Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji daugiabučiai namai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė googleLT Rodyti pranešimą
    Aš nesuprantu, jei jau reikia kokio prabangaus pastato senamiestyje yra tiek daug vietų, kur po karo galima atstatyti namus iš detalių fotografijų arba statyti naujus tose pačiose vietose išlaikant užstatymo linijas.
    Tai eik ir statyk. Juk laisvoje šalyje gyvenam. Kiekvienas vystytojas renkasi ką, kur ir kaip (na, bent dalinai) jam statyti. Gal turėjo čia sklypą, galbūt pavyko pigiai nupirkt ar dar ką - tai ir stato.

    Comment


      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

      Sitas projektas geras ir labai teisingoj vietoj, nieko nebuvau girdejes apie ji. Galetu dar ir GOTA pramesti i kokius Kirtimus ar Zemuosius/Aukstuosius Panerius.
      Panašu, kad ta vieta tampa didžiausiu naujos statybos daugiabuyčių kvartalu Šnipiškėse, kas yra puiku, nes reikia valyti visą tą brudą iš ten ir apgyvendinti žmones arčiau centro vietoj Pilaičių ir Perkūnkiemių.

      Negerai tik tai, kad abu nauji kvartalai (tiek šitas, tiek plečiamas Linkmenų Ežerai) teturi vienintelį išėjimą į išorinį pasaulį per Linkmenų gatvę. Yra galimybė padaryti ir pro kitą pusę (Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui). Savivaldybė ir jos meras apie tai nė cypt.
      Paskutinis taisė John; 2018.02.17, 20:59.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Negerai tik tai, kad abu nauji kvartalai (tiek šitas, tiek plečiamas Linkmenų Ežerai) teturi vienintelį išėjimą į išorinį pasaulį per Linkmenų gatvę. Yra galimybė padaryti ir pro kitą pusę (Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui). Savivaldybė ir jos meras apie tai nė cypt.
        Kaip tai nė cypt, reiktų bent savivaldybės puslapį paskaityt prieš komentuojant.
        http://www.vilnius.lt/index.php?3027963473
        http://www.vilnius.lt/index.php?2564911579
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kaip tai nė cypt, reiktų bent savivaldybės puslapį paskaityt prieš komentuojant.
          http://www.vilnius.lt/index.php?3027963473
          http://www.vilnius.lt/index.php?2564911579
          Kaip tai susiję su tuo, ką aš prieš tai rašiau?
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kaip tai susiję su tuo, ką aš prieš tai rašiau?
            Kernavės g. projektuojama, o tu sakai, kad nė velnio. Susirink faktus pirmiau, po to rašinėk.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kaip tai susiję su tuo, ką aš prieš tai rašiau?
              Tiesiogiai. Tu rašei - "(Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)". O nuorodoje yra -Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Kernavės g. projektuojama, o tu sakai, kad nė velnio. Susirink faktus pirmiau, po to rašinėk.
                Kalbėjau apie galimybę iš Linkmenų gatvės (kur statoma daug gyvenamojo ploto ir gyvens daug naujų gyventojų) patekti į Kernavės gatvę ar kitas aplinkines gatves, neskaitant jungties su Žalgirio gatve. Minimi projektai, kuriuos palinkino Lettered, žinomi seniai ir jie niekaip nesusiję su mano minima problema.

                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Tiesiogiai. Tu rašei - "(Durpių ar net Kernavės g.), bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)". O nuorodoje yra -Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą.
                O tai kaip tiesiogiai patekti iš Linkmenų gatvės į minimas gatves po projekto įgyvendinimo? Kuris brėžinys tai rodo? Gali būti, kad aš arba nesupratau brėžinių ir aprašymo arba kažką praleidau. Nes jeigu negalima į tas gatves pravažiuoti mašina iš Linkmenų gatvės, tai kaip ir irrelevant ar ne?
                Paskutinis taisė John; 2018.02.17, 23:30.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Aš nekalbu apie tiesioginį patekimą, o tik apie tavo teksto dalį - "bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)".

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Aš nekalbu apie tiesioginį patekimą, o tik apie tavo teksto dalį - "bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui)".
                    Galėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors Šimašizmą

                    Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                      Trečio aukšto balkonas nelabai žiūrisi, nematęs dvarų su tokiu išdėstymu, dažniausiai visiem pakakdavo vieno antrame aukšte. Na ir beveik visų langų keistas dydis arba proporcijos, tarpai tarp jų. Geriausiai atrodo pagrindinių rūmų antro aukšto šoniniai du langai, tiek dydis, tiek formą. Na ir dėl dešinėje esančio korpuso autentikos abejoju nei 1808, nei 1840, nei 1938 metų plane jo nėra.
                      P.s. Garažo įvažiavimas netrukdys jei kada nors užsimanys atkurti užstatymą kvartale palei upę? Ir kodėl korpusas palei gatvę nepastatytas? Ten net langu angos sienoje likusios.
                      Visi šitie išvardinti dalykai yra suprantami gal kokiems 5% populiacijos. 95% likusių žmonių, nieko nežinodami apie šio dvaro statybas, laisvai gali jį palaikyti rekonstruotu autentišku dvaru. Tarsi kažkas labai gilinasi į tas proporcijas ir tarpus. Eilinis mirtingasis, žiūrėdamas į šį realizuotą projektą, mato gražius "senus" namelius.

                      Čia gaunasi kaip su Eurovizija - kuo daugiau svarstoma "kuo tą norėta pasakyti", diskutuojama apie muzikinius balso ir natų niuansus, tuo ta daina pasirodo prasčiau. Tuo tarpu visada aukštos vietos atitenka dainoms su užkabinančia "catchy" melodija ir įspūdingu šou.
                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                      Mielosios Grigiškės

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Visi šitie išvardinti dalykai yra suprantami gal kokiems 5% populiacijos. 95% likusių žmonių, nieko nežinodami apie šio dvaro statybas, laisvai gali jį palaikyti rekonstruotu autentišku dvaru. Tarsi kažkas labai gilinasi į tas proporcijas ir tarpus. Eilinis mirtingasis, žiūrėdamas į šį realizuotą projektą, mato gražius "senus" namelius.

                        Čia gaunasi kaip su Eurovizija - kuo daugiau svarstoma "kuo tą norėta pasakyti", diskutuojama apie muzikinius balso ir natų niuansus, tuo ta daina pasirodo prasčiau. Tuo tarpu visada aukštos vietos atitenka dainoms su užkabinančia "catchy" melodija ir įspūdingu šou.
                        Ironiska, kad Lietuvoje, kur architektų per capita turbūt yra daugiausiai pasaulyje ir visokie "paveldo saugotojai" ir super žinovai knibžda ant kiekvieno kampo, turim bene šūdiniausiai suplanuotą Europos sostinę su Pilaitėmis, Perkūnkiemiais ir panašių mėšlu. Nemokame žminiškai padaryti net NAUJŲ šaligatvių, skęstame purvynuose ir nekokybiškose viešosiose erdvėse kaip Indija ar Bangladešas.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Galėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors Šimašizmą

                          Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
                          Ten yra bėda, kad aplink gyvena labai daug NIMBY'ių, kuriems didžiausias siaubas pasaulyje yra šalia gatvėse važinėjantys automobiliai. Tiek nauji Linkmenų ežerų gyventojai (pats FB grupėje matei, buvo net savivaldybei besiskundžiančių, kad gatve šalia žmonės važiuos į trečia Linkmenų ežerų etapą, o jeigu padarys išvažiavimą į Ozo gatvę tai išvis siaubas! ), tiek tuo labiau nuosavų namų gyventojai, kurie net savavališką užtvarą pasistatė, užtveriantį gatvę link Compensos. Ir gyvena su kraupiomis gatvėmis kaip kur nors Afrikos townshipe, svarbu niekad pro šalį nevažinėja (nors kur ten važinės jeigu vidinės Šnipiškių gatvės vargiai pravažiuojamos).

                          Čia reiktų nebent mero su plieniniais kiaušiniais, kuris nebijotų net protestų po savivaldybės langais.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Ten yra bėda, kad aplink gyvena labai daug NIMBY'ių, kuriems didžiausias siaubas pasaulyje yra šalia gatvėse važinėjantys automobiliai. Tiek nauji Linkmenų ežerų gyventojai (pats FB grupėje matei, buvo net savivaldybei besiskundžiančių, kad gatve šalia žmonės važiuos į trečia Linkmenų ežerų etapą, o jeigu padarys išvažiavimą į Ozo gatvę tai išvis siaubas! ), tiek tuo labiau nuosavų namų gyventojai, kurie net savavališką užtvarą pasistatė, užtveriantį gatvę link Compensos. Ir gyvena su kraupiomis gatvėmis kaip kur nors Afrikos townshipe, svarbu niekad pro šalį nevažinėja (nors kur ten važinės jeigu vidinės Šnipiškių gatvės vargiai pravažiuojamos).

                            Čia reiktų nebent mero su plieniniais kiaušiniais, kuris nebijotų net protestų po savivaldybės langais.
                            Su vienu draugu diskutavom ta tema. Šiaip tranzitinis srautas tokiose vietose iš tikrųjų nėra pageidautinas. Klausimas tik koks yra realus tokios gatvės (Linkmenų) capacity su šviesoforine sankryža, kokia dabar yra su Žalgirio g? Gal viskas ten bus ok? Norėčiau tikėti, kad Linkmenų palikimas akligatviu turi kažkokią logiką, pagrįsta skaičiavimu , o ne tik Šimašiaus stiliaus atmazais.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Su vienu draugu diskutavom ta tema. Šiaip tranzitinis srautas tokiose vietose iš tikrųjų nėra pageidautinas. Klausimas tik koks yra realus tokios gatvės (Linkmenų) capacity su šviesoforine sankryža, kokia dabar yra su Žalgirio g? Gal viskas ten bus ok? Norėčiau tikėti, kad Linkmenų palikimas akligatviu turi kažkokią logiką, pagrįsta skaičiavimu , o ne tik Šimašiaus stiliaus atmazais.
                              Jei tik paversti Linkmenų gatvę tranzitine gatve tai iš tikro nebūtų gerai, nes ją užkištų ne tik gyventojai (o gana greitai ji greičiausiai bus pilnai užstatyta iš vienos pusės ir naujų gyventojų bus labai daug), bet ir srautas nukraunamas nuo Geležinio Vilko gatvės. Bet palikti ją akligatviu irgi ne išeitis, nes ją užkiš jau vien vietiniai gyventojai (nes ji visgi pati yra siaura, o gyventojų bus daug.

                              Dalykas toks, kad dėl seno gero istorinio planavimo Šnipiškėse ten galima turėti kokias 8 lygiagrečias gatves eismui tarp Žalgirio ir Geležinio Vilko gatvių (ir analogiškai tarp Žalgirio ir Konstitucijos pr.) kartu su skersinėmis gatvėmis sukuriant pilnavertį grid planning, kas dėl daug galimų alternatyvių maršrutų turėtų visiškai išspręsti transporto problemas ten. Lygiai dėl tos pačios priežasties žemutiniame Naujamiestyje iš esmės niekada nebūna kamščių, kai didelės tranzitinės gatvės amžinai užkištos. Tik tam pirma reikia nugalėti vietinę NIMBY army, kurie nori kaimo centre ir kad niekas nevažiuotų po jų trobos langai, nors patys po to stovi amžinuose kamščiuose šalia.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Galėjai išvis vieną žodį išimti ir apie jį parašyti kokį nors Šimašizmą

                                Jei jau parašiau, kad kalbu apie Linkmenų gatvę ir ten statomus projektus prieš tai cituodamas kažką, kas apie tai rašė ir pridurdamas, kad tėra vienintelis išvažiavimas iš tos teritorijos (suprask, išvažiavimų kitoje pusėje į Kernavės gatvę šiuo metu nėra), tai kaip ir akivaizdu, kad nekalbu šiaip sau at random apie kažkur toliau esančių gatvių tvarkymą, o kažkaip tai sieju būtent su alternatyvių jungčių įrengimu? Jezus, tie Šimašiaus gerbėjai...
                                Tu parašei du dalykus:
                                1. Negerai tik tai, kad abu nauji kvartalai (tiek šitas, tiek plečiamas Linkmenų Ežerai) teturi vienintelį išėjimą į išorinį pasaulį per Linkmenų gatvę. Yra galimybė padaryti ir pro kitą pusę (Durpių ar net Kernavės g.),
                                2. bet tam reikalingas tų gatvių upgreidinimas (asfaltavimas, ženklinimas ir pritaikymas normaliam eismui). Savivaldybė ir jos meras apie tai nė cypt.
                                Aš dėl pirmo nekalbu (sutinku su tuo), bet dėl antro tu neteisus.

                                Comment


                                  Markuciai, Paplaujos g. P1 ir P9 projektai
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_6870.JPG Views:	1 Size:	311,9 kB ID:	1620140Click image for larger version  Name:	IMG_6872.JPG Views:	1 Size:	321,7 kB ID:	1620141Click image for larger version  Name:	IMG_6873.JPG Views:	1 Size:	432,9 kB ID:	1620142
                                  Attached Files
                                  Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.02.18, 18:33.

                                  Comment


                                    Tas oranžinis, tai atrodo, kaip kažkoks nesusipratimas.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Kaip tik atrodo puikiai. Ar geriau dar viena pilka dėžė?

                                      Comment


                                        Ten šalia stovėjo jau (River Loftai) su oranžine spalva, tai kaip tik susipratimas, logiška.

                                        Comment


                                          Studio83, Markuciai Click image for larger version

Name:	studio83.jpg
Views:	1
Size:	225,4 kB
ID:	1620264Click image for larger version

Name:	IMG_6864.JPG
Views:	1
Size:	297,9 kB
ID:	1620265Click image for larger version

Name:	IMG_6866.JPG
Views:	1
Size:	309,3 kB
ID:	1620266Click image for larger version

Name:	IMG_6867.JPG
Views:	1
Size:	296,4 kB
ID:	1620267Click image for larger version

Name:	IMG_6875.PNG
Views:	1
Size:	231,8 kB
ID:	1620268

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X