Jo, kaina truputį skandinaviška atrodo. Turbūt logika ta, kad tai turėtų būti (ir tikriausiai bus) labiausiai prime ir centrinė vieta mieste. Darykim prielaidą, kad ir pastatų konstrukcijų, inžinerijos ir apdailos kokybė bus gera. Visgi turbūt vystytojas (kaip ir galimi šitų būstų pirkėjai, jei tokių visgi atsiras) pamiršta, kad Klaipėda, kaip miestas, su savo planavimu, erdvėmis, požiūrį į žmogų, didžiąja dalimi populiacijos ir jos pasaulėžiūra, yra arčiau Voronežo, nei Skandinavijos. Dėl to butai už tokią kainą Klaipėdoje, imho, atrodo biškiuką liūdnai ir neadekvačiai.
Kaina gana ambicinga net ir įvertinus faktą, kad su pilna premium apdaila
Jei 45% butų nupirkta likus dar pusmečiui iki statybų pabaigos, kaina turbūt adekvati. Apdaila, ypač kokybiška šiuo metu kainuoja labai brangiai. Beto, projektas nelabai turi daug konkurentų, o Klaipėda atsigavus ir poreikis kokybiško būsto centre išaugęs, žmonės grįžta į centrą gyventi.
Jo, kaina truputį skandinaviška atrodo. Turbūt logika ta, kad tai turėtų būti (ir tikriausiai bus) labiausiai prime ir centrinė vieta mieste. Darykim prielaidą, kad ir pastatų konstrukcijų, inžinerijos ir apdailos kokybė bus gera. Visgi turbūt vystytojas (kaip ir galimi šitų būstų pirkėjai, jei tokių visgi atsiras) pamiršta, kad Klaipėda, kaip miestas, su savo planavimu, erdvėmis, požiūrį į žmogų, didžiąja dalimi populiacijos ir jos pasaulėžiūra, yra arčiau Voronežo, nei Skandinavijos. Dėl to butai už tokią kainą Klaipėdoje, imho, atrodo biškiuką liūdnai ir neadekvačiai.
Tamsta ką žinai, kam klaipėdiečiai arčiau ? Voronežas jam arčiau????
Vilniuje tokio lygio butai parsiduoda greičiau ?
Jei 45% butų nupirkta likus dar pusmečiui iki statybų pabaigos, kaina turbūt adekvati. Apdaila, ypač kokybiška šiuo metu kainuoja labai brangiai. Beto, projektas nelabai turi daug konkurentų, o Klaipėda atsigavus ir poreikis kokybiško būsto centre išaugęs, žmonės grįžta į centrą gyventi.
Būtų paklausa, būtų ir konkurentų projektui. Nepakanka kvailių, kurie pirktų už Geteborgo kainas
Būtų paklausa, būtų ir konkurentų projektui. Nepakanka kvailių, kurie pirktų už Geteborgo kainas
Yra konkurentų, nemaži kvartalai Bastionų ir Koperacijos g., taip pat mažesni projektai pačiame senamiestyje, tai Klaipėda panašu tikrai atsigauna, nes seniau centre jokios gyvenamos statybos apskritai nevyko daug dešimtmečių, tik nuosavi namai aplink Klaipėdą. Gyvenam rinkos ekonomikoj, tad nereiktų mėtytis tokiais komentarais, kas čia kvaili, o kas ne. Geriau kaip tik pasidžiaugti, kad Klaipėdos centras atsigauna.
Yra konkurentų, nemaži kvartalai Bastionų ir Koperacijos g., taip pat mažesni projektai pačiame senamiestyje, tai Klaipėda panašu tikrai atsigauna, nes seniau centre jokios gyvenamos statybos apskritai nevyko daug dešimtmečių, tik nuosavi namai aplink Klaipėdą. Gyvenam rinkos ekonomikoj, tad nereiktų mėtytis tokiais komentarais, kas čia kvaili, o kas ne.
Kiek randu Bastionų projekte kainos apie 3000€/m2. Tai daugiau nei dvigubai pigiau. Aišku Bastionų projektas prastesnis ir tik dalinė apdaila. Gal dar vieta prastesnė, bet čia nuo žmogaus priklauso.
Kiek randu Bastionų projekte kainos apie 3000€/m2. Tai daugiau nei dvigubai pigiau. Aišku Bastionų projektas prastesnis ir tik dalinė apdaila. Gal dar vieta prastesnė, bet čia nuo žmogaus priklauso.
Vilniuje irgi tas pats, kaina paupyje vos ne dvigubai daugiau nei kitoje Drujos g. pusėje.
Kaip ką? Viską. Pakanka pasivaikščioti ir apsidairyti tiek į kontingentą, tiek į miesto aplinką.
Pilnai sutinku. Nors teoriškai tai yra vakariškiausias, faktiškai vokiškas miestas, ir teoriškai po sovietų okupacijos nepriklausomoje Lietuvoje jis turėjo grįžti prie to vakariškumo ir tapti lengviausiai realizuojamu "Europos" pavyzdžiu Lietuvai, bet vietiniai puspročiai činovnikai padarė ir toliau daro viską, kad Klaipėda būtų kuo arčiau visokių Muchosranskų ir Urodskų. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad tai yra labiausiai automobilizuotas didmiestis Lietuvoje, bet ironiška, kad tuo pačiu metu su prasčiausia infrastruktūra automobiliams.
Pilnai sutinku. Nors teoriškai tai yra vakariškiausias, faktiškai vokiškas miestas, ir teoriškai po sovietų okupacijos nepriklausomoje Lietuvoje jis turėjo grįžti prie to vakariškumo ir tapti lengviausiai realizuojamu "Europos" pavyzdžiu Lietuvai, bet vietiniai puspročiai činovnikai padarė ir toliau daro viską, kad Klaipėda būtų kuo arčiau visokių Muchosranskų ir Urodskų. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad tai yra labiausiai automobilizuotas didmiestis Lietuvoje, bet ironiška, kad tuo pačiu metu su prasčiausia infrastruktūra automobiliams.
Būtent. Kas jau kas, bet Klaipėda turėjo (šiaip, ir tebeturi) išskirtinai palankias sąygas, bent jau aplinkos sutvarkymo požiūriu, tapti tvarkingu Europietišku miestu. Bet daro viską, kad tokiu netaptų. Kontingento ir jo pasaulėžiūros, aišku, taip lengvai nepakeisi, bet tas faktas, kad ir fizinės aplinkos niekas net nesiruošia tvarkyti pagal geras civilizuotų Europos miestų praktika rodo, kad tiek miesto valdžiai, tiek gyventojams, būti Muchosransku visai tinka.
Comment