Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kodėl dviračių tako spalva nėra rausva? Tas pats ir Žirmūnuose.
    Nu negi čia paskutinis sluoksnis? Tada nežinau koks velnias turėtų prikakoti į galvą kad susigeneruotų tokios mintys(turiu omeny pradėt vėl daryt dviracių takus juodo asfalto)

    Comment


      Ar jūs čia specialiai teršiat temą ar kame problema? Juk vos keletą postų aukščiau parašiau, kad trūksta paskutinio raudono asfalto sluoksnio.

      Comment


        Kaune kai įrengė Savanorių pr. dviračių taką, tai raudoną asfaltą pylė ant žvyro.

        Comment


          Prie Baltojo tilto.








          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Kaune kai įrengė Savanorių pr. dviračių taką, tai raudoną asfaltą pylė ant žvyro.
            Arba kaunas pasidarė prie krabo labai turtingas ir negaili brangaus pigmento visiems sluoksniams, arba jau ne taip gerai - daro tik vieną sluoksnį

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą

              Arba kaunas pasidarė prie krabo labai turtingas ir negaili brangaus pigmento visiems sluoksniams, arba jau ne taip gerai - daro tik vieną sluoksnį
              šiaip tai visur įrenginėjami šaligatviai (spalvoti ar ne spalvoti) asfaltuojami vienu 6cm storio asfalto sluoksniu, tiek prie krabo, tiek prie burunduko.

              Comment


                Parašė evil Rodyti pranešimą

                šiaip tai visur įrenginėjami šaligatviai (spalvoti ar ne spalvoti) asfaltuojami vienu 6cm storio asfalto sluoksniu, tiek prie krabo, tiek prie burunduko.
                Įdomu. Vilniuje dviračių takai asfaltuojami dviem sluoksniais. Gal Kaune dedamas vienas, bet labai storas (t.y. faktiškai du ploni)? Ar gal Kaunas nepritaiko savo takų traktoriams ir pan.?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Įdomu. Vilniuje dviračių takai asfaltuojami dviem sluoksniais. Gal Kaune dedamas vienas, bet labai storas (t.y. faktiškai du ploni)? Ar gal Kaunas nepritaiko savo takų traktoriams ir pan.?
                  reiktų pirkimų dokumentus pažiūrėt, ant greičio radau, kad kažkuriam Vilniaus dviračių take naudota 3cm AC 11 AN + 3cm AC 8 VL (raudonos spalvos), Kaune 6cm AC 16 PD (raudonas). AC8 turetų būti smulkesnės frakcijos, nei AC16, bet turbūt brangesnis, o įskaitant darbo kaštus (du kart asfaltavimas) tai gali būti, kad tas dvisluoksnis ir brangiau gaunasi. Čia turbūt nuo projektuotojo personal preference priklauso kurį variantą pasirinko.

                  Comment


                    Gali būti susiję ir su tuo, kad kai asfaltas dengiamas keliais sluoksniai - tai įtakoja jo ilgaamžiškumą. Gal skilinėjant pirmam sluoksniui tai nepaveikia pirmojo. Man rodos tų kelių sluoksnių asfalto principu ir naujos gatvės tiesiamos. Tai turėtų būti brangiau, bet patikimiau, antra vertus raudonas asfaltas šiaip yra brangesnis.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Gali būti susiję ir su tuo, kad kai asfaltas dengiamas keliais sluoksniai - tai įtakoja jo ilgaamžiškumą. Gal skilinėjant pirmam sluoksniui tai nepaveikia pirmojo. Man rodos tų kelių sluoksnių asfalto principu ir naujos gatvės tiesiamos. Tai turėtų būti brangiau, bet patikimiau, antra vertus raudonas asfaltas šiaip yra brangesnis.
                      Gatvės dažniausiai iš trijų asfalto sluoksnių susideda, nors vietinės reikšmės keliai tai būna ir vieno sluoksnio (net nauji). O dėl atsparumo tai dar abejočiau kas geriau. Kažkodėl daugelyje literatūros minima, kad sluoksnis neturėtų būti plonesnis nei 4cm. Pagailės bitumo prieš klojant antrą sluosnį ir dar greičiau atsisluoksniuos ir suskils.

                      Comment


                        Kas čia per nauja barža? Labai uždaras ir plokščias laivas. Dar plius smirda



                        Comment


                          Parašė Edis Rodyti pranešimą
                          Pasižiūrėkit dabar į kitą krantą ir į tą krūmais apaugusią kaimo "krantinę" miesto viduryje. Kada ji pagaliau bus nutiesta?

                          Niekaip nesuprantu, kodėl toje vietoje paliktas toks kaimiško paupio tarpas (trūksta tik medinių lieptelių). Pinigų pritrūko, ar čia taip dvasingiau?
                          Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                          Mielosios Grigiškės

                          Comment


                            Šiaip jau tau ir nebūtina suprast.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Šiaip jau tau ir nebūtina suprast.
                              Gerai, kad nors vienas žmogus gali pateikti konstruktyvių atsakymų
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                Pasižiūrėkit dabar į kitą krantą ir į tą krūmais apaugusią kaimo "krantinę" miesto viduryje. Kada ji pagaliau bus nutiesta?
                                Ji nebus nutiesta. Tvarkant kairias krantines ten atsiras normalūs takai, bet pati krantinė liks gamtinė.

                                Comment


                                  Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                  Pasižiūrėkit dabar į kitą krantą ir į tą krūmais apaugusią kaimo "krantinę" miesto viduryje. Kada ji pagaliau bus nutiesta?

                                  Niekaip nesuprantu, kodėl toje vietoje paliktas toks kaimiško paupio tarpas (trūksta tik medinių lieptelių). Pinigų pritrūko, ar čia taip dvasingiau?
                                  Sunku pasakyt kodėl nebuvo nutiesta sovietmečiu, bet dabar spėju Misterio Piguvos valdžia pasiskaičiavo, kad tai kainuos per brangiai ir visas sutvarkymas (takelio nutiesimas) bus pateiktas ne kaip taupymas, bet kaip gamtos salelės tarp betono džiunglių ideja i bla bla bla.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Ji nebus nutiesta. Tvarkant kairias krantines ten atsiras normalūs takai, bet pati krantinė liks gamtinė.
                                    O kodėl? Gi būtų galima taip gražiai viską užbetonuoti.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Šiaip jau tau ir nebūtina suprast.
                                      Ką duoda tokio pobūdžio atsakymai?

                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Sunku pasakyt kodėl nebuvo nutiesta sovietmečiu, bet dabar spėju Misterio Piguvos valdžia pasiskaičiavo, kad tai kainuos per brangiai ir visas sutvarkymas (takelio nutiesimas) bus pateiktas ne kaip taupymas, bet kaip gamtos salelės tarp betono džiunglių ideja i bla bla bla.
                                      Na tada reiškia, kaip ir galvojau - dvasiniai dalykai, kaip Šnipiškėse.

                                      Tik jeigu jau tokia logika vadovautis, tai tiesiant kokį Geležiaką galima buvo irgi palikti kur nors per vidurį, pvz. prie Vingio parko, arba dar geriau - tunelyje, kokių 200 m atkarpą kaimietiško žvyruoto vieškelio su duobėmis, "tarka" ir kitais dvasiniais privalumais. Nes gi ir per brangu, ir gamtos salelė reikalinga. Su krantinę buvo padaryta lygiai tas pats. Anksčiau niekada nesupratau šitos nesąmonės su nutrūkimu kairiajame Neries krante, bet dabar jau supratau.
                                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                      Mielosios Grigiškės

                                      Comment


                                        Viduramžiais, kol nebuvo jokių tiltų per Nerį, kažkur toje vietoje - dabartinio Geležinio Vilko tilto apylinkėse - buvo brasta, kadangi ten bene lėkščiausi kranto šlaitai ir, matyt, sekliausias upės dugnas. Būtent brastai saugoti ten Vytautas apgyvendino totorius. Šiaurės karo metu 1702 m. Vilnių užėmę švedai toje vietoje Saltoniškėse taipogi įsirengė papildomus įtvirtinimus brastai saugoti, nors tada jau stovėjo ir Žaliojo tilto pirmtakas. Galbūt sovietinė logika buvo palikti galimybę upės dugnu perkelti techniką be betoninių "slenksčių", jeigu karo metu būtų sugriauti visi tiltai.

                                        Comment


                                          Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
                                          Viduramžiais, kol nebuvo jokių tiltų per Nerį, kažkur toje vietoje - dabartinio Geležinio Vilko tilto apylinkėse - buvo brasta, kadangi ten bene lėkščiausi kranto šlaitai ir, matyt, sekliausias upės dugnas. Būtent brastai saugoti ten Vytautas apgyvendino totorius. Šiaurės karo metu 1702 m. Vilnių užėmę švedai toje vietoje Saltoniškėse taipogi įsirengė papildomus įtvirtinimus brastai saugoti, nors tada jau stovėjo ir Žaliojo tilto pirmtakas. Galbūt sovietinė logika buvo palikti galimybę upės dugnu perkelti techniką be betoninių "slenksčių", jeigu karo metu būtų sugriauti visi tiltai.
                                          Logikos yra dėl brastos. Kitoj pusej upės tokia "laukinė" krantinė likus, tai berods galėjo būti paliktas įplaukimas į "uostą" jei įrengtų jį. Kiek abejonių kelia, tik dėl sėklumo tos vietos, nes toje vietoje teko matyti kaip apsisukinėja laivas Ryga, tiesa negarantuoju, kad tiksliai toje vietoje ar kiek už upės vingio jau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X