Parašė gangstarr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
- 5 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas antras punktyras atrodo keistokai, nes bent aš tikėčiausi, kad šita juosta bus perasfaltuota naujai, kai dabar jau sudėti bortai. Gal dėl to ir nebuvo pažymėtos juostos toje vietoje?
a) Bus dar vienas asfalto sluoksnis per visas juostas, tačiau užtruks (gal net nieko nedarys per žiemą), tai nupiešė punktyrus.
b) Neasfaltuos A juostos ir joje paliks seną asfaltą (mažiau tikėtina, net Ozo g. perasfaltavo visą).
Variantas A dar labiau atrodo įtikinantis, nes juostos dažytos purškiamais dažais, o ne termoplastiku.
- 4 patinka
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
Bet nelabai suprantu kuo tai trukdo gatvių siaurinimui, kuris neatsižvelgiant į VT sistemos būklę vistiek yra win-win dalykas visiems, apart užkietėjusių avtamabilystų, tarp kurių iš esmės bet koks pasiūlymas kažką keisti būtų sutiktas neigiamai (net tie, nuo kurių jiems patiems bus patogiau, tiesiog todėl, kad tai yra kažkoks pasikeitimas, o kai tau 45-60 metų tau to nereikia, nes jau esi prie kažko pripratęs ir "žinai geriau kaip čia reikia" )?
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.
Tai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
- 5 patinka
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNarbuto g. Tai čia bus 3.25m x 3?
1) pastatė pagal pirminį projektą 3,75 (VT) + 3,25 + 3,25–3,5, bet linijas nubraižė, kad visiems būtų po lygiai;
2) pakeitė projektą neinformavus visuomenės taip suvienodindami pločius atsižvelgiant į kitų atkarpų projektus (dvirtakį tai tikrai buvo siaurinę, po to vėl po visuomenės triukšmo platino vietomis, taisė gal net 2 kartus) ir gatvės juostas pakoregavo į 3,25 x 3.
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIr jau matome kad VT fiziškai netelpa tokio pločio juostoje.
- 1 patinka
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu susiaurinus gatves mažėja greitis, reiškia vairuotojai pažeisdavo KET. To toleruoti negalima.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNarbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
- 1 patinka
-
Narbuto g. visai įdomiai nuo tilto žiūrisi juostų plotis. A juosta dar nepažymėta, bet lyg ir matosi neryškus punktyrėlis. Tai čia bus 3.25m x 3? VT važiavo naujesne danga ir įsuko į stotelę, tai ne visai prisispaudė (ypač autobusas), bet kiek matosi kitiem automobiliam yra vietos zig zag'inti. Ir žinoma matosi kontrastas kitoje pusėje.
- 6 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Nebeišsitenka trys mašinos, ypač jei yra ir autobusai
2. Asfaltas buvo dar normalios būklės.
3. Knisti eismą vien dėl boirdiūrų perkėlimo po pusmetrį - tai kažkoks apykvialis šimašinis procesas dėl proceso.
- 4 patinka
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPravažiuodamas mačiau, kad rekonstruojamoje Šeimyniškių g. atkarpoje gatvės viduryje išpjautas šviežiai paklotas asfaltas ir kažkas kasama. Gal kas žino, kas ten daroma eiliniu tipšiku Vilniui stiliumi „pirma užklojam asfaltą, tada tvarkom inžinerinius tinklus"?
- 1 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Neatsakėte kaip sumažės pralaidumas jei eismo juostų skaičius nepakis.
Kitas klausimas, kodėl tipinis lietuvis net ir gyvendamas daugiabutyje, važinėdamas tik po miestą ir turintis sodybą, pasiekiamą vien tik asfaltuotais keliais, pirks platų ir aukštą džipą, jeigu su tokia užduotimi susidoroja ir literaliai banaliausias Passatas, kuriam jokių problemu su eismo juostų pločiu nekyla.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi neteko matyti Vilniuje sankryžos su per trumpa "kišene" posūkiui, kai išsirikiuoja eilė negalinčių pasukti, kol važiuojantys tiesiai sulauks savo šviesoforo ciklo (ir atvirksčiai) ?
Tie gatvių gadintojai per rekonstrukciją ne ilgina, o trumpina posūkio į kairę kišenę. Todėl ir mažėja pralaidumas.
Vakar kaip tik teko pastovėti važiuojant tiesiai, nes į kairę suko 1 (vienas) autobusas - ir net neprailgintas.
Teko kelias papildomas minutes pasimėgauti "darniu nejudumu", kurio kažkodėl pasiilgsta vienas forumo narys su vieno prancūzo sadisto nick'ku.
Nesuprantama, iš kur savivaldybėje atsiranda tokie šimašiniai "projektuotojai", kurie mėgaujasi kitiems darydami bloga.
Pradėjote kalbas apie kažkokios juostos ilgio sumažinimą... Kaip tik šiuo metu Minsko pl. posūkį į kairę (Gurių g ) prailgino 3 ar net 4 kartus, galėsime pažiūrėti kaip Minsko plente nebus kamščių po asfalto kiekio didinimo
- 7 patinka
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
kokiame nors užsienio didmiestyje dažniausiai yra puiki VT sistema, ką visiškai ignoruoja šimašius, prie šimašiaus sumažėjo VT kursavimo tankis ir streikuoja darbuotojai, bet jam svarbiau nusišnekėti apie judumą ir sodinti medžius vidury gatvės, realus miesto eismo gerinimo algoritmas yra paprastas kaip šimašiaus medis - geras VT, o tada iki netolimo tikslo žmonės pagal savo norą gali judėti pėsčiom ar alternatyviom priemonėm, o jeigu netinka, tik tuomet turėtų būti pasirinkimas nuosavas auto, dabar gi einama konflikto keliu - supisamas VT, supisamas nuosavo auto pralaidumas ir kiršinama su dviratininkais, nes pagr. dėmesys skiriamas būtent jiems ir alterntyviam transportui, o dviratininkais patapti nenori didžioji dauguma miestiečių ir priemiestiečių (kaimiečių) ------ kur VT gerinimas, kur tramvajus ar metro (kaip kokiame nors užsienio didmiestyje) ?????
- 2 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTokie avtamabilystai, kaip Romas tiesiog pradeda kratytis pamatę siaurinamą gatvę. Tokiu atveju susilaikyti nuo priešlaikinio komentavimo yra sudėtinga.
Teko važiuoti ta atkarpa į abi puses. Sustojus dviems eilėms automobilių prie šviesoforo iš abiejų pusių lieka vietos po 0.75 automobilio. Tad užbaigus darbus įsitilps visi, ir gatvė atitiks standartus.
Tiesa, deja, trys tankai nebeprasilenks.