Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėda

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jungleman
    replied
    Kliedesiai kliedesiais, bet visgi patektų į žymiausių visų laikų architektų top10. Na Detroitas kaip modernaus miesto pavyzdys tikrai yra pats tinkamiausias tikriausiai vienas labiausiai degraduojančių didmiesčių JAV per pastaruosius 20 metų. Nenoriu ginčytis, bet abejoju ar daug yra tokių miestų pasaulyje, kuriuose niekada nebuvo tramvajaus paveldėto iš senelio jaunystės laikų ir jis buvo kuriamas dabartiniais laikais. Na ir toks artimiausias pavyzdys Liepoja, kur yra tas numyletasis tramvajus, paveldėtas iš sovietų laikų. Kiek jis ten reikalingas, ir kiek pinigėlių suvalgo infrastruktūros priežiūra, nepamirštant fakto, kad miesto sovietiniai kvartalai ir gatvų tinklas planuoti kartu su tramvajaus infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Parašė jungleman Rodyti pranešimą
    Na tramvajaus idėja Klaipėdai skamba kaip pinigų plovimo mašina pirminiame planavimo ir projektavimo, paraiškų rengimo etape. Neduok Die... dar paeitų ši idėja ir ES atrastų pinigų tam... Le Corbusier dar praėjusio amžiaus pradžioje sakė, kad Tramvajus niekaip nesuderinamas su moderniu miestu, o čia XXI amžius įsibėgėja. Lietuva paskutinė apsikrikštijo Europoje, gal ir tramvajų kaip išmaniąją inovaciją reikėtų vertinti...
    Jei XXI amžiuje tamstai Le Corbusier yra autoritetas, tai baisu. Pavyzdžiui kokiame EU moderniame mieste nėra tramvajaus ? Detroitas, kurį nužudė automobilizmas, kuria naują tramvajaus tinklą, o čia žmogus svaičioja apie Corbusier kliedesius, kuris norėjo žmones paversti gyvuliais ir sukišti juos į vištides.
    Le Corbusier svajonė

    Komentuoti:


  • jungleman
    replied
    Na tramvajaus idėja Klaipėdai skamba kaip pinigų plovimo mašina pirminiame planavimo ir projektavimo, paraiškų rengimo etape. Neduok Die... dar paeitų ši idėja ir ES atrastų pinigų tam... Le Corbusier dar praėjusio amžiaus pradžioje sakė, kad Tramvajus niekaip nesuderinamas su moderniu miestu, o čia XXI amžius įsibėgėja. Lietuva paskutinė apsikrikštijo Europoje, gal ir tramvajų kaip išmaniąją inovaciją reikėtų vertinti...

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Klaipėdos planuose tramvajai??? Komedija. O pirma gatvių susitvarkyt nenori?

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Kaip jį vertina čia besilankantys architektai? Pirmą kartą pamačius jis man iškart priminė visuomeninius 8-ojo dešimtmečio pastatus, o konkrečiau Klaipėdoje administracinį "fanerkos" pastatą.
    Aš asmeniškai vertinu gerai.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Itariu vertinant labiau žiurėjo i funkcines savybes nei fasadą. Priedo aplink viduramžiškų pastatų nemato

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ir laimėjo nuobodžiausias ir mažiausiai išsiskiriantis projektas. So lietuviškai...
    Kaip jį vertina čia besilankantys architektai? Pirmą kartą pamačius jis man iškart priminė visuomeninius 8-ojo dešimtmečio pastatus, o konkrečiau Klaipėdoje administracinį "fanerkos" pastatą.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Bliūkšta Klaipėdos svajonių projektas
    https://www.lrytas.lt/bustas/archite...ektas-8894556/
    Puikiai parodo, kokia beviltiška valdžia Klaipėdoj Administracijai matai mielesnis parkingas už dešimtis milijonų vaiduoklių mieste sunku nesikeikt...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Bliūkšta Klaipėdos svajonių projektas
    https://www.lrytas.lt/bustas/archite...ektas-8894556/
    Klaipėdoje bliūkšta Atgimimo aikštės tvarkymo projektas, kuriame numatyta įrengti didelę požeminę automobilių stovėjimo aikštelę. Paaiškėjus, kad išlaidos išaugtų nuo 3,2 iki 14 mln. eurų, planai vėl stringa. Urbanistai pasiūlė ir pigesnį variantą – būtų galima ne po visa Atgimimo aikšte, o tik vienoje jos dalyje įrengti kelių lygių automobilių stovėjimo aikštelę. Tačiau savivaldybės administracijai mielesnis brangiausias projektas – trijų aukštų aukštelė po žeme, kurioje tilptų 409 automobiliai. Tokios kaina svyruoja nuo 10 iki 14 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Naujos poliklinikos konkursą laimėjo „MES architektai“


    http://www.architektusajunga.lt/konk...K_qoCcUpzFHPDY
    Ir laimėjo nuobodžiausias ir mažiausiai išsiskiriantis projektas. So lietuviškai...

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Laidojimo namai buvo tik vienas iš pastato gyvavimo etapų, ne pagrindinis, ne pirmas, ir ne paskutinis.
    Tai absoliučiai nieko nekeičia. Man kaip klaipėdiečiui (na bent jau širdyje) šis pastatas būtent su tuo asocijuojasi. Tikrai žinau kad aš toks ne vienas. Visiškai nenorėčiau ten nei dirbti, nei lankytis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Vienas keisčiausių objektų - buvo laidojimo namai, dabar taps administracinės ir prekybinės paskirties. Keistas vaibas dirbt turėtų būt.

    Click image for larger version Name:	IMG_20181231_142935.jpeg Views:	2 Size:	398,8 kB ID:	1691639
    Laidojimo namai buvo tik vienas iš pastato gyvavimo etapų, ne pagrindinis, ne pirmas, ir ne paskutinis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Naujos poliklinikos konkursą laimėjo „MES architektai“


    http://www.architektusajunga.lt/konk...K_qoCcUpzFHPDY

    Komentuoti:


  • koena
    replied
    Atgimimo aikštės projekto kaina padidėjo kelis kartus

    Skaityti daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-kartus-896951

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Vienas keisčiausių objektų - buvo laidojimo namai, dabar taps administracinės ir prekybinės paskirties. Keistas vaibas dirbt turėtų būt.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20181231_142935.jpeg Views:	2 Size:	398,8 kB ID:	1691639
    Paskutinis taisė Zygis; 2018.12.31, 16:22.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Poliklinikos konkursas, pateiktų darbų galerija:
    https://www.poliklinikoskonkursas.lt/

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Kažką išskirti iš padarytų ir ruošiamasi daryti darbų nenorėčiau, nes visas straipsnis- ištisa citata:

    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...stele-1682662/
    Paskutinis taisė arturiux; 2018.12.25, 09:32.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Gera idėja skvere pažymėti Vitės istoriją, "atkartoti buvusį gatvių audinį". Tačiau keista, kad įamžinant vieną istoriją naikinama kita - neišsaugomos vokiečių slėptuvės. Šiame skvere jos yra dvi - viena centre, U formos, šiek tiek iškilusi virš žemės paviršiaus ir gerai matoma, o kita, apie kurią nedaug kas žino, pietinėje skvero dalyje, maždaug pusmetrio gylyje.

    Nenoriu skleisti gandų, galiu tik daryti prielaidą, kad jos abi sujungtos tuneliu. Jei gerai pamenu pirmojoje yra išlikusios vokiškos metalinės durys su skląsčiais, maždaug 80x80 cm dydžio, kurios veda kaip tik pietų kryptimi. Rekonstrukcijos metu ši pirmosios slėptuvės dalis būtų nugriauta.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    UOSTAMIESTIS TVARKYS SKVERĄ: Rengiamas projekto viešas pristatymas
    http://pilotas.lt/2018/11/30/archite...s-pristatymas/

    Klaipėdoje planuojama sutvarkyti dar vieną viešąją erdvę. Su skvero tarp Bokštų, Krovėjų, Jūros ir Gegužės gatvių projektiniais pasiūlymais gruodžio 10 dieną bus galima susipažinti viešame pristatyme.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Klaipėdos biurų ir sandėlių rinka pasipildys dar vienu objektu

    Klaipėdoje, Dubysos gatvėje betono ir gelžbetonio gamintoja „Perdanga“ greta prekybos centro „Akropolis“ planuoja statyti biurų bei sandėliavimo pastatus.



    Klaipėdos miesto savivaldybės paskelbtuose projektiniuose pasiūlymuose rašoma, kad Dubysos gatvėje iškils biurų ir sandėliavimo paskirties pastatai. „Perdangos“ generalinis direktorius Vytautas Kučinskas 15min plėtros planų nekomentavo. Bendrovės „Perdanga“ užsakymu „A 405“ parengtuose projektiniuose pasiūlymuose skelbiama, kad 13,3 tūkst. kv. m ploto sklype projektuojamas iki 6,5 tūkst. kv. m ploto , 4–6 aukštų administracinės paskirties ir iki 3,5 tūkst. kv. m, 1–3 aukštų sandėliavimo paskirties statiniai. „Atskirai stovintys administracinės paskirties ir sandėliavimo paskirties pastatai projektuojami pietvakarinėje sklypo pusėje. Administracinio ir sandėliavimo pastatų patalpos bus nuomojamos biurams, prekybines ir sandėliavimo funkcijas vykdančioms įmonėms“, – rašoma dokumente.



    Ketvirtame biurų pastato aukšte numatoma konferencijų salė, o prie sandėlio numatytos ir biuro patalpos.
    Architektai nurodo, kad naujieji pastatai projektuojami išlaikant ansambliškumą ir vieningą architektūrinę idėją. „Administracinis pastatas tai „sukirsti“ du keturių ir šešių aukštų tūriai. <...> Šių dviejų tūrių susikirtimas orientuotas Taikos gatvės krytimi, su „išpjauta“ trijų aukštų pastato dalimi, kuria atviro ir kviečiančio pastato idėją su „vartais“ pėstiesiems ir dviratininkams. Projektuojamas sandėlio pastatas stilistiškai artimas administraciniam pastatui. Ansambliškumą pabrėžia išryškintas sandėlio biuro patalpų blokas, pasuktas į administracinio pastato aikštę“, – rašoma projektiniuose pasiūlymuose.



    Teritorijoje iš viso, kartu su esamomis, turėtų būti įrengta 212 automobilių stovėjimo vietų. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad projektuojant pastatus ir jų teritorijų tvarkymą, bus skirtas didelis dėmesys pėsčiųjų erdvių formavimui. Sklypo viduryje bus suformuota aikštė. „Ši aikštė tampa viso šios tvarkomos sklypo dalies aikšte, kurią formuoja nauji administracinis ir sandėliavimo bei esamas administracinis pastatai. Ši vidinio kiemo erdvė bus naudojama viešiems susibūrimams ir renginiams, pasiskirsto pėsčiųjų srautai link kitų teritorijų ir pastatų“, – architektai rašo dokumente. Skelbiama, kad lygiagrečiai Dubysos gatvei projektuojamas dviračių takas ir pėsčiųjų takas.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...verslas&copied

    Komentuoti:

Working...
X