Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kaunas iki 1918 m. (caro laikų ir I pasaulinio karo nuotraukos)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taut.
    replied
    Panašu į Kumelių g.

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Kaunas?

    https://pastvu.com

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Atidžiau pažiūrėjus, pritariu tau Ramūnai.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Manyčiau, kad nuotrauka daryta iš geležinkelio stoties antro aukšto lango. Volfo dviaukštis namas su begale kaminų matosi ir šioje nuotraukoje.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Parašė freimq Rodyti pranešimą
    Vytauto prospektas, manyčiau kažkur šalia autobusų stoties. Dviaukštis pastatas po dešine galbūt net ir yra būsima autobusų stotis (tik spėjimas).
    Po kaire puse, matosi buvęs viešbutis "Bristol" (ant sienos matosi dalis viešbučio pavadinimo).
    Atvaizdas

    Atvaizdas


    Beje nuotraukos kitoje pusėje Ebėjuje rašo data 29 05 1916.
    Ačiū freimq.

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Vytauto prospektas, manyčiau kažkur šalia autobusų stoties. Dviaukštis pastatas po dešine galbūt net ir yra būsima autobusų stotis (tik spėjimas).
    Po kaire puse, matosi buvęs viešbutis "Bristol" (ant sienos matosi dalis viešbučio pavadinimo).



    Beje nuotraukos kitoje pusėje Ebėjuje rašo data 29 05 1916.
    Paskutinis taisė freimq; 2014.12.04, 00:14.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kaizerio Vilhelmo sutikimas Kaune, apie 1915 m.


    ebay.de

    Kokia čia gatvė?

    Komentuoti:


  • qwerty_
    replied
    Kauno apskrities archyve veikia paroda „Kauno kraštas ir žmonės Didžiojo Karo sūkuriuose“
    http://www.archyvai.lt/lt/kaa_naujie...stas-b7fd.html

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Spėju tai ta pati diena

    Paulius fon Hindenburgas Kaune (Paul von Hindenburg)
    by maritul, on Flickr

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Puiki istorinė nuotrauka, kiek daugiau apie tai iš tarpukarinės spaudos (1932 Banga):
    ...Atstatymui pažymėti vokiečiai surengė tam tikras iškilmes, kurių atminimai dar ir šiandien ant Žaliojo tilto tebėra. (buvo)
    Į tilto restauracijos baigimo iškilmes atvyko ir dabartinis Vokietijos respublikos prezidentas, feldmaršalas, anų laikų vyriausias rytų Fronto vadas von Hindenburgas, generolas Ludendorfas ir kiti žymūs vokiečių kariuomenės vadai. Aukštieji svečiai turėjo laimės užveržti atstatytojo tilto paskutiniąsias "muteres".
    Dar ir dabar Žaliojo tilto vidurinėje fermoje yra likusios šių žymių žmonių užveržtos „muterės", iš viso keturios. Po kiekviena „mutere" padėta varinė lentelė, ant kurios išgraviruota jos veržėjo pavardė ir data. Iš A. Fredos pusės žiūrint, Žaliojo tilto dešinėj yra likusi tiktai viena lentelė su šitokiu antrašu: „Exzelenz Generalfeldmarschal von Hindenburg, 14. IV. 16" . Antroj i len­telė, deja, yra jau kažkieno nuimta: tačiau reikia manyti, kad šią „mu­terę " užveržė Kauno tvirtovės operacijų vadas, generolas Litzman­nas. Kairiojoj tilto pusėj abi lente­lės po „muterėmis" dar yra užsili­kusios. Ant vienos iš jų užrašyta: „Exzelenz Generalleutenant Ludendorff, 14. IV. 16." , o ant antrosios — „Oberst Werne r Treu von Ehrenfeucht 14. IV. 16. " Iškilmių metu kaizerinės Vokietijos armijos vadovai pasakė karštas kalbas, kuriose buvo keliamas vokiečių ka­riuomenės narsumas ir patriotizmas, nenuveikiama valia ir pasiryžimas reicho ir Wilhelmo vardu. Šiandie praeiviai tų Didžiojo karo meto iškilmių monumentu jau ir nebepastebi. Lentelės nedidelės, kuklios, padirbtos, matyt , taupant varį šoviniams dirbti, bet verčiančios prie jų sustoti...

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Tai geležinkelio, žaliasis, jis lyg toks uždaras ir buvo tuo metu.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Generolas feldmaršalas Paul von Hindenburg Kaune 1916 m.


    ebay.de

    Koks čia tiltas?

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    XIX a. uždarytas vienuolynas buvo paverstas ligonine, vėliau vienoje dalyje glaudėsi ugniagesiai. Panašu, kad bokštas išmūrytas gaisrų aplinkiniuose pastatuose aptikimui.




    Bokštas buvusioje Ugniagesių gatvėje. (nuotraukoje dabartinė J. Gruodžio g.)


    Buvęs bokštas šalia E. Ožeškienės gatvės.
    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2014.11.30, 13:49.

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Taip
    Parašė freimq Rodyti pranešimą
    Planas galėtų būti 1843 ir 1844 m., 1855 m. ar 1885 m. (spėliojimai iš šio teksto: http://www.karmelituparapija.lt/isto...le/karmelitai/)
    Pagal planą sunku pasakyti ar bokštas jau stovėjo

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Planas paimtas iš: http://maps4u.lt/lt/maps.php?cat=24
    Paskutinis taisė freimq; 2014.11.30, 12:52.

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Jis vienuolyno teritorijoje stovėjo?

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Karmelitų Šv. Kryžiaus bažnyčia 1915 m.


    Senas varpinės bokštas vis artėja, gal kada ir iš arti pamatysime kaip jis atrodė.

    Šaltinis: LIMIS
    Paskutinis taisė freimq; 2014.11.30, 11:28.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    užstatymo nebuvo, medžių taip pat, todėl nekeista kodėl jis taip aiškiai matosi.

    Komentuoti:


  • freimq
    replied
    Eina sau, koks to angaro aukštis.




    nuotraukos iš aleksotasair.lt/istorija/

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė freimq Rodyti pranešimą
    Neturiu supratimo, bet labai realus variantas.
    aš tą klaustuką gal be reikalo padėjau. esu 100% įsitikinęs kad tai dirižablio angaras.

    Komentuoti:


  • Aleksas666
    replied
    Aš nemaniau, kad 1915 Lietuvoje buvo dirižablio angaras, klydau.


    Vokiečiams paėmus Kauną, čia atsikėlė mobilus karo aviacijos dalinys. Kadangi iš anksto buvo planuota šiame mieste įkurti cepelinų bazę, netrukus, 1915 metų spalio pradžioje, atvyko specialaus angaro statybininkų dalinys (Luftschiffhallenbaukommando Kowno). Angarą statė firma B. Seibert Eisenhoch & Bruckenbau-Werke iš Saarbrūckeno (Saaro kraštas prie Prancūzijos sienos). Nors iki karo ir pirmaisiais karo metais angarus buvo statę kelios kitos vokiečių įmonės (Ballonhallenbau Berlin GmbH, Deutsche Lufthallenbau Gesellschaft ir kt.), Seibert firma savo pažangumu jas nukonkuravo. Viena jos modelio naujovių buvo kilnojimui pritaikyta konstrukcija. Tad, cepelinus vis labiau perkeliant į Rytų frontą, ten naujųjų angarų statyba jau buvo atiduodama vien į Seibert rankas. Pirmasis savito modelio angaras buvo pastatytas Szentandras vietovėje to meto pietų Vengrijoje (netoli Temesvar, dabartinis Timisoara miestas šiaurės Rumunijoje) 1915 m. rugsėjį, o po poros savaičių - Varšuvoje. Kai Varšuvos angaras dėl savo geografinės padėties nebegalėjo patenkinti cepelinų reikmių, pastatas buvo išmontuotas ir 1917 m. pradžioje perkeltas arčiau fronto - į Šiaulius.
    http://www.plienosparnai.lt/page.php?718

    Komentuoti:

Working...
X