Foto 2012.05
Kadangi numatoma Obelių miestelio pagrindinių gatvių rekonstrukcija, šios nuotraukos po metų ar dviejų jau bus istorinės
Atvažiavimas į Obelius 117 keliu nuo Bradesių pusės
Obelių Vytauto gatvė
Sankryža į Zarinkiškį - Šapelius
Tiltas per Kriaunos upę, kuris bus rekonstruojamas
Jau ir Obelių centras.
Vytauto gatvė bus praplatinta , o tie "etnografiniai" grioviai bus užpilti
Namai pagrindinėje sankryžoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Obeliai*, Rokiškio r.
Collapse
X
-
Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
Krašto kelių 117 ir 122 rekonstrukcijos brėžiniai (paspaudus - didesnis brėžinys)
1. KK117 Obeliai - Bradesiai
...
2a. KK122 Subate-Obeliai
2b. KK122 Obeliai -Rokiškis
...
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:26.
Komentuoti:
-
Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
3. PROJEKTINIAI SPRENDINIAI
3.1. Kelio trasa
3.1.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 6 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 200 m, didžiausias – R = 600 m.
3.1.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 9 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 125 m, didžiausias – R = 1 600 m.
3.2. Išilginis profilis
3.2.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamą kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,8 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 600 m, išgaubtos – R = 6 300 m.
3.2.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamo kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,25 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 500 m, išgaubtos – R = 200 m.
3.3. Žemės sankasa
3.3.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 9,30 m, tilto per Kriauną prieigose – 11,90 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
3.3.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 11,90–16,02 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
(...)
3.5. Kelio danga
3.5.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
Projektuojamas dangos plotis – 7,0 m. Tik ruože prie tilto danga išplatinama iki 8,0 m. Kelkraščių plotis sudaro 1,0 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių medžiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 398+60 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 401+66 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai (dešinėje pusėje 2,5 m pločio, kairėje – 2,0 m pločio).
Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (iš-skyrus viražus) rengiamas 2,5 %.
3.5.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
Projektuojamas dangos plotis nuo Pk 86+90 iki Pk 92+00 yra 8,0 m, nuo Pk 93+20 iki Pk104+70 – 7,50 m. Kelkraščių plotis nuo Pk PK 86+90 sudaro 1,5 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių me-džiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 86+90 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 88+88 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai. Šaligatviai rengiami iki Pk 103+10 (plotis – 2,0 m).
Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (išskyrus viražus) rengiamas 2,5 %.
(...)
3.7. Sankryžos, nuovažos, pėsčiųjų ir dviračių takai
Projektuojamame ruože projektuojama iškili mažoji žiedinė sankryža. Žiedinė sankryža projektuojama 22 m skersmens su iškiliomis saugumo salelėmis. Žiedinėje sankryžoje rengiama pilna dangos konstrukcija:
– apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis – 0,35 m;
– skaldos pagrindo sluoksnis iš nesurištojo mišinio 0/45 – 0,20 m;
– pagrindo asfalto sluoksnis iš mišinio AC 32 PS su rišikliu, 50/70 markės kelių bitumu – 0,10 m;
– asfalto apatinis sluoksnis iš mišinio AC 16 AS su SZ22 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,08 m;
– asfalto viršutinis sluoksnis iš mišinio SMA 11 S su SZ18 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,04 m.
Ties Pk 87+85 projektuojama iškili saugumo salelė „miesto vartai“. Ties Pk 103+10 projektuojama vieno lygio sankryža su kairiniu posūkiu ir iškiliomis saugumo salelėmis. Saugumo salelė ties Pk 104+00 atliks ir „miesto vartų“ funkcijas.
3.7.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
Kelio ruože rengiama 60 nuovažų. 52 nuovažos į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
Rengiamos 8 tipinės nuovažos: 1 – 1 tipo; 6 – 4 tipo; 1 – 4v tipo. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panau-dojama naujoms nuovažoms įrengti.
3.7.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
Kelio ruože rengiamos 37 nuovažos. 18 nuovažų į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
Rengiamos 6 tipinės nuovažos: 1 – 3 tipo; 5 – 4 tipo. Dar rengiama 13 individualiai suprojektuotų nuovažų. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panaudojama naujoms nuovažoms įrengti.
3.8. Autobusų sustojimo aikštelės
Esamų autobusų sustojimo aikštelių vietos pakoreguotos pagal eismo saugumo reikalavimus. Rengiamos penkios autobusų sustojimo aikštelės: iš jų keturios tipinės, o ties Pk 94+60 rengiama individualiai suprojektuota autobusų sustojimo aikštelė su paviljonu.
(...).
3.9. Automobilių stovėjimo aikštelės
Projektuojamos keturios automobilių stovėjimo aikštelės. Dvi kelyje Nr. 122, ties Pk 89+05 ir Pk 92+00, kitos dvi – kelyje Nr. 117, ties Pk 408+05 ir Pk 409+10.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214
Komentuoti:
-
Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
1. ĮVADAS
Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožas 39,80–0,95 km ir krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožas 8,70–10,40 km yra Obelių mieste ir Obelių priemiesčio gyvenvietėje.
Rekonstruojamo kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 km iki 40,95 km dangos konstrukcijos klasė IV.
Eismo duomenys:
– VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 834 aut./parą;
– VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 104 aut./parą;
Rekonstruojamo kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 km iki 9,29 km dangos konstrukcijos klasė IV.
Eismo duomenys:
– VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 530 aut./parą;
– VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 197 aut./parą;
Rekonstruojamo kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 9,29 km iki 10,40 km dangos konstrukcijos klasė III.
Eismo duomenys:
– VMPEI vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 2009 m. 1 929 aut./parą;
– VPI(SV) 1-siais naudojimo metais 467 aut./parą;
Pagal KPT SDK 07 (IV sk. 1 lentelę), žiedinei sankryžai parenkama 1 pakopa aukštesnė dangos konstrukcijos klasė, negu labiausiai apkrautai sankryžos važiuojamosios dalies juostai priskirta dangos konstrukcijos klasė. Žiedinei sankryžai parenkama II dangos konstrukcijos klasė
(...)
2. ESAMA PADĖTIS
2.1. Kelias Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai 39,80–40,95 km
Esamo kelio sankasos plotis 7,40–15,90 m. Dangos plotis kinta nuo 5,60 iki 8,40 m. Dangos kraštai nutrupėję. Užstatytoje dalyje abiejose kelio pusėse yra šaligatviai, kurių bordiūrai ir plytelės sulaužyti, paviršinio vandens nuvedimui iš grindinio akmenų šalia bordiūrų suformuoti latakai.
(...)
Gatvės konstrukciją sudaro 9–18 cm storio asfalto danga ir 2–4 cm storio juodojo žvyro sluoksnis, tik ties Pk 406 (gr. 34) supiltas 4 cm dulkingojo žvyro sluoksnis.
Per visą trasą po asfalto danga eina senasis grindinys, kuris aptinkamas 12–23 cm gylyje, o jo storis 8–17 cm. Grindinys paklotas ant 10–55 cm storio dulkingojo smėlio [SD] sluoksnio. Bendras konst-rukcijos storis sudaro 37–80 cm, dažniausiai 43–60 cm.
Sankasa supilta iš panašių smėlių kaip ir konstrukcija – [SD], tik smėlis užterštas humusu, kai kur su žvyro priemaiša. Apatinėje dalyje (0,6–1,7 m gylyje) pasitaiko supilto juodo organinio smėlio iki 0,2–0,5 m storio.
Kelkraščiai supilti iš panašių smėlių kaip ir kelio konstrukcija, o iš viršaus kelkraščiai sustiprinti lauko akmenų grindiniu. Nuo Pk 401+50 kelkraščiuose pakloti šaligatviai.
2.2. Kelias Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 8,7–10,4 km
Esamo kelio sankasos plotis 12,40–26,40 m. Dangos plotis kinta nuo 5,90 iki 20,30 m. Taisomo kelio ruože yra 5 horizontalios kreivės.
Šiame kelio ruože yra didelė sankryža ties Pk 92+70 su keliu Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ir Pk 103+10 sankryža su Bartkiškio gatve. Dangos išilginis profilis yra banguotas. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,50 % Dangos skersiniai nuolydžiai nepastovūs (nuo 0,0 iki 6,10 %). Labai daug ne-taisyklingai įrengtų viražų. Kelyje yra dvi netaisyklingų parametrų autobusų sustojimo aikštelės ir Obelių autobusų stotis su mūriniu autopaviljonu
(...)
Gatvės konstrukciją sudaro 6–15 cm storio asfalto danga, nuo Pk 89 iki Pk 98 asfalto dangos būklė gana prasta. Po asfaltu aptinkamas 3–10 cm juodo žvyro sluoksnis, trasos pradžioje iki Pk 89 paklotas 4 cm storio permerkimas. Pagal laboratorinius tyrimus, asfalto danga turi nemažus nukrypimus nuo standartų ir reglamentų reikalavimų, o Pk 92 net nepasiektas reikalaujamas sutankinimo laipsnis.
Nuo Pk 89+00 iki Pk 95+50 gatvėje po danga paklotas 7–13 cm storio grindinys. Nuo Pk 89+00 iki 91+40 ant grindinio yra supiltas apie 12–17 cm dulkingojo smėlio [SD] ar žvyro [ŽD] sluoksnelis. Grindinys paklotas ant supiltų dulkingųjų smėlių [SD] ir [SDo], dažnai su humuso priemaiša. Bendras konstrukcijos storis šiame ruože siekia 38–60 cm.
Ten, kur nėra grindinio, asfalto danga paklota tiesiai ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SD] arba žvyrų [ŽD], nuo Pk 99 – ant dulkingųjų smėlių su žvyru [SDo]. Čia bendras konstrukcijos storis siekia 70 cm.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214
Komentuoti:
-
Pagaliau bus sutvarkytos pagrindinės Obelių gatvės ir užpilti "etnografiniai" grioviai Vytauto gatvėje
Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas, tilto per Kriauną rekonstravimas
Rekonstruojamų gatvių schema
Pagrindinės Obelių sankryžos rekonstrukcijos projektas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052
Komentuoti:
-
Pagrindinė Vytauto gatvė eina link Dusetų
Vytauto g. išvažiavimo link
Bandau prisiminti, ar dar kokiame miestelyje yra išklikę tokie grioviai tarp gatvės ir šaligatvio
Vaizdas į centrinę sankyžą nuo Vytauto g. pusės
Befotografuojant saulė baigė nusileisti...
Ačiū už dėmesįPaskutinis taisė Romas; 2013.03.25, 20:38.
Komentuoti:
-
Netinklinė parduotuvė ežero pusėje
Obelių centrinė sankryža nuo ežero pusės
Vaizdas link Subatės
Centrinė sankryža nuo Latvijos pusės
Komentuoti:
-
J.Zaukos gatvė link Rokiškio
Autobuso stotelė
Centrinė sankryža nuo Rokiškio pusės
Komentuoti:
-
Foto 2009.08
Įvažiavimas nuo Subatės pusės.
Obelių bažnyčios bokštai matosi už 5-6 km, beveik nuo Latvijos sienos
Pagrindinė Obelių sankryža nuo Subatės pusės
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąParašė Romas Rodyti pranešimąNežinia, ar kiekvienam miesteliui reikėtų atskiros temos.
Obelių nuotraukos jau yra temoje LT miesteliai. Sustojęs laikas
Juk cia ir info, ir foto sviezios ir ne viena.
Komentuoti:
-
Parašė Aukselis Rodyti pranešimąCia klaida si mokykla yra Obeliuose
Trumpa istorija apie abejas mokyklas:
http://www.panemunelis.lt/istorija/istorija.htm
http://www.obeliugimnazija.lt/informacija/istorija/
Mokiniai prie Panemunėlio mokyklos.
http://www.muziejusrokiskyje.lt/lt/gallery/view/73/2
Komentuoti:
-
Parašė Aukselis Rodyti pranešimąCia klaida si mokykla yra Obeliuose
Komentuoti:
-
Cia klaida - si mokykla yra Obeliuose
Tai buves Obeliu meninio lavinimo centras, geriau vietiniams zinomas kaip "Zalioji mokykla" Ji yra Obeliuose J.Jablonskio g. 4. Siuo metu pastatas apgailetinos bukles ir retai naudojamas.
2007 metu fotografija
Komentuoti:
-
Nieko keisto, kad geležinkeliečiams skirtas namas atsirado toliau nuo stoties. Daug kur taip yra. Stotis tikrai tarybinė.
Komentuoti:
-
tai taip, bet tada ir stotis galejo tarpukariu atsirast (?) nes tas pastatas yra skirtas gelezinkelieciams (specialiai tam projektuotas)
Komentuoti:
Komentuoti: