Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Baltojo tilto pievoje lyginamos žemės, dirba traktorius. Panašu, kad gal gi pagaliau atsigavo toje vietoje darbai.

    Comment


      Pagaliau atgaivinta transliacija per Delfi, ir dabar vaizdą matyti galima platesniu kampu - ir būsimojo sporto aikštyno vietą, ir pievą. Darbai, panašu, bent jau šiandien sparčiai juda abejose pusėse. Reikia tikėtis, kad didesnių pauzių nebebus.

      Comment


        Įrenginėjamas skateparkas:






        Pieva vis dar išstumdyta, tiesa, žemės kiek plačiau per visą plotą paskirstytos. Ryškėja šaligatvio vieta (ves iki apačioje esančių kavinių):




        Sutvarkytoji dalis:

        Comment





          Comment


            Tikėkimės tokiais tempais spės bent iki kitos vasaros.

            Comment


              Šią vasarą teritorijos prie Baltojo tilto niekas ir nežadėjo pabaigti. Akivaizdu, kad šiemet nespės. Ką spės - tai užsėti žolę (ar bent paruošti užsėjimui pavasarį). Kita pusė su sporto įrenginiais dar daug darbų laukia. Vien apželdinimas daug užims.

              Comment


                Šiemetinis tikslas vasarą atimti iš vilniečių pievą prie Baltojo tilto įvykdytas. Praktiškai visą vasarą nieko nebuvo daroma - tik aptverta ir išrausta.

                Comment


                  deja taip, manau tokie objektai turetu buti kruopsciai planuojami ir pradejus darbus metami didesni resursai nei iprastai, sutartys brangesnes, bet tuo paciu grieztesnes. Nesakau, kad kaip oro uosto tako asfaltavimas, bet link tos puses.

                  Comment


                    Nereikia būti pesimistais. Darbai juda į priekį, ir tikiu kad 2030 metais ir K18B, ir sutvarkytą viešą erdvę gal ir turėsim.
                    Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                    Mielosios Grigiškės

                    Comment


                      Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                      deja taip, manau tokie objektai turetu buti kruopsciai planuojami ir pradejus darbus metami didesni resursai nei iprastai, sutartys brangesnes, bet tuo paciu grieztesnes. Nesakau, kad kaip oro uosto tako asfaltavimas, bet link tos puses.
                      Čia ir buvo viena iš tų griežtesnių. Konkurse ne tik kaina uvo svarbi, taip pat buvo vertinami ir kiek laiko planuojama riboti eismą ir net kokius atlyginimus mokėti darbininkams. Deja lietuviškos realijos yra prisižadėti, bet netesėti. Vis didėjanti konkurencija ir įsipareigojimų permetimas ant rangovų pečių, jau įsuko bankrotų karuselę.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Čia ir buvo viena iš tų griežtesnių. Konkurse ne tik kaina uvo svarbi, taip pat buvo vertinami ir kiek laiko planuojama riboti eismą ir net kokius atlyginimus mokėti darbininkams. Deja lietuviškos realijos yra prisižadėti, bet netesėti. Vis didėjanti konkurencija ir įsipareigojimų permetimas ant rangovų pečių, jau įsuko bankrotų karuselę.
                        Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...
                          Na jei matoma, kad nepavyksta rasti normalių rangovų ne visiškai prioritetiniams dalykams (ta krantinė dar galėjo ir palaukti, nieko nebūtų nutikę), tokius darbus galima atidėti laikams, kai rangovai neišsipi...ja. O dabar visą vasarą ten darbai nevyksta, kartais tik truputį žemes pastumdo. Geriau jau kaip buvo nei amžinos statybos.

                          Comment


                            Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                            Na jei matoma, kad nepavyksta rasti normalių rangovų ne visiškai prioritetiniams dalykams (ta krantinė dar galėjo ir palaukti, nieko nebūtų nutikę), tokius darbus galima atidėti laikams, kai rangovai neišsipi...ja. O dabar visą vasarą ten darbai nevyksta, kartais tik truputį žemes pastumdo. Geriau jau kaip buvo nei amžinos statybos.
                            Visiškai nesutinku. Manau, kad geriau pakentėti vieną vasarą, bet turėti ilgalaikį gerą produktą.

                            Comment


                              Arba normalus rangovai pradejo vengti VMS konkursu.

                              Comment


                                Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                Arba normalus rangovai pradejo vengti VMS konkursu.
                                Gali būti. Ta prasme problema gali būti užsakymų dydžiai. Ar rekonstruoti krantines už kelis milijonus ar statyt daugiabučius už kokius 15-20 mln. ar K18B už 50 mln. Eur.

                                EDIT: Plius viešųjų pirkimų sistema visa...
                                Paskutinis taisė Creatium; 2019.08.16, 09:39.

                                Comment


                                  Vengta savivaldybės konkursų jau senokai, prisibijant vėluojančių atsiskaitymu. Dabar šiuo klausimu kaip tik reikalai taisosi.
                                  Užsakymų dydžiai ir sąlygos veikiausiai turi reikšmės. Didieji nenori terliotis, o mažiesiems per aukšti reikalavimai. Vien konkurse dalyvauti kiek popierių reikia surinkti ir rizikų įvertinti, o ir trunka neprognozuojamą laiko tarpą kartai ir pusmetį iki rudens, o terminas duodamas kad dirbk žiemą, nes vasarą jau turi baigti ir dar pridavimui per infostatybą pasilik porą mėnesių. Pastaruoju metu dažnai paaiškėja, kad visi pasiūlymai viršyja numatytas lėšas, tad vėl skelbiama iš naujo, ir vėl pusmetis procedūrų. Jei ir laimi, tai pabandyk surasti pusę milijono užstatui ir dar milijoną apyvartinių lėšų statyboms, apsidrausti civiliniu statybai, civiliniu projektavimui, pasidaryti darbo projektą, gal net ekspertizę pereit, paruošt technologinį projektą ir tik tada galima pradėti darbus... Gal rimtai patogiau statyti kokį daugiabutį Pilaitėje.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...
                                    Labai įdomu kaip bus nuo pirmadienio, nes neseniai pačio pasidalintame video iš VMS posėdžio apie susiekimo pėsčiomis projektus buvo pasakyta, kad "po Žolinių viskas bus kitaip". Ten, beje, nuo 30:20 buvo pasakyta labai daug adekvačių dalykų, pvz kad teks planuoti darbus taip, kad paruošti takai nelauktų asfaltavimo daugiau nei 2 dienas (dabar būna, kad laukia ir porą mėnesių). Pažiūrėsim, kaip nuo šiol bus ir ar turės VMS kiaušų priverst daryt viską taip, kaip reikalauja ir baust tuos, kas šitų reikalavimų nevykdo. Bet matėsi koks pašaipus tarnybų požiūris į tokius reikalavimus, vienas klausė "o tai kur mums hidrantus dėt, ant namų sienų?", kitas sako "pusė miesto padaryta taip, dabar pusę miesto darysim kitaip..." maždaug nesąmonių čia prisigalvojot. Tad visai tikėtina, kad jeigu VMS, kaip pasakytų Viktoras, acakys už bazarą, tai pusė įmonių nebedirbs su VMS.

                                    Comment


                                      Tada dirbs Grinda

                                      Comment


                                        Kalbant apie tą VMS posėdį, tai daug visko čia aptarto forume buvo pasakyta. Tai klausimas kaip seksis kontroliuoti ir išsireikalauti.

                                        Comment


                                          Situacija šiandien Neries krantinių vietoje:

                                          Click image for larger version

Name:	neries-krantin--s-2.jpg
Views:	1
Size:	478,5 kB
ID:	1742263
                                          Click image for larger version

Name:	neries-krantin--s-1.jpg
Views:	1
Size:	562,6 kB
ID:	1742264
                                          Click image for larger version

Name:	neries-krantin--s-3.jpg
Views:	1
Size:	873,9 kB
ID:	1742265

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X