Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    8 tai turiu omenyje, kad kelių tikriausiai bus be perspektyvos plėtrai, už pagrindą imant dabartinius poreikius ir nedidelį rezervą. O jei dar RB su skirtinga vėže, tai 11-12 kelių yra mažai. Nes dabar yra 11 kelių, iš kurių 2 "manevrinis", o 6 - aklikelis (kažkada buvo pilnvertis, bet paplatinus peroną, buvo sutrumpintas). 10 kelio nėra (kažkada buvo).
    Šiaip tai 11-12 kelių sočiai užtenka. Ir čia su visais plėtros potencialais, įskaitant anksčiau ar vėliau sugrįšiantį maršrutą į Minską ir visus galimus priemiestinių maršrutų plėtros potencialus. Pavyzdžiui, Londono St. Pancras (iš kur vaikšto Eurostaras ir krūva kitų maršrutų) turi 15 kelių. Vilniuje tokio traukinių trafiko niekada net iš tolo nebus net šlapiuose geležinkelių entuziastų sapnuose.

    Comment


      Skirtingų vėžių keliams reikia aktyvaus rezervo abiems vėžėms. Todėl kelių reikia daugiau. Be to yra ir krovininis eismas per Vilniau stotį ir niekur jis nedings, ypač jei bus remontuojamas aplinkkelis, tai per Vilnių bus leidžiamas visas krovinių srautas. Tegul ir dieną ar dvi, bet tam reikalingi papildomi pajėgumai. O dar tarptautinis peronas, kurio statusas neaiškus. Anksčiau iš jo leisdavo ir priemiestinius, kai nebūdavo tarptautinių. Vėliau sugriežtino ir jau priemiestinių neleisdavo. Pagal dabartinį traukinių kiekį 12 kelių užteks, bet plėtrai ateityje potencialo nebus. O anksčiau ar vėliau visgi Vilniuje gal atsiras miesto geležinkelis, o jam, kaip normaliose šalyse, paprastai išskiriami konkretūs keliai ir peronai ir jokie kiti traukiniai ten nesimaišo.
      Paskutinis taisė Al1; 2024.09.30, 06:22.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O anksčiau ar vėliau visgi Vilniuje gal atsiras miesto geležinkelis, .


        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Skirtingų vėžių keliams reikia aktyvaus rezervo abiems vėžėms. Todėl kelių reikia daugiau. Be to yra ir krovininis eismas per Vilniau stotį ir niekur jis nedings, ypač jei bus remontuojamas aplinkkelis, tai per Vilnių bus leidžiamas visas krovinių srautas. Tegul ir dieną ar dvi, bet tam reikalingi papildomi pajėgumai. O dar tarptautinis peronas, kurio statusas neaiškus. Anksčiau iš jo leisdavo ir priemiestinius, kai nebūdavo tarptautinių. Vėliau sugriežtino ir jau priemiestinių neleisdavo. Pagal dabartinį traukinių kiekį 12 kelių užteks, bet plėtrai ateityje potencialo nebus. O anksčiau ar vėliau visgi Vilniuje gal atsiras miesto geležinkelis, o jam, kaip normaliose šalyse, paprastai išskiriami konkretūs keliai ir peronai ir jokie kiti traukiniai ten nesimaišo.
          Nu jau. Koks jau ten remontas turėtų būti, kad reiktų uždaryti abu aplinkkelio kelius? Turėtų būti kokia rimta purvo nuošliauža ar 9 balų žemės drebėjimas?
          Aišku, iš Daugpilio pusės turbūt nelabai patogu būtų naudotis aplinkkeliu, bet koks iš ten krovinių srautas paskutiniu metu?

          Comment


            Ogi toks, kad nuo pat Juodšilių iki Kyviškių nėra galimybės pervažiuoti iš vienio kelio į kitą. Be to dvikeliui jau greitai bus 10 metų, o čia kažkada prieš porą metų ar trejetą buvo per Vilniaus stotį nukreipta dalis krovininių srauto. Vienai dienai ar porai. Dabar nepamenu. Bet būnant stotyje pravažiavo sąstatas. Ir tai nebuvo tas vienas rinktinis, kuris numatytas grafike per Vilniaus stotį. Taigi, kokios priežastys - remontas (didelis), viaduko statyba, traukinio nuriedėjimas ar kitokia nelaimė.

            Comment

            Working...
            X