Tas „studentiškas“, kompaktiškai užstatytas su gerai išvystytų gatvių tinklu variantas dabarties sąlygomis funkcionuotų kur kas geriau, nei Vilniuje realizuota pseudourbanistinė socialistinė utopija
Kalbant apie žiedus, cituoju VGTU leidinį "Miestotvarka": http://www.vgtu.lt/leidiniai/index.php?id=27. Ieškoti pačioje apačioje.
Šio tipo sankryžos ateityje gali būti projektuojamos tik neintensyvaus eismo gatvėse, kur į sankryžą per valandą įvažiuoja ne daugiau kaip 2000 automobilių, nes šiuo atveju ir darantieji dešiniuosius posūkius konfliktuoja su bendru transporto srautu. Jas galima naudoti aptarnavimo gatvių sankirtose su prievažomis, arba mažų miestų (iki 50 tūkst. gyv.) pagrindinių gatvių tinklui.
Žinoma, tuo laiku, kai buvo projektuota, abejoju, ar per nors vieną sankryžą per valandą pervažiuodavo daugiau nei 2000 automobilių, tad tai būtų visiškai pasiteisinę. Laikai keičiasi.
Komentuoti: