Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuotraukoje matosi raudonas dviračių takas, bet ten buvo pradėtos kloti plytelės, ir kaip iš vaizdo suprantu jos ir liko. Galit gal kas patikslinti?

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      Nuotraukoje matosi raudonas dviračių takas, bet ten buvo pradėtos kloti plytelės, ir kaip iš vaizdo suprantu jos ir liko. Galit gal kas patikslinti?
      Jos liko, nes suklotos be projekto. Bus parengtas techninis gatvės projektas, jame bus asfaltas, tai turės perkloti. Žiūrėsim ar užteks kiaušų savivaldybėje. Jie yra informuoti, stabdė net darbus (veltui, nes Hanneris suklojo vis tiek tas plyteles).

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        kad ir kaip neimponuotu man tie Maskvos namai, noretusi, kad pabaigtu ir nepaliktu tokio
        Tai aišku nesąmonė, bet kiek skaičiau tai Šimašius patriotą pavaidinti nori ir kažkokius leidimus užstabdė savivaldybė.

        Comment


          Geriau tegul pastovi nebaigtas vaiduoklis negu užbaigtas propagandos centras.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            [...] kažkokius leidimus užstabdė savivaldybė.
            Statinys pastatytas pažeidžiant išduoto statybos leidimo sąlygas.

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Statinys pastatytas pažeidžiant išduoto statybos leidimo sąlygas.
              Kas būtent pažeista? Aukštingumas? Tai kur teismo įpareigojimas nuardyti papildomus metrus?

              Parašė index Rodyti pranešimą
              Geriau tegul pastovi nebaigtas vaiduoklis negu užbaigtas propagandos centras.
              Propoganda šiais laikais ne per pastatus vykdoma. Yra daugiau ir per kitus kanalus kurios niekas nedraudžia.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                Kas būtent pažeista? Aukštingumas? Tai kur teismo įpareigojimas nuardyti papildomus metrus?
                Šimašius dar teismo nesuorganizavo - žmogus labai užsiėmęs, jums vaidenasi, todėl teismams laiko nelieka )

                Comment


                  „Turime pradėtą objektą Vilniaus mieste, kurio visiškai nereikia – ir dėl geopolitinių, ir dėl architektūrinių priežasčių. Todėl dar praėjusių metų vasarą savivaldybė su kitomis institucijomis ėmėsi aiškintis, ar toks objektas pagrįstai yra Vilniuje. Kartu pasitarę su teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, pamatėme, kad statinys pastatytas pažeidus statybos reglamentą. Užfiksuota, kad pažeisti aukštingumo, užstatymo tankumo reikalavimai“, - sako Vilniaus meras.
                  Mero teigimu, rasti pažeidimai yra rimti, todėl artimiausiu metu Maskvos namų statyba nebus tęsiama. „Vėlgi spekuliuoti, ar jiems pavyks pašalinti tuos pažeidimus, kaip, kada pavyks, ir panašiai, tai, matyt, atskiras klausimas“, – sakė R.Šimašius, paklaustas, ar tai reiškia, kad Maskvos namų Vilniuje nebus.
                  „Praktiškai išeina taip, kad pastatas turi būti vienu aukštu mažesnis“, – sakė sostinės vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.
                  Esmė kad nuardinėti aukšto matyt nenuardinės, statybų tęsti irgi neleis tai matyt lauks kol pasikeis meras. Ai dar gali Avuliui nepatikti kad priešais jo viešbutį kažkoks nedastatytas pastatas ir lieps merui sutvarkyti viską, tada gali pajudėti.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Nereikia apie kitus spręsti pagal save, gyvenant pretižiniame kvartale po langais norisi matyti bent minimaliai žalios erdvės, o ne smirdančias auto kaip pvz. čia:
                    Tik viena remarka: prestižiškumas mieste nebūtinai susijęs su (ne)smirdinčiais auto. Miestas apskritai yra nekvapnus darinys. Visas senamiestis ir naujamiestis smirda. Bet jūs čia ne apie tai, o apie perimetrą, suprantu

                    Comment


                      „Hanner“ užbaigė pirmąjį gyvenamųjų namų projektą prie „Žalgirio“ stadiono

                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...irio-stadiono/

                      Comment


                        Ofisų pastate jau lipdo fasadą, bet nuo vertinimų kol kas susilaikau.




                        Comment


                          Na lyg ir atitinka vizualizacijas. Tik tie tikri stiklai jose labiau tamsi yra, tai sunku pasakyt kaip realiai žiūrėsis.

                          Comment


                            Šalia esančio Marriot viešbučio fasadas panašiai tamsus, bet jis vientisai tamsus, per visą ūgį. Tokio norėtusį ir ofisų pastate, bet bijau, kad jis gali būti panašesnis į naujo Maximos administracinio pastato fasadą, ne vientisą, o zebrinį variantą. Bet kol kas dar sunku vertinti, ne daug fasado, be to tikriausiai reiktų žiūrėti ir prie skirtingo apšvietimo.

                            Comment


                              Nėra Marriot visiškai vientisas. Tavo nuotraukose irgi matosi, kad vieni stiklai tamsesni už kitus. Bet čia turbūt nėra bėda - retai kada pastatas stovės visiškai neapšviestas iš vidaus, net paros metu greičiausiai bus apšvietimas viduje. Plius vaizdą stipriai pakeis būsimos vertikalios ir horizontalios juostos. Be jų ir Marriot iš pradžių atrodė be galo liūdnai.

                              Comment


                                „Hanner“ pristatė Žalgirio stadiono plėtros viziją: teritorija atsiveria miestui

                                Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...veria-miestui/

                                Comment


                                  Avulis parodė, kur Žalgirio stadione padės 200 mln. eurų

                                  Iš viso kvartale planuojama pastatyti apie 120 tūkst. kvadratinių metrų biurų patalpų, 25 tūkst. kvadratinių metrų gyvenamojo ploto.
                                  Rinktinės gatvėje jau įpusėjo ir pirmojo sklype beveik 16 tūkst. kv. m ploto verslo centro statybų darbai....
                                  Likusieji 7 pastato aukštai bus skirti biurams, kuriuose galės įsikurti 1600 darbuotojų.
                                  Po visa sklypo teritorija bus įrengta 2000 vietų požeminė automobilių statymo aikštelė.
                                  Dabartiniai du pastatai (viešbutis+verslo centras) yra apie 15% viso užstatymo bet darbo vietų kiekis jau beveik išnaudoja visą numatytą (dar net nepastatytą) automobilių parkavimo vietų skaičių. Jei 16 tūkst. kv m plote skaičiuoja kad tilps 1600 darbo vietų, tai likusiuose 100 tūkstančių dar apie 10 tūkstančių darbo vietų. Kur statysis savo automobilius tie likę 10,000? O net jei ir bandys dasigaudi iki ten be automobilių, kaip tą padarys? Tokių kiekių jokie autobusai/troleibusai neperveš. Man rodos ta vieta bus logistinis košmaras kaip beje ir Saltoniškės kai pasistatys visi 4 MMM biurų pastatai plius dar keli aplink.
                                  Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 11:24.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Dabartiniai du pastatai (viešbutis+verslo centras) yra apie 15% viso užstatymo bet darbo vietų kiekis jau beveik išnaudoja visą numatytą (dar net nepastatytą) automobilių parkavimo vietų skaičių. Jei 16 tūkst. kv m plote skaičiuoja kad tilps 1600 darbo vietų, tai likusiuose 100 tūkstančių dar apie 10 tūkstančių darbo vietų. Kur statysis savo automobilius tie likę 10,000? O net jei ir bandys dasigaudi iki ten be automobilių, kaip tą padarys? Tokių kiekių jokie autobusai/troleibusai neperveš. Man rodos ta vieta bus logistinis košmaras kaip beje ir Saltoniškės kai pasistatys visi 4 MMM biurų pastatai plius dar keli aplink.
                                    Net keista, kad tokiame forume pastoviai prikeliama šita bereikalinga tema. Čia miesto centras su ir puikiu susisiekimu aplinkui viešuoju, pėsčiomis, dviračiu - automobilių parkavimo vietų čia turi būti minimaliai. Toks tankus planavimas yra absoliučiai adekvatus šioje vietoje. Parking minimumai sugalvoti JAV per auto bumą daugumoj pasaulio miesto pamažu tampa atgyvena ir yra naikinami arba netgi keičiami parkingo maksimumais. Manau Vilniuje jiems irgi nebeilgai liko gyvuoti. Reikia tik džiaugtis, kad dar nespėjom pristatyti parkingo dangoraižių kaip kokiam Detroite. Juolab, kad 15-20 metų perspektyvoje autonominių automobilių kontekste vietinis parkingas gali apskritai tampti nebeaktualus.

                                    Comment


                                      Aš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.

                                      P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.
                                      Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 12:03.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                        Aš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.

                                        P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais.
                                        Dėl to, tokie biurai turėtų būti statomi tik su minimaliu parkingo vietų skaičiumi, kaip Quadrum. Aišku dėl to jis yra nepopuliarus. Kuo daugiau parkingo, tuo didesnė grūstis miesto centre, nors po Lukiškių aikšte jo reikėjo
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                          Aš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.

                                          P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.
                                          Jap, Saltoniskiu gatve irgi stoves nejudedama uz kokiu 5 metu. Uz tai koks kaifas lenkt masinas G.V. kamsti vaziuojant dviraciu arba einant pesciom.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X