Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • googleLT
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Tuščia atoki vieta, ne centras ir vis tiek blogai? Šalia tikrai bus pasodinti kažkokie augalai, teritorija sutvarkyta. Pagal tokią jūsų poziciją iš viso Vilniuje nebeturėtų būti naujos statybos. Beje, statant priemiesčiuose irgi yra kertami medžiai ir betonuojamos pievos
    Tai, kad nėra čia tokia labai jau atoki vieta, tai yra gana arti centro, ir pastačius tiltą, turinti potencialo susijungti su viena iš pagrindinių mieste, Vingio parko žalia zona, kurioje ir dabar lankosi daugybė žmonių. Tokių erdvių, kokia gautųsi po praplėtimo tikrai nėra labai daug, tuo labiau dar arčiau centro. Žmonių skaičius didėja, visur kaišomi nauji pastatai, viešos erdvės bei žalieji plotai traukiasi, šį bei tą išsaugojant ar praplėsčiant tikrai yra naudinga visiems. Tai nėra apleisti dirbami laukai ar bevertės pievos Gulbinuose, ​​​​​kuriose niekas nesilaikys dėl poilsio ar kitų miestietiško gyvenimo priežasčių, kurių užstatymas tikrai būtų pagirtinas.

    Toks jausmas, jog žmonės išviso maišo ar užmiršta Vilniaus teritoriją, panašu yra tokių, kuriems Vilnius tėra mažytis upės slėnis, Šeškinė tolimas pakraštys, o Naujoji Vilnia ar Trakų Vokė kaimai Vilniaus rajone.
    Paskutinis taisė googleLT; 2020.07.11, 10:37.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė googleLT Rodyti pranešimą

    Labiau liūdna nei įdomu. Va taip mes ir saugome tą vertinamą unikalią Vilniaus žalumą ir gamtą, net pats Pakalnis dažnai kalba koks svarbus Vilniaus gamtinis karkasas, tačiau šie veiksmai nepanašu, net labiau prieštarauja tam kas sakoma.
    Tuščia atoki vieta, ne centras ir vis tiek blogai? Šalia tikrai bus pasodinti kažkokie augalai, teritorija sutvarkyta. Pagal tokią jūsų poziciją iš viso Vilniuje nebeturėtų būti naujos statybos. Beje, statant priemiesčiuose irgi yra kertami medžiai ir betonuojamos pievos

    Komentuoti:


  • googleLT
    replied
    Labiau liūdna nei įdomu. Va taip mes ir saugome tą vertinamą unikalią Vilniaus žalumą ir gamtą, net pats Pakalnis dažnai kalba koks svarbus Vilniaus gamtinis karkasas, tačiau šie veiksmai nepanašu, net labiau prieštarauja tam kas sakoma.

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Kaip įdomu:

    15min.lt 2020.07.07
    Žalia zona prie „Litexpo“ ruošiama daugiabučiams
    https://www.15min.lt/max/naujiena/ve...gnsctATxGZvGL0
    Paskutinis taisė Romas; 2020.08.04, 11:10. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Taip, sistema efektyvesnė kai juostos viduryje, bet nukenčia keleivių patogumas ir saugumas, jeigu reikia kirsti eismo juostas, kad patekti prie stotelės. Vilniuje pilnai visur pakaktų A juostų kraštuose JEIGU jos apskritai būtų ir taip pat reiktų neleisti automobiliams iš jų sukti - tegu įsitikinę, jog nesutrukdys VT, suka iš antro eismo juostos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Irgi nelabai suprantu kaip tai gali būti patogu pėstiesiems... Kalbant apie gamta, aš turėjau omeny naujų A juostų atsiradimą paprastų juostų sąskaita, tad jokia gamta nebūtų naikinama.
    Pėstiesiems tai tikrai atsiranda papildomi eismo juostų kirtimai, tad patogumas mažėja vardan viešojo transporto patogumo (turbūt lengviau organizuojamas eismas sankryžose). Bet iš esmės nematau problemos tokią sistemą naudot ir gatvių kraštuose, t.y. be poreikio pėstiesiems kirsti gatvę.

    Toks atskyrimas galėtų padėti sumažint kietųjų dangų kiekį, jeigu būtų įrengiamas vietoje esančių juostų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Klausimas geras. Bet turbūt jam galima rasti nesudėtingų sprendimų. Pavyzdžiui, kas 200 metrų atsirandantys susijungimai su priešpriešine autobusų juosta.

    Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.

    P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.
    Irgi nelabai suprantu kaip tai gali būti patogu pėstiesiems... Kalbant apie gamta, aš turėjau omeny naujų A juostų atsiradimą paprastų juostų sąskaita, tad jokia gamta nebūtų naikinama.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na, aš nežinau kaip daroma Vokietijoje ir ar nebūna problemų, bet kaip apvažiuoti sugedusį ar užsidegusį (kaip neseniai buvo apie Akro) autobusą, kai visur aplink yra nepravažiuojami atitvarai?
    Klausimas geras. Bet turbūt jam galima rasti nesudėtingų sprendimų. Pavyzdžiui, kas 200 metrų atsirandantys susijungimai su priešpriešine autobusų juosta.

    Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.

    P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Jeigu sugedimas nėra problema Vokietijoje ar kitur, kur veikia tokios sistemos, tai kokios priežastys tai problemai manifestuoti Vilniuje?
    Na, aš nežinau kaip daroma Vokietijoje ir ar nebūna problemų, bet kaip apvažiuoti sugedusį ar užsidegusį (kaip neseniai buvo apie Akro) autobusą, kai visur aplink yra nepravažiuojami atitvarai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kad sugestų vienas autobusas ir būtų paralyžiuotas visas VT? Ne, dėkui... Manau pilnai užtektų paprastų guminiais "bortais" atskirtų A juostų, ten kur jos yra kaip ir niekad nebuvau pastebėjęs problemų.
    Jeigu sugedimas nėra problema Vokietijoje ar kitur, kur veikia tokios sistemos, tai kokios priežastys tai problemai manifestuoti Vilniuje?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Na, guminės juostos Ukmergės gatvėje tai problemos pilnai neišsprendė, kadangi dar vistiek pravažiuoja ganėtinai daug lengvųjų automobilių, kuriems ten nepriklauso

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



    Žinoma iki 2030
    Kad sugestų vienas autobusas ir būtų paralyžiuotas visas VT? Ne, dėkui... Manau pilnai užtektų paprastų guminiais "bortais" atskirtų A juostų, ten kur jos yra kaip ir niekad nebuvau pastebėjęs problemų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Antra nuotrauka iš Vokietijos, bet nebūtina daryti tik vėžių, galima daryti, kaip Olandijoje - kuomet yra nutiesiamos dvi pilnos juostos, o palei aitvarus dusodinamos tujos, nė neįtartum apie ten esančią autobusų juostą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O ką gi planuoja vyriausias architektas:

    Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279

    Supratau, kad beveik nieko...


    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Nevalomas, tokios sistemos dazniausiai buna tik subtropiniuose klimatuose pietu amerikoj lol...

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Mano įsivaizdavimu, taip turėtų būti organizuojamas transportas Antakalnio g., Arsenalo g. Goštauto g. Kalvarijų ir panašiai:



    O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



    Žinoma iki 2030
    O kaip pavyzdžiui valomas sniegas tuo antruoju variantu ar barstoma druska žiemą?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Siaip man tokie A juostu varijantai labai patinka, tik bijau nieko kokybisko nepadarys. Net dviraciu taku normaliu nesugeba nutiesti tai kokybiskos A juostu pletros tikrai nesitikiu is musiskiu.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Mano įsivaizdavimu, taip turėtų būti organizuojamas transportas Antakalnio g., Arsenalo g. Goštauto g. Kalvarijų ir panašiai:



    O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



    Žinoma iki 2030

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Daugiau ir geresnėse vietose Park and Ride aikštelių.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Na pafantazuojam.

    1. Vilniaus Rajonas bus prijungtas prie Vilniaus, kartu su juo, bei dėl teigiamo migracijos balanso, Vilnius taps didžiausiu Baltojos šalių miestu su ~720.000 gyventojų.

    2. Bus atlikta priemiesčių mokyklų reforma, į rajoną ateis miesto VT ir komunikacijos - iš miegamųjų privatukų gyvenviečių, kur darbo metu nėra gyventojų, priemiesčiai taps mikrorajonais su pakenčiama infrastruktūra ir sumažėjusia 'mokykline migracija'. Šiauriniuose miesto pakraščiuose įsikurtis "industrial park'ai" - taip apsukdami dalį commuterių srauto.

    3. Jokių naujų transporto rūšių nebus. Bus atsisakyta benzinu ir dyzeliu varomų autobusų - elektrinių ir suspaustomis dujomis varomų naudai.

    4. Fantazijų apie metro ir tramvajų bus atsisakyta troleibusų naudai. Iš jų maršrutų pašalinami autobusai, bei nuo kito transporto fiziškai atskiriamos jų juostos. Centre jiems bus atiduotis ištisos gatvės. Troleibusų linijos bus pratęstos iki Riešės pro Santariškes šiaurėje, iki Oro uosto pietuose. Vakaruose iki Pilaitės. Piko metu važinės troleibusų "traukiniai" jungiantys po 2-3 troleibusus.

    5. Dabar planuojami infrastruktūros projektai (Šiaurinė, M. Lietuvio, Liepkalnio tunelis) bus užbaigti. Bus tvarkomi kapiliariniai keliai tarp pakraščių "centriukų", palengvinantys privažiavimą prie troleibusų hub'ų.

    6. Kamščių centre klausimas bus sprendžiamas banaliai - drakonoškomis parkavimo kainomis ir mokamu įvažiavimu į centrą. Dėl natūraliai išaugsiančių draudimo kainų ir augančių mokesčių sumažės asmeninių auto patrauklumas. 2030 3/4 Vilniaus centre važinėjančių lengvųjų auto bus car sharing'as ir pavežėjai.

    7. Atsigaus priemiestinių traukinių paklausa - tiek dėl aukščiau išvardintų priežasčių, tiek dėl priemiesčių plėtros palei geležinkelį - Paneriai - Kirtimai - Mickūnai ašyje, tiek dėl Stoties apylinkų ir Naujininkų / Rasų gentrifikacijos ir ofisų plėtros juose.

    8. Naujų biurų poreikis NMC drastiškai sumažės, tad Šnipiškės pamažu virs gyvenamuoju rajonu a-la Šiaurės miestelis. Bet Šanchajaus grožybes turistai galės fortografuoti dar ir 2030. Jokių daugiau dangoraižių.

    9. Senamistyje jokių didelių atstatymo projektų nepamatysime, išskyrus gal Dominikonų vienuolyno teritoriją. Viena - kita gatvelė bus paversta pėsčiųjų. Gal galų gale bus sutvarkytos Vokiečių, Trakų ir Dominikonų gatvės.

    10. Pats įdomumas persikels į Naujamiestį, kur bus masiškai užstatomos visos likusios dykynės - stebėkit Švitrigailos, Panerių ir Geležinkelio gatvių rajoną.

    11. Reguliariai važinėjantiems dviračiu į darbą, bus sumažintas PSD ir padidintas NPD, tad dviračių kiekis gatvėse stipriai augs, žmonės supras, kad jais galima važinėti ir žiemą. Atitinkamai apsitvarkys ir infrastruktūra, bet centre vis vien bus nekažką.

    12. Pėsčiųjų tiltai per Nerį ties Seimu ir Vingiu bus pastatyti. Ko gero bus pastatytas ir ties Verkiais.

    13. Oro uostas toliau išliks kaip krūva sulipdytų kukušinyčių, bet tvarkysis. Paleidus Rail Baltiką, Ryanairas dalį skrydžių perkels į Kauną, bet Lietuva bus nupirkus dalį Air Baltiko akcijų su balsais valdyboje, tad padaugės tiesioginių skrydžių.

    14. Vilniuje bus atidarytas LDK muziejus, kur gudai ir ukrainiečiai siųs mokyklines ekskursijas. Bus visiškas kosmosas, su 4d Žalgirio mūšiu, augmented reality ir hologramomis.

    Komentuoti:

huluhub.com
porno video
antalya escort
Working...
X