Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vokiečių gatvės atkūrimo planai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied

    Tegu atkuria, taip kaip buvo iš tiesų, be parkingo. Man asmeniškai priimtiniausias variantas, būtų atkurti Vokiečių g. užstatymą ir fasadus. Nes ta alėja yra tipinis sovietinių miestų planavimo pavyzdys

    ​​​​​​​
    .

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Palikus ten parkinga reiketu sukurti kazkokia atskyra juodaja zona su statymo kaina 10 eur/val, nes liks keliasdesimt vietu is keliu simtu dabar esanciu. Turint omeny, kad ir dabar ne visada randi kur pasistatyt, tai vietos tiesiog bus neimanoma surasti. Esme tame, kad zinodamas kad ten yra parkingas vistiek ten vaziuosi, tikedamasis rasti laisva vieta. Nors jei zinotum kad jo ten visai nera tiesiog is anksto pasirinktum kita marsruta. Taip auginamas visiskai nereikalingas vazinejimo pirmyn-atgal trafikas Vokieciu gatveje tupai ieskant parkavimo, kurio ten apskritai neturi but, nes vietiniai turi kiemus, o iki parduotuves galima ir peskom daeiti. Akropolyje kazkaip sugeba praeiti kelis simtus metru nuo vieno galo iki kito ir centre sugebetu.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad nevyko jokio architektūrinio konkurso, o projektuoja kažkokios sovietinės liekanos valstybiniai projektavimo biurai kaip "Vilniaus planas" ir pan. Kur žiūri konkurencijos, viešųjų pirkimų tarnybos, galų gale prokuratūra ir pan.?
    Irgi visiškai nesuprantu kodėl tokiai svarbiai vietai nebuvo skelbiamas konkursas. Kokie jie ten bebūtų VMS, bet juk jie nėra akli, patys mato koks šūdas gaunasi, kai projektuoja jie patys, užtenka pasižiūrėt į jų padarytus skverus, negi jie nesupranta, kad tokioj miestui svarbioj vietoj negalima daryt jų taip mėgstamos piguvos... Dar kai buvo diskusijos dėl Reformatų buvo keliamas klausimas kodėl praktiškai visas viešąsias erdves projektuoja viena moteris (gaila neprisimenu jos vardo), nes aiškiai matosi, kad jai trūksta kompetencijos ir fantazijos, bet Šimašius ją gynė ir sakė, kad viskas čia gerai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ar kas nors galėtų man paaiškinti kur kas numatoma? Ar mano schema teisinga? Jei taip, tuomet kavinių staliukus būtų galima statyti gatvėje, kurioje nebus eismo...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	446,0 kB
ID:	1729837
    Taip ir bus. Iš dalies. Senąja dalimi bus privažiavimai gyventojams ir aptarnaujančiam transportui.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    2 mln. nėra mažai, apie 7 mln. litų.

    Dviračių tako ten nebus, FB diskusijoje rašoma, kad nuspręsta, jog dviračių tako atskirai Senamiestyje išskirti nereikia, o vietoje to geriau riboti tranzitą.
    Ar kas nors galėtų man paaiškinti kur kas numatoma? Ar mano schema teisinga? Jei taip, tuomet kavinių staliukus būtų galima statyti gatvėje, kurioje nebus eismo...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	446,0 kB
ID:	1729837

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Jeigu panaikinsi parkingą kur tada žmonės davo brangias mašinas demonstrosis? Savivaldybę sudegins dar vodzycelei, jei parkingą ten panaikinsi.
    Manau ir Vokiečių g. esančios parduotuvės neapsidžiaugtų, jei gatvėje nebeliktų parkingo.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet, kad palieka parkingą, tai protu nesuvokiama Esu praktiškai tikras, kad spaudimo šiuo klausimu, niekas negali daryti, vargu ar ir nori, tad palikti stovėjimo vietas yra mūsų mentaliteto išraiška. Liūdna.
    Jeigu panaikinsi parkingą kur tada žmonės davo brangias mašinas demonstrosis? Savivaldybę sudegins dar vodzycelei, jei parkingą ten panaikinsi.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parkingas tikrai nesuvokiamas sprendimas. Visa kita gal pripratimo klausimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Aš matau tik vieną vietą, kur rekonstruojant Vokiečių gatvę gali labai stipriai susimauti, t.y. jeigu medžių likimą spręs ne viešųjų erdvių architektai, kurie parenka tinkamiausia augmeniją, o tie, kur su grandinėmis prisirakinėja prie kiekvieno medžio, nes 'kiekvienas medis turi sielą'.
    Problema ta, kad nevyko jokio architektūrinio konkurso, o projektuoja kažkokios sovietinės liekanos valstybiniai projektavimo biurai kaip "Vilniaus planas" ir pan. Kur žiūri konkurencijos, viešųjų pirkimų tarnybos, galų gale prokuratūra ir pan.?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bet, kad palieka parkingą, tai protu nesuvokiama Esu praktiškai tikras, kad spaudimo šiuo klausimu, niekas negali daryti, vargu ar ir nori, tad palikti stovėjimo vietas yra mūsų mentaliteto išraiška. Liūdna.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    del to Vilniaus gatveje dviraciu taka pazymejo baltomis juostomis per trinkeles ir atskyre fiziskai atmusejais?

    ¯\_(ツ)_/¯

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    2 mln. nėra mažai, apie 7 mln. litų.

    Dviračių tako ten nebus, FB diskusijoje rašoma, kad nuspręsta, jog dviračių tako atskirai Senamiestyje išskirti nereikia, o vietoje to geriau riboti tranzitą.
    del to Vilniaus gatveje dviraciu taka pazymejo baltomis juostomis per trinkeles ir atskyre fiziskai atmusejais?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    2 mln. nėra mažai, apie 7 mln. litų.

    Dviračių tako ten nebus, FB diskusijoje rašoma, kad nuspręsta, jog dviračių tako atskirai Senamiestyje išskirti nereikia, o vietoje to geriau riboti tranzitą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Tik 2M€?
    Sunku suprasti kokios apimties darbai bus daromi. Straipsnyje įdetame gatvės skersiniame profilyje pažymėta darbų riba ties esama asfalto danga šiaurės-rytinėje pusėje. T.y. nei asfaltas keičiamas, nei tas baisus šaligatvis tvarkomas.
    Pridaroma kažkokių "gardų" atkartojančių senąjį užstatymą, bet jie išilgai nesujungiami jokiu taku, kad iš vieno į kitą visi varytų per žolę. Nematau galimos erdvės lauko kavinėms, kad jos nesigrūstų ant šaligatvio ties fasadais. Nebent jas įrengti tuose garduose, bet vėlgi nepatogus priėjimas.
    Už tuos 2 mln. tai nebent perklos dangą vienoje gatvės dalyje ir pakeis šaligatvio dangas į akmenines. Na dar tuos "gardus" apstatys suoliukais.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O kokia prasmė naikinti centrinę promenadą?
    Kad įpratinti iš anksto prie būsimo užstatymo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O kokia prasmė naikinti centrinę promenadą?

    Ar ne geriau būtų senų pastatų pusėje daryti "dviračių gatvę" vietoj dvirtakio palei normalią gatvę? Šiaip ar taip ten truputi eismo į kiemus bus. O sutaupytą dvirtakio plotą panaudot promenadai.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Tik 2M€?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Aš matau tik vieną vietą, kur rekonstruojant Vokiečių gatvę gali labai stipriai susimauti, t.y. jeigu medžių likimą spręs ne viešųjų erdvių architektai, kurie parenka tinkamiausia augmeniją, o tie, kur su grandinėmis prisirakinėja prie kiekvieno medžio, nes 'kiekvienas medis turi sielą'.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

    Palei senesniu ir bus pėsčiųjų zona. Ten eismas bus draudžiamas.
    Žiūrint į kurią vizulkę žiūri - skirtingai nupiešta

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Dėl Vokiečių g.: ten palei stalinkes kartais ne pėsčiųjų zona su medžiais (t. y. argi ten irgi bus automobiliai?). Nors galėtų gi būti pėsčiųjų pusė priešinga, palei senesnius namus.
    Palei senesniu ir bus pėsčiųjų zona. Ten eismas bus draudžiamas.

    Komentuoti:

Working...
X