https://www.atviraklaipeda.lt/2022/1...iliu-plovykla/
Klaipėdos regioniniame valstybės archyve šiuo metu saugomi uostamiesčio Vykdomojo komiteto (VK) dokumentai liudija, kad per trejus metus pokario metus automobilių skaičius mieste buvo išaugęs net 85 procentais.
Tad nieko keista, jog penktojo ir šeštojo XX amžiaus dešimtmečio sandūroje Klaipėdos valdžia ėmėsi visaip reguliuoti eismo sąlygas bei pačių automobilių priežiūra, kuri tuo metu, švelniai tariant, buvo nekokia.
Tad nieko keista, jog penktojo ir šeštojo XX amžiaus dešimtmečio sandūroje Klaipėdos valdžia ėmėsi visaip reguliuoti eismo sąlygas bei pačių automobilių priežiūra, kuri tuo metu, švelniai tariant, buvo nekokia.

Teatro aikštė 1947-aisiais. Aleksandro Šestakovo (Lietuvos centrinis valstybės archyvas) nuotr.

Mažvydo gatvėje (dabar – alėja), kaip ir Lenino (dabar – Lietuvininkų) aikštėje taisyklėmis buvo įtvirtintas vienpusis eismas. Eugenijaus Šiško (Lietuvos centrinis valstybės archyvas) nuotr.
Komentuoti: