Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kodėl nėra šaligatvio palei gatvę tai visiškai nesuprantama.
    Nes kokiais 2022 gal nuties Geležinkelio-Algirdo g. dvirtakį, tai kiek čia liko, nu pakentės tie žmonės 3-4 metus, ot problema...

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Kodėl nėra šaligatvio palei gatvę tai visiškai nesuprantama.
      nes reikia Vertikalėms finansuoti, šaligatviai yra prioritetų dugne, vyrauja neapykanta pėstiesiems ir apskritai paėmus sunku suprasti kaip juda tie pėstieji tad geriau juos palikti sau, jų neliesti.

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą
        Tai ankstesnio projekto naikinti žiedą ir dalį stovėjimo aikštelių jau atsisakyta?
        Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-05-20 204811.png
Views:	78
Size:	104,6 kB
ID:	1803089
        Iš:
        https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...aus-ii-aikste/ .

        Comment


          Negaliu patiketi kad toksai argumentas sakryzos atsisakymui. "Atsisakyta nes paralyzuotu eisma", lyg niekur nebuna nukreipiamas arba ipatingai sureguliuotas eismas darbams. Va net oro uosta net uzdare piko metu, o cia sankryzos perdaryti negali.

          Comment


            Klausimas, kam bloginti tai, kas ir taip visai gerai veikia. Perbraižius į turbo žiedą ten visai geras pralaidumas, užtenka atlikti minimalius pakeitimus - sutvarkyti troleibusų KT ir iešmus, kad troleibusai nestabdytų eismo žiede, panaikinti nereikalingo asfalto plotus, gal Antakalnio g. išvažiavime vieną juostą panaikinti, gal Kosciuškos vieną pridėti. Ir sutvarkyti aplinką.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Ir stulpą tiesiai ant perėjos!

              Comment


                Automobilių eismo atžvilgiu viskas gerai su žiedu, kaip ir stovėjimo aikštelės abipus jo labai patogios. Bet šie gremėzdai yra visiškai nepatrauklūs iš pėsčiojo perspektyvos ir užima daug ploto, kurį būtų galima panaudoti geriau (pvz. atstatant koplyčią jos istorinėje vietoje, praplečiant viešąją erdvę). Vieno didingiausių Rytų Europos baroko paminklų prieigos galėtų būti humanistiškesnės.

                Comment


                  Bet tas parkingas aišktėje... Toks didžiulis. kodėl negalima būtų palie šoninę gatvę padaryti parkingo ir autobusams ir lengviesiems, atsirastu vietos daugiau, nebūtų baisau parkingo turistinėje vietoje.

                  Comment


                    Tikrai reikia parkingą naikinti. Ir keista, kad nesivadovaujama ekspertų nuomone dėl transporto pralaidumo. Ir pėstiesiems/dviračiams saugiau ir greičiau būtų kirsti sankryžą, VT stoteles būtų galima arčiau sankryžos patraukti

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Bet tas parkingas aišktėje... Toks didžiulis. kodėl negalima būtų palie šoninę gatvę padaryti parkingo ir autobusams ir lengviesiems, atsirastu vietos daugiau, nebūtų baisau parkingo turistinėje vietoje.
                      Nereikia ir šoninės gatvės, už kokių 20-30 metrų yra tam tinkantis parkingas, kuris dabar atrodo tragiškai, galėtų iškart nušaut 2 zuikius... Nes dabar tai yra eilinis Vilniaus plano idiotiškumo pavyzdys. Suprojektavo parkingą turistams prie pat bažnyčios, o viešąjį tualetą suprojektavo kitoje gatvės pusėje, kaip tik tame parkinge, apie kurį rašiau praeitam sakiny. Kodėl tiesiog nepakeist jų vietomis?

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        Tikrai reikia parkingą naikinti. Ir keista, kad nesivadovaujama ekspertų nuomone dėl transporto pralaidumo. Ir pėstiesiems/dviračiams saugiau ir greičiau būtų kirsti sankryžą, VT stoteles būtų galima arčiau sankryžos patraukti
                        Čia VMS logika turbūt tokia: Ilgai užtruktų projekto derinimas -> Nebaigtumėm iki rinkimų -> Vairuotojai pyktų, kol vyktų statybos -> Pigiau daryti media/publicity stunts -> Idėją atmetam.

                        Bet taip - mano manymu, sankryžos perdarymas ir toliau esančio parkingo naudojimas yra puikios idėjos.

                        Comment


                          Būtų įdomu išgirsti kodėl pasirinktas toks variantas, o ne rekonstruoti kitą aikštelę su jau esamu WC.

                          Matavau abi aikšteles su WC - plotai labai panašūs - apie 1300 kv m.
                          Gal priežastis nedaryti kitoje aikštelėje, kad gyvenamieji per arti... Reikia pažiūrėti koks STR numatomas atstumas tarp TIK autobusų parkingo ir gyvenamųjų namų.
                          Na, dar vienas pliuselis daryti esamoje vietoje tai, kad turistams nereiks gatvės pereiti... bet labai abejoju ar tai pateisinama priežastis. Dar ir WC dabar bus dubliuoti, o tai reikš papildomas eksploatacines išlaidas. Ir taip nesugebama ir tų kelių WC išlaikyti, o čia bus WC štampovkė... Negerai.

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	79
Size:	188,5 kB
ID:	1803564

                          Comment


                            Autobusų su turistais ten privažiuoja, per didesnius įvykius net kamščiai žiede būna. Tai šitą klausimą kažkaip spręsti reikia. Atsiminkit, kad autobusas - tai ne lengvoji. Jam apsisukti irgi reikia vietos. Kur tą daryt, jeigu stovėjimas būtų perkeltas į gretima esančią ramaus eismo M. K. Paco gatvelę?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Autobusų su turistais ten privažiuoja, per didesnius įvykius net kamščiai žiede būna. Tai šitą klausimą kažkaip spręsti reikia. Atsiminkit, kad autobusas - tai ne lengvoji. Jam apsisukti irgi reikia vietos. Kur tą daryt, jeigu stovėjimas būtų perkeltas į gretima esančią ramaus eismo M. K. Paco gatvelę?
                              O tai kaip turistai privažiuoja prie kitų bažnyčių, kur nėra asfaltuoto pakilimo tako šalia?
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Prie kitų tiek nevažiuoja. Šita susilaukia ypatingo dėmesio, ypač iš kaimynų lenkų.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Prie kitų tiek nevažiuoja. Šita susilaukia ypatingo dėmesio, ypač iš kaimynų lenkų.
                                  Tokiu atveju turėtų būti ekonominis pagrindimas. Ar lenkų piligrimai šitoje bažnyčioje sugeneruoja atitinkamą naudą, kad dėl to reiktų laikyti asfalto lauką šalia bažnyčios specialiai jiems.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tokiu atveju turėtų būti ekonominis pagrindimas. Ar lenkų piligrimai šitoje bažnyčioje sugeneruoja atitinkamą naudą, kad dėl to reiktų laikyti asfalto lauką šalia bažnyčios specialiai jiems.
                                    Kaip tikri piligrimai, gali pasivaikščioti truputį, autobusus palikus tolėliau.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                      Kaip tikri piligrimai, gali pasivaikščioti truputį, autobusus palikus tolėliau.
                                      Kur?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Kur?
                                        Kalnų parko papėdėje. Yra vietos autobusų parkavimui, priedo yra mokama stovėjimo aikštelė, priklausanti savivaldybei.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          1 km pirmyn, 1 km atgal. Gal ir variantas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X