Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TAUchix
    replied
    /\
    Įkeliu visą straipsnį, nes šita nuoroda rytoj jau nebeveiks

    Parašė www.panrytas.lt
    Dėl milijonų - ir teismai, ir aistros

    Bronius MATELIS Darius SKIRKEVIČIUS


    Milijonierių bendrovės, susijungusios į konsorciumą ir suabejojusios konkurso skaidrumu, sulaukė tokio pat ryžtingo atkirčio - jos buvo apkaltintos mėginimu įvykdyti vieną didžiausių finansinių aferų Panevėžyje.

    Keistoms užmačioms pasipriešino

    Panevėžio autobusų stoties iškeldinimo procese pasigirdo nedviprasmiškų užuominų apie galimai rezgamą didžiulio masto aferą.

    Susikirtus miesto bendruomenės ir kelių labai turtingų bei įtakingų milijonierių interesams, ėmė aiškėti, kad turtuolių įkurtas konsorciumas norėtų pasirašyti maždaug 14 milijonų litų vertės kontraktą, įsipareigojęs į jį investuoti kur kas mažiau - tik apie 7-8 milijonus litų.

    Tokiems planams pasipriešino nugalėtoją išrinkti paskirta komisija, vadovaujama autobusų parko direktoriaus Rimanto Petukausko. Direktoriui jau pagrasinta teismu, jei jo vadovaujama komisija nesutiks konsorciumo pripažinti nugalėtoju.

    Politikai šaukiasi privačių investuotojų

    Miesto taryba yra nusprendusi, kad naują autobusų stotį ir naują autobusų parką turi pastatyti privatūs investuotojai.

    Mainais investuotojas gautų dalį - apie 3 hektarus dabartinio autobusų parko teritorijos ir teisę statyti ten komercinį pastatą. Ir kaip priedas jam dar būtų statyboms pasiūlytas senosios autobusų stoties Panevėžio miesto centre, Savanorių aikštėje, liksiantis patrauklus sklypas.

    Mieste jau kuris laikas sklandė kalbos apie nematomą kovą už tuos milijonus ir apie Panevėžio milijonierių ketinimus bet kokia kaina laimėti konkursą.

    Ekspertai nustatė, jog tokius mainus savivaldybei būtų naudinga daryti tik užsitikrinus, kad į naujosios autobusų stoties bei autobusų parko statybą nugalėtojas investuotų 14 milijonų litų.

    Kiti investuotojai staiga pasitraukė

    Prieš prasidedant investuotojo paieškai bendrovės Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius R.Petukauskas buvo pripažinęs, kad norinčiųjų investuoti milijonus netrūksta.

    "Panevėžio ryto" žiniomis, bendradarbiauti su Panevėžio savivaldybe norėjo "VP Market", "Iki", "Norfa" ir dar kelios milžiniškos bendrovės.

    Po to kalbos apie jų galimą dalyvavimą išgaravo kaip kamparas.

    Tai, kad visi galimi investuotojai staiga lyg skradžiai žemę prasmego ir liko tik vienas panevėžiečių konsorciumas, sukėlė įvairių spėlionių.

    Vieni manė, kad konsorciumo atstovai su kitais arba gražiuoju susitarė, arba jiems buvo grasinama, jeigu jie nepasitrauks geruoju.

    Ir likę vieni nieko nelaimėjo

    Tai, kad Panevėžio milijonieriai visais įmanomais būdais prie konkurso neprileis konkurentų iš kitų miestų, prieš kelias dienas netiesiogiai patvirtino ir patys panevėžiečiai.

    Po to, kai komisija paskelbė antrą kartą iš eilės negavusi patrauklaus ir nugalėtojo verto investicinio pasiūlymo, į viešumą išlindo ir kaltinimų jai pažėrė bendrovės "Baltijos investicijų grupė" (BIG) ir Panevėžio statybos tresto (PST) konsorciumas.

    Tarp konsorciumo dalyvių yra bendrovės BIG savininkai panevėžiečiai Algimantas Kazlaučiūnas ir Alvydas Misiūnas bei PST vienas iš savininkų Panevėžio miesto tarybos narys Gvidas Drobužas.

    Per viešuosius ryšius buvo išplatintas pranešimas, kad komisija nemotyvuotai nepaskelbė konsorciumo nugalėtoju. Miestas dėl to neva bus praradęs 130 milijonų litų.

    Dėl to BIG ir PST jau kreipėsi į teismą ir paprašė jo, iki bus išsiaiškinta, uždrausti skelbti trečiąjį konkursą.

    Teismui bus pateikti du tokių kaltinimų motyvai: BIG plius PST pateikė komisijai jos reikalavimus atitinkantį projektą ir apskritai buvo vienintelis dalyvis antrajame konkurse. Todėl nugalėtoją išrinkti lyg ir nebuvę sunku.

    Prasidėjo nešvarūs žaidimai

    Specialios savivaldybės komisijos dėl autobusų stoties iškeldinimo bei naujos autobusų stoties ir parko statybos pirmininkas R.Petukauskas mano, kad šiuo pareiškimu konkurso užkulisiuose prasidėjo nešvarūs žaidimai.

    "Jeigu tą pasiūlymą būtume paskelbę konkurso laimėtoju, tai būtų tas pats, kaip paskelbti apie įvykusią stambiausio masto Panevėžyje aferą", - taip reagavo į Panevėžio milijonierių priekaištus R.Petukauskas.

    Pašnekovas yra įsitikinęs, kad konsorciumo viešo pareiškimo esmė yra apjuodinti komisijos darbą.

    "Tai tikrų tikriausia demagogija ir politikavimas siekiant apjuodinti komisiją. Konsorciumas nori pusvelčiui gauti žemės miesto centre ir Beržų gatvėje, - sako jis. - Konsorciumas į naujos stoties ir autobusų parko statybas pasiūlė investuoti gerokai, tikrai gerokai mažesnę sumą nei verta mainais jiems siūloma miesto žemė".

    Tos sumos, anot pašnekovo, nebūtų užtekę bendrovės Panevėžio autobusų parko poreikiams patenkinti.

    Nepriklausomi ekspertai įvertino, kad savivaldybės ir verslininkų mainai būtų sąžiningi tik tuo atveju, jeigu pastarieji autobusų stotį ir autobusų parką pastatytų už 14 milijonų litų.

    Painioja visuomenines ir komercines investicijas

    Apie konsorciumo viešai paskelbtus ketinimus investuoti daugiau nei 100 milijonų litų komisijos pirmininkas sako sužinojęs iš jau minėto to paties milijonierių konsorciumo viešųjų ryšių agentūros pranešimo.

    Jame buvo retoriškai klausiama, kodėl Panevėžio autobusų parkas atsisakė investicijų, kurių bendra apimtis siekia 130 milijonų litų.

    "Konkurso pasiūlymuose apie tokius milijonus nebuvo užsiminta. Jeigu bent dešimta dalis šios sumos būtų pasiūlyta naujai autobusų stočiai ir parkui, būtume griebę investuotoją visomis keturiomis ir nepaleidę, - sako R.Petukauskas. - Dabar gi jie pusvelčiui norėjo susigriebti Savanorių aikštės dalį ir didžiulį gabalą dabartinės autobusų parko teritorijos".

    Visi tie minimi milijonai, anot pašnekovo, greičiausiai yra ta konsorciumo plano dalis, kurioje skaičiuojamos išlaidos ne visuomeninės, o komercinės paskirties objektams statyti.

    "Gal jie viešai apskaičiavo, kokių ir už kiek statytų komercinių pastatų žemėje, kurią pagal jungtinės veiklos sutartį investuotojui nugalėtojui pasiūlytų miesto valdžia", - spėliojo R.Petukauskas.

    Arklys ir lakštingala - skirtingų dydžių

    Iš tiesų konsorciumo pranešime nėra nė vieno žodžio, kiek konkrečiai būtų skirta pinigų savivaldos projektui įgyvendinti.

    BIG ir PST skelbia, kad senosios autobusų stoties iškėlimas bei naujo multifunkcinio centro statyba jos vietoje konsorciumui kainuotų 60 milijonų litų.

    Naujo autobusų parko ir autobusų stoties bei komercinio centro statyba Beržų gatvėje kainuotų dar 70 milijonų litų.

    Konsorciumo viešųjų ryšių agentūros pranešimas, anot pašnekovo, yra surėdytas taip, kaip vieno žymaus šalies politiko pasakojimas apie lietuviškojo mulkinimo ypatumus.

    "Jeigu dešra yra pagaminta sumalus vienos lakštingalos ir vieno arklio mėsą, gamintojas tokį produktą gali pavadinti lakštingalienos ir arklienos dešra, tačiau ar tai bus tiesa? - klausia R.Petukauskas. - Tokiu maltiniu BIG ir PST konsorciumas tarytum nori pasakyti, kad R.Petukauskas kvailys, per kurį miestas netenka 130 milijonų litų investicijų. O juk miestui jie už žemes tikros kainos tai nepasiūlė!"

    Net nežinojo, kas pasiūlė mažą kainą

    Paklaustas, ar komisija iš tiesų galėjo būti nusistačiusi prieš konsorciumą, jos pirmininkas R.Petukauskas į tai nusijuokė.

    "Antrojo konkurso vienintelį pasiūlymą komisija atmetė kaip nepriimtiną net nežinodama, kieno jis yra. Net ir dabar galiu leisti sau galvoti, kad konsorciumas net nedalyvavo konkurse", - sako R.Petukauskas.

    Pagal viešojo konkurso nuostatus kiekvieno dalyvio informacija yra užkoduojama trijuose vokuose.

    Pirmame būna techninis pasiūlymas, antrame - finansinis, trečiame - duomenys apie kompaniją.

    "Taigi trečio voko taip ir neatplėšėme, nes pirmųjų dviejų turinys komisijos nepatenkino", - tikino R.Petukauskas.

    G.Drobužas ką nors komentuoti nelinkęs

    "Panevėžio rytas" pabandė išsiaiškinti, kaip atsitiko, kad panevėžiečių konsorciumas skelbtame konkurse liko vienintelis dalyvis, ir ar nebuvo kitiems galimiems dalyviams grasinama, tačiau iki galo to padaryti taip ir nepavyko.

    Vienas PST savininkų miesto tarybos narys G.Drobužas, kurio bendrovė irgi yra minėto konsorciumo narė, ką nors komentuoti nėra linkęs.

    "Esu miesto tarybos narys ir todėl nedalyvauju tuose procesuose, kur gali kirstis mano privatūs ir viešieji interesai", - kalbėjo vienas turtingiausių miesto žmonių G.Drobužas.

    BIG atstovas A.Misiūnas sakė kuruojantis projektus Klaipėdoje, todėl apie Panevėžį kalbėti nenorįs.

    "Kreipėmės į teismą, jis ir nustatys, kurie teisūs, o kurie - ne, todėl nematau reikalo aiškintis tų santykių per spaudą", - sakė A.Misiūnas.

    Marmuras kainą dar padidintų

    Autobusų stoties perkėlimo projektu besirūpinantis konsorciumo atstovas Mindaugas Vėgelė "Panevėžio rytui" sakė, kad konkurso sąlygos nebuvo patrauklios, tikriausiai todėl daugiau dalyvių ir neatsirado.

    Tai, kad kažkas kažkam grasino ar iš anksto konkurentai tarėsi, M.Vėgelė kategoriškai paneigė.

    "Gal jūs nesveikas, kad klausinėjate apie tokius dalykus?" - pyktelėjo konsorciumo atstovas.

    M.Vėgelė teigė nesuprantąs, iš kur atsirado projekte ir ta 14 milijonų litų suma.

    "Ką reiškia tie 14 milijonų litų? Kodėl 14, o ne daugiau ar mažiau?" - stebėjosi pašnekovas. - Tų būsimų autobusų stoties ir parko statybų vertė, jeigu statysime iš marmuro, gali išaugti ir kelis kartus, todėl ši iš anksto įvardinta suma man nieko nesako".

    Pasiūlyta suma - komercinė paslaptis

    Paklaustas, ar tikrai konsorciumas pasiūlęs labai mažą kainą, M.Vėgelė tapo paslaptingas ir įvardinti šią sumą atsisakė.

    "Dalyvaujame konkurse, o pasiūlyta kaina yra komercinė paslaptis", - paaiškino pašnekovas.

    M.Vėgelė neslėpė, kad autobusų parko ir stoties statybų sąmatą skaičiavo vienas konsorciumo dalyvių - Panevėžio statybos trestas ir kad būtent jo skaičiavimu remiantis ir buvo pateiktas pasiūlymas.

    Pašnekovas paneigė ir R.Petukausko žodžius, kad manipuliuodamas skaičiais konsorciumas stengiasi klaidinti visuomenę.

    Turiu informacijos, kad ir RIMI dalyvavo šiame konkurse, bet kaip ir visi kiti pareiškimą atsiėmė Grubiai čia PST su BIG'u nori prastumti, tik nelabai norėčiau, kad jiems tas pavyktų

    Komentuoti:


  • Samsung
    replied
    Dėl milijonų - ir teismai, ir aistros

    Milijonierių bendrovės, susijungusios į konsorciumą ir suabejojusios konkurso skaidrumu, sulaukė tokio pat ryžtingo atkirčio - jos buvo apkaltintos mėginimu įvykdyti vieną didžiausių finansinių aferų Panevėžyje.

    Keistoms užmačioms pasipriešino

    Panevėžio autobusų stoties iškeldinimo procese pasigirdo nedviprasmiškų užuominų apie galimai rezgamą didžiulio masto aferą.

    Susikirtus miesto bendruomenės ir kelių labai turtingų bei įtakingų milijonierių interesams, ėmė aiškėti, kad turtuolių įkurtas konsorciumas norėtų pasirašyti maždaug 14 milijonų litų vertės kontraktą, įsipareigojęs į jį investuoti kur kas mažiau - tik apie 7-8 milijonus litų.

    Tokiems planams pasipriešino nugalėtoją išrinkti paskirta komisija, vadovaujama autobusų parko direktoriaus Rimanto Petukausko. Direktoriui jau pagrasinta teismu, jei jo vadovaujama komisija nesutiks konsorciumo pripažinti nugalėtoju.

    labai idomu cia Daugiau apie tai http://www.panrytas.lt/?id=2006110310&i=1&a=1

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    mmmm... domisi bet nieko nedaro, gal musa kaina zemyn t.y. investuojamus pinigus

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    turiu itarima kad dar vyksta ir kazkokie seseliniai susitarimai del viso sito
    tavo įtarimus patvirtina šiandien www.panrytas.lt esantis straipsnis, štai jo ištrauka:

    Spėjama, kad kitoje pusėje buvo stiprūs investuotojai iš kitų miestų. Projektu domėjosi ir "Vilniaus prekybos", jungiančios "Maximos" prekybos tinklą, savininkai.

    Tačiau daug kam netikėtai paskutinę minutę "Vilniaus prekybos" savininkai bei kiti aktyvūs buvę investuotojai atsitraukė ir konkurse nebedalyvavo.

    Tokiu atveju liko tik vienas dalyvis - vietos milijonierių įkurtas jau minėtas konsorciumas.

    Tariasi verslininkai Tik įdomu, ar pnvz iš to bus kokia nauda

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    turiu itarima kad dar vyksta ir kazkokie seseliniai susitarimai del viso sito

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    /\
    arba kvepia, arba smirda

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    mmm.. korupcija ar kuom cia kvepia, kad toki gera is paziuros sprendima atmete

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Radau daugiau info:

    Investuotojai dėl teisės dirbti Panevėžyje kreipėsi į teismą
    www.aina.lt


    UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių konsorciumas keipėsi į teismą su prašymu pritaikyti laikinąsias apsaugos priemones UAB „Panevėžio autobusų parkas“ pirkimų komisijos skelbtam konkursui dėl autobusų stoties iškėlimo ir naujos autobusų stoties, autobusų parko bei kitų objektų statybos.

    Ieškiniu prašoma neleisti skelbti trečiojo konkurso šių objektų investuotojui išrinkti ir pripažinti priimtinu konsorciumo pasiūlymą.

    „Mūsų investicinis pasiūlymas buvo atmestas nepaisant to, kad visus konkurso reikalavimus atitiko. Mums neaiškūs komisijos motyvai. Kodėl Panevėžio autobusų parkas atsisakė investicijų, kurių bendra apimtis siekia 130 milijonų litų?“, - sakė už šį investicinį projektą atsakingas UAB „Baltijos investicijų grupė“ valdybos narys Mindaugas Vėgelė.

    Konsorciumas sprendimą kreiptis į teismą priėmę gavęs oficialų Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus raštą, kad komisija, peržiūrėjusi pasiūlymą, priėmė sprendimą neišrinkti konkurso laimėtojų ir tomis pačiomis sąlygomis skelbti trečią konkursą.

    Konkursą valdomo nekilnojamojo turto optimalaus panaudojimo ir vystymo projekto įgyvendinimui jungtinės veiklos sutarties pagrindu investuotojui parinkti skelbė UAB „Panevėžio autobusų parkas“. Po pirmojo kvietimo pasiūlymų sulaukta nebuvo.

    Paskelbus antrąjį kvietimą, konkurse dalyvavo jungtinės veiklos sutartimi šiam projektui susivienijusi UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių grupė.

    „Mūsų pasiūlymas buvo vienintelis. Jo atmetimo motyvai neaiškūs. Manome, kad konkursą skelbusi bendrovė turėtų peržiūrėti savo sprendimą, nes mūsų siūlymą atmesti nebuvo pagrindo“, - kalbėjo Mindaugas Vėgelė.

    Konsorciumo atstovo nuomone, trečiasis konkursas tik dar labiau atitolins miesto centro ir autobusų parko plėtotės perspektyvas. Tuo pačiu tai bus rimtas signalas potencialiems investuotojams kuo platesniu ratu aplekti Panevėžį. Neseniai perspektyvaus metropolinio centro statusą atgavusiams miestui tai būtų didelis smūgis.

    Jungtinės veiklos sutartimi į konsorciumą apsijungusios bendrovės turi didelę patirtį verslo projektų optimizavimo ir plėtros srityje. Investiciniame projekte siūlomi ekonomiškai pagrįsti verslo sprendimai, perspektyvoje padėsiantys materialinį ir techninį pagrindą subalansuotai UAB „Panevėžio autobusų parkas“ veiklai, kurios tikslas – tenkinti miesto bendruomenės poreikius bei plėtoti keleivių vežimo tarpmiesčio ir tarptautiniais maršrutais paslaugas.

    UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonės jau yra įgyvendinusios panašaus pobūdžio ir apimties projektus. Tai – prekybos ir pramogų centrai BIG Klaipėdoje ir BIG Vilniuje, požeminės automobilių stovėjimo aikštelė Vilniuje po Savivaldybės aikšte statyba, Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcija ir daugiaaukštės stovėjimo aiškštelės statyba, UAB „Garsų pasaulis“ spaustuvės su administracinėmis patalpomis statyba, prekybos ir pramogų centro „Babilonas“ Panevėžyje statyba.

    „Kodėl Panevėžio kompanijų investicijos, kurias mielai priima kiti šalies miestai, netiko Panevėžiui, šiandien mums yra mįslė. Tikimės, kad konkursą skelbusi bendrovė dar kartą peržiūrės savo argumentus, o tiksliau visišką jų nebūvimą“, - sakė Mindaugas Vėgelė.

    ***

    Konkursui pateiktas bendras UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių pasiūlymas apima autobusų stoties iškėlimo ir naujos autobusų stoties, autobusų parko bei kitų objektų statyba. Preliminariais skaičiavimais per dvejus metus nuo sutarties pasirašymo investicijos į šiuos objektus siektų 130 milijonų litų.

    Iš jų - 70 milijonų litų numatyta skirti naujos autobusų stoties, autobusų parko bei komercinio centro statybai, 60 milijonų litų – senosios autobusų stoties iškėlimui iš miesto centro bei naujo multifunkcinio centro statybai centrineje miesto dalyje.

    Minėtos sumos yra preliminarios. Jos gali būti tikslinamos patvirtinus teritorijų, kuriose bus vykdomas šis projektas detaliuosius planus ir parengus techninius projektus. Numatoma investicinio projekto vykdymo trukmė – 24 mėnesiai po sutarties pasirašymo.

    Projekto įgyvendinimo metu senąją Panevėžio autobusų stotį, kaip numatyta konkurso sąlygose, būtų planuojama iškelti į dabartinę Panevėžio autobusų parko teritoriją J. Basanavičiaus gatvėje, kur bus pastatyta nauji autobusų stoties, autobusų parko bei visuomeniniai - komerciniai pastatai.

    Dabartinės autobusų stoties teritorijos vystymas siejamas su jos panaudojimu visuomenės reikmėms. Čia suprojektuotas dviejų korpusų multifunkcinis centras su požeminėmis automobilių stovėjimo aikštelėmis. Pirmojo, dviejų aukštų korpuso fasadas nukreiptas į Savanorių aikštę, antrasis korpusas – daugiaaukštis, su fasadu į Ukmergės gatvę. Multifunkcinis centras skirtas smulkiai prekybai, biurams, maitinimo ir pramogų įstaigoms.

    Projekto vizija gali būti koreguojama, jeigu patvirtinus minėtų teritorijų detalųjį planą paaiškės, jog pirminių sumanymų realizacija negalima dėl aplinkosaugos reikalavimų, inžinerinių tinklų apsaugos zonų išsidėstymo bei kitų apribojimų


    Manau gal jau būtų verta sukurti atskirą temą su Panevėžio autobusų stoties iškėlimu susijusiems projektams?
    Paskutinis taisė TAUchix; 2006.10.30, 18:20.

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    matyt yra ir pelningesnių projektų, kad tik vienas dalyvis buvo

    Parašė Panevėžio autobusų stoties likimas - teisme

    www.DELFI.lt
    2006 spalio mėn. 30 d. 14:51


    UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių konsorciumas keipėsi į teismą su prašymu pritaikyti laikinąsias apsaugos priemones UAB „Panevėžio autobusų parkas“ pirkimų komisijos skelbtam konkursui dėl autobusų stoties iškėlimo ir naujos autobusų stoties, autobusų parko bei kitų objektų statybos, rašoma bendrovių pranešime spaudai.

    Ieškiniu prašoma neleisti skelbti trečiojo konkurso šių objektų investuotojui išrinkti ir pripažinti priimtinu konsorciumo pasiūlymą.

    Konsorciumas sprendimą kreiptis į teismą priėmę gavęs oficialų Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus raštą, kad komisija, peržiūrėjusi pasiūlymą, priėmė sprendimą neišrinkti konkurso laimėtojų ir tomis pačiomis sąlygomis skelbti trečią konkursą.

    Konkursą valdomo nekilnojamojo turto optimalaus panaudojimo ir vystymo projekto įgyvendinimui jungtinės veiklos sutarties pagrindu investuotojui parinkti skelbė UAB „Panevėžio autobusų parkas“. Po pirmojo kvietimo pasiūlymų sulaukta nebuvo.

    Paskelbus antrąjį kvietimą, konkurse dalyvavo jungtinės veiklos sutartimi šiam projektui susivienijusi UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonių grupė.

    UAB „Baltijos investicijų grupė“ ir Panevėžio statybos tresto įmonės jau yra įgyvendinusios panašaus pobūdžio ir apimties projektus. Tai – prekybos ir pramogų centrai BIG Klaipėdoje ir BIG Vilniuje, požeminės automobilių stovėjimo aikštelė Vilniuje po Savivaldybės aikšte statyba, Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės rekonstrukcija ir daugiaaukštės stovėjimo aiškštelės statyba, UAB „Garsų pasaulis“ spaustuvės su administracinėmis patalpomis statyba, prekybos ir pramogų centro „Babilonas“ Panevėžyje statyba.

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    ai bus gerai ir senoji tik galėtu nudažyti ir plyteles pakeisti

    Komentuoti:


  • TAUchix
    replied
    Nauja Panevėžio autobusų stotis

    Pagaliau pasigirdo kalbos ir apie iškeliamą autobusų stotį:

    Parašė www.panrytas.lt
    Sklypą už milijonus parduoti sunkiau nei dešrą
    Darius SKIRKEVIČIUS

    Panevėžio autobusų stoties iškeldinimo iš miesto centro ir naujos statybų Beržų gatvėje procesas stringa vos tik prasidėjęs.

    Vakar speciali Panevėžio savivaldybės komisija pranešė, kad žlugo ir antras geriausio investuotojo paieškos konkursas.

    Miesto taryba yra nusprendusi, kad naują autobusų stotį ir naują autobusų parką dabartinėje jo vietoje turi pastatyti privatūs investuotojai.

    Mainais jie gautų apie 3 hektarus dabartinio autobusų parko teritorijos ir teisę ten statyti komercinį pastatą. Ir kaip priedas dar būtų pasiūlytas senosios autobusų stoties Savanorių aikštėje sklypas.

    Pritraukti investicijas pagal jungtinės veiklos principą savivaldybei pasiūlė verslo ekspertai. Tai, pasak jų, yra efektyviausias būdas įgyvendinti sudėtingus ir nemenkų išteklių reikalaujančius projektus.

    „Komisija nusprendė antrajame konkurse neskirti pirmųjų trijų vietų. Nugalėtojas nebuvo paskelbtas, todėl po mėnesio įvyks trečiasis konkursas, – sakė komisijos pirmininkas, Panevėžio autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas. – Nė vienas iš pasiūlymų neatitiko visų reikalaujamų projekte sąlygų“.

    Komisija skubėti nelinkusi

    Ar komisija buvo darni priimdama tokį sprendimą, „Panevėžio ryto“ pašnekovas neatsakė. Nutylėjo R.Petukauskas ir dalyvavusių antrajame konkurse kompanijų skaičių bei jų siūlomas sumas.

    „Manau, kad visa ta informacija nėra svarbi, o ir ne visą ją galime skelbti“, – sakė jis.

    Kalbėdamas apie trečiąjį konkursą komisijos pirmininkas R.Petukauskas buvo optimistiškai atsargus.

    „Manau, kad trečias kartas nemeluos ir komisija paskelbs nugalėtoją. Jeigu taip neįvyks, vis dėlto gali tekti peržiūrėti ir konkurso reikalavimus, – teigė R.Petukauskas. – Apskritai tokia proceso eiga normali – juk ne dešrą pardavinėjame“.

    Už gardų kąsnelį siūlo per mažai?

    Dar prieš tarybai priimant sprendimą dėl stoties iškeldinimo, nepriklausomi savivaldybės samdyti ekspertai buvo paskelbę, kad preliminari naujos autobusų stoties ir parko bei prekybos centro Beržų gatvėje sąmata gali siekti 12 milijonų litų.

    Prieš prasidedant investuotojo paieškai, bendrovės generalinis direktorius R.Petukauskas buvo pripažinęs, kad norinčiųjų investuoti milijonus netrūksta.

    „Panevėžio ryto“ žiniomis, bendradarbiauti su Panevėžio savivaldybe norėjo „VP Market“, IKI, „Norfa“ ir dar kelios milžiniškos bendrovės.

    Tačiau, kaip jau buvo minėta, investicinio projekto nugalėtojui išaiškinti konkursai žlunga. Be jau paminėtos komisijos išvados, gali būti ir kitos mažiau matomos viso to priežastys.

    „Panevėžio rytą“ pasiekė informacija, kad konkurse dalyvavusių bendrovių investicinių projektų sąmatos buvo gerokai kuklesnės nei 12 milijonų. Jeigu taip yra, tai, pasak investicijų ekspertų, negalima atmesti tikimybės, kad antrasis konkursas buvo kainos „mušimo“ akcija.

    Vyksta užkulisinė kova

    Taip pat neatmetama tikimybė, kad konkurso užkulisiuose vyksta kova dėl savivaldybės „stogo“, be kurio, anot panašiose konkursuose dalyvavusių verslininkų, laimėti tokius projektus dažnai būna neįmanoma.

    Verslininkams, kai kurių nekilnojamojo turto ekspertų manymu, vien tik mainais pasiūlyta Panevėžio autobusų parko teritorijos dalis yra verta 15-20 milijonų litų. Be to, pro toje vietoje pastatytą prekybos ir pramogų centrą kasdieną praeitų apie 6000 autobusų stoties keleivių.

    O kur dar konkurso laimėtojui dovanojama dabartinės autobusų stoties teritorija miesto centre.

    Miesto architektai mano, kad Savanorių aikštė labiausiai tinkama modernaus viešbutuko, kavinių ir kitų pramogų verslo objektų statybai.
    Matyt per mažai patepa, kad niekas nepraeina

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    o kada strapsnis parasytas?

    Komentuoti:


  • osiz
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    tai cia jau kaip suprantu konkursas baigesi ar cia iki kitu metu liepos men?
    Tai kad net metai nebuvo parasyti

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    buvo cia mieste pora autiku kurie snekejo, bet kaip matom didelio susidomejimo nesukele ar kaip ten buvo, kad dingo tas balsas is dangaus

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    tai cia jau kaip suprantu konkursas baigesi ar cia iki kitu metu liepos men?

    Komentuoti:


  • osiz
    replied
    Donatai,sveikas atvykes i si foruma O siaip del autobusu stoties tai si ta radau: Panevėžio autobusų parkas paskelbė atvirą konkursą potencialiems investuotojams statyti naują Panevėžio autobusų stotį, kurios statyba, preliminariais vertinimais, kainuos apie 20 mln. litų.

    Konkurso nugalėtojas turės pastatyti naują stotį ir visus autobuso parkui reikalingus statinius autobusų parko teritorijoje J.Basanavičiaus ir Beržų gatvių sankirtoje bei sutvarkyti šiuo metu miesto centre esančios autobusų stoties teritoriją.

    Pasirinktas investuotojas ne tik turės suteikti statybos paslaugas, bet ir papildomai investuoti dalį lėšų.

    Konkursą paskelbusi bendrovė pasiūlymų laukia iki liepos 13-osios.

    Pasak Panevėžio miesto savivaldybės, Panevėžyje turi atsirasti moderni autobusų stotis, o vietoj jos miesto centre atsirasti visuomeninis-komercinis kompleksas.

    JT Naujienos
    Info is www.pinigusrautas.lt

    Komentuoti:


  • Samsung
    replied
    Parašė DONATASUKASLT -D- Rodyti pranešimą
    kas yra zinoma del autobusu stoties statybu
    Sveikas Donatai.Kolkas nera jokiu ziniu

    Komentuoti:


  • DONATASUKASLT -D-
    replied
    Nauja Panevėžio autobusų stotis

    kas yra zinoma del autobusu stoties statybu
    Paskutinis taisė DONATASUKASLT -D-; 2006.09.21, 22:42. Priežastis: klaidos

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    lauksim kol atsiras kokiunors vizualizaciju kaip tai atrodys

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    Parašė Samsung
    Autobusu stotoles
    stoteles tai stoteles bet man marsrutu nelabai yra ism ano galo ten isskyrus 11 kuris vaziuoja tik darbo dienom

    Komentuoti:

Working...
X