Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o ko pats negali 'kanors' sumastyti?

    Parašė kempas Rodyti pranešimą
    skundėsi dėl kavinių triukšmo, tai turės mašinų triukšma DDD laisvės alėjoje gyvenanatys žmonės. Gal ir nieko įdėja bet jinai tikrai laisvės alėjos neatgaivins, če reik kažkokios geros įspūdingos įdėjos, kurią įgyvendinus plauktų dauk žmonių. Kavinių savininkai dėl to galėtų pasukti galvą ir kanors orginalaus sugalvoti. Bet kai jie yra visiškai abejingi miestui, o tik žiūri kai išgyventi.Tai yra kaip yra. Numirus laisvės alėja.
    www.tomflagman.com

    Comment


      Tai kas suinteresuotas aš ar kavinių savininkai kurie nelabai turi klientų. Aš į tas kavines nevaikštau nes nenormalios kainos. O su mašina po laivės alėja pasivažinėti visai sutikčiau atrakcija. Už įdėjas yra mokami pinigai jei nežinai.

      Comment


        nujauciu, kad tu ne kaunietis...
        www.tomflagman.com

        Comment


          apsirikai Kaunietis ir laisvės alėja mintinai žinau. Pora kartų maliausi naktį tuščia kaip dykvietėję nieks nevyksta nieko nėra. Na keli naktiniai klubai, alaus kioskai ir viskas liūdna į tai žėt.

          Comment


            tikiuosi saugaus esimo komisija nepriims sio sprendimo. Juk laisve pritaikyta zmonem vaikscioti o ne masinom vazineti! juk nera bordiuru, o ir pati danga jau pasenusi alejos, tai kas is jos liks kai dar masinos pazulins ja? O kaip lietaus kanalizacijos suliniai? kurie isilagia visos laisves eina ir kuriu groteliu daznai truksta? Kur zmones i kavines atvaziave masinas paliks??? laisveja??? kas nori tai ir taip atvaziuoja, ir netingi paeiti truputi. ar cia kupcinskas sugalvojo nauja buda kaip kuo arciau savivaldybes duru privaziuoti? na kuo toliau tuo labiau mane ima piktinti kupcinsko kaikurie sprendimai..

            Comment


              Aš kaip tik manau, kad komisija pritars, vien dėl to, jog siūlo meras. Kalbant apie alėjos dangą, tai kam ją saugot, jei artimiausiais metais alėja bus rekonstruojama? Tai būtų eksperimentas ir aš jam pritariu. Tegul sau eksperimentuoja - kad tik rastų kas geriau.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė kempas Rodyti pranešimą
                Tai kas suinteresuotas aš ar kavinių savininkai kurie nelabai turi klientų. Aš į tas kavines nevaikštau nes nenormalios kainos. O su mašina po laivės alėja pasivažinėti visai sutikčiau atrakcija. Už įdėjas yra mokami pinigai jei nežinai.
                Tokiems materialistams kaip tu, čia nelabai vieta, nes šiame forume mes nesame pasipūtę ir nekritikuojame idėjų, patys jų neišsakydami. Jei jau kas nors nepatinka, tai elkis garbingai ir išsakyk kas bei siūlyk savo idėjas. Jei pats neturi idėjų, tai kam kalbėt, kad jų gali būti? Tiesiog pilstai iš tuščio į kiaurą, geriau jau visai nerašytum, jei neturi ką pasakyt protingo.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Aš kaip tik manau, kad komisija pritars, vien dėl to, jog siūlo meras. Kalbant apie alėjos dangą, tai kam ją saugot, jei artimiausiais metais alėja bus rekonstruojama? Tai būtų eksperimentas ir aš jam pritariu. Tegul sau eksperimentuoja - kad tik rastų kas geriau.
                  Pritarti vien del to kad siulo meras nematau pagrindo. Jie ka turi merui pataikauti? Ar jis neklystantis zmogus? Eksperimentuoti galima kiek tik nori, bet reik pasvert ar is to bus naudos. Kada tas artimiausiu metu keisis laisves danga? Per artimiausius 5 metus tikrai netikiu kad tai galetu ivykti, tad ar verta del kaskokio tai eksperimento kuri sumaste meras gadinti tai ka galime bent keleta metu isaugoti? Kur saugumas zmoniu, kur parkavimas.. kas atsakys i siuos klausimus? Irgi eksperimentas?

                  Comment


                    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                    Pritarti vien del to kad siulo meras nematau pagrindo. Jie ka turi merui pataikauti? Ar jis neklystantis zmogus? Eksperimentuoti galima kiek tik nori, bet reik pasvert ar is to bus naudos. Kada tas artimiausiu metu keisis laisves danga? Per artimiausius 5 metus tikrai netikiu kad tai galetu ivykti, tad ar verta del kaskokio tai eksperimento kuri sumaste meras gadinti tai ka galime bent keleta metu isaugoti? Kur saugumas zmoniu, kur parkavimas.. kas atsakys i siuos klausimus? Irgi eksperimentas?
                    Nebus ten toks intensyvus eismas, kad plytelės iš vietos išlakstytų kaip ariamuose laukuose šaknys. Dėl parkavimo problemas turėtų išnagrinėti ta pat komisija, spręsdamas galimybę leisti eismą. Politikoje visgi egzistuoja hierarchija ir pažintys, todėl gali nekalbėt apie kompetenciją ir pan. dalykus. Faktas, kad pati komisija negali įvertinti alėjoje esančių plytelių galimybę atlaikyti automobilių srautą, nes jie ne tos srities specialistai, nebent tik konsultuosis.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      va butent is musu politikos ir reiketu isgyvendinti ta herarchija ir pazintis.
                      Na dangos bukle manau gali ivertinti ta pati saugaus eismo komisija. Ereliu uztenka ir gatvese, tai kas darysis kai juos isileisim i laisve? Juk bordiurus irengti galimybiu nera, kaip atskirti vaziuojamaja dali nuo pesciuju? O jai sakai kad eismas nebus intensivus tai ar isviso tada jo reikia? O plyteles is vietos neislakstys, bet pasiziurek kalnieciu mikrorajona, kur plokstem buvo isdeti daugiabuciu kiemai, i ka patampa panasios betonines plokstes kai jomis vazineja masinos. viena yra kai betonu vazineja masinos kita kai vaiksto zmones. Nejaugi norite eiti laisve ir ziureti i kysancias armatyras is grindinio?

                      Comment


                        Man trūksta kompetencijos tau paprieštarauti, nes šiuose dalykuose nenumanau (kalbant apie plytelių tinkamumą mašinų eismui). Kalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam. Greičiausiai būtų pasirinkta automobilių eismui ta alėjos pusė, kurioje įrengtas dviračių takas. Iš tikrųjų, idėją vertinti pakankamai sunku, bet manau ji gera, tik įgyvendinimui reikėtų gero pasiruošimo materialiąja prasme - turi būti užtikrintas saugus eismas.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          žmonės, kam tas motirinių transporto priemonių eismas reikalingas LA, kai lygiagrečiai eina dvi labai patogios gatvės???????? kas pasikeis, kad viena atkarpa bus galima važiuot??? nebent atsiras tik pasilinksmintojų, kaip čia vienas rašęs narys, berods kempas, kurie "ant prikolo" pasivėžins??? tai gi nemanau, kad toks neapgalvotas spręndimas atneš bent menkiausios naudos...
                          Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Man trūksta kompetencijos tau paprieštarauti, nes šiuose dalykuose nenumanau (kalbant apie plytelių tinkamumą mašinų eismui). Kalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam. Greičiausiai būtų pasirinkta automobilių eismui ta alėjos pusė, kurioje įrengtas dviračių takas. Iš tikrųjų, idėją vertinti pakankamai sunku, bet manau ji gera, tik įgyvendinimui reikėtų gero pasiruošimo materialiąja prasme - turi būti užtikrintas saugus eismas.
                            bet kas iš to, kad ten bus leidžiama važiuot...? atsakyt konkrečiai gali, kuo ši idėja gera?
                            Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                            Comment


                              Parašė Athens Rodyti pranešimą
                              žmonės, kam tas motirinių transporto priemonių eismas reikalingas LA, kai lygiagrečiai eina dvi labai patogios gatvės???????? kas pasikeis, kad viena atkarpa bus galima važiuot??? nebent atsiras tik pasilinksmintojų, kaip čia vienas rašęs narys, berods kempas, kurie "ant prikolo" pasivėžins??? tai gi nemanau, kad toks neapgalvotas spręndimas atneš bent menkiausios naudos...
                              Naudos atneštų, nes tinginiai galėtų privažiuoti prie pat kavinės durų.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Naudos atneštų, nes tinginiai galėtų privažiuoti prie pat kavinės durų.
                                o kas yra tie tinginiai? forsai, mafijoziukai ar dar kažkas panašaus? na gerai, jei sakai, kad atvažiuos prie durų, tai tada ir mašiną ten turės palikt- "prie durų"... kažin kiek ten tų mašinų išsiteks ir kaip saugiai pravažiuos kitos? o gal iš nepriklausomybės a. parkingą padaryt pasiūlom gerb. merui
                                Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Kalbant apie eismo organizavimą tai manau tiesiog būtų pasirinkta viena alėjos pusė ratuotam transportui, o kita - neratuotam.
                                  Jo ir dar pastatom kas 5 metrus po policininka kad suspetu visus ne per pesciuju pereja einanciu gaudyti ir baudas israsineti

                                  o tinginiam niekada neitiksi. Ne tame problema manau. Visa ta "aukstuomine" kuri tingi iki laisves alejos kavinukiu ar parduotuviu nueiti nuo masinos, deja netingi akropoli kartais net dvigubai tiek nueiti kiek reiketu laisves alejoj..

                                  Comment


                                    /\ gerbiamieji kauniečiai, nors aš nesu Jūsų mylimo miesto gyventojas, tačiau dažnai jame būnu ir galiu pateikti "žmogaus iš šalies" požiūrį. Jeigu norima LA padaryti patrauklią masėms, ypač vakare, reikia pasiūlyti daugiau veiklos joje arba aplink ją. Soboras, batų/drabužių parduotuvės, savivaldybė, partijų būstinės nėra tai, ko reikia kasdien vietiniams, o ypač turistams. Ar "Romuva" dar veikia? Kiek pro šalį ėjau, nebuvo jokių gyvybės požymių. O galėtų pasiūlyti kokių naktinių, tegu ir erotinių seansų, pvz. tokių kaip filmas "Plačiai užmerktos akys", Žaliakalnio funikulierius darbą turėtų baigti ne 19h, o ne anksčiau kaip 22 ar net 23h (galima po 19h didinti įkainius). Savivaldybė galėtų atleisti nuo nekilnojamojo turto mokesčio tas kavines ar restoranus, kurios/ie dirbtų bent iki 3h. Su laiku ten atsirastų ir gyva muzika. O į LA siūlyčiau įleisti įvažiuoti tik spec. transportą (ir dabar jis važiuoja) ir taxi automobilius.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      geriau miesto valdžia galvotų kaip pritraukt investicijų į gatvę, kad ji atrodytų estetiškiau, būtų patrauklesnė turizmo prasme ir t.t.., užuot svarčiusi atimti iš alėjos išskirtinumą
                                      Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        /\ gerbiamieji kauniečiai, nors aš nesu Jūsų mylimo miesto gyventojas, tačiau dažnai jame būnu ir galiu pateikti "žmogaus iš šalies" požiūrį. Jeigu norima LA padaryti patrauklią masėms, ypač vakare, reikia pasiūlyti daugiau veiklos joje arba aplink ją. Soboras, batų/drabužių parduotuvės, savivaldybė, partijų būstinės nėra tai, ko reikia kasdien vietiniams, o ypač turistams. Ar "Romuva" dar veikia? Kiek pro šalį ėjau, nebuvo jokių gyvybės požymių. O galėtų pasiūlyti kokių naktinių, tegu ir erotinių seansų, pvz. tokių kaip filmas "Plačiai užmerktos akys", Žaliakalnio funikulierius darbą turėtų baigti ne 19h, o ne anksčiau kaip 22 ar net 23h (galima po 19h didinti įkainius). Savivaldybė galėtų atleisti nuo nekilnojamojo turto mokesčio tas kavines ar restoranus, kurios/ie dirbtų bent iki 3h. Su laiku ten atsirastų ir gyva muzika. O į LA siūlyčiau įleisti įvažiuoti tik spec. transportą (ir dabar jis važiuoja) ir taxi automobilius.
                                        su romuva tai bėda tame, kad net tais retais atvejais, kai ją atidaro, nieks ten nesiveržia
                                        Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                                        Comment


                                          Parašė Athens Rodyti pranešimą
                                          su romuva tai bėda tame, kad net tais retais atvejais, kai ją atidaro, nieks ten nesiveržia
                                          Nėkiek nesistebiu. Mano žmonos sesuo gyvena Kaune, bet sako jau kokius 2-3 metus apie "Romuvą" nieko negirdėjusi — nei gero, nei blogo. Su tokia reklama ir AKROPOLIS bankrutuotų
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X