Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nemuno salos infrastruktūros darbai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Ir iš tų visų objektų ateini iki gaisrinės, ir kur tada? Nebent į Mcdonaldą
    Tikėtina dauguma vyks automobiliais, kuriuos bus pigiau parkuotis aname upės krante..
    o ne nori su viešuoju transportu transportu atvažiuoti iki Kęstučio ar Donelaičio g. ir savom kojytėm peškom pasivaikčioti? O kas dėl Karaliaus Mindaugo prospekto viliuosi, kad jį ateityje susiaurins ir bus galima įrengti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas.
    Nu aš asmeniškai mielai ir iš Žaliakalnio ateisiu pasivaikščiodamas (jei tai bus ne darbo metu ir iš ten nereiks skubėti į darbą, o po to gamybos medžiagų užsipirkti, kam būtinas automobilis).
    O tie kas iš Šilainių tai nežinau ar norės grūstis viešuoju transportu.


    Gal įrenkime parkingą po KM prospektu ir baikim diskusiją

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      o ne nori su viešuoju transportu transportu atvažiuoti iki Kęstučio ar Donelaičio g. ir savom kojytėm peškom pasivaikčioti?
      O kas dėl Karaliaus Mindaugo prospekto viliuosi, kad jį ateityje susiaurins ir bus galima įrengti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas.
      Susiaurins Karaliaus Mindaugo prospektą ir padarys pėsčiųjų perejes ? Jūs turbūt juokaujate ar juo ne važiuojate? Tai gal iš viso eismą juo uždaroma ir sėdim kamščiuose.

      Comment


        Ten bent po juostą nuimt tikrai reikia. O kamščių bus visada proporcingai gatvės pločiui, tai painkš visi kokius metus ir bus kaip būdavo tik žmogiškesnio mastelio gatvė liks prie upės.

        Comment


          Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
          Ten bent po juostą nuimt tikrai reikia. O kamščių bus visada proporcingai gatvės pločiui,
          Čia rimtai? Kuo platesnė gatvė, tuo didesni kamščiai?

          Comment


            Parašė ernissss Rodyti pranešimą
            Čia rimtai? Kuo platesnė gatvė, tuo didesni kamščiai?
            Taip, nes kuo platesnė gatvė, tuo daugiau pro ją važiuoja automobilių.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Po Kedainiu tilto pastatymo prospekta galetu siaurinti.

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Taip, nes kuo platesnė gatvė, tuo daugiau pro ją važiuoja automobilių.
                Švelniai tariant, visai ne taip viskas būna

                Comment


                  Parašė ernissss Rodyti pranešimą

                  Švelniai tariant, visai ne taip viskas būna
                  Kaip tik taip. jei praplatini gatvę ten kuriam laikui kamščiai sumažėja, bet kadangi tada pasidaro patogiau važiuoti automobiliu tą daryti pradeda daugiau žmonių. Taip eismas prisitaiko ir gatvė vėl užsikiša (o taip pat dar labiau užkiša aplinkines nepraplatintas gatves).

                  Jei gatvę susiaurini viskas vyksta atvirkščiai. Pradžioje kamščiai padidėja, automobiliu važiuoti pasidaro nepatogiau. Tada dalis žmonių pagalvoja, kad gal greičiau bus važiuoti autobusu (nes jis turi savo juostą ir nestovi kamštyje), dviračiu ar eiti pėsčiomis, tada sumažėja važiuojančių automobilių ir kamščiai sumažėja.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė Draarvys Rodyti pranešimą

                    Susiaurins Karaliaus Mindaugo prospektą ir padarys pėsčiųjų perejes ? Jūs turbūt juokaujate ar juo ne važiuojate? Tai gal iš viso eismą juo uždaroma ir sėdim kamščiuose.
                    Važiuoju, rytais vaikus vežu į darželį, tai tenka pro ten pravažiuoti, tai kamštis būna tarp 7:30 ir 8:20, įtariu panašiai ir apie 17 valandą būna, o ir tai kamštis dažniausiai būna Birštono g. arba prie Akro šviesoforo, viskas, visa kita tuščia, nors lėktuvą tupdyk .

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Kaip tik taip. jei praplatini gatvę ten kuriam laikui kamščiai sumažėja, bet kadangi tada pasidaro patogiau važiuoti automobiliu tą daryti pradeda daugiau žmonių. Taip eismas prisitaiko ir gatvė vėl užsikiša (o taip pat dar labiau užkiša aplinkines nepraplatintas gatves).

                      Jei gatvę susiaurini viskas vyksta atvirkščiai. Pradžioje kamščiai padidėja, automobiliu važiuoti pasidaro nepatogiau. Tada dalis žmonių pagalvoja, kad gal greičiau bus važiuoti autobusu (nes jis turi savo juostą ir nestovi kamštyje), dviračiu ar eiti pėsčiomis, tada sumažėja važiuojančių automobilių ir kamščiai sumažėja.
                      Click image for larger version

Name:	facepalm.jpg
Views:	1
Size:	9,1 kB
ID:	1782979

                      Su tokia logika, būk žmogus, tik nebandyk patekti į savivaldybę ar į kokias kitas atsakingas pareigas kur sprendžiamos miesto problemos.
                      Paskutinis taisė skyrma; 2020.02.13, 15:36.

                      Comment


                        Nes jei Mindaugo prospektas būtų 16 juostų, tai net vilniečiai į darbą pro jį važiuotų

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Kaip tik taip. jei praplatini gatvę ten kuriam laikui kamščiai sumažėja, bet kadangi tada pasidaro patogiau važiuoti automobiliu tą daryti pradeda daugiau žmonių. Taip eismas prisitaiko ir gatvė vėl užsikiša (o taip pat dar labiau užkiša aplinkines nepraplatintas gatves).

                          Jei gatvę susiaurini viskas vyksta atvirkščiai. Pradžioje kamščiai padidėja, automobiliu važiuoti pasidaro nepatogiau. Tada dalis žmonių pagalvoja, kad gal greičiau bus važiuoti autobusu (nes jis turi savo juostą ir nestovi kamštyje), dviračiu ar eiti pėsčiomis, tada sumažėja važiuojančių automobilių ir kamščiai sumažėja.
                          Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                          Su tokia logika, būk žmogus, tik nebandyk patekti į savivaldybę ar į kokias kitas atsakingas pareigas kur sprendžiamos miesto problemos.
                          Čia ne "logika". Čia vakaruose jau dešimtis metų išbandyta ir plačiai taikoma praktika. Gatvių platinimas kamščių nesprendžia. JAV, priešingai nei Europos šalys, nuėjo kitu keliu: gatvių platinimu. Bet pasigailėjo ir dabar miestuose imasi gatvių siaurinimo.

                          Comment


                            Susisiaurinkit savo geležinį vilką po dvi juostas, tada žiūrėsim ir mes. Palikit tą prospektą ramybėj.

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Susisiaurinkit savo geležinį vilką po dvi juostas, tada žiūrėsim ir mes. Palikit tą prospektą ramybėj.
                              Šiaip iš centro į Vilniaus pietvakarius (Kauno link) važiuoti yra du maršrutai: Geležiniu vilku (miesto greitkelis, didelis leidžiamas greitis, dvi juostos viena kryptimi), per Naujamiestį (daug siaurų gatvių, šviesoforų, perėjų etc.). Ir piko metu kamščiai didžiausi ir važiuoti lėčiau yra būtent per Geležinį vilką.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Šiaip iš centro į Vilniaus pietvakarius (Kauno link) važiuoti yra du maršrutai: Geležiniu vilku (miesto greitkelis, didelis leidžiamas greitis, dvi juostos viena kryptimi), per Naujamiestį (daug siaurų gatvių, šviesoforų, perėjų etc.). Ir piko metu kamščiai didžiausi ir važiuoti lėčiau yra būtent per Geležinį vilką.
                                Na tai susiaurinkit tą geležiaką, persės visi ant dviračių, nebus kamščių.

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                  Na tai susiaurinkit tą geležiaką, persės visi ant dviračių, nebus kamščių.
                                  Na, aš tiesą sakant ir nebūčiau labai prieš, kad jį susiaurintų atiduodant po juostą į kiekvieną pusę greitąjam viešąjam transportui.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Jūs vairuotojus laikote kažkokiais avinais kurie rinkdamiesi maršrutą mato tik kelio plotį, bet ne kamščius. Vairuotojai visada važiuos tuo keliu kur kamštis yra mažesnis. Du siauri keliai vedantys iš darbo link jūsų namų niekaip nebus pralaidesni už vieną platų ir vieną siaurą.
                                    Paskutinis taisė skyrma; 2020.02.13, 16:30.

                                    Comment


                                      Žiūrėkit, vilniaus temose svajojat apie 4 juostų gatves pilaitėse, bet Kaune jas siaurinat centre, kur to eismo pralaidumas patikėkit manim ir taip nežkažką.

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Žiūrėkit, vilniaus temose svajojat apie 4 juostų gatves pilaitėse, bet Kaune jas siaurinat centre, kur to eismo pralaidumas patikėkit manim ir taip nežkažką.
                                        Na, apie jas svajoja tik maža dalis. Aš kaip tik manau, kad visų miesto greitkelių įrengimas buvo didelė miesto planavimo klaida, kuri yra viena iš svarbesnių kamščių priežasčių.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          1) Pagal gyventojų nusiteikimą, Kaunas dar nepasiekė automobilizmo piko ir neaišku kada pasieks. Apie Vilnių skaičiau, kad kažkur po 5 metų bus persilaužimas...
                                          2) Tailande tuos elevuotus greitkelius vis atidarinėdavo ir atidarinėdavo, o kaip būdavo kamščiai, taip likdavo. Kiek pastatydavo, tiek kamščiai susiformuoja.


                                          ---
                                          Kauno visuomene, taip pat ir projektuotojai bei politikai,

                                          neterškit gamtos, įveikite gėdos kompleksus ir rinkitės VT arba dviratį. Bus švaresnis ir jaukesnis miestas gyventi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X