Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Daugiafunkcinis kompleksas buvusios gamyklos „Velga“ teritorijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    hmm, mano galva, jei jau statyti viadukus čia, tai jau tada vertėtų daryti, kad panaikinti šviesoforą. Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). O didelių srautų stabdymo žalos manau nereikia aiškint - tarša, triukšmas etc.. Tuo labiau, kad GV gatvę vertą daryti kuo labiau kaip greito eismo / tranzitinę.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	68,9 kB ID:	1755728
    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	166,2 kB ID:	1755730
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	130,7 kB ID:	1755729
    Paskutinis taisė spekas; 2019.10.19, 20:35.

    Comment


      Ten su tuo "viadukėliu" visiškas bullshit jiem bus patiem nes kadangi tiek verslo ploto ir aišku plius akropolis dar kad ir kiek būtų skersą dėję ant gyventojų kurie ten įsikurs ir dėl kurių jie ten darytų kad ir žvyrkelį.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        [...]Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). [....]
        Kairysis posūkis piko metu nuima daug srauto nuo Savanorių įvažiavimo į žiedą ir nuo pačio žiedo. O alternetyvos tai nekokios: per Savanorių pr. arba per Naudarduko g. - abu mazgai ir taip piko metu perkrauti. Gautųsi, kad mažinant triukšmą, taršą ir stabdymą GV, padidintų viską šiuose mazguose, esančiuose arčiau žmonių.

        Comment


          hmm, o jei daryti kažką tokio (numakliavojau nesigilindamas į situaciją)?:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	389,4 kB
ID:	1756017

          ...nes nu, man, statyti viaduką, kuris, atrodo, aptarnaus tik prekybos centrą, o bus palikta šviesoforinė sankryža, yra neracionalumo viršunė. Juk didžioji pinigų suma eis, manau, konstrukcijos permetimui per gatvę, tad neišnaudoti konstrukcijos bendram per sankryžą einančiam eismui, bei nepadaryti pėstiesiems viaduko (ar gal net tą patį viaduką panaudoti) yra labai negerai.


          Comment


            Gera žinia bent ta, kad Bendrajame Plane, infros plane iki 2030 m., yra numatytas pėsčiųjų viadukas, tad tikiuosi, kad nepraleis teritorijos vystymo be pėsčiųjų viaduko...

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	134,1 kB
ID:	1757955

            Comment


              Planai statyti antrą „Akropolį“ Vilniuje virsta realybe: žada grandiozines permainas

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82742693


              Comment


                Antradienį su žurnalistais susitikęs Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad viena pagrindinių temų, kalbant apie šį projektą, – transportas. Pasak mero, su šiuo klausimu susiję darbai dar nėra iki galo atlikti, tačiau aišku, kad bendrovė virš Geležinio Vilko turės pastatyti viaduką. „Kita vertus, (reikia užtikrinti – VŽ), kad per išpardavimus viskas nesibaigtų Gerosios Vilties žiedo užsikišimu. Tuo šiandien dar nesame tikri, diskutuojame. Yra priemonių, kaip tai padaryti, bet kol kas nežinome, ar tai padaryta“, – kalbėjo politikas. Savivaldybė taip pat su bendrove kalbasi ir apie architektūrinę išraišką, ypač PC stogą, kad čia būtų atvažiuojama „kaip į aikštę, o ne į parkingą ant stogo“.
                https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
                p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
                  p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
                  Vienintelė išeitis - tai Savanorių žiedo rekonstravimas, nutiesiant estakadą tiesiai iš žiedo/Tūkstantmečio gatvės iki naujojo Akropolio. Ne rocket science, bet kainuotų milžiniškus pinigus.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
                    p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
                    Tai faktas. Niekas juk Lazdynų tilto ir Savanorių žiedo neperdarys.
                    Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.

                    Comment


                      Na čia gana aišku, kad jau nieko gero nesugalvosi, galbūt labai seniai padarius sprendimą, kad šita vieta bus plėtojama, reikėjo sujunginėti Laisvės pr. su Žemaitės g. dalies Vingio parko sąskaita ir tos naujos gatvės viduryje daryti mazgą patekimui į šią teritoriją ir Vingio parką.
                      Arba neplėtoti ir išplėsti Vingio parką gamyklos teritorijoje.
                      Dabar reikės bandyti iškovoti A juostą nuo Spaudos rūmų iki pat Savanorių žiedo (įskaitant Lazdynų tiltą), kad bent viešasis transportas nestovėtų epiniuose kamščiuose.

                      Comment


                        Tai būtent. Vietos pasiekimas bus gana geras: Laisvės pr. per naują tiltą pėsčiomis palikus mašiną prie Litexpo, viešuoju transportu, ateit pėsčiomis nuo Žvėryno, o iki ten VT atvažiavus. Nereikia beprotiškų sprendimų ir kvailų viadukų (na, išskyrus tą vieną, jei ten bus ir pėstiesiems). Geriau tuos pinigus skirti dviračių takams, pėsčiųjų jungtims, viešosioms erdvėms.

                        Ypač įdomu ar ką sugalvos su tuo stogu. Ten gi galima būtų kokią viešą erdvę įrengt su vaizdu į Vingio parką ir Neries slėnį. Arba likusią dalį apželdint.

                        Labiausiai bus apmaudu, jeigu bus pastatyta dėžutė be išskirtinės architektūros ir su visiems atvirais aptarnavimo aparatais kurioje nors galinėje pusėje bei aklinomis sienomis.

                        Comment


                          O pati pilkiausia dėžutė turi labai daug šansų

                          Comment


                            ant PC stogo dar galėtų pasvarstyti didelės saulės elektrinės įrengimą - ir pastogė automobiliams ir žmonėms ir energija... Aišku reikia žiūrėti, planuoti, aš čia taip tik blits idėją užmečiau. Dar viena idėja - o jei padaryti nusileidimą nuo stogo vandens vamzdžiu į Nerį - atrakcionas būtų : )).

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tai faktas. Niekas juk Lazdynų tilto ir Savanorių žiedo neperdarys.
                              Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.
                              O ką ten perdaryti? Lazdynų tiltas 8 juostų, savanorių sankryža 3 lygių, GV viadukai į Pietario ir Goštauto gatves. Ar daug Europoje panašaus dydžio miestų turinčių tokią infrastruktūrą miesto viduje? Kaip creatium sakė, užtektų maximum to mažo viaduko. Taip pat nesuprantu verkiančių dėl kamščių. Ar dabar pietinė miesto dalis važiuojanti į Akrą, Ozą, Panoramą neužkemša gatvių ties centru ir tą patį GV? Dabar kaip tik pusei miesto norint patekti į didelį PC nebereiks važiuoti per centrą, plius bus patogu susisiekti VT, o dalis naujamiesčio, lazdynų net pėsčiomis, priešingai nei būtų pastatytas kur nors prie IKEA, tada visi 100% važiuotų su auto ir tas pats GV dar labiau užsikištų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                O ką ten perdaryti? Lazdynų tiltas 8 juostų, savanorių sankryža 3 lygių, GV viadukai į Pietario ir Goštauto gatves. Ar daug Europoje panašaus dydžio miestų turinčių tokią infrastruktūrą miesto viduje? Kaip creatium sakė, užtektų maximum to mažo viaduko. Taip pat nesuprantu verkiančių dėl kamščių. Ar dabar pietinė miesto dalis važiuojanti į Akrą, Ozą, Panoramą neužkemša gatvių ties centru ir tą patį GV? Dabar kaip tik pusei miesto norint patekti į didelį PC nebereiks važiuoti per centrą, plius bus patogu susisiekti VT, o dalis naujamiesčio, lazdynų net pėsčiomis, priešingai nei būtų pastatytas kur nors prie IKEA, tada visi 100% važiuotų su auto ir tas pats GV dar labiau užsikištų.
                                Tikrai taip. Kažkokių "kamščių mažinimo" priemonių ten turbūt net teoriškai nelabai įmanoma įgyvendinti tiek dėl to fakto, kad ten jau ir taip išvystyta kelių infraatruktūra, tiek dėl to, kad induced demand. Ko gero, reiktų kaip tik stengtis diegti priemones, kurios skatintų žmones ten NEvažiuoti mašina. Kokia dalis atvažiuoja nuosavu transportu, tarkim, į Londono Westfield (tiek pirmąjį, tiek Stratford'e)?
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Savanorių žiedas po Akropolio statybų bus užkištas visą dieną.

                                  Comment


                                    Tikiuosi su VT bus patogiau atvykti, nei dabar. Nes nuo dabartinių stotelių naujas Akropolis tai gana toli.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X