Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ok. Po jūsų, didieji broliai. Susisiaurinkit prospektus, persėskit ant dviračių, mes tai įvertinsim ir tikrai padarysim išvadas. Kaune ne visos naujovės priimamos taip greitai kaip Vilniuje. Toli gražu.

    Comment


      Klausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?

      Comment


        Dėl Dievo meilės, norit - platinkit. Mums gi negaila, jūsų pinigai, jūsų sveikata, jūsų miestas

        Comment


          Parašė mag Rodyti pranešimą
          Klausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?
          Neapsikentęs Geležinio vilko kamščių persikrausčiau arčiau centro ir dabar daugiausia tik dviračiu ir pėsčiom. Negaliu atsidžiaugti.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Neapsikentęs Geležinio vilko kamščių persikrausčiau arčiau centro ir dabar daugiausia tik dviračiu ir pėsčiom. Negaliu atsidžiaugti.
            Teisingai ir pagirtina. Jei gyvenčiau arčiau centro man tos mašinos darbo dienom išvis nereiktų , spėju kaip ir daugumai, bet kai dabar iš užmiesičio daug važiuoja., ar į kitą miesto galą vaikus veža...Sakyčiaus pradžiai reiktų pabaigt visus savrbiausius projektus transporto.Jei nepadetų tada sutinku, kad reiktų kardinalių/radiklių sprendimų. Tema čia kita, tai labai atsiprašau už off topic

            Comment


              Susiaurino jau Nemuno gatvę, kai is abiejų pusių nupiešė dviračių takus, iš šalutinės gatvės dabar labai sunku išsukti. Dviračių ten nulis. Buvo 2 eismo juostų, tapo 1, žiauru, kaip vairuotojui.
              Kaunas yra Kaunas

              Comment


                Grįžkit prie temos. Dėl Vilniaus, tai sakau, palauksim kol susisisiaurins bent konstitucijos prospektą, tadą žiūrėsim kaip ten visi mes bentlius ir mersedesus, sės ant dviračių ir rytais stovės eilėse prie dušų. Laikas parodys.


                O čia tik eilinis pvz., kaip mūsų didieji broliukai "siaurina" gatves ir sėda ant dviračių patys:

                Liepkalnio gatvės atkarpa palei oro uostą bus platinama iki keturių eismo juostų
                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/
                Paskutinis taisė VNS; 2020.02.13, 19:36.

                Comment


                  Konstitucijos prospekte yra tik dvi juostos viena kryptimi (nors ir tai kaip centre, manyčiau, per daug). O gatvės su 3-5 juostomis viena kryptimi berods išvis nėra.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                    Susiaurino jau Nemuno gatvę, kai is abiejų pusių nupiešė dviračių takus, iš šalutinės gatvės dabar labai sunku išsukti. Dviračių ten nulis. Buvo 2 eismo juostų, tapo 1, žiauru, kaip vairuotojui.
                    Teko skaityti, kad kažkuriame Olandijos mieste (regis didesniame nei Kaunas), rengiamasi rekonstruoti paskutines 2+2 gatves į 1+1. Nebėra poreikio.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Olandijoje...

                      Comment


                        Nieko blogo jei miestą kertančios, kažkur į užmiestį vedančios miesto arterijos yra plačios, netgi kaip tik gerai, tokia ir yra ta Liepkalnio sankryža, iš esmės Vilniaus aplinkkelio dalis. Tuo tarpu KM prospektas Kaune, ar Konstitucijos pr. Vilniuje - tik siaurinti ar jei ne siaurinti tai kišti į tunelį, ypač tose vietose kur miesto centras ir dar upės krantinė.

                        Comment


                          Parašė mag Rodyti pranešimą
                          Klausimas ar tokie "siaurintojai" patys važinėja viešuoju ar dviračiu. Nes yra tekę girdėt atsakymų iš tokių siaurintojų , kad patys važinėja su nuosava mašina, nes gyvena užmiestyje, reikia vaikus į darželius mokyklas vežt ir t.t. Dėl tokių vežiotojų ko gero labai didele dalim kamščiai ir yra tokie kokie yra. Kaip tokius persodinsi iš "kamščio" į VT?
                          Dažniausiai važinėju dviračiu ir VT ir džiaugiuosi, kad negyvenu užmiestyje.

                          ...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas bent į tokį profilį - "lygiagretus parkavimas + 2 + 2 + kairiųjų posūkių juosta + 2 +2 + lyg. parkavimas", ir įrengti dviračių takus, kurie būtų patogesni nei Laisvės al. takas. Kai bus atidarytas Kėdainių tiltas per Nemuną.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.13, 21:24.

                          Comment


                            Tas prospektas tai tik kažkokia beprasamė lenktynių trasa. Daug juostu tik suteikia galimybę tris kartus aplenkt vienas kitą, viršyti greitį ir po to vėl susitikti kamščiuose juozapavičiaus prospekte ar prie stoties ar senamiesty. Ten išvis baisus eismo organizavimas, turi 10 kartų persirikiuoti nes arba juostos baigias kairiuoju posūkiu, arba parkingu, nuo vieno galo iki kito viena juosta nenuvažiuosi, tai nežinau koks čia gali būti pralaidumas tokioj gatvėj

                            Comment


                              Aš tikrai neesu prieš vairuotojus su mažu pasididžiavimu, kurie plačiai važinėja K.M. prospekte, todėl manau pradžioje užtektų ir A juostos K.M. Prospekte.

                              Comment


                                Na dar būtinai ir pačio viešojo transporto reiktu tenais (Nekalbu apie tą senamiesčio galiuką kur bent kažkas važiuoja), nes šiaip tai visas prospektas paliktas be miesto VT, bet kol savivaldybė dabar yra užsiemusi stadiono statybomis ir rajono prijungimu, tai gaila, bet manau, greitu laiku niekas toje gatvėje nesikeis, nes niekas iš aukštesnių pareigybių savivaldybėje viešuoju tikrai nevažinėja, o valdžios nuomonė maždaug yra tokia: " norit patogiai keliauti mieste - pirkit mašiną", tai tuo labiau apie gatvės siaurinimą galim tik pasvajoti

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  rengiamasi rekonstruoti paskutines 2+2 gatves į 1+1. Nebėra poreikio.
                                  Tai ar nebėra poreikio, ar taip mažina kamščius?
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  ...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas...
                                  Ir baikit svaigt apie KM prospekto siaurinimą. Dviračių takas ten yra, važinėkit į sveikatą

                                  Comment


                                    KM prospektas ir taip susiaurintas ten priparkuotais automobiliais.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Dažniausiai važinėju dviračiu ir VT ir džiaugiuosi, kad negyvenu užmiestyje.

                                      ...ir esu baisus siaurintojas. Karaliaus Mindaugo pr. turi būti susiaurintas bent į tokį profilį - "lygiagretus parkavimas + 2 + 2 + kairiųjų posūkių juosta + 2 +2 + lyg. parkavimas", ir įrengti dviračių takus, kurie būtų patogesni nei Laisvės al. takas. Kai bus atidarytas Kėdainių tiltas per Nemuną.
                                      Lygiagretus parkavimas? Tokio eismo gatvėj ? Jau turim "puikų" pavyzdį ką pavirto Kęstučio gatvė su tokiu absurdišku parkavimu

                                      Comment


                                        Su įsukimo juostomis kažką reiktų daryt, nes dabar pasitaiko kai įsukantys iš šalutinio supila 5 priparkuotus automobilius.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          KM prospektas ir taip susiaurintas ten priparkuotais automobiliais.
                                          realiai tai taip, viena juosta pilnai skirta mokamam parkavimui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X