Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos senamiesčio ir istorinės miesto dalies atstatymas bei griovimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaliningrad.

    Siūlo griauti problemišką pastatą
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...stata-1601233/

    Pavojų pėstiesiems ir transporto priemonių vairuotojams keliantis apleistas Naujosios Uosto gatvės penktasis namas gali būti nugriautas. Ketvirtadienį tokį siūlymą pateikė Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija.

    Comment


      „Baltija“: statybos ar nacionalizacija?

      https://www.atviraklaipeda.lt/2017/1...cionalizacija/

      Comment


        2018-iesiems – rimti darbai

        Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas tikina, kad 2018 metais ketinama pradėti nemažai su miesto infrastruktūros tobulinimu susijusių projektų.
        „Jau paskelbtas Pamario gatvės rekonstrukcijos darbų konkursas. Pirmasis jos etapas apims ruožą iki Antrosios Melnragės“, – sakė S. Budinas.

        Pasak jo, per ateinančius metus turėtų būti baigtas Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų rekonstrukcijos projektas. Darbus čia tikimasi pradėti 2019 m. Žinia, spalį pagaliau buvo sutarta, jog čia rytų-vakarų kryptimi bus įrengtas viadukas, kad juo galėtų važiuoti nuo Jakų žiedinės sankryžos atvažiuojantis transportas, iš karto taip pateksiantis į Baltijos prospektą.

        S. Budino teigimu, artimiausiu metu turi būti pradėtas ir Statybininkų prospekto tęsinio iki kelio Palanga-Šilutė rangovo konkursas, nes po šiokių tokių ginčų su prie geležinkelio esančiame pastate gyvenančiais žmonėmis visgi buvo rastas sprendimas ir su jais jau atsiskaityta.

        „Įgyvendinus šį projektą atsiras dar viena arterija, kuria iš miesto galės išvažiuoti sunkusis transportas“, – sakė Savivaldybės administracijos vadovas.

        Pasak jo, miestui priklausančios Tilžės gatvės atkarpos (nuo geležinkelio iki Mokyklos g. žiedo) rekonstrukcijos darbai turėtų prasidėti sausį-vasarį. Čia pirmiausia bus rekonstruojama atkarpa iki žiedo, o vėliau bus imamasi pačio žiedo pertvarkymo į šviesoforais reguliuojamą sankryžą.

        S. Budinas taip pat žada, kad kitąmet Minijos gatvėje turėtų būti įdiegtas interaktyvi sankryžų valdymo sistema.

        „Tai kur kas daugiau nei vadinamoji žalioji banga. Sankryžose bus įrengti davikliai, reguliuosiantys šviesoforų darbą pagal realius srautus, taip pat bus valdymo pultas, iš kurio tiesiogiai, kompiuterių pagalba irgi bus galima reguliuoti eismą. Esant tokiai sistemai gali būti suteikiami prioritetai specialiajam, viešajam transportui. Minijos gatvė buvo pasirinkta todėl, kad čia dabar yra daugiausiai naujų šviesoforų, suderinamų su kompiuteriais. Iš viso mieste dabar yra net keturių gamintojų šviesoforai, tačiau po Minijos gatvės bus einama ir į Taikos prospektą, ir į Šilutės plentą“, – aiškino direktorius.

        Tarp svarbių kitų metų darbų jis mini ir naujosios mokyklos statybų startą Žolynų kvartale, nors dėl šios vietos abejonių turi šio kvartalo bendruomenė.

        „Tai bus Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirtas projektas, Šimtmečio mokykla. Pasirinkome būtent tokį kelią, o ne kokio nors paminklo statymą“, – sakė S. Budinas.

        Jis taip pat tikisi, kad per ateinančius metus pavyks parengti naująjį miesto bendrąjį planą, kad jį dar galėtų patvirtinti šios kadencijos miesto Taryba.

        „Senajame plane buvo griežtos ribos, kaip kuri teritorija gali būti naudojama. Naujajame daug teritorijų bus mišrios paskirties, kad juose būtų galima lanksčiai įgyvendinti arba komercinius, arba gyvenamosios paskirties objektus. Tai turėtų būti patrauklu investuotojams“, – mano S. Budinas.

        https://www.atviraklaipeda.lt/2017/1...-rimti-darbai/

        Comment


          Keista, kad nieko neužsiminta apie naujo tilto per Danę statybas ar projektavimą

          Comment


            Gal jau atsisakė jo?

            Comment


              Ne, kažkuriame interviu minėjo, tik sakė, kad užtruks ilgiau nei planuota.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Šiame žemėlapyje naujasis tiltas pažymėtas.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Gal jau atsisakė jo?
                  Prieš keletą dienų fb mačiau vicemero Šulco atsakymus į paklausimą dėl Jono kalnelio rekonstrukcijos ir Bastiono tilto statybos darbų:

                  "Jono" kalnelio rekonstrukcijos projekto derinimas užtruko dėl sudėtingų paveldosauginių ir kitokių biurokratinių reikalavimų suderinimo. Konkursas bus tik turint statybos leidimą. Bastionų tiltas projektuojamas, tačiau panašu, kad dėl panašių problemų darbai irgi užtruks. Mano galva, reikės ir PAV, idant visiems į visus klausimus būtų atsakyta. nepanaudoti pinigai nenuplauks."

                  Comment


                    http://ravelinonamai.lt/ šiandien (atsiprašau už kokybę):

                    Comment


                      Nugriauti gatvėje stovinčio namo neleido
                      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...leido-1606541/
                      Sostinės paveldosaugininkai nutarė, kad kone gatvėje stovintis namas Naujojoje Uosto g. turi būti saugomas. Tiesa, leidžiama jį tvarkyti išsaugant dabartinę jo vietą ir tūrį, tačiau maža tikimybė, kad taip bus.

                      Comment


                        O ten būtinai reikia tokios plačios gatvės? Gal galima viena juosta iš kurios nors pusės siaurinti visame ruože?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O ten būtinai reikia tokios plačios gatvės? Gal galima viena juosta iš kurios nors pusės siaurinti visame ruože?
                          Tai viena svarbiausių gatvių. Senamiesty eismas ne viešajam transportui draudžiamas, kirsti Dangę gali tik šioje vietoje ir Mokyklos viaduku. Tos gatvės pločio kaip ir pakaktų, tik va kaip pėstiesiems ir dviratininkams kirsti tą namą? Nes už jo iškart uosto teritorija. Girdėjau siūlymų iš dalies pirmą aukštą tam naudoti. Matyt, išeitį rasti būtų galima.

                          Comment


                            Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                            Tai viena svarbiausių gatvių. Senamiesty eismas ne viešajam transportui draudžiamas, kirsti Dangę gali tik šioje vietoje ir Mokyklos viaduku. Tos gatvės pločio kaip ir pakaktų, tik va kaip pėstiesiems ir dviratininkams kirsti tą namą? Nes už jo iškart uosto teritorija. Girdėjau siūlymų iš dalies pirmą aukštą tam naudoti. Matyt, išeitį rasti būtų galima.
                            Jeigu tik kas norėtų išties tą išeitį rasti... pvz. nugriauti tvorą ir praleisti pėsčiuosius pro kiemą... ai nu bet gi ne tame esmė, čia vystytojams reik atlaisvint sklypą, o anie už dyką neleidžia...

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Nugriauti gatvėje stovinčio namo neleido
                              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...leido-1606541/
                              Tarybiniais laikais, Vilniuje turėjo būti analogiška magistralinė gatvė per senamiestį, gaila, kad tik Klaipėda gavo šią "dovaną". Nutiesus šia magistralinę gatvę per senamiestį ir naujamiestį buvo daug nugriauta istorinių pastatų. Bet aišku paminėsiu ir tą faktą, kad žmonės kurie atvyko į miestą jiems viskas čia buvo svetimą, tuo labiau daugelis pastatų sugriauta. Tad labiau tiko moto "skurkim Tarybinį rytojų", nei atstatyti, tai kas buvo miesto veidas... Klaipėdos valdžiai reiktu suprasti, kad išlaikydami senąja architektūrą, tiksliau atkurdami istorija, pritrauks daugiau turistų, o ir pats miestas gal pagaliau persikels i senamiestį, o ne Akropoli. Tad ir daugumai miestiečiu šis pastatas labiau probleminis, nei kažką reiškiantis.
                              Paskutinis taisė Martin Van; 2018.01.15, 12:32.

                              Comment


                                Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                                Tai viena svarbiausių gatvių. Senamiesty eismas ne viešajam transportui draudžiamas, kirsti Dangę gali tik šioje vietoje ir Mokyklos viaduku. Tos gatvės pločio kaip ir pakaktų, tik va kaip pėstiesiems ir dviratininkams kirsti tą namą? Nes už jo iškart uosto teritorija. Girdėjau siūlymų iš dalies pirmą aukštą tam naudoti. Matyt, išeitį rasti būtų galima.
                                Na, į klausimą nelabai buvo atsakyta. Esmė: ar ten būtinai reikia 4 eismo juostų? Galbūt pilnai užtektų 3 juostų, pvz., vienos link tilto, kitų 2 - nuo? Nors kiekvieną vasarą ten pravažiuoju dviračiu, bet nežinau kokia reali yra eismo situacija. Tikėtina, kad kuria nors kryptimi jis mažesnis ir nesunkiai išgyventų su viena juosta.

                                Comment


                                  Eismas ten tikrai didelis, juk Klaipėdoje tėra du tiltai per Danę automobiliams. Žinoma eismą galimą bandyti nukreipti Danės gatve, bet klausimas ar Danės gatvė pajėgi tam. Kitas variantas nukreipti eismą per Bastionų tiltą, bet kol jis bus pastatytas praeis ne vienim metai taip pat neaišku, kaip bus su Bangų gatve. Tai geriausias sprendimas būtų išgriauti dalį pirmo aukšto ir pravesti pėsčiųjų taką. Pilies gatvėje jau yra toks vienas pastatas.

                                  Comment


                                    Daugiaaukščio „parkingo“ nestatys
                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...ingo-nestatys/
                                    Laidojamas architektų kritikos ir klaipėdiečių nuostabos internetinėje erdvėje sulaukęs Klaipėdos valdžios užmojis Bangų gatvėje, šalia Kultūros fabriko statyti daugiaaukštį garažą, kuriame butų ne ką daugiau vietų nei dabartinėje aikštelėje.

                                    Comment


                                      Kiek užmačiau vizualizacijoje straipnsyje, tai pandusas pasirodė esantis labai platus. Jei būtų kitaip suprojektuotas, manau tikrai daugiau automobilių tilptų.

                                      Comment


                                        Legendinis pastatas atgims dar šiemet?

                                        Iš mirties taško juda senamiestyje, sklype Žvejų g. 2B, iki Antrojo pasaulinio karo stovėjusio pastato atstatymo klausimas. Po archeologinių kasinėjimų prabilta ir apie realius darbus...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Turgaus aikštę projektuoti siekia trys firmos

                                          Trys kandidatai panoro dalyvauti, projektuojant Klaipėdos senosios turgavietės aikštės ir jos prieigų sutvarkymo – rekonstrukcijos darbus.

                                          Jų atstovai antradienį miesto Savivaldybėje specialiai komisijai pristatė savo koncepcijas – kaip jie mato būsimą atnaujintą aikštę. Senoji turgavietė dar negreit pakeis savo veidą – šiuo metu tebevyksta pasiruošimo projektavimui darbai, autorės nuotr.
                                          „Pirmame etape dalyviai vertinami pagal jų pateiktas koncepcijas, t. y. projekto grožį, tai buvo vertinama šiandien (antradienį – aut. pst.). Antrajame etape vertinama, kaip kandidatai atitinka planavimo dokumentus, technines užduotis ir tik po to atplėšiami vokai su jų siūlomomis kainomis“, – viešųjų pirkimų procedūrų subtilybes „Atvirai Klaipėdai“ aiškino pirmajame projektavimo darbų pristatymo etape dalyvavusi Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova, pridūrusi, kad ji pati nėra komisijos narė.

                                          Kol kas nėra aišku, ar visi trys kandidatai dalyvaus tolesniuose etapuose – tai turėtų paaiškėti po kelių dienų, kai komisija, kurią sudaro ne tik Savivaldybės atstovai, bet ir ekspertai – profesionalai, susumuos rezultatus, remdamiesi specialia vertinimo metodika. Kandidatas, nesurinkęs minimalaus būtino balų skaičiaus, į kitus etapus nepatenka. Tačiau gali būti ir taip, kad visi trys kandidatai rungsis kituose etapuose: tada vienas iš svarbiausių kriterijų, renkant nugalėtoją, būna siūlomos darbų kainos dydis.

                                          Pasak E. Mantulovos, tai yra labai didelės apimties projektas, pagal kurį numatoma sutvarkyti visą senąją turgavietę (išskyrus paviljoną) su į ją atsiremiančiomis siauromis gatvelėmis, todėl projektavimo darbai užtruks greičiausiai visus metus, juoba kad šioje teritorijoje dar reikės atlikti ir archeologinius tyrimus.

                                          „Ši aikštė jau buvo susiformavusi 15- 16 amžiuje, joje buvo svarbus simbolis – šulinys, konkreti jo vieta nežinoma, tai archeologiniai tyrinėjimai čia tikrai yra būtini“, – pabrėžė E. Mantulova, akcentavusi būsimų darbų, tvarkant senąją turgavietę, apimtis ir jų sudėtingumą.

                                          https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...a-trys-firmos/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X