Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ministerijų miestelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Minusas tas, kad po Vilniu visi vazinesim zigzagais, bus sunku paruost gerus VT judejimus, kurie dabar turetu aiskius galutinius tikslus link centro(siuo atveju), dvirtakius ir panasiai. Visko i viena taska nesugrusim, taciau butent vyriausybes miesteliui sita vieta butu optimaliausia, del jau anksciau isvardintu priezasciu.
    Kokie minusai lyginant su tuščiais sklypais prie spaudos rūmų? VT kaip tik būtų lengviau organizuoti, daugumai reiktų važiuoti trumpesnius atstumus juo, o kitiems į priešingą pusę nuo centro tuo VT, kuris dabar važiuoja tuščias. Su automobiliais tas pats, daugumai iš visokių miegamųjų rajonų nereiktų stovėti ilgai kamščiuose ir kirsti upės, o gyvenantys centre ar pietinėje dalyje važiuotų Narbuto g. ar aplinkkeliu, kuris dabar nuo centro tuščias. Tai tokioje vietoje ministerijų miestelis kaip tik leistų efektyviau išnaudoti esamą infrastruktūrą ir mažintų kamščius. Juk akivaizdu, kad visi iš fabų ar justų nepersikels arčiau centro gyventi, ypač neturtingi ministerijų klerkai.
    Flickr

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Viesasis transportas praktiskai taip ir organizuojamas kad is visu pusiu butu patogiausia pasiekti miesto centra, tai toks ir pliusas, ateityje galbut bus galima galvoti apie didesni kieki zmoniu pervezancias viesojo transporto rusis, o automobiliu srautai mazetu arba bent nebeaugtu. Dar kitas dalykas, kad ne visi toj pacioj Vilniaus pusej gyvena, logiska ar ne? Tai kai kam tektu vaziuoti dar toliau nei tuo atveju jei ofisas butu centre, aisku jei viskas ok su aplinkkeliais ir nereikia vaziuoti per ta pati centra, tada puse bedos. Vilnius aisku gan unikalus - kol miesto centre pievos ir laukai arba trobeles, juokingai skamba teiginiai kad centras pergrustas.
      Centras nėra pergrūstas, pergrūstas yra VT vežantis rytais į centrą ir gatvės, tai ir reiktų galvoti, kaip tą optimizuoti, kad ne visi važiuotų ryte iš taško A į tašką B, o dalis iš B į A. Ar manot, kad čia normalu vienoje pusėje užsikišusi gatvė, o kitoje visiškai tuščia, tas pats ir su autobusais vežančiais orą į priešingą pusę? Tose pievose gal reiktų statyti gyvenamus namus, kad mažiau žmonių iš riešės ar pilaitės reiktų važiuoti į centrą. Dabar problema ta, kad labai blogas santykis darbo vietų centre ir gyvenamo ploto.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.15, 12:27.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Centras nėra pergrūstas, pergrūstas yra VT vežantis rytais į centrą ir gatvės, tai ir reiktų galvoti, kaip tą optimizuoti, kad ne visi važiuotų ryte iš taško A į tašką B, o dalis iš B į A. Ar manot, kad čia normalu vienoje pusėje užsikišusi gatvė, o kitoje visiškai tuščia, tas pats ir su autobusais vežančiais orą į priešingą pusę? Tose pievose gal reiktų statyti gyvenamus namus, kad mažiau žmonių iš riešės ar pilaitės reiktų važiuoti į centrą. Dabar problema ta, kad labai blogas santykis darbo vietų centre ir gyvenamo ploto.
        Jei miestas bus issibarstes, tai viesasis transportas gal ir bus tolygiau isnaudojamas, t.y. i visas puses vaziuos panasus kiekis zmoniu, bet ji organizuoti taps sudetinga ir klausimas ar tai kaip tik nedidins vaziuojanciuju po viena savo automobiliu skaiciaus ir isvis ar nereiks dar daugiau maltis po visa miesta kad atliktum ta pati. Is dalies as sutinku kad kazkiek tai padetu, bet neperlenkiant lazdos, nes tada bus dar blogiau, spaudos rumu teritorija siaip visai geras variantas, daug geriau nei prie IKEA. Beje, dar toks gan keistas pliusas kalbant butent apie ministeriju miestelius centre: matom kokie darbai laimi arch konkursus kai investuoja privatus verslas, visokie hanneriai ir kai valstybines istaigos. Pastaruoju atveju kazkaip dazniau buna centro verti projektai. Aisku cia tik siaip pamastymas, o ne kazkoks rimtas argumentas

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą

          Jei miestas bus issibarstes, tai viesasis transportas gal ir bus tolygiau isnaudojamas, t.y. i visas puses vaziuos panasus kiekis zmoniu, bet ji organizuoti taps sudetinga ir klausimas ar tai kaip tik nedidins vaziuojanciuju po viena savo automobiliu skaiciaus ir isvis ar nereiks dar daugiau maltis po visa miesta kad atliktum ta pati. Is dalies as sutinku kad kazkiek tai padetu, bet neperlenkiant lazdos, nes tada bus dar blogiau, spaudos rumu teritorija siaip visai geras variantas, daug geriau nei prie IKEA. Beje, dar toks gan keistas pliusas kalbant butent apie ministeriju miestelius centre: matom kokie darbai laimi arch konkursus kai investuoja privatus verslas, visokie hanneriai ir kai valstybines istaigos. Pastaruoju atveju kazkaip dazniau buna centro verti projektai. Aisku cia tik siaip pamastymas, o ne kazkoks rimtas argumentas
          Sutinku, kad statymas kur nors šalia IKEA būtų didelė klaida, dar didesnis automobilizacijos ir kamščių skatinimas bei tektų plėsti VT tinklą, bet spaudos rūmai yra netoli gyvenamo urbanistinio Vilniaus centro, taip pat ir VT maršrutų didelis susikirtimų hub'as. Ar jūs manot, kad centre turėtų egzistuoti tik ofisų parkai, o miegamieji rajonai būtų skirti tik miegojimui? Aš už tai, kad miestas būtų plečiamas vidinėje dalyje, t.y. kad akropolis būtų statomas šalia vingio parko, o ne už miesto ir pan. Bet taip pat manau, kad nereiktų rajonų zonuoti pagal vieną funkciją, gyvenamas, komercinis, pramoninis, kaip tarybiniais metais.
          Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.15, 13:09.
          Flickr

          Comment


            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

            Minusas tas, kad po Vilniu visi vazinesim zigzagais, bus sunku paruost gerus VT judejimus, kurie dabar turetu aiskius galutinius tikslus link centro(siuo atveju), dvirtakius ir panasiai. Visko i viena taska nesugrusim, taciau butent vyriausybes miesteliui sita vieta butu optimaliausia, del jau anksciau isvardintu priezasciu.
            VT šiaip ar taip reikia ne tik žvaigždiniu principu centras-pakraščiai, o sujungiant tarpusavyje visus pakraščius. Yra Santariškių ligoninių kompleksas. Yra žemesnės klasės ofisiukai kuriuose yra kontoros neįperkančios ofisų centre. Yra šiaip įvairios įstaigos kurios turi būti šalia žmonių gyvenamosios vietos (poliklinikos, mokyklos, paslaugos, parduotuvės ir pan ir t.t.).

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Viesasis transportas praktiskai taip ir organizuojamas kad is visu pusiu butu patogiausia pasiekti miesto centra, tai toks ir pliusas, ateityje galbut bus galima galvoti apie didesni kieki zmoniu pervezancias viesojo transporto rusis, o automobiliu srautai mazetu arba bent nebeaugtu. Dar kitas dalykas, kad ne visi toj pacioj Vilniaus pusej gyvena, logiska ar ne? Tai kai kam tektu vaziuoti dar toliau nei tuo atveju jei ofisas butu centre, aisku jei viskas ok su aplinkkeliais ir nereikia vaziuoti per ta pati centra, tada puse bedos. Vilnius aisku gan unikalus - kol miesto centre pievos ir laukai arba trobeles, juokingai skamba teiginiai kad centras pergrustas.
              Aukščiau pateikiau pavyzdžius iš Trafi kiek užtrunka laiko pasiekti centrą ir priešingą mesto galą. Iš Naujos Vilnios ar Antakalnio galo nedidelis skirtumas ar varyt iki Seimo ar Spaudos rūmų. Su Šiaurine gatve turbūt situacija dar pagerėtų Spaudos rūmų atžvilgiu.

              Comment


                Ant Narbuto kalno yra 2G ir 4G (apart -niolikos kitų A ir T), kas automatiškai padengia Antakalnis+Žirmūnai ir nuo Stoties, Savanorių, Lazdynų iki Pašilaičių, fabų.
                10 A ir 8 T
                Paskutinis taisė Arunasx; 2019.07.15, 13:12.

                Comment


                  Per Žinių radiją paskelbė, kad linkstama prie to, kad statyti prie Seimo. Kvailystė. Kamščiai tame rajone tik didės atsižvelgiant ir į Konstitucijos/Saltoniškių situaciją.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Per Žinių radiją paskelbė, kad linkstama prie to, kad statyti prie Seimo. Kvailystė. Kamščiai tame rajone tik didės atsižvelgiant ir į Konstitucijos/Saltoniškių situaciją.
                    Nu super. Tu cia labai gera zinia praneseiTikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas

                    Comment


                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                      Nu super. Tu cia labai gera zinia praneseiTikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas
                      Manau atsitiktinumas. VMS ir vyriausybė yra...
                      Vis tiek lieku prie nuomonės, kad ant Narbuto kalno būtų galimai ideali vieta.

                      Comment


                        Tikrai būtų sveikintinas pasirinkimas. Poderkis, beje, savo toje paskutinėje ataskaitoje minėjo, kad planuojama sutvarkyt tą erdvę prie Seimo lygiagrečiai su tilto statybomis. Tad viskas susivestų

                        Comment


                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                          Nu super. Tu cia labai gera zinia praneseiTikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas
                          Tuomet tikrai neplanuotas naujas tiltas būtų labai parankus sprendinys.

                          Comment


                            Centras
                            Click image for larger version

Name:	seimas.png
Views:	1
Size:	272,7 kB
ID:	1740901

                            Comment


                              Sukels kokius 3'000 darbo vietų į šitą plotelį. Ir kokiu būdu jie pasieks savo darbo vietas? Gal nusipirks butus Gedimino prospekte ar Žvėryne? Juk jokių problemų, niekas nedraudžia

                              Comment


                                Puikios naujienos. Galgi pagaliau naikinsis žvyruotas parkingas, kuris yra dar didesnė gėda už ruberoidines šnipiskes. O ir ministerijos prie Seimo būtų logiškas, sveikintinas sprendimas.Naujienos tikrai geros.
                                Paskutinis taisė evvt; 2019.08.08, 12:49.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                  Puikios naujienos. Galgi pagaliau naikinsis žvyruotas parkingas, kuris yra dar didesnė gėda už ruberoidines šnipiskes. O ir ministerijos prie Seimo būtų logiškas, sveikintinas sprendimas.Naujienos tikrai geros.
                                  Kame logika? Kiek ministerijos darbuotojų kasdien vaikšto iki Seimo? Gal skaičiais ir logiškais argumentais kas galėtų pagrįsti? Šikna su visuomeniniu transportu keliems tūkstančiams garantuota.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Kame logika? Kiek ministerijos darbuotojų kasdien vaikšto iki Seimo? Gal skaičiais ir logiškais argumentais kas galėtų pagrįsti? Šikna su visuomeniniu transportu keliems tūkstančiams garantuota.
                                    Dviračiai, pėsčiomis, viešasis, paspirtukai. Pirmyn. Neabejoju, kad įsirengs parkingą, tad patekti iš GV nebus sunku.

                                    Comment


                                      Kažin, ar yra šioje "Ministerijų miestelio" koncepcijoje (nesekiau labai šito reikalo), kiek iš 14 ministerijų galėtų būti perkelta į tokį pastatą. Be to, ką daryti su ministerijomis pavaldžiai departamentais, kurių yra labai daug. Ar jie bus palikti ten, kur yra, ar "giminingi" bus perkelti kažkur arčiau jų kuruojamų ministerijų?

                                      Comment


                                        Šį variantą Vyriausybė linkusi rinktis kaip ekonomiškiausią iš keturių Turto banko atliktoje studijoje – investiciniame miestelio projekte pateiktų alternatyvų. Taip pat iš penkių nagrinėtų alternatyvų ekonomiškiausia pasirinkta naujų pastatų statyba.

                                        „Atlikus valstybei nuosavybės teise priklausančių sklypų urbanistinių, architektūrinių ir techninių aspektų analizę ir įvertinus galimybes įgyvendinti ministerijų miestelio projektą, buvo pasiūlyta optimali ministerijų miestelio sukūrimo vieta – sklypas prie Seimo“, – BNS informavo Vyriausybės kanceliarijos Ryšių su visuomene skyrius.

                                        Turto bankas BNS nurodė, kad studijoje iš viso analizuota 11 Vilniaus vietų, galutiniame etape pasirinktos keturios: prie Seimo, taip pat buvusio Lietuvos edukologijos universiteto teritorija, sklypas A. Goštauto gatvėje bei teritorija stoties rajone.


                                        Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5w0UXB3U0

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Dviračiai, pėsčiomis, viešasis, paspirtukai. Pirmyn. Neabejoju, kad įsirengs parkingą, tad patekti iš GV nebus sunku.
                                          Mano draugas dirba ministerijoje Gedimino pr. Gyvena Šeškinės pietinėje dalyje. Kasdien BMW važiuoja į darbą, jau beveik 20 metų

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X