Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dalmaska
    pradėjo temą Nauja Panevėžio autobusų stotis

    Nauja Panevėžio autobusų stotis

    Sia info is Panevezio savivaldybes.

    Panevėžys turės naują autobusų stotį


    Šiandien Panevėžio miesto taryba pritarė naujos autobusų stoties statybos konkursui. Pagal numatytas sąlygas, artimiausiu metu bus skelbiamas atvirasis konkursas investuotojams, kurie statys naują stotį ir visus autobuso parkui reikalingus statinius autobusų parko teritorijoje (J.Basanavičiaus ir Beržų gatvių sankirtoje) bei sutvarkys šiuo metu miesto centre esančios autobusų stoties teritoriją.

    „Panevėžyje turi atsirasti moderni autobusų stotis, o miesto centrui labiausiai tiktų visuomeninis-komercinis kompleksas. Į autobusų stotį atvykstantys dideli transporto srautai turėtų būti nukreipti aplinkkeliais, taip sumažinant miesto centrinės dalies oro taršą“,- teigė Savivaldybės meras Vitas Matuzas.

    Investuotojo parinkimo atvirąjį konkursą pavesta organizuoti UAB Panevėžio autobusų parko administracijai. Pasak bendrovės direktoriaus Rimanto Petukausko, konkurso nugalėtojas turėtų paaiškėti po 3 mėnesių. Konsultantų vertinimu, projekto vertė sudarytų apie 20 mln. Lt.

    Naujos autobusų stoties atsiradimas pritraukiant privataus investuotojo lėšų numatytas Panevėžio miesto plėtros 2004-2013 m. strateginiame ir Panevėžio miesto savivaldybės 2003-2007 metų veiklos planuose.



    Išsamesne informacija: Panevėžio autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas (tel. 8 45 433232).



    Irma Gritėnienė

    Ryšių su visuomene skyriaus vedėja

  • Audrys
    replied
    Nuspręsta: parama naujos Panevėžio autobusų stoties projektui – teisėta

    Daug triukšmo ir Panevėžio tarybos opozicijos kritikos sulaukusi privačios įmonės Panevėžio savivaldybei pasiūlytoji parama – naujos autobusų stoties techninis projektas nepažeidžia įstatymų ir yra teisėta.

    Click image for larger version

Name:	441.png
Views:	1
Size:	247,4 kB
ID:	1773155

    Tą konstatavo opozicijos prašymu valdančiųjų sprendimą priimti tokią paramą išnagrinėjusi Vyriausybės atstovo tarnyba.

    Įstatymų nepažeidė

    „Tarybos sprendimas yra dėl paramos priėmimo. Mūsų manymu, šis sprendimas teisėtas“, – pabrėžė Vyriausybės atstovo patarėjas Aurimas Škutas. Anot jo, klaidingai traktuojama, kad Panevėžio savivaldybė iš verslininkų priėmė dovaną. „Tarybos sprendimas yra dėl paramos, o tai nėra dovana.

    Parama ir dovana – skirtingi dalykai“, – atkreipė dėmesį A. Škutas. Vyriausybės atstovo atsakymas, jog Panevėžio taryba, balsų dauguma nusprendusi priimti paramą iš privačios įmonės, pasiūliusios parengti naujos autobusų stoties techninį projektą, nenusižengė įstatymams ir pasielgė teisėtai, išsiųstas ne tik Tarybos opozicijai.

    Jį gavo ir Panevėžio apygardos prokuratūra bei verslininkų tokiu geranoriškumu Aukštaitijos sostinei susidomėjęs Seimo audito komitetas. Pastarajam vadovauja parlamentarė Ingrida Šimonytė.

    Prieštaravo paramai

    Valstybės institucijoms aiškintis verslo skiriamos paramos Panevėžiui aplinkybes prireikė po to, kai miesto Tarybos opozicija nepatikėjo, kad miesto centre prekybos centro pastatą valdanti įmonė „Baltisches Haus“ gali norėti padėti miestui pagreitinti naujos autobusų stoties statybas, kas pakeistų ir viso centro veidą. Bendrovė pasisiūlė savo lėšomis parengti naujos stoties techninį projektą bei užsiimti jos statybų priežiūra. Tokią paramą priėmusi Savivaldybė sutaupė nuo 50 iki 100 tūkst. eurų.

    Nauja stotis Savanorių aikštėje būtų statoma pagal vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą. Stotis iškiltų sklype tarp įvažos į dabartinę stotį ir alyvų skverelio. Jo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, šalia – parką.

    Miesto Tarybos posėdyje svarstant klausimą dėl verslo įmonės paramos, administracijos vadovai ne kartą akcentavo, jog ją priimdama Savivaldybė niekuo neįsipareigoja. Gavusi techninį projektą pati spręs, ar šis ją tenkina, ir neprivalės statyti stoties pagal šį projektą, jei pastarasis pasirodys netinkamas. Vis dėlto Tarybos opozicija tokia parama miestui nepatikėjo, įtarusi verslo ir Savivaldybės slaptus susitarimus, ji balsavimą ignoravo ir kreipėsi į institucijas.

    „Panevėžio miesto tarybos opozicija, būdama dalele ,,miesto, priėmusio dovaną“ iš galimai suinteresuoto verslo subjekto bei siekdama visiems laikams išsiaiškinti, ar tokios dovanos yra labiau pasaka, ar labiau korupcija, kreipėsi į svarbias valstybės institucijas, prašydama išaiškinimo“, – socialiniame tinkle pareiškė opozicijos atstovė Gema Umbrasienė.

    Devyni opozicijos atstovai nusiuntė raštą Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybai, Apygardos prokuratūrai bei Vyriausybės atstovui prašydami išaiškinti, ar ši parama miestui neprieštarauja įstatymams.

    Pasiklydo tarp įstatymų

    Žinios, kad Vyriausybės atstovas pažeidimų neįžvelgė, dabar sulaukę Savivaldybės vadovai jau ir anksčiau aiškino opoziciją pasiklydus tarp įstatymų ir neabejojo sprendimo priimti iš verslininkų paramą teisėtumu. „Yra visiškai kitaip, nei interpretuoja opozicija. Eilinį kartą bandoma sukelti sąmyšį, kad nauja stotis nebūtų pastatyta. Matyt, toks yra tikslas, bet mes savo pradėtus darbus ginsime iki galo, kad vis dėlto būtų pastatyta nauja stotis“, – „Sekundei“ teigė Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

    https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=83152215

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Vyriausybės atstovo išvada: paramos sutartis dėl naujos Panevėžio autobusų stoties – teisėta

    Panevėžio miesto savivaldybės tarybos lapkričio 21 dienos posėdyje priimto sprendimo, dėl paramos sutarties su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties, teisėtumą nagrinėjo Vyriausybės atstovas Vilniaus ir Alytaus apskritims, kuris atlieka Vyriausybės atstovo Panevėžio ir Utenos apskritims funkcijas.

    Click image for larger version

Name:	DSC_9339-1-1.jpg
Views:	4
Size:	128,4 kB
ID:	1771555

    To paprašė Panevėžio miesto tarybos opozicija, o prašymą savo „Facebook“ paskyroje paviešino miesto Tarybos opozicijos lyderė Gema Umbrasienė.

    Sprendimai – teisėti

    Vyriausybės atstovo patarėjas Aurimas Škutas naujienų portalui JP trumpai paaiškino, kad Panevėžio miesto tarybos sprendimas dėl paramos sutarties su UAB „Baltisches Haus“ teisėtas.

    „Yra parengtas atsakymas, o trumpai galiu informuoti, kad priimtas sprendimas – teisėtas. Išnagrinėjus dokumentus nustatyta, kad nėra padaryta nusižengimų“, – teigė A. Škutas.

    Prokuratūra gavo prašymą

    Priminsime, kad Panevėžio miesto tarybos opozicija specialiųjų tarnybų pagalba nori išsiaiškinti, ar Panevėžio miesto savivaldybės taryba prieš kelias savaites teisėtai pritarė sprendimui, kad būtų sudaryta paramos sutartis su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties.

    Panevėžio apygardos prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Rasa Stundžienė naujienų portalui JP patvirtino, kad buvo gautas Panevėžio miesto savivaldybės tarybos opozicijos prašymas.

    „Gavome jį lapkričio 29 dieną. Jis perduotas Vyriausybės atstovui Vilniaus ir Alytaus apskritims, kuris atlieka Vyriausybės atstovo Panevėžio ir Utenos apskritims funkcijas. Ši tarnyba pagal kompetencijas išnagrinės opozicijos prašymą“, – paaiškino prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė R. Stundžienė.

    Tyrimo esą neprašė

    Naujienų portalas JP Tarybos opozicijos lyderės G. Umbrasienės prieš pusantros savaitės klausė apie prokuratūrą ir kitas specialiąsias tarnybas pasiekusį prašymą.

    Panevėžio apygardos prokuratūrą ir kitas specialiąsias tarnybas pasiekė jūsų (opozicijos narių) pasirašytas prašymas pradėti tyrimą ir išsiaiškinti dėl paramos sutarties. Ar ji yra teisėta ir, ar nemanote, kad tokiais raštais, opozicija stabdo Panevėžio atsinaujinimą, projektų įgyvendinimą?

    „Opozicija nėra pasirašiusi jokio rašto su prašymu pradėti tyrimą. Šis raštas viešai paskelbtas socialiniuose tinkluose ir su juo gali susipažinti kiekvienas miestietis, taip pat ir žurnalistas. Skelbtume ir savivaldybės internetinėje svetainėje, tačiau mums to daryti neleidžiama. Opozicija paprašė atsakingų institucijų išaiškinti, ar valdančiųjų politikų jau priimtas sprendimas priimti dovaną, kurios nėra, ir suteikti dovanotojui teisę projektuoti be konkurso, kai nebuvo viešinami projektiniai pasiūlymai, tik kuriuos patvirtinus, galimi ir privalomi viešieji pirkimai projektavimo paslaugoms, neturi korupcijos požymių ir yra teisėtas.

    Opozicija niekaip nestabdo dovanoto Panevėžio atsinaujinimo, nes, pabrėžiu, sprendimas Taryboje yra priimtas ir niekas valdžiai netrukdo jo realizuoti.“

    https://jp.lt/vyriausybes-atstovo-is...oties-teiseta/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Ar Tarybos opozicija savo veiksmais stabdo Panevėžio atsinaujinimą?

    Aistros dėl Panevėžio autobusų stoties ir toliau nerimsta. Socialiniame tinkle „Facebook“, neva būsimos Autobusų stoties pastato vizijos nuotrauką įkėlusi Panevėžio miesto tarybos opozicijos lyderė Gema Umbrasienė, vėliau sutiko, kad tai, ką jį paviešino, ne būsimos Autobusų stoties pastatas, bet pagal architekto Rolando Paleko parengtą viziją – daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, kurios nebus.

    Be to, politikė savo „Facebook“ paskyroje paviešino prašymą, kuris adresuotas Vyriausybės atstovui, Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) Panevėžio valdybai ir Panevėžio apygardos prokuratūrai.

    Šį prašymą pasirašė devyni Panevėžio miesto tarybos opozicijos politikai: Indiana Grigienė, Jurga Girdzijauskienė, Vitalijus Satkevičius, Mantas Leliukas, Gema Umbrasienė, Maurikijus Grėbliūnas, Erika Kosej, Ričardas Bakanauskas, Viktorija Polzunovaitė.

    Panevėžio miesto tarybos opozicija specialiųjų tarnybų pagalba nori išsiaiškinti, ar Panevėžio miesto savivaldybės taryba prieš kelias savaites teisėtai pritarė sprendimui, kad būtų sudaryta paramos sutartis su UAB „Baltisches Haus“ dėl naujos Panevėžio autobusų stoties.

    https://jp.lt/tarybos-opozicija-savo...tsinaujinima1/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Aiškinsis dovanos kainą

    Panevėžio savivaldybės iš privačios bendrovės priimta dovana – būsimasis naujos autobusų stoties techninis projektas – miesto Tarybos opozicijai pasirodė ne tik abejotina, bet ir įtartina.

    Click image for larger version

Name:	99.jpg
Views:	2
Size:	74,7 kB
ID:	1769193

    Devyni jos atstovai kreipėsi į Specialiųjų tyrimų tarnybos Panevėžio valdybą, Apygardos prokuratūrą bei Vyriausybės atstovą prašydami išaiškinti, ar tokia parama miestui neprieštarauja įstatymams. Už dovanos priėmimą balsavę Tarybos daugumos politikai tokiame opozicijos žingsnyje įžvelgia bandymą vilkinti miestui svarbų projektą.

    „Manome, kad negalima dovanoti ir spręsti priimti turtą, kurio nėra. Teisės projektuoti be konkurso nesamos dovanos dovanotojui turi korupcijos požymių, juolab nebuvo viešinami projektiniai pasiūlymai, tik kuriuos patvirtinus, galimi ir privalomi viešieji pirkimai projektavimo paslaugoms“, – rašoma Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų,

    Žaliųjų partijos bei judėjimo „Kartu“ atstovų Panevėžio taryboje pasirašytame rašte teisėsaugai ir Vyriausybės atstovui. Jų klausiama, ar Savivaldybės tarybos valdančiųjų priimtas sprendimas dėl dovanos neprieštarauja teisės aktams, ar tuo nebus pažeistas viešasis interesas, nes nebuvo skelbtas Panevėžio autobusų stoties architektūrinių idėjų konkursas, taip pat ar nepažeistas viešasis interesas autobusų stoties ir jos prieigų sutvarkymo projektą išbraukus iš URBAN sąrašo.

    Balsavimą ignoravo

    Panevėžio taryba praėjusią savaitę balsų dauguma pritarė, kad Savivaldybė iš prekybos centro pastatą autobusų stoties pašonėje valdančios bendrovės „Baltisches Haus“ priimtų siūlomą paramą – be atlygio parengti naujos stoties techninį projektą.

    Jei Savivaldybė tokią paslaugą pirktų, biudžetui tai galėtų kainuoti 50–100 tūkst. eurų. Vis dėlto už tokios dovanos priėmimą Tarybos posėdyje balsavo tik daugumos atstovai. Nors posėdyje dalyvavo ir opozicija, ji balsavimą ignoravo – nepaspaudė nei „už“, nei „prieš“, nei „susilaikė“ mygtuko.

    Dabar su jos kreipimosi į institucijas turiniu susipažinę Savivaldybės vadovai aiškina politinius oponentus pasiklydus įstatymuose. „Tarybos sprendimas yra parengtas vadovaujantis Paramos įstatymu, pagal kurį parama galima turtu, paslaugomis arba pinigais.

    Opozicijos rašte teiginys, kad negalima priimti turto, kuris nėra sukurtas, visiškai neatitinka Paramos įstatymo“, – teigia Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

    Gelbėjo europines lėšas

    Administracijos direktorius kategoriškai neigia, kad naujos autobusų stoties architektūrinė idėja atrinkta be konkurso. „Tikrai nėra taip, kaip sakoma, kad nebuvo jokio konkurso, o visuomenė nežinojo, kokia stotis bus statoma“, – pabrėžė T. Jukna. Savivaldybės dar prieš keletą metų skelbtė investuotojo autobusų stočiai statyti konkursą. Pasak direktoriaus, pirmoji konkurso dalis ir buvo architektūrinės idėjos atranka.

    Konkursas sulaukė vienintelio dalyvio – „Baltisches Haus“ pateikė vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko parengtą stoties idėją. Ji buvo išviešinta visuomenei, taip pat pristatyta architektų tarybai. URBAN projektų sąraše dabartinio stoties pastato ir jo prieigų sutvarkymo projekto neliko ne pažeidžiant, kaip įtaria opozicija, viešąjį interesą, o, anot T. Juknos, atvirkščiai – jį ginant.

    Europines lėšas administruojančiai Centrinei projektų valdymo agentūrai atkreipus Savivaldybės dėmesį, jog šioji finansavimą gali gauti tik jai priklausantiems pastatams ir teritorijoms tvarkyti, paaiškėjo, kad stoties pastatą atnaujinti už europinę paramą pareikalautų ne tik daug laiko sąnaudų, bet ir papildomų išlaidų. Mat pastatas priklauso Panevėžio autobusų parkui.

    „Nauja autobusų stotis, sutvarkyta aplinka būtų traukos vieta, užtikrinsianti ir daugiau klientų centro verslininkams. Visada verslui naudinga sutvarkyta aplinka.“ V. Jakštas

    „Savivaldybė būtų privalėjusi stoties pastatą rinkos kaina išpirkti iš Autobusų parko, jis – sumokėti valstybei mokestį nuo gauto pelno. Tada būtų reikėję performuoti sklypą, nes ir jį valdo Autobusų parkas“, – aiškino T. Jukna.

    Motyvuojama, kad dėl daugybės tokių niuansų būtų tiesiog nespėta laiku sutvarkyti pastato už europines lėšas iki URBAN projektų termino pabaigos, dėl to buvo sukeistos finansavimo eilutės – europinius pinigus, anksčiau numatytas senajam stoties pastatui tvarkyti, Savivaldybė skyrė Laisvės aikštei, kad nereikėtų jos rekonstrukcijai papildomai pridėti iš miesto biudžeto. Tačiau, pasak T. Juknos, Savivaldybė neatsisakė plano sutvarkyti senąjį stoties pastatą ir pastatyti naują stotį.

    „Yra visiškai kitaip, nei interpretuoja opozicija. Eilinį kartą bandoma sukelti sąmyšį, kad nauja stotis nebūtų pastatyta. Matyt, toks yra tikslas, bet mes savo pradėtus darbus ginsime iki galo, kad vis dėlto būtų pastatyta nauja stotis“, – pabrėžė T. Jukna.

    Nauda – naujas traukos centras

    Balsavęs už verslininkų pasiūlytos paramos priėmimą vicemeras Valdemaras Jakštas teigė tame neįžvelgęs prieš Savivaldybę ir visuomenę galinčių atsisukti slaptų kėslų.

    Anot jo, privačios bendrovės interesas dovanoti techninį projektą irgi suprantamas. „Priimdama paramą Savivaldybė neprisiima jokių įsipareigojimų. Dovanotojas ir be to gali turėti naudos. Nauja autobusų stotis, sutvarkyta aplinka būtų traukos vieta, užtikrinsianti daugiau klientų centro verslininkams.

    Visada verslui naudinga sutvarkyta aplinka“, – mano V. Jakštas. Vicemeras abejoja, ar būtų buvę protinga Savivaldybei atsisakyti tokios paramos ir taip sutaupyti biudžeto pinigų bei laiko įgyvendinant naujos stoties idėją. „Matome, kad bet koks daromas žingsnis opozicijos arba kritikuojamas, arba ieškoma begalė kliūčių, kad jis nebūtų žengtas arba pristabdytas. Čia irgi turbūt vienas tokių atvejų“, – svarsto V. Jakštas. Vis dėlto, anot jo, teisėsauga tam ir yra, kad sudėtų taškus ant „i“, kai kyla abejonių.

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...dovanos-kaina/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Dovanai pažiūrėjo į dantis

    Užsitęsusioje naujos Panevėžio autobusų stoties statybų istorijoje – netikėtas posūkis. Privati bendrovė, valdanti dabartinės stoties pašonėje esančio prekybos centro pastatą, pasisiūlė miestui dovanoti naujos stoties techninį projektą. Tokia dovana galėtų būti verta nuo 50 iki 100 tūkst. eurų. Savivaldybė tvirtina, jog ją priimdama niekuo neįsipareigoja, bet sutaupys biudžeto lėšų ir priartins autobusų stoties statybas.

    Click image for larger version

Name:	autobusu-stotis-1-1980x1320.jpg
Views:	2
Size:	497,9 kB
ID:	1769185

    Visgi Tarybos opozicijai toks verslininkų dosnumas įtartinas. Tarybos posėdyje svarstant, ar priimti dovaną, opozicija balsavimą ignoravo – nors sėdėjo salėje, nė vienas jos atstovas nepaspaudė nei „už“, nei „prieš“, nei „susilaikė“ mygtuko.

    Vis dėlto nepaisant opozicijos priešinimosi, Tarybos daugumos balsų užteko, kad Savivaldybė pasirašytų paramos sutartis su bendrove „Baltisches Haus“. Šioji savo lėšomis parengs ir miestui dovanos naujos autobusų stoties techninį projektą bei užsiims ir statybų priežiūra.

    Nauja stotis Savanorių aikštėje būtų statoma pagal vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą. Stotis iškiltų sklype tarp įvažos į dabartinę stotį ir alyvų skverelio. Jo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, šalia – parką. Skaičiuojama, kad stoties ir jai reikalingos infrastruktūros statyba gali kainuoti apie 1,5 mln. Eur.

    Dosnumas neįtikino

    Savivaldybės ir verslo sandorio dėl dovanos skaidrumu netiki Tarybos opozicija, įtarusi abi puses slaptais susitarimais. „Kodėl nenorima skelbti teritorijos sutvarkymo urbanistinio projekto konkurso? Kodėl miesto gyventojai beveik penkerius metus neturėjo pasirinkimo, tik šį, kurį dabar dovanoja „Baltisches Haus“? Kas trukdė ir neleido? Gal slapti susitarimai ir įsipareigojimai, kurių mes nežinome? Kodėl tam vieninteliam pasiūlymui sudarytos išskirtinės sąlygos?“ – klausė opozicinė Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcija.

    Privačios bendrovės pasiūlymas veltui miestui parengti autobusų stoties techninį projektą pasirodė abejotinas ir judėjimo „Kartu“ atstovams. Jų frakcijos seniūnas Rimantas Ridikas pripažino turintis sutikti, kad visuomenei nebuvo paslaptis jau prieš keletą metų architekto R. Paleko pateikta autobusų stoties idėja, pagal kurią dabar „Baltisches Haus“ siūlosi parengti ir dovanoti techninį projektą.

    Naujosios Panevėžio autobusų stoties vizualizacija daugybę kartų buvo eksponuojama viešai. Tačiau, pasak R. Ridiko, tik ta viena vizija ir buvo įkyriai pristatinėjama. „Kitokie galimi sprendimai Panevėžio visuomenės svarstymui nebuvo pristatyti.

    Nebuvo pasitelkta ir išklausyta ekspertų urbanistų nuomonė. Architektūrinis urbanistinis konkursas rengiamas tikrai nebuvo“, – kalbėjo R. Ridikas.

    Statybų traukinį sustabdė

    „Baltisches Haus“ vardas Panevėžio autobusų stoties statybų istorijoje jau žinomas. Ši bendrovė rengėsi savo lėšomis, bet už ne daugiau nei 700 tūkst. Eur, suprojektuoti ir pastatyti naują autobusų stotį su peronu esamo Savanorių a. skvero vietoje.

    Mainais verslininkams būtų buvusi perduota naudoti šalia „Iki“ prekybos centro esanti 0,4 ha automobilių stovėjimo aikštelė.

    Vis dėlto tokiai sutarčiai tarp privačios bendrovės, miesto Savivaldybės ir jos įmonės Panevėžio autobusų parko nebuvo lemta virsti realiais darbais. Seimo Audito komiteto pirmininkės, konservatorės Ingridos Šimonytės prašymu sutartį dėl autobusų stoties statybų išnagrinėjusi Panevėžio apygardos prokuratūra Savivaldybę įspėjo „nedaryti teisės aktų pažeidimų“. Savivaldybė nesiėmė skųsti tokio teisėsaugos institucijos rašto ir planas su potencialiu naujos autobusų stoties statytoju sustojo.

    „Ar žmonės nori, kad mes bylinėtumėmės trejus–penkerius metus? Kam nuo to bus geriau, jei galop paaiškės, kad Savivaldybė vis dėlto buvo teisi. Mūsų tikslas – pastatyti naują stotį, o ne žaisti susirašinėjimus ir bylinėtis. Reikia daryti teisiškai, bet operatyviai ir konkrečius veiksmus. Jei šituo keliu negerai, eisim kitu“, – tuomet kalbėjo Savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas ėjęs Rimantas Pauža.

    Stoties vizija – ant visuomenės stalo

    Beįsibėgėjantis traukinys pernai sustojo, kai jau buvo atrinkta ir visuomenei pristatyta architekto R. Paleko idėja, kaip galėtų atrodyti naujoji Panevėžio autobusų stotis. Todėl, pasak Savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos, dabar kaltinti, kad apie ją niekas nežinojo, yra neteisinga.

    Jis kategoriškai atmeta ir Tarybos opozicijos kaltinimus, esą sudarytos išskirtinės sąlygos vieninteliam pasiūlymui. Anot jo, dar prieš keletą metų Savivaldybės skelbto konkurso investuotojui, pastatysiančiam autobusų stotį, pirmoji dalis ir buvo atrinkti stoties idėją. „Idėja buvo atrinkta, pasiūlymas pristatytas visuomenei, architektų tarybai.

    Nuo 2016 m. ją pristatinėjome EXPO parodoje, žmonės galėjo komentuoti, balsuoti. Dabar nelabai net kas galėtų pasakyti, kaip vėl reikėtų organizuoti autobusų stoties idėjos konkursą, jei visuomenei ji jau buvo išviešinta ir pristatyta“, – stebisi T. Jukna. Direktorius tikina, jog dabar priimdama „Baltisches Haus“ pasiūlymą bendrovės lėšomis pagal prieš keletą metų atrinktą R. Paleko idėją parengti techninį autobusų stoties projektą, Savivaldybė niekuo neįsipareigoja.

    „Pagal Savivaldybės suplanuotas technines sąlygas bei norus bus parengtas projektas autobusų stoties statybai. Matyt, labiausiai to ir bijoma, nes nebeliks objekto, dėl kurio bus galima sakyti, kad neįgyvendinti visi suplanuoti miesto atnaujinimo projektai“, – pabrėžė T. Jukna.

    Anot jo, Savivaldybė netgi neįsipareigoja statyti autobusų stoties pagal dovanotąjį techninį projektą. „Sutartyje įrašyta, kad dovanotojui parengus techninį projektą, Savivaldybė spręs, ar jis ją tenkina. Jei netenkina, galės jau pati už biudžeto pinigus pirkti kitą“, – aiškino T. Jukna. Anot jo, Savivaldybė, priimdama 50–100 tūkst. Eur vertės dovaną, nepatirs ir finansinių išlaidų.

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...iurejo-dantis/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Susirūpino verslininkės kurioms net nepriklauso Autobusų stoties teritorija.

    Panevėžio verslininkės išreiškė susirūpinimą dėl Autobusų stoties rekonstrukcijos vilkinimo

    Click image for larger version  Name:	DSC_9339-1.jpg Views:	2 Size:	128,4 kB ID:	1766511

    Neapsikentusios besitęsiančio politikų neadekvataus ginčo dėl vis neprasidedančių Panevėžio autobusų stoties statybų, Panevėžio moterys, susivienijusios į Verslo moterų tinklą (VMT) prie Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų bei priklausančios pasauliniam BPW (Business Profesional Women) tinklui, išreiškė susirūpinimą dėl miesto Autobusų stoties rekonstrukcijos vilkinimo.

    Verslo moterų pareiškimas

    Verslo moterų tinklas išplatino pareiškimą:

    „Jau kelinti metai negalimi remonto darbai vis atidedant terminus ir bandant įveikti biurokratinius barjerus. Sena ir apleista stotis gadina miesto įvaizdį ir griauna pasitikėjimą miesto bendruomene, kuri nesugeba rasti susitarimo ir suprasti, kad mūsų visų bendras interesas yra MIESTO ĮVAIZDIS ir patrauklumas ne tik investuotojams, miesto svečiams, bet ir patiems miesto gyventojams, tame tarpe jaunoms šeimoms, auginančios ateities kartą.

    Kviečiame visas puses, turinčias įtakos sprendimų priėmimui, vardan Panevėžio gerovės ir ateities skubiai susitelkti bei priimti sprendimus, kurie ištaisytų susiklosčiusią situaciją ir įgalintų atsakingus asmenis imtis konkrečių veiksmų.“

    Kaišo pagalius ir trukdo

    Viešbučio „Romantic“ direktorė Dovilė Šipelienė naujienų portalui JP aiškino, kad verslininkės moterys susivienijo ne tik dėl Panevėžio autobusų stoties.

    „Yra ir kitų opių problemų, bet mums rūpi Panevėžio įvaizdis ir Autobusų stotis – viena prioritetų. Nesame politikės – neutralios, bet reikia pripažinti, kad Autobusų stoties situacija – absurdiška. Nėra objektyvių priežasčių, kodėl Autobusų stoties projektas nejuda. Tai neadekvatus elgesys. Net patys mažiausi miesteliai sutvarkė Autobusų stotis“, – kalbėjo D. Šipelienė ir prabilo apie miesto Tarybos opoziciją:

    „Tarybos opozicija priešinasi todėl, kad dabartinis meras atėjo į postą tokiu laiku, kuris labai palankus. Geros sąlygos – gautas Europos Sąjungos finansavimas vykdyti projektus. Opozicija kaišo pagalius ir trukdo dirbti – bijo, kad darbai ne jiems bus priskirti. Nepaisant visų aplinkybių – Autobusų stotis turi būti sutvarkyta.“

    Click image for larger version  Name:	DSC_9326.jpg Views:	2 Size:	138,2 kB ID:	1766512

    Gėda prieš klientus

    Pasak D. Šipelienės, ji atstovauja ne tik Verslo moterų tinklą, bet ir „Romantic“ viešbutį.

    „Mūsų klientai juokiasi iš Panevėžio autobusų stoties. Ne vienerius metus vis jiems kartojome, kad stoties reikalai juda į priekį. Deja, jie stovi vietoje. Savo pareiškimu norime atkreipti dėmesį, kad didžiausias prioritetas – Autobusų stoties rekonstrukcija“, – tiksli buvo žinomo viešbučio šeimininkė ir pridūrė:

    „VMT moterys – verslininkės ir puikiai žino, kas yra projektai, kaip jie įgyvendinami. Kuo labiau tols Autobusų stoties projekto įgyvendinimas, tuo jis taps brangesnis. Kaštai kyla kone kiekvieną mėnesį.“

    Click image for larger version  Name:	DSC_9325.jpg Views:	2 Size:	130,6 kB ID:	1766513

    Siūlo susivienyti

    Anot jos, esą galima teigti, kad Autobusų stoties rekonstrukcijos darbai vilkinami tyčia.

    „Tačiau, vardan Panevėžio, jo ateities, juk galima susivienyti ir suradus bendrus atskaitos taškus išspręsti Autobusų stoties problemą. Žmonės vandenynuose salas supila, o mes negalime išspręsti stoties pastato klausimo. Siūlau turėti bendrą tikslą ir susivienijus dirbti drauge Panevėžio labui“, – siūlė išeitį „Romantic“ viešbučio direktorė D. Šipelienė.

    Click image for larger version  Name:	DSC_9330.jpg Views:	2 Size:	127,5 kB ID:	1766514

    Procesas vyksta

    Panevėžio miesto savivaldybės Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus naujienų portalui JP priminė, kad praėjusią savaitę Panevėžio miesto Taryba pritarė, kad būtų sudaryta paramos sutartis su bendrove „Baltisches Haus“.

    „Bendrovė parengs ir miestui dovanos naujos autobusų stoties techninį projektą, užsiims statybų priežiūra. Savivaldybė turi pateikti bendrovei reikalavimus, kokią nori turėti Autobusų stotį. Objektyviai įvertinus reikalavimus, paaiškės, kiek gali kainuoti Autobusų stoties rekonstrukcija. Įvertinus viską, bus rengiamas techninis projektas ir prasidės darbai. Iki šių metų pabaigos Savivaldybė privalo pateikti reikalavimus“, – paaiškino situaciją Miesto plėtros skyriaus vedėjas ir tęsė:

    Click image for larger version  Name:	DSC_9327.jpg Views:	2 Size:	131,0 kB ID:	1766515

    „Procesas vyksta. Planuojama, kad 2019–2020 metais vyks projektavimo darbai. Statybos turėtų prasidėti 2021-aisiais.“

    https://jp.lt/panevezio-verslininkes...jos-vilkinimo/
    Paskutinis taisė Audrys; 2019.11.29, 16:21.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Panevėžys atsinaujina! Miestui dovanojamas autobusų stoties projektas
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    2019.11.15


    Artimiausiame posėdyje Panevėžio miesto savivaldybės taryba spręs, ar priimti dovaną – naujos autobusų stoties techninį projektą kaip paramą.

    „Su šio projekto idėja panevėžiečiai susipažino jau 2016 metais. Jis miesto gyventojų išrinktas labiausiai laukiamu miesto atnaujinimo projektu, teritorijos sutvarkymo koncepcija ir jos detalusis planas sulaukė pritarimo Panevėžio miesto architektūros ir urbanistikos ekspertų taryboje. Komercinio nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ siūlė projektą įgyvendinti savo lėšomis, tačiau kilus kai kurių politikų kurstytam pasipriešinimui šios idėjos atsisakyta. Džiaugiuosi, kad įmonė nenuleido rankų ir lieka ištikima savo tikslui – miestui padovanoti išskirtinį projektą“, – sako administracijos direktorius Tomas Jukna.

    „Panevėžio mieste savo veiklą vykdome jau daugiau nei dvidešimtmetį kurdami erdves vietos verslui ir prisidėdami prie infrastruktūros gerinimo. Taip pat esame ir sklypo bei prekybos centro, esančio šalia dabartinės autobusų stoties, valdytojai, todėl mums svarbu, kad kaimynystėje esanti autobusų stoties teritorija būtų tvarkinga ir patraukli miestiečiams bei miesto svečiams, o pati stotis išliktų šioje vietoje. Taigi nepaisydami to, kad stoties projekto įgyvendinti neturėjome galimybės, techninį projektą norėtume įteikti kaip paramą miestui ir tokiu būdu užtikrinti, kad erdvė greta mums priklausančio prekybos centro būtų kokybiškai sutvarkyta“, – sako UAB „Baltisches Haus“ direktorius Audrius Masionis.

    Įgyvendinus vieno žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko projektą, stoties vaizdas pasikeis iš esmės, taps patrauklia miestą reprezentuojančia erdve. Įvertinus miesto centrinės dalies kvartalinio-perimetrinio užstatymo prioritetą, išnagrinėjus transporto srautus, numatant trumpesnius autobusų kelius bei išvengiant autobusų ir pėsčiųjų srautų susikirtimo, siūloma naują autobusų stotį statyti valstybinės žemės sklype tarp įvažiavimo į dabartinę stotį ir vadinamojo alyvų skverelio.

    Pastarojo vietoje numatyta įrengti stoties peroną, o dabartinio vietoje, priešais senąjį pastatą, – parką. Parkas šalia perono bus patrauklus gyventojams, komercijai, kavinėms, taps patrauklia autobusų laukiamąja vieta. Dar daugiau reprezentatyvumo suteiks pėsčiųjų zona.

    Jau parengti projekto įgyvendinimui būtini dokumentai. Naujos autobusų stoties statybai parengtas teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas. Jo pagrindu suformuotas žemės sklypas, atlikti kadastriniai matavimai ir parengti kadastro duomenų dokumentai, Nacionalinės žemės tarnybos Panevėžio skyrius perdavė sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei, sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

    Miesto Tarybai sutikus, bus parengtas naujos autobusų stoties techninis projektas ir kaip turtas neatlygintinai su visomis nuosavybės teisėmis perduotas Savivaldybei. Naujos autobusų stoties statybos turėtų prasidėti 2021 m. Darbai bus planuojami taip, kad stoties veikla nesustotų ir ji nebūtų keliama į kitą vietą.

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    o realiai tai nieko įspūdingo, kažko tai trugsta, per daug nyku.....galbut reiktu kokio fontano nedidelio toj vietoj....ir šiaip per didelis plotas tos žalumos....
    trūksta pinigų

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą

    2019.07.11

    INFORMACIJA APIE NUMATOMĄ VISUOMENEI SVARBAUS STATINIO PROJEKTAVIMĄ

    Projekto pavadinimas: Autobusų stoties pastato, keičiant į administracinės paskirties pastatą, Savanorių a. 5, Panevėžyje, kapitalinio remonto projektas.

    Statinio statybvietės adresas: Savanorių a. 5, Panevėžys.

    Statinio esama ir (ar) numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis: statinio esama paskirtis - transporto paskirties pastatai; Statinio būsima paskirtis - administracinės paskirties pastatai.

    Projektuotojas: UAB „Projektų ekspertai“, Draugystės g.19, Kaunas, el. p.:

    info@projektuekspertai.lt, dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt, tel. +370 677 45754, +370 676 65560.

    Projekto vadovas, statinio architektas (autorius): Dovilė Naudžiuvienė, el. p. dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt.

    Statytojas: UAB „Panevėžio autobusų parkas“, į. k. 147024322, J. Basanavičiaus g. 67 K4, Panevėžys, el. p.: info@panevezioautobusai.lt, tel. (8 45) 43 32 32; Panevėžio miesto savivaldybės administracija, į. k. 288724610, Laisvės a. 20, Panevėžys, el. p.: savivaldybe@panevezys.lt, tel. 8 (45) 501 360.

    Su projektiniais pasiūlymais iki viešo svarstymo pradžios galima susipažinti Panevėžio m. savivaldybės interneto svetainėje adresu: www.panevezys.lt, skiltyje „Projektiniai pasiūlymai“ arba darbo dienomis nuo 10 iki 12 val. Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Miesto infrastruktūros skyriaus 106 kabinete. Kontaktiniai asmenys: Diana Matveičikienė, tel. 845 50 4450, Daiva Gasiūnienė, tel. 845 50 1221.

    Pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų sprendinių galima teikti projektuotojui registruotu laišku adresu Draugystės g.19, Kaunas, UAB „Projektų ekspertai“ arba elektroniniu paštu dovile.naudziuviene@projektuekspertai.lt per visą visuomenei susipažinti su projektiniais pasiūlymais skiriamą laikotarpį iki viešo susirinkimo ir jo metu. Teikiant pasiūlymus turi būti nurodyta: vardas, pavardė (organizacijos pavadinimas), adresas, kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data, informacija ir aplinkybės, kuo grindžiamas pasiūlymas.

    Viešas susirinkimas vyks 2019 m. liepos 31 d. 17:30 Laisvės a. 20, Panevėžys (Panevėžio miesto savivaldybės administracijos II a. salėje).

    https://panevezys.lt/lt/veiklos-srit...mas_26438.html

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf.png
Views:	1
Size:	215,9 kB
ID:	1734712

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf1.png
Views:	1
Size:	222,8 kB
ID:	1734713

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf2.png
Views:	1
Size:	217,3 kB
ID:	1734714

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf3.png
Views:	1
Size:	222,7 kB
ID:	1734715

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf4.png
Views:	1
Size:	219,7 kB
ID:	1734716

    Vieta daugiabučiui, jei bus tai aiški, bet jei nebus ir paliks tokia aikštelę, tada nieko gero.....ir nepamiršti apleistą namuką prikelti naujam gyvenimui, o realiai tai nieko įspūdingo, kažko tai trugsta, per daug nyku.....galbut reiktu kokio fontano nedidelio toj vietoj....ir šiaip per didelis plotas tos žalumos....

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf5.png
Views:	1
Size:	208,2 kB
ID:	1734717

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf6.png
Views:	1
Size:	213,7 kB
ID:	1734718

    Click image for larger version

Name:	pp%20vizualizaijos.pdf7.png
Views:	1
Size:	213,0 kB
ID:	1734719

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Man paklausus ar stoties statyba bei e-bilietas diegimas bus finansuojami priemonės „Darnaus judumo priemonių diegimas“ gavau atsakymą:

    Laba diena,
    Šiuo metu – kol paraiška dar nėra pateikta –numatomos projekto (paraiškos) veiklos yra derinamos. Paraišką – kaip ir nurodyta puslapyje - numatoma pateikti iki 2019-10-31. Tarybos sprendimas diegti e-bilieto sistemą nėra pakeistas, tad tikėtina – jis ir bus diegiamas kaip pagrindinė projekto veikla.


    Žodžiu ta priemonė nelabai padengtų stoties statybą. Maksimali Panevėžio prašoma suma šiai priemonei - 1,6 mln. eurų, o su savivaldybės lėšom pagal naują planą galutinė projekto suma bus 1,9 mln. eurų. Anksčiau buvo planuota, kad paraiškoje bus rašoma 2,8 mln. suma (1,6 mln. - ES lėšos, likusios - savivaldybės). Taigi miestas vienu ar kitu atveju vistiek turės stotį statyt už savo lėšas.
    Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.06.29, 13:45.

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Buvo kalbos, kad meras Panevėžio kelių statytinis.
    Kai Jakšto g. projektą laimėjo "Eurovia", tai buvo pasakyta, kad ne tie laimėjo. Ant kilimų kvietėsi.
    PK priklauso PST, didesnius objektus jie vis dar laimi.
    Jei pakankamai eurų projektams nėra, tai palauks, kol bus daugiau.

    Ten tų povandeninių srovių daugiau nei reikia.
    Įsivaizduoju, juk skirtumas tarp Eurovios ir PK pasiūlytų kainų viso labo buvo 64 tūkst. eurų. Yra kalbų, kad PST miestą yra apraizgęs. Viename iš Senvagės sutvarkymo rangos konkursų dalyvavo ir Panevėžio keliai ir PST. Tai čia tipo du viename... Nieko va dabar Senvagei bus 1,5 mln. eurų injekcija iš autobusų stoties prieigų sutvarkymo projekto ir DEDU GALVĄ, kad rangos darbus vėl laimės PST. Projektų dar daug laukia, žiūrėsim kas bus Žodžiu brangiausius projektukus darys PST. Labai netikėta.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Buvo kalbos, kad meras Panevėžio kelių statytinis.
    Kai Jakšto g. projektą laimėjo "Eurovia", tai buvo pasakyta, kad ne tie laimėjo. Ant kilimų kvietėsi.
    PK priklauso PST, didesnius objektus jie vis dar laimi.
    Jei pakankamai eurų projektams nėra, tai palauks, kol bus daugiau.

    Ten tų povandeninių srovių daugiau nei reikia.

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Tai nebus dar nei naujos stoties pastato, nei senos sutvarkytos.
    Pinigų ieško jau žinom kiek metų
    Tie pinigai jau buvo paruošti gauti (!!!) tiek senosios stoties sutvarkymui tiek jos prieigoms. Pasirinkta projekta dėti į stalčiu. Dabar matome rezultatus. Nieko, kam tie ES pinigai, kai galima prisiimti skolu.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Tai nebus dar nei naujos stoties pastato, nei senos sutvarkytos.
    Pinigų ieško jau žinom kiek metų

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Jo e-bilietas tai kortelė, kurią reiks pasipildyti bei įlipus nuskanuoti. Dabar nebeaišku darosi ar jis visgi bus, nebežinau kas vyksta su autobusų stoties projektu bei e-bilieto įvedimu. Pagal viską turėjo būti teikiama paraiška ES iki spalio 31 d., o čia naujos neaiškios detalės... o juk galėjom prieigas bei sena stotį sutvarkyta turėt dar 2017 m... ah tie savi interesai...



    Autobusų stotis išlieka prioritetų sąraše

    Panevėžio miesto savivaldybės taryba pritarė, kad būtų keičiama 2014-2020 m. integruotų teritorijų vystymo programa. Dabartinės autobusų stoties konversijai, stoties prieigoms ir viešosioms erdvėms prie Laisvės aikštės sutvarkyti bus naudojami kiti finansavimo šaltiniai.

    „Pasigirstančios spekuliacijos, neva atsisakoma autobusų stoties ir kitų projektų, yra elementarus klaidinimas. Nė vieno projekto nėra atsisakoma. Tai, kad dabartinės autobusų stoties pastato konversijai ir naujajai stočiai statyti bus naudojami kiti finansavimo šaltiniai, yra nulemta objektyvių aplinkybių. Kylančios rangos kainos, kurių nebuvo galima numatyti rengiant integruotų teritorijų vystymo programą, savivaldybės siekis visus parengtus projektus įgyvendinti kokybiškai lemia finansavimo pokyčius“, - sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

    Pasak jo, savivaldybė laikosi pozicijos, kad autobusų stoties teritorijai nepakanka kosmetinio remonto – būtinas kompleksiškas sutvarkymas. „Siekiame, kad autobusų stoties teritorija būtų sutvarkyta kompleksiškai, jos nereikėtų iškelti į kitą vietą, todėl dedame visas pastangas, kad tiek miesto centro, tiek ir autobusų stoties projektai būtų sėkmingai įgyvendinti ir panevėžiečiai bei miesto svečiai džiaugtųsi atnaujintomis Panevėžio erdvėmis“, - teigia T. Jukna.

    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...ieka-p2cj.html
    Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.06.21, 13:36.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Gal galite man paaiškinti, kaip tas elektroninis bilietas veiks? nes nelabai žinau....tai kortelė kažkokia? ar bus dienos bilietas? ir kaip tai pildoma, jei vairuotojai nebepardavinės bilietus? kaip kontrolė tikrins keleivius?

    Autobusu stoties darbu pradžia norėtusi jau žinoti, tai yra tikslios datos...kada? ir nuo ko prasidės? Ar bus tas didžiulis bokštas su laikrodžiu kaip pavaizduota projekte?

    Labai gaila, kad nebus daugiaukštės aikštelės, nes niekaip dar vis neįsivaizduoju, kitaip transporto problemu spresti....Klausimas kodėl nebus? Gyventoju įtaką buvo? nes jie buvo labai prieš (sasyskos namo gyventojai), ar vis dėl to pinigu trukumas? Nes man dabar suma šiek tiek mažoka, kaip naujai stočiai......Vis dar matau dideles problemas su transporto statymu centre, nėra normaliu aikšteliu, net centro prieigose.....beje jei Savanoriu aikštėj paliks toki pat eisma ir auto stovėjimo vietas tokias pat, tai tada man dar vienas klausimas, kaip autobusai išvažiuos, nes dabar labai laviruoja ir vos prasilenkia....kad ir kokio gražumo stotis, bet patogumo jokio..... prieigos dar nėra tvarkomos su senais pastatais irgi dar neišku, tvarkys ar netvarkys, kur planuojamas tiksliai dar vienas daugiabutis?

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą


    Sveikas, matau domiesi rimčiau tuo projektu. Ūkiškai kaimiškai gali reziumuoti kokia ten situacija. Nebus tos naujos stoties, daugiaaukštės aikštelės ir kt.?

    Ar turi gave eurų bent kuriai stoties projekto daliai, etapui?
    Stotis bus, kartu bus įdiegtas ir e-bilietas. Paraiška ES paramai turi būti pateikta iki spalio 31 d. Stotis su e-bilieto įdiegimu kainuos apie 2,8 mln. (1,64mln. - ES lėšos). Daugiaukštės aikštelės nebus. Apie prieigas jau rašiau. Kaip nuspręs taryba taip bus. Jei ji pritars prieigų sutvarkymą išbraukti iš miesto interguotos teritorijos vystymo programos jos bus tvarkomos iš savivaldyės bei kelių direkcijos lėšų. Savivaldybė man teigė, kad šis projektas išlieka vienu iš prioritetinių, 2021-2027 metų naujojo finansavimo laikotarpio nebus laukiama. Senąjį stoties pastatą, kuris irgi buvo išbrauktas iš URBAN sąrašo dabar planuojama tvarkyti iš savivaldybės lėšų paėmus paskolą.
    Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.06.19, 11:21.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
    Viražai dėl autobusų stoties priegų sutvarkymo. Pasirodo, kad projektas yra braukiamas iš integruotos teritorijos vystymo programos. Žinoma, viskas priklausys nuo tarybos sprendimo. Jei pritars bus išbraukti visi 3 projektai. Totalus situacijos ir tokio didelio ES pinigų laikotarpio nevaldymas. Nesuprantu kodėl Elektronikos g. priegų projektas paliekamas, o stoties priegų braukiamas. Kas per tragedija vyksta savivaldybėje.. Net ir durniui buvo aišku, kad 1,5 mln. prieigoms neužteks, kas tokia durną suma sumanė, kas yra atsakingas? Minimaliai bent 4 mln. reikėjo. Tas pats ir su Laisvės aikšte. Kodėl Šiauliai centrinei aikštei suplanavo 6 mln., o Panevėžys užsikirto su 2,3 mln. Savivaldybė šiandien ryte mane patikino, kad projektas išlieka prioritetiniu ir bus įgyvendinamas miesto biudžeto bei kelių direkcijos lėšomis. Kaip supratau naujo finansavimo laikotarpio nebus laukiama. Visgi „apsipazorino“. Prašo projektams mažų sumų, o vėliau „prisipiarine“ išbraukinėja.

    „Parengus techninių projektų statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis ir/arba įvykus rangos darbų viešiesiems pirkimams, paaiškėjo, kad rangos darbų kainos ženkliai viršija Projektų paraiškose planuotas kainas. Atsižvelgdama į ribotas Panevėžio miesto savivaldybės finansines galimybes Panevėžio miesto savivaldybės administracija artimiausiame Panevėžio miesto savivaldybės tarybos posėdyje planuoja teikti tarybos sprendimo projektą dėl pritarimo Panevėžio miesto integruotos teritorijų vystymo programos pakeitimui, kuriame bus siūloma atsisakyti veiksmų 1.1.1v „Panevėžio miesto autobusų stoties teritorijos konversija, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai“, 1.1.2v „Panevėžio miesto autobusų stoties prieigų sutvarkymas“ ir 1.2.3v „viešųjų erdvių prie Laisvės aikštės sutvarkymas“ (toliau kartu – Projektai) įgyvendinimo pagal Priemonę, perskirstant numatytas lėšas kitiems pagal Priemonę įgyvendinamiems ir/arba planuojamiems įgyvendinti veiksmams. Priklausomai nuo Panevėžio miesto savivaldybės tarybos priimto sprendimo Projektams bus ieškoma kitų finansavimo šaltinių arba bus vykdomi tolimesni veiksmai dėl Projektų įgyvenimo pagal Priemonę.“

    Sveikas, matau domiesi rimčiau tuo projektu. Ūkiškai kaimiškai gali reziumuoti kokia ten situacija. Nebus tos naujos stoties, daugiaaukštės aikštelės ir kt.?

    Ar turi gave eurų bent kuriai stoties projekto daliai, etapui?

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Viražai dėl autobusų stoties priegų sutvarkymo. Pasirodo, kad projektas yra braukiamas iš integruotos teritorijos vystymo programos. Žinoma, viskas priklausys nuo tarybos sprendimo. Jei pritars bus išbraukti visi 3 projektai. Totalus situacijos ir tokio didelio ES pinigų laikotarpio nevaldymas. Nesuprantu kodėl Elektronikos g. priegų projektas paliekamas, o stoties priegų braukiamas. Kas per tragedija vyksta savivaldybėje.. Net ir durniui buvo aišku, kad 1,5 mln. prieigoms neužteks, kas tokia durną suma sumanė, kas yra atsakingas? Minimaliai bent 4 mln. reikėjo. Tas pats ir su Laisvės aikšte. Kodėl Šiauliai centrinei aikštei suplanavo 6 mln., o Panevėžys užsikirto su 2,3 mln. Savivaldybė šiandien ryte mane patikino, kad projektas išlieka prioritetiniu ir bus įgyvendinamas miesto biudžeto bei kelių direkcijos lėšomis. Kaip supratau naujo finansavimo laikotarpio nebus laukiama. Visgi „apsipazorino“. Prašo projektams mažų sumų, o vėliau „prisipiarine“ išbraukinėja.

    „Parengus techninių projektų statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo dalis ir/arba įvykus rangos darbų viešiesiems pirkimams, paaiškėjo, kad rangos darbų kainos ženkliai viršija Projektų paraiškose planuotas kainas. Atsižvelgdama į ribotas Panevėžio miesto savivaldybės finansines galimybes Panevėžio miesto savivaldybės administracija artimiausiame Panevėžio miesto savivaldybės tarybos posėdyje planuoja teikti tarybos sprendimo projektą dėl pritarimo Panevėžio miesto integruotos teritorijų vystymo programos pakeitimui, kuriame bus siūloma atsisakyti veiksmų 1.1.1v „Panevėžio miesto autobusų stoties teritorijos konversija, pritaikant ją komercinei ir bendruomenių veiklai“, 1.1.2v „Panevėžio miesto autobusų stoties prieigų sutvarkymas“ ir 1.2.3v „viešųjų erdvių prie Laisvės aikštės sutvarkymas“ (toliau kartu – Projektai) įgyvendinimo pagal Priemonę, perskirstant numatytas lėšas kitiems pagal Priemonę įgyvendinamiems ir/arba planuojamiems įgyvendinti veiksmams. Priklausomai nuo Panevėžio miesto savivaldybės tarybos priimto sprendimo Projektams bus ieškoma kitų finansavimo šaltinių arba bus vykdomi tolimesni veiksmai dėl Projektų įgyvenimo pagal Priemonę.“
    Paskutinis taisė PNVŽ; 2019.06.19, 10:08.

    Komentuoti:

Working...
X