Parašė Mazgelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno pramonės paveldas
Collapse
X
-
-
gal galite kas tiksliai padeti rodykle naujam plane is kur cia fotografuota? Tie sublokuoti 4 pastatai isliko?
foto is http://datos.kvb.lt/index.php?option...rija&Itemid=73
Komentuoti:
-
Sveiki, Kauno mylėtojai ir draugai!
Gal turite intriguojančios informacijos apie "Lituanicos" batų fabriką Kaune. Itin aktuali istorija, kiti įdomus faktai - perversmai, vystymasis; sekmes ir nesekmes; nuotraukos ir kita idomi info.
Ačiū!
Komentuoti:
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimąna, negalima visko gailėti... jei tai trukdo miestui tapti gražesniam - reikia griauti...
aha, tos priekinės sienos fragmentą dar galėjo panaudoti Kancas...
dar yra ir uzsakovai...
Komentuoti:
-
na, negalima visko gailėti... jei tai trukdo miestui tapti gražesniam - reikia griauti...
aha, tos priekinės sienos fragmentą dar galėjo panaudoti Kancas...
Komentuoti:
-
Prieš kurį laiką būčiau pritaręs d'Ark nuomonei, bet pats pamatęs koks "paveldas" ten likęs, greit pakeičiau nuomonę. "Paramos" kepyklą reikėjo konservuot 1960-aisiais, o ne tada, kai nieko nebuvo likę. Na, gal pagr.pastato lauko sieną ar kaminą...
Man irgi gaila...
Komentuoti:
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimąGrįžtu su pram. objektu, kurio tuoj tuoj nebebus… Tarpukario Lietuvos pasididžiavimas - didžiausia ir moderniausia to meto duonos kepykla. Iš tiesų, tai pastatas, kuriame aš dar ne taip seniai fantazavau įsitaisyti loftą su vaizdu į beveik nematomą Nemuną,
Komentuoti:
-
Sveiki, rodos, nebuvau forume kokį pusšimtį metų..
Grįžtu su pram. objektu, kurio tuoj tuoj nebebus… Tarpukario Lietuvos pasididžiavimas - didžiausia ir moderniausia to meto duonos kepykla. Iš tiesų, tai pastatas, kuriame aš dar ne taip seniai fantazavau įsitaisyti loftą su vaizdu į beveik nematomą Nemuną, ne-viešbutį, „pramogų sostinę“, neegzistuojančią areną ir svarbiausia – į degalinę Šiomis dienomis viskas atrodo maždaug šitaip:
Užpakalis dar sveikas...
Griaunama 1930 m. statyta centrinė duonos kepykla, kurioje kadaise buvo moderniausios elektrinės konvejerinės krosnys ir visiškai automatizuota gamyba. Fabriko pastatas taip pat liudijo architektūrinį lūžį, kai pramonės pastatuose galutinai įsitvirtino modernistinis stilius...
Vaizdai baisoki, bet...
little future...
Komentuoti:
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimąManau kad informaciją, susijusią su Kauno valstybiniu radiofonu, reiktų perkelti į temą "Smetoninis" Kaunas.
Komentuoti:
-
Manau kad informaciją, susijusią su Kauno valstybiniu radiofonu, reiktų perkelti į temą "Smetoninis" Kaunas.
Komentuoti:
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimąTaip, tiesa, fabriko nebebus... o kas jį dar spės nufotografuoti, tai turės istorines nuotraukas Kad ten nebėra vertingų pram. pastatų sunku patikėti... O pvz. negi jo niekas nenori rekonstruoti ir įrengti kokius loftus ar pan., taigi dabar jie madingi... tai ir šimtametis fabrikas neišnyktu nuo žemės paviršiaus. Na, gal truputį freaky gyventi degtukų fabrike, bet nestandartas visuomet yra įdomu... Užsienyje žmonės net iš fermų sugeba vilas pasistatyti, o čia tik griaut ir dėžes statyt sugebėjimų netrūksta... chi
Realiai tai jiems nugriauti tiek pat išeina kiek ir kainuotų pritaikyti pramoninę arch gyvenamąjai paskičiai. Komunikacijų tiek pat išvedžioti, bet išplanavimo keitimas ir šiaip ilgiau darbai užtrunka, tai geriau nugriauti velniop ir baigta. Nors kiek teko lankytis ... ypač tarybiniuose sandėliuose ir gamyklose, tai konstrukcijos itin tvirtos pasirodė (matyt šaltojo karo padariniai).
Tik kad va eilinis lietuvis nelabai kelsis į tokį gyventi .. labiau jiems mat patinka 2,40 lubos, "nauja statyba" - seni kombiblokai naujai arba medinės trobaitės šlaitiniu stogu. Kokia paklausa, tokia ir pasiūla, nors ta pasiūla galėtų formuoti ir pasiūla, jei ji nerodo tokio noro.
Dings ir niekas net nepastebės.
Komentuoti:
-
Taip, tiesa, fabriko nebebus... o kas jį dar spės nufotografuoti, tai turės istorines nuotraukas Kad ten nebėra vertingų pram. pastatų sunku patikėti... O pvz. negi jo niekas nenori rekonstruoti ir įrengti kokius loftus ar pan., taigi dabar jie madingi... tai ir šimtametis fabrikas neišnyktu nuo žemės paviršiaus. Na, gal truputį freaky gyventi degtukų fabrike, bet nestandartas visuomet yra įdomu... Užsienyje žmonės net iš fermų sugeba vilas pasistatyti, o čia tik griaut ir dėžes statyt sugebėjimų netrūksta... chi
Komentuoti:
-
Užskaičiau Statybų pilote, kad netrukus nuo žemės paviršiaus išnyks "Liepsnos" degtukų fabrikas Raudondvario pl. ir jį pakeis gyvenamųjų namų kvartalas ... Parašyta, kad fabrikas ten įkurtas 1924, ir vienintelis pastatas, kurį reikalauja išaugoti KPD anuometinio savininko švedo namelis (įdėta jo miniatiūrinė foto - geras). Tai kilo klausimas ar dar yra kokių vertingų pramoninių pastatų ten ?
Gal kas net susigundys atlikti fotofiksaciją ar pasidalinti kokiais turimais vaizdais ?
Dėkui
Komentuoti:
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimąTaigi tu esi tikras fui. komentaras čia visai ne į temą. Ne visi matė ir ne visi žino. O nemačiusiems pamatyti seniausiomis tituluojamas foto, manau, yra įdomu... =P
o jei jau but geru tai galite kreiptis i parodos organizatoriu Dainiu Juneviciu jis Jums pranes kur vyks sekanti....Paskutinis taisė 99; 2008.02.18, 21:20.
Komentuoti:
-
Parašė fui Rodyti pranešimąTaigi pries puse metu sita pati paroda veike bibliotekoje Radastu g., nereikejo praziopsotiPaskutinis taisė 99; 2008.02.18, 21:20.
Komentuoti:
-
Parašė d'Ark Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė fui Rodyti pranešimąParašė d'Ark Rodyti pranešimąNuo vasario 14 d. Šiauliuose, fotografijos muziejuje, atidaryta tokia paroda „Peterburgo - Varšuvos geležinkelio tiltai ir apylinkės 1861 m. austrų fotografo Antono Rohrbacho nuotraukose“. Ten eksponuojamos seniausios žinomos nuotraukos su Lietuvos vaizdais.
Anton Rohrbach Europos fotografijos istorijoje žinomas kaip tiltų panoramų fotografas ir Kaunui labai nuskilo, kad jis čia pafotografavo, nes dabar galime matyti kaip realiai atrodė miestas XIX a. vidury. Vėlesnės foto su Kaunu padarytos jau 19 amžiaus pabaigoje, Zatorskio ir kitų.
Taigi pries puse metu sita pati paroda veike bibliotekoje Radastu g., nereikejo praziopsoti
Juo įdomesnės nuotraukos, rodančios būsimosios kultūros vertybės statybą. Rohrbacho darytose Kauno geležinkelio tilto nuotraukose vaizduojami keli statybos etapai. Pirma tilto statybos nuotrauka – Rohrbachui būdinga plati panoraminė dviejų dalių nuotrauka, fotografuota iš Žemosios Fredos. Nuo kairiojo Nemuno kranto 1861 m. rugpjūtį darytoje nuotraukoje matyti dar statomi taurai, tolumoje galima įžiūrėti dešiniojo kranto priemiesčių statinius. Kitoje fotografo užfiksuotoje akimirkoje atsispindi geležinkelio tunelio rausimo darbai. Antonas Rohrbachas į pasaulio fotografijos istoriją įėjo kaip įspūdingų tiltų panoramų autorius. Turime būti jam dėkingi už tai, kad atvykęs fotografuoti tiltų rado laiko įamžinti aplankytas vietoves ir sukūrė seniausias Kauno nuotraukas.Paskutinis taisė 99; 2008.02.18, 21:18.
Komentuoti:
Komentuoti: