Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • daktaras
    replied
    Nu tada labai keista, kad tokie minkštakiaušiai tie ekspertai. Juk turėjo buldozerinę miesto paramą ir galėjo ramiai sakyti, kad pjauti. Dabar po mūšio rankomis nepamosikuosi

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Šaunu ir faina. Turiu tėvuką. Jam šiemet sukaks 95.Jei aš jį gražiai sušukuočiau ir aprengčiau, jis atrodytų net gražiau už šias liepas. Bet viduje jis liks 95. Taip ir šie medžiai... Jie gražūs šiandien, bet kas bus už 10 metų?
    Nesakau, kad liepos negražios vasarą. Vasarą viskas gražu. Net zoologijos sode labai faina, bet į jį atėjus žiemą matosi viskas, kas vasarą nesimato...
    O Laisvės alėjos rekonstrukcija daroma ne metams ar ketveriems. Vėliau reikės po vieną, kitą, trečią liepą išpjauti, išrauti ir pakeisti naujomis. Aišku, čia tik mano nuomonė, gal mane būtų galima įtikinti, kad aš neteisus. Turiu pažįstamų žmonių botanikos sode, kurie darė medžių patikrą A.Mickevičiaus gatvėje. Ir jie sakė, kad daugumą medžių reikėtų pjauti... O nupjovė gal tik pusę, nes buvo daug prieštaraujančių...

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Nesu medžių specialistas, bet Laisvės alėjos medžiai yra baisūs. Kreivi, šleivi, stori, ploni, na, mano akimis tai tiesiog kažkokia klaikybė. Suprantu, kad daugumai iš mūsų, kauniečių, Laisvės alėja - tai liepos. Bet aš, (nors viduje esu konservatorius dėl savo amžiaus) bevelyčiau nurėžti visus Laisvės medžius ir jų vietoje pasodinti kiek įmanoma kuo didesnes naujas liepas. Juk šių, dabar augančių liepų amžius jau suskaičiuotas - tai paprasčiausi parko medžiai, augantys prasčiausiomis sąlygomis. Dabar pasodinus naujus medžius po gerų 10 metų turėtume idealią miesto alėją - medžiai kaip kareiviai stovėtų lygūs ir tiesūs.
    Ar tikrai tie medžiai baisūs?
    Click image for larger version

Name:	EG_149.jpg
Views:	1
Size:	464,6 kB
ID:	1707238

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    vėl matosi, kad vargsta kaip turi būti su tais kampų suvedimais bet summa summarum bus gražu. Kaip suprantu beveik visoje likusioje dalyje tik granito ir tetrūksta?

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Hot








    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą

    Sakau.
    Nu šitiek daug prirašyt (net necituosiu, kad niekam nekiltų noras dar kartą skaityt) ir nei vieno rimto argumento ar nuomonės. Kolegos aukščiau išsakė pakankamai daug gerų argumentų prieš visuomeninį transportą LA, tai nesikartosiu, nes su dauguma jų sutinku visiškai. Reikia tik džiaugtis, kad turime tokią ilgą pėsčiųjų gatvę. Aš geriau pagalvočiau kaip dar ir aptarnaujantį transportą iš jos išvaryt, kad visokie kurjeriai ir prekių išvežiotojai ten nevažinėtų. Liktų tik pėstieji ir dviratininkai.

    Komentuoti:


  • Mario85
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Nesu medžių specialistas, bet Laisvės alėjos medžiai yra baisūs. Kreivi, šleivi, stori, ploni, na, mano akimis tai tiesiog kažkokia klaikybė. Suprantu, kad daugumai iš mūsų, kauniečių, Laisvės alėja - tai liepos. Bet aš, (nors viduje esu konservatorius dėl savo amžiaus) bevelyčiau nurėžti visus Laisvės medžius ir jų vietoje pasodinti kiek įmanoma kuo didesnes naujas liepas. Juk šių, dabar augančių liepų amžius jau suskaičiuotas - tai paprasčiausi parko medžiai, augantys prasčiausiomis sąlygomis. Dabar pasodinus naujus medžius po gerų 10 metų turėtume idealią miesto alėją - medžiai kaip kareiviai stovėtų lygūs ir tiesūs.
    Visiska teisybe, tragedija tie seni medziai. Vienas uz kita kreivesnis. Pjaut visus ir sodint naujus!

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Gal po sitos rekonstrukcijos jos savaime nupus ir tada, po keliu metu, persodins. Nors geriau butu is karto viska padaryti.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Nesu medžių specialistas, bet Laisvės alėjos medžiai yra baisūs. Kreivi, šleivi, stori, ploni, na, mano akimis tai tiesiog kažkokia klaikybė. Suprantu, kad daugumai iš mūsų, kauniečių, Laisvės alėja - tai liepos. Bet aš, (nors viduje esu konservatorius dėl savo amžiaus) bevelyčiau nurėžti visus Laisvės medžius ir jų vietoje pasodinti kiek įmanoma kuo didesnes naujas liepas. Juk šių, dabar augančių liepų amžius jau suskaičiuotas - tai paprasčiausi parko medžiai, augantys prasčiausiomis sąlygomis. Dabar pasodinus naujus medžius po gerų 10 metų turėtume idealią miesto alėją - medžiai kaip kareiviai stovėtų lygūs ir tiesūs.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Man atrodo, kas gąsdina tai medžių situacija. Nors buvau už medžių kirtimus daugelyje vietų, bet čia net projekte atrodo, kad aplink medžius paliekami per maži plotai. O dar matant (matau kasdien), kaip darbininkai elgiasi su šaknimis ir kaip ten dabar įbetonuotos tos šaknis, tai spėju, nemažai medžių tikrai žus. Šito yra tikrai gaila.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą

    O jūs pabandykit pilnai žinutę paskaityt, nes žinokit, aplenkiau jus su tomis gatvėmis. Ir nebeignoruos niekas nieko tada.
    Kad nieko apie VT tom gatvėm nekalbėjai. Kalbėjai, kad automobiliams vis užkimšta bus, o VT puikiai važiuoja savo juostomis ir tikrai niekas neatsisakys važiuoti VT dėl gatvių užkimšimo priežasties (tai yra važiuotų tą atkarpėlę VT jei gatvė būtų mažiau užkimšta ir nevažiuotų su dabartiniu "užkimšimu"). Niekas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O tai jau pranešta, kad atsisakė to transporto, kur planavo?:
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=69826104

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Dabar meras yra Visvaldas, o Visvaldas yra verslininkas. Jei merui nereikia Centrinio pašto, ( kuriame būtų galima įsteigti Art Deco muziejų ), tai merui nereikės jokios transporto priemonės Laisvės alėjoje, jei ji neneš pelno. O vargu ar kokia transporto priemonė atneš pelną Miestui? Tai, kad kažkas riedantis gali būti it nostalgija buvusiai Laikinajai sostinei, smagu būtų ir turėti, ir matyti. Ir kažkoks važinėjantis daiktas po Laisvės alėją jai atneštų ne tik persikėlimo iš taško A į tašką B galimybę, bet ir atrakciją. Bet... manau, dabar tai tik girto zuikio pezalai...

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą




    O faktą, kad už 50 metrų lygiagrečiai šiai gatvei kuo puikiaisia funkcionuoja viešasis transportas visiškai ignoruokime.
    O jūs pabandykit pilnai žinutę paskaityt, nes žinokit, aplenkiau jus su tomis gatvėmis. Ir nebeignoruos niekas nieko tada.

    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Galvojau čia trolinimas dėl to bėginio transporto Laisvės al., bet pasirodo, kad kažkas rimtai galvoja, jog jis reikalingas.
    Ne kiekvienas žmogus su fantazija bando jus trollinti. Teks priprasti.

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Bet šiuo metu yra trendas, kad vienas po kito pažangiausi pasaulio miestai įsivedinėja autonominius autobusiukus, kol kas važiuojančius nedideliu greičiu ir nedideliais atstumais.
    Šitas visai įdomus, bet paprieštarausiu. Mano mintis būtų iš esmės atkurti senąją Kauno konkę - padaryti modernizuotą, arklius išlaisvinančią jos versiją. Panašiai kaip ir funikulierius dabar yra dalis istorijos, taip ir toks traukinukas edukuotų/bandytų tapti kažkuo panašiu. O autobusiukai, žavu, bet truputėlį beveidžiai. Bet kad traukinukas reikalautų nemažų išlaidų, tai faktas.

    Click image for larger version  Name:	4ec230b0d1aa3a00c24bbf3a5fcd8cd174731eeb.jpg Views:	1 Size:	89,1 kB ID:	1706944
    Paskutinis taisė Magician; 2019.03.14, 17:44.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Man kažkaip atrodo, kad tramvajui Laisvės alėjoj trūktų keleivių, netgi vienam vagonui, o jeigu trūktų keleivių - jis retai važinėtų, o jei retai važinėtų, tai neapsimokėtų laukti 20 min, kai pėsčiomis nueiti būtų greičiau. Bet šiuo metu yra trendas, kad vienas po kito pažangiausi pasaulio miestai įsivedinėja autonominius autobusiukus, kol kas važiuojančius nedideliu greičiu ir nedideliais atstumais. Manau Laisvės alėjai tai visai tiktų o ir investicijos mažesnės, nei tiesti bėgius, kaip ir pigiau, nei pirkti tramvajų ir dar išlaikymo kaštai mažesni, nes nereikia vairuotojo. Ekologiškas ir nedidelis, tai reiškia galėtų pakankamai dažnai kursuoti.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Galvojau čia trolinimas dėl to bėginio transporto Laisvės al., bet pasirodo, kad kažkas rimtai galvoja, jog jis reikalingas. Nesu nė iš vieno (real life) žmogaus girdėjęs tokio nusiskundimo, kad reiktų kažkokio papildomo transporto. Net iš amerikonų kurie šiaip nėra linkę vaikščioti pėškom, nė vienam iš jų tai neasirodė atstumas kurį būtų problematiška įveikt, daug daugiau buvo susižavėjųsių, jog yra tokia unikali ilga vien pėstiesiems skirta alėja.
    Laisvės al. nuo Gedimino iki senamiesčio yra nepilnos trys stotelės tai jei kažkoks bėginis transportas būtų kur tas tris stoteles važiuotų tai prasmės irgi visiškai nėra nes atstumai tarp stotelių būtų pakankamai dideli, kad neapsimokėtų iki jų eit ir laukti.
    Transportas judantis pėsčiųjų zonoje negalėtų važiuoti greitai, max 20km/h, o realiai tai tik pėsčiojo greičiu t.y. 7km/h (kas teoriškai galioja dviratininkams). Laisvės al. kerta dvi skersinės gatvės - joms realiai reikėtų papildomų apsaugos priemonių, kad nesusidurti.
    Realybėj blogesnė situacija yra su senamiesčio pasiekiamumu, nes stotelės yra prie "Lituanica" ir Brištono/Nemuno g. kampas ir nuo ten turi pasiekti viską kas yra senamiestyje. Bet ten bet kokiu atveju nėra vietos jokiem tramvajams.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą

    Sakau.

    Pagrindiniai faktai (ne nuomonė):
    • Laisvės Alėjos ilgis nuo Vytauto pr. iki Ožeškienės g. - 1.5km. 1.3km, jeigu skaičiuotume tik iki Soboro.
    • Masteliui suprasti - Vilniuje yra toks pat atstumas nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno. Skersai visą Vilniaus senamiestį.
    • Kita didelė pėsčiųjų gatvė, susijungusi Vilniaus gatvė, tęsiasi dar apie 900 metrų.
    • Kauno mieste gyvena apie 300,000 žmonių.
    • Kauno centre yra beveik 2.5 kilometro ilgio vientisa gatvė, kurioje nevyksta joks transporto eismas.
    O faktą, kad už 50 metrų lygiagrečiai šiai gatvei kuo puikiaisia funkcionuoja viešasis transportas visiškai ignoruokime.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tada geriau jau Savanoriu prospekte, nuo Karmelavos iki Senamiescio tiesia linija elektrini traukinuka. Kai bus RailBaltika stotis Karmelavoje, oro uostas (tikiuosi centrinis), tai bus labai patogu pasiekti centra. O ir LEZ dirbantiems bus 5 min kelias.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą

    Dar sakyk senovinę konkę sugražinkim, arklių traukiama :-D
    oi tu xDDDDDDDD

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Dar pasakyk kam jis ten reikalingas?
    Sakau.

    Pagrindiniai faktai (ne nuomonė):
    • Laisvės Alėjos ilgis nuo Vytauto pr. iki Ožeškienės g. - 1.5km. 1.3km, jeigu skaičiuotume tik iki Soboro.
    • Masteliui suprasti - Vilniuje yra toks pat atstumas nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno. Skersai visą Vilniaus senamiestį.
    • Kita didelė pėsčiųjų gatvė, susijungusi Vilniaus gatvė, tęsiasi dar apie 900 metrų.
    • Kauno mieste gyvena apie 300,000 žmonių.
    • Kauno centre yra beveik 2.5 kilometro ilgio vientisa gatvė, kurioje nevyksta joks transporto eismas.
    Mano nuomonė (ne faktai):
    1. Viena didžiausių Kauno centro problemų - išsimėtymas. Turime pakankamai įdomią ir aktyvią Vilniaus gatvės atkarpą nuo požeminės perėjos iki Rotušės aikštės. Turime jau beveik baigtą didelį projektą Vienybės aikštėje, akmens metimo atstumu nuo Alėjos statomą Magnum-Arka-Fugetė trikampį, ir Žalgirio areną.
    2. Žmonėm reikės susisiekimo norint nuvykti iš taško A į tašką B ar C.
    3. Šiuo metu esanti gatvė yra tiesiog per ilga. Dviejų su pusės kilometro juosta neturi užtenkamai dalykų, kad ją užpildytų tikrai daug įdomių vietų.
    4. Net jeigu turėtų, susisiekimas su jom šiuo metu yra pakankamai silpnas. Pėsčiom nueiti tiesiog pakankamai sunku. Iš baro prie Soboro nuvykti į vietą Rotušėje dabar yra pakankamai sunku.
    5. Bet aišku, įmanoma. Tik čia problema. Paskutinis dalykas, ko miestui reikia centre - dar daugiau automobilių. Kęstučio/Donelaičio gatvės jau ir taip pakankamai užkištos, ir atsiradus papildomiems objektams, situacija tikrai negerės.
    6. Galimybė sutelkti parkingą už Senamiesčio (Vytauto pr., Merkurijus, Vienybės a.) ir suteikti patogų, pastovų transportą būtų tiesiog....patogu.
    7. Galiausiai - tuščioje LA šiuo metu turime pakankamai vietos tai padaryti, o geras vidinis susisiekimas taptų papildomu stimulu ten kurtis įvairiems verslams.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Dar pasakyk kam jis ten reikalingas?

    Komentuoti:

Working...
X