie Žalgirio g. sankryžos, kur yra pločio, o pietuose per tunelį ir tiltą į kitą krantą ir yra normali dubliuojanti gatvė. Jeigu trūksta lygegrečių gatvių, reikia tvarkyti gatvių tinklą, o ne fantazuoti kad galima viską sugrūsti į Kalvarijų g.



              o manot realu nutiesus tramvajaus liniją visą kitą VT iš Kalvarijų g. patraukt? juk viena linija nepakeis visų maršrutų, jie tik čia eina kartu, o vėliau išsišakoja. čia ne tas atstūmas kad apsimokėtų nuo Gedimino prospekto iki Kūro aparatūros važiuot tramvaju, o po to persėst į reikalingą autobusą. tų autobusų galėtų būti mažiau, bet ne 0.
              Nesuformuotas ir neišbaigtas gatvių tinkas yra apskritai didelė Vilniaus miesto problema. Toliau vystat NMC tas tinklas šioje vietoje turėtu būti suformuotas. Apie tramvajų ir VT vertėtu diskutuoti ne šioje temoje, nes jau labai nukrypom į lankas nuo NMC projektų.
              Tik trumpai: mano nuomone tramvajaus eismo realizavimas Saracėnų gatvėje turėtu kainuoti labai brangiai ir tai išspręstu Kalvarijų g. dubliavimą tik pakankamai trumpoje atkarpoje. O visą kitą VT galima reorganizuoti (o ir vertėtu, visame mieste). Plečiant NMC reikės paleisti kažkokius maršrutus Kernavės gatve - ten galima ir iškelti juos iš Kalvarijų g.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kiek pagal visas vizualizacijas ir brėžinius suprantu, tai šis skveras turėtu būti šioje vietoje. Jis būtu vietoje dabar esančio "automobilių parkavimo lauko".
                O čia ne privati žemė, kurioje turėjo būti Vėtrūnos dvynukai?
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  O čia ne privati žemė, kurioje turėjo būti Vėtrūnos dvynukai?
                  "Vėtrūnos dvynukai" berods turėjo būti šiame sklype.

                  Comment


                    sp, eismo juosta yra dvigubai platesnė už standartinį automobilį. labai didelių problemų nesudarytų sugedęs auto. tuolab, būsima kernavės g. rekonstrukcija perimtų tikrai nemažą dalį srautų, tad to traktuoti kaip pražūtis negalima . pasikartosiu dar kartą, jog miestiečio sąmonė turi pasikeisti taip, jog automobilis yra naudojamas ilgesniom užmiesčio kelionėm realizuoti ar iš rajoninių rajonų (tarandė, riešė ir t.t.)pasiekti periferinius rajonus ir sėsti į patrauklią ir gerą VT ( visus "bmw vairuotojus" ignoruoju). juk yra BP ar kažkur kitur numatyti P+R. tad labai tikiuosi, jog vystant NMC bus akcentuojami tokie dalykai.
                    taip, tu esi visiškai teisus dėl judėjimo greičio kamščiuose, tačiau kiek kartų skiriasi pervežimo pajėgumas?

                    SPX, galbūt tas maršrutas yra itin patogus, tačiau ar tau būtų blogai išlipti prie operos baleto ir persėsti į kitą, jeigu žinotum, jog reikės palaukti 1-2 min ? koordinuoti persėdimo taškai. juos ateityje galima pasiekti ar su tramu (ar kita VT), ar su izoliuota VT juosta. tuomet VT maršrutu laikai bus ne orientaciniai, o praktiškai preciziški, atmetant nelaimingų atsitikimų faktorių.

                    P.S. viską, ką išdėstau, turiu omenyje ilgalaikėje perspektyvoje. bet tam užtat yra dėliojami prioritetai BP lygmeny.

                    Comment


                      Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                      SPX, galbūt tas maršrutas yra itin patogus, tačiau ar tau būtų blogai išlipti prie operos baleto ir persėsti į kitą, jeigu žinotum, jog reikės palaukti 1-2 min ? koordinuoti persėdimo taškai. juos ateityje galima pasiekti ar su tramu (ar kita VT), ar su izoliuota VT juosta. tuomet VT maršrutu laikai bus ne orientaciniai, o praktiškai preciziški, atmetant nelaimingų atsitikimų faktorių.
                      Ar bus patrauklu persėdimas, jei reikės dar papildomai susimokėti už papildomą talonėlį? Taip pat turės įtakos ir nuolatiniai, jei jie nebus tramvajui ir kitam vt bendri. Taigi, kelionės kaina gali padaryti tokį vt nepopuliarų ir vėl dauguma persės į nuosavą auto...

                      Papildau iš LRyto:
                      Bilietų kainos turės pigti, o su vienu bilietu bus galima persėsti iš vieno transporto į kitą ir kiekvieną kartą už persėdimą nemokėti.
                      http://www.lrytas.lt/-13307095901329...prieskonis.htm

                      Tokiu atveju būčiau neteisus - kelionės kaina neįtakotų pasirinkimo.
                      Paskutinis taisė ZuluDrag; 2012.03.03, 14:36.

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Realiai neliks vieno ilgiausių ir gana svarbaus 11 maršruto troleibuso, kuris praktiškai be persėdimų, kad ir ilgiau, bet nuveža per visą miestą iš Antakalnio į Pašilaičius.
                        Kas važiuoja visą tą maršrutą kai yra 5,45? Netgi 19 jau per didelį lanką daro, kad važiuot visą maršrutą. O kiek pačiam tenka matyti tai 11 atkarpoje Karoliniškės-Pašilaičiai gan tuščias, nes tik dubliuoja 16.

                        Comment


                          zuludrogai, nelabai supratau, tačiau ar sau neprieštarauji ?

                          juk toks ir yra pramanymas, turėti bendrą bilietų sistemą ir bilietą turėti valandinį (tarkim vienam kanados mieste yra 1,5 h skirta; įlipi į VT, perki bilietą ir jis toks ilgesnis kaip iš rulonėlio sukasi ir surašyta iki kada galioja).

                          na ok, VT nepopuliarus, automobilizacija ir toliau kopia į aukštumas, mes platinam gatves, skatinam dar labiau auto, nugriaunam kokį nereikšmingą pastatėlį, įkertam parkingą, dar pritraukiam auto. tai yra toks vadinamasis "grūsties ciklas". ir palikim jį sukti amerikiečiam, o patys sėskime į VT.


                          o jeigu ne, mąstantis individas jau yra dabar priverstas ieškoti alternatyvų greičiau pasiekti kelionės tikslą, o kas bus, kai gatvėse daugės automobilių? sutiksi keliauti net ir už brangesnį bilietą
                          Paskutinis taisė Andrys; 2012.03.03, 14:49.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Kas važiuoja visą tą maršrutą kai yra 5,45? Netgi 19 jau per didelį lanką daro, kad važiuot visą maršrutą. O kiek pačiam tenka matyti tai 11 atkarpoje Karoliniškės-Pašilaičiai gan tuščias, nes tik dubliuoja 16.
                            Pvz aš važinėju ir man labai patogu. Darbo dienomis iš Gerosios Vilties į Antakalnį, savaitgalį iš Gerosios Vilties į Pašilaičius. Ir nereikia jokių persėdimų. O ką tu ten matai tai dar nelabai aišku. Čia tik tavo nuomonė. Aš irgi galiu pripezėt nesąmonių apie VT. Ypač erzina tokie VT entuziastais save laikantys, kurie net VT nesinaudoja ir aiškina savo tiesas...

                            P.S. man rodos tema apie NMC, tad galėtų tvarkytojai šitas žinutes į atitinkamas temas apie VT perkelti.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Ta proga kad prasiejau pro griaunama viesbuti, tai uzfiksavau ir naujaji Lvovo g. 89/ Linkmenų g. 1 stovinti daugiabuti.







                              Lithuanian Top 5 tallest buildings
                              1. Europa Tower 126 m. 33 f.
                              2. Pilsotas 112 m. 34 f.
                              3. Arfa 100 m. 29 f.
                              4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
                              5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

                              Comment




                                Negražios tos rudos apdailos plytelės...

                                Comment


                                  Labai jau bespalviškai atrodo

                                  Comment


                                    Nieko įspūdingo, bet padorus, estetiškas daugiabutis.

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      Nieko įspūdingo, bet padorus, estetiškas daugiabutis.
                                      Na pats pastatas tai neblogai atrodo, bet galėjo vystytojai nepagailėti šiek tiek daugiau pinigų gražesniam nudažymui

                                      Comment


                                        Kaip tas gražesnis nudažymas turėtų atrodyt? Ružavos ir violetinės spalvų derinys? Be to, besirinkdamas dažų spalvas menkai ką pritaupysi.
                                        Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.03.07, 18:20.

                                        Comment


                                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                          Kaip tas gražesnis nudažymas turėtų atrodyt? Ružavos ir violetinės spalvų derinys? Be to, besirinkdamas dažų spalvas menkai ką pritaupysi.
                                          Gerai būtu kaip standartinė NMC spalva rajono t.y. pilka ir orandžinė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X