Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau ir kaip baigta aikste,tai tikrai nuo vizualizaciiju skiriasi, faktas.

    Comment


      Aišku, reiktų pamatyti tą aikštę natūroje. Bet panašu, kad ir Lietuva turės antrą sostinę Nur-Sultan (Astana).

      Comment


        Čia padarys naujų požeminių parkavimo vietų, o aplinkui sumažins antžaminių parkavimo vietų skaičių? Pvz gatvelėse statmenose Laisvės alėjai.
        Iš pirmo žvilgsnio aikštei gali trūkti žalumos, bet palaukim 2020m. vasaros.

        Comment


          Kol kas bendras vaizdas nykus, sužaliavus augmenijai gal bus geriau.

          Comment


            Tas pats zyzimas kaip ir dėl Lukiškių aikštės, kol dar žolė nebuvo paklota... juk čia aikštė, o ne parkas. Dauguma aikščių apskritai nei lašo žalumos neturi, apart kokių vienmečių gėlių uzbonuose.

            Comment


              Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
              Tas pats zyzimas kaip ir dėl Lukiškių aikštės, kol dar žolė nebuvo paklota... juk čia aikštė, o ne parkas. Dauguma aikščių apskritai nei lašo žalumos neturi, apart kokių vienmečių gėlių uzbonuose.
              Jei taip išmetus visokius Valdikavkazus, Taganrogus..kur dar aikštės su žaluma tik vazonuose?

              Comment


                Kažkodėl galvojau kad į požeminį parkingą bus įvažiavimas ir iš Donelaičio g. Bet pasirodo nėr?
                Ar iš vis logiška buvo srautą nukreipti per vietinės reikšmės Putvinskio g.? Be to ir techniškai nelogiška, nes ji yra gerokai aukščiau aikštės, o lyst reikia po žeme. Gal net buvo galima Donelaičio g 3 juostą tam paaukot.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Kažkodėl galvojau kad į požeminį parkingą bus įvažiavimas ir iš Donelaičio g. Bet pasirodo nėr?
                  Ar iš vis logiška buvo srautą nukreipti per vietinės reikšmės Putvinskio g.? Be to ir techniškai nelogiška, nes ji yra gerokai aukščiau aikštės, o lyst reikia po žeme. Gal net buvo galima Donelaičio g 3 juostą tam paaukot.
                  Šiaip logiška į Putvinskio vien dėl to, kad ten dvipusis eismas, paleidus į Donelaičio pusė eismo visvien sekančioje sankryžoje grįš į Putvinskio, nes tikrai daug kam reikės į Vilijampolės/Šilainių/Romainių pusę važiuoti. Išvažiuojant į Putvinskio strautas geriau pasiskirsto. Pvz net Autobusų stoties aikštelės išvažiavimas yra tik į šalutinę mažą gatvelę, nes iš ten geriau paskirstyti eismą visom kryptim.

                  Comment


                    Parašė StarSailor Rodyti pranešimą

                    Jei taip išmetus visokius Valdikavkazus, Taganrogus..kur dar aikštės su žaluma tik vazonuose?
                    Išmeskime.
                    Trafalgaro aikštė (Londonas); Centrinė aikštė (Madridas); Grote Markt (Antverpenas); Gran Plasas (Briuselis); Rådhuspladsen (Kopenhaga); Raekoja Plats (Talinas); Keskustori (Tamperė); Place Stanislas (Nansi), Alexanderplatz (Berlynas); Domshof (Bremenas); François-Mitterrand Platz (Frankfurtas); Piazza Navona (Roma); Paternoster Square (Londonas); Piazza della Signoria (Florencija).

                    Sakysi, kad čia istorinės aikštės. Taip, dauguma istorinės. Bet jos yra aikštės - jos yra būtent tai, ką istoriškai apskritai reiškia aikštės sąvoka. Galime prisodinti medžių į visus kampus, bet ar tada galime vadinti tai aikšte? Ar jau "urban park"? Nereikia išradinėti dviračio. Didžiausią aikštės dalį vistiek sudaro grindinys, o gamtiniai elementai yra tik papildantys.

                    Comment


                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                      Šiaip logiška į Putvinskio vien dėl to, kad ten dvipusis eismas, paleidus į Donelaičio pusė eismo visvien sekančioje sankryžoje grįš į Putvinskio, nes tikrai daug kam reikės į Vilijampolės/Šilainių/Romainių pusę važiuoti. Išvažiuojant į Putvinskio strautas geriau pasiskirsto. Pvz net Autobusų stoties aikštelės išvažiavimas yra tik į šalutinę mažą gatvelę, nes iš ten geriau paskirstyti eismą visom kryptim.
                      Na vienkryptė gatvė logiška tuo, kad įvažiuojantis ir išvažiuojantis srautas nesikerta, nėra jokių trukdančių stabdančių kairiųjų posūkių. Mickevičiaus g. sankryžoje visi išsisklaidytų trimis kryptimis.
                      O kas dabar dėsis siaurutėje Putvinskio g. sunku ir įsivaizduoti. Gal panaikins ten gatvės parkingus.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                        Na vienkryptė gatvė logiška tuo, kad įvažiuojantis ir išvažiuojantis srautas nesikerta, nėra jokių trukdančių stabdančių kairiųjų posūkių. Mickevičiaus g. sankryžoje visi išsisklaidytų trimis kryptimis.
                        O kas dabar dėsis siaurutėje Putvinskio g. sunku ir įsivaizduoti. Gal panaikins ten gatvės parkingus.
                        Na prie stoties pozeminio parkingo isvaziavimo (Girstupio g.) viskas ypatingai sklandu ir greita. Taip, stoties parkingas mazesnis, gatvele maziau apkrauta nei Putvinskio, bet nemanau, kad kazkas kardinalaus ivyks prie Putvinskio isvaziavimo. Srautai prasiskirstys.

                        Comment


                          Šiame parkinge bus pikinių valandų - prieš/po darbo, tad didesnė tikimybė susiformuoti spūstims. Kita vertus, išvažiavus į Putvinskio g. tiek į vieną, tiek į kitą pusę gan ilgoje atkarpoje nėra jokių šviesoforų, kas galėtų sąlygoti spūsčių susidarymą.
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            Parašė justinas adam Rodyti pranešimą

                            Išmeskime.
                            Trafalgaro aikštė (Londonas); Centrinė aikštė (Madridas); Grote Markt (Antverpenas); Gran Plasas (Briuselis); Rådhuspladsen (Kopenhaga); Raekoja Plats (Talinas); Keskustori (Tamperė); Place Stanislas (Nansi), Alexanderplatz (Berlynas); Domshof (Bremenas); François-Mitterrand Platz (Frankfurtas); Piazza Navona (Roma); Paternoster Square (Londonas); Piazza della Signoria (Florencija).

                            Sakysi, kad čia istorinės aikštės. Taip, dauguma istorinės. Bet jos yra aikštės - jos yra būtent tai, ką istoriškai apskritai reiškia aikštės sąvoka. Galime prisodinti medžių į visus kampus, bet ar tada galime vadinti tai aikšte? Ar jau "urban park"? Nereikia išradinėti dviračio. Didžiausią aikštės dalį vistiek sudaro grindinys, o gamtiniai elementai yra tik papildantys.
                            Good point. Dar pridekime Marienplatz (Miunchenas), Stephanplatz (Viena). Nereikia cia tu pavyzdziu su Vladikaukazais, patys ten turbut nei buve, nei ka. Abejotina ir del Maskvos, ar Piterio.

                            Kaunas ir tai, kas vyksta Kaune, seniai nepanasu i Rusijos provincijos miestus.
                            Paskutinis taisė Sklansky; 2019.11.16, 15:04.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                              Na vienkryptė gatvė logiška tuo, kad įvažiuojantis ir išvažiuojantis srautas nesikerta, nėra jokių trukdančių stabdančių kairiųjų posūkių..
                              Išvažiavime į Donelaičio g. srautai vistiek kirstųsi, nes išvažiuojantieji turėtų praleisti įvažiuojančiuosius. Jei parkingas būtų buvęs kitoje Donelaičio g. pusėje tuomet taip, nesikirstų. Tai ypatingų privalumų nebūtų. Sakyčiau priešingai - piko valandomis dar labiau užkimštų Donelaičio gatvę.

                              Beje BLC jau organizuoja atvirų durų dienas. Reiktų suprasti, kad jau viskas įrengta?
                              Paskutinis taisė skyrma; 2019.11.16, 15:06.

                              Comment


                                Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                Išvažiavime į Donelaičio g. srautai vistiek kirstųsi, nes išvažiuojantieji turėtų praleisti įvažiuojančiuosius. Jei parkingas būtų buvęs kitoje Donelaičio g. pusėje tuomet taip, nesikirstų.
                                Kodėl kirstųsi? Padarai du - vienas įvažiuot, kitas išvažiuot ir jokių susikirtimų.
                                Manau, kad nereikia kalbėt apie tai kas būtų, nes nebus.
                                Viskas bus gerai ir su įvažiavimu iš Putvinskio g. Nereikia galvot, kad ims ir vienu metu išvažiuos 500 automobilių, taip nebus.
                                P.S. antru etapu numtytas parkingas ir kitoje Donelaičio pusėje, tik neaišku ar jis bus.

                                Comment


                                  Parašė justinas adam Rodyti pranešimą

                                  Išmeskime.
                                  Trafalgaro aikštė (Londonas); Centrinė aikštė (Madridas); Grote Markt (Antverpenas); Gran Plasas (Briuselis); Rådhuspladsen (Kopenhaga); Raekoja Plats (Talinas); Keskustori (Tamperė); Place Stanislas (Nansi), Alexanderplatz (Berlynas); Domshof (Bremenas); François-Mitterrand Platz (Frankfurtas); Piazza Navona (Roma); Paternoster Square (Londonas); Piazza della Signoria (Florencija).

                                  Sakysi, kad čia istorinės aikštės. Taip, dauguma istorinės. Bet jos yra aikštės - jos yra būtent tai, ką istoriškai apskritai reiškia aikštės sąvoka. Galime prisodinti medžių į visus kampus, bet ar tada galime vadinti tai aikšte? Ar jau "urban park"? Nereikia išradinėti dviračio. Didžiausią aikštės dalį vistiek sudaro grindinys, o gamtiniai elementai yra tik papildantys.
                                  Yra vienas bet... Tavo išvardintos vietos yra traukos centrai, kur renkasi turistai. Vienybes aikštė- pustuste visada. Išskerti medžius-nubrauki "beveik".
                                  Yra vienas klausimas... Ar tos "bemedês" aikštės buvo apaugusios medžiais ir juos iškirto tam kad pastatytų vazonus. Ar vazonus pastatė tam kad būtų kažkiek žalumos, nekeičiant istoriškai susiformavusios aikštės?
                                  Paskutinis taisė StarSailor; 2019.11.18, 12:24.

                                  Comment


                                    Kažkaip niekad nemačiau, kad ten kas nors po tais medžiais Vienybės aikštėj sėdėtų (kalbu apie tuos kelis kur neliko). Jei jau nori po medžiais pasėdėti - yra šalia Karo muziejaus sodelis (beje, irgi visad pilna laisvų vietų). Ir šiaip Kaune devynios galybės vietų kur gali po medžiais sėdėt ir visos jos pustuštės. O aikščių kur gali rengti koncertus ir renginius nėra tiek daug ir gerai, kad šitos nesunaikino.

                                    Comment


                                      Buvo net supynės po vienu iš medžių Vienybės aikštėj, bet šią gražią kažkieno iniciatyvą atsakingos institucijos sugebėjo greitai sunaikint...

                                      Comment


                                        Parašė evil Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip niekad nemačiau, kad ten kas nors po tais medžiais Vienybės aikštėj sėdėtų (kalbu apie tuos kelis kur neliko). Jei jau nori po medžiais pasėdėti - yra šalia Karo muziejaus sodelis (beje, irgi visad pilna laisvų vietų). Ir šiaip Kaune devynios galybės vietų kur gali po medžiais sėdėt ir visos jos pustuštės. O aikščių kur gali rengti koncertus ir renginius nėra tiek daug ir gerai, kad šitos nesunaikino.
                                        Butu daugiau medžių, būtų ir žmonių. Taip, aikštė, ne parkas. Taip ir bus aikšte.. žmonių ten ir nebus. Klausimas kam ji reikalinga, jei nėra traukos centro. Dėl ko žmonėms į tą aikštę eiti?

                                        Comment


                                          Parašė StarSailor Rodyti pranešimą

                                          Butu daugiau medžių, būtų ir žmonių. Taip, aikštė, ne parkas. Taip ir bus aikšte.. žmonių ten ir nebus. Klausimas kam ji reikalinga, jei nėra traukos centro. Dėl ko žmonėms į tą aikštę eiti?
                                          Nebuvo ir nebūtų. Maža tų medžių? Kiek žmonių važiuotų į Vienybės a., kad pasėdėt po medžiu? Kaip minėjau aplinkui apstu tų medžių ir niekas po jais nesėdi. Yra pilna parkų su laisvais suolais - kodėl ten nėra žmonių? Aikštėj bent pora kart į metus koncertai vyksta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X