Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąapsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.Parašė AšNeRobotasfake news
Nereikia net atsiversti straipsnio - citatoje aiškiai aprašytos dvi situacijos:
- Važiavo paskui sunkvežimį ir įsmuko į duobę
- Šone važiavęs sunkvežimis staiga pasuko ir priverstė lengvąjį automobilį sukti į duobę.
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip po teisybei aš ir pats ten vos padangos neprasikirtau į tą duobę, nors greičio ribojimų laikausi ir šiaip važinėju lėtai ir atsargiai. Tamsiu paros metu tiesiog nesimato.
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
apsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.
- 2 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa prasme, laikraštis apsimelavo, nes jau baigė asfaltuoti Ozo gatvę?
- 2 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe tik. ten yra ir didesnių pavojų
L.rytas.lt 2022.11.04
Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąOzo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.
L.rytas.lt 2022.11.04
Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
Vilniečio Artūro kelionė baigėsi su dvejomis pradurtomis padangomis.
„Greitis, važiuojant šia gatve, visų vairuotojų būna iki 40 km/val. Dešinėje pusėje yra tvarkomas kelias, todėl mašinos važiuoja kairiau, kur ir buvo gili duobė. Jokio įspėjamojo ženklo apie ją nebuvo“,
Kitas vilnietis, kuriam irgi teko važiuoti Ozo gatve, pasakojo, jog sudėtinga yra išvengti duobės, nors važiuojama mažu greičiu. „Važiavau už krovininės mašinos, o šalia važiavo autovežis, kuris nejausdamas gabaritų užėmė trečdalį mano juostos. Pirma juosta dabar yra siaurinama, sudėti bokšteliai. Neturėjau kito pasirinko, kaip tik įvažiuoti į duobę. Viskas baigėsi gerai.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...angas-25006734
-
Dariaus ir Girėno g. dviračių tako projektas.
Keliu prie infrastruktūros projektų, kadangi liečia visus eismo dalyvius (pėsčiuosius, dviratininkus ir automobilius)
Absoliučiai visos perėjos su tarpais/duobėmis, aukščių skirtumas, dangos nesuvestos arba kažkur jos trūksta (palikta skalda).
Darau prielaidą, kad darbai jau baigti. Šiandien pora darbininkų rinko paliktas trinkeles, vienas ekskavatorius supilinėjo dirvožemį. Visą savaitę valė seną ženklinimą ir ženklino naujai linijas.
Labai tikiuosi, kad nepaliks visam tokių baisybių ir bent pavasarį sutvarkys...
- 9 patinka
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąO koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąTikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.
-
LRT.lt 2022.10.23
Ozo gatvėje prasideda naktiniai kelio darbai – bus eismo ribojimų
Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ skelbia, jog visą šią savaitę, nuo 21 val. vakaro iki 6 val. ryto (iki prasidedant rytiniams transporto srautams), vykdys Ozo g. atkarpos nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. remonto darbus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eismo-ribojimu
- 2 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąpradžiai suskaičiuok kiek ten praeina per parą žmonių ir palygink su kokia nors populiaresne gatve.
Parašė alga Rodyti pranešimąO kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia tai geras.
Kažkaip trūksta nuoseklumo:
Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .
Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
- 2 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkaip striuka su argumentais ir logika
Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
- 5 patinka