Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Yra skirtumas tarp bendrai pažymėtų darbų ir duobes neuždarytoje eismui juostoje
    Gerai kad kažkas paviešina apie tokius pavojus, kaip tai kai kam nepatiktų

    Šiaip iki gruodžio vidurio geriau vengti Ozo gatvės..
    Nu cmon - remonto metu kiekvieno nelygumo nežymi. Prisiminkit kai būna gabalais išfrezuotas asfaltas - lygiai taip pat stovi ženklai apie darbus ir tiek.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    apsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.
    Parašė AšNeRobotas
    fake news
    Labai tikėtina, kad nė vienas iš judviejų nei važiavote Ozo gatve remonto metu, nei skaiitėte cituojamą straipsnį - vien išreiškėte pasipiktinimą antrašte ir pradėjote įžeidinėjimus.
    Nereikia net atsiversti straipsnio - citatoje aiškiai aprašytos dvi situacijos:
    - Važiavo paskui sunkvežimį ir įsmuko į duobę
    - Šone važiavęs sunkvežimis staiga pasuko ir priverstė lengvąjį automobilį sukti į duobę.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip po teisybei aš ir pats ten vos padangos neprasikirtau į tą duobę, nors greičio ribojimų laikausi ir šiaip važinėju lėtai ir atsargiai. Tamsiu paros metu tiesiog nesimato.
    Ten ketvirtadienį buvo (jau nebeliko) dar vienas status slenkstis aštriomis briaunomis per visas juostas važiuojant nuo Akropolio lin kkalvarijų gatvės, keli šimtai metrų iki Kuro aparatūros sankryžos..

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    apsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.
    Šiaip po teisybei aš ir pats ten vos padangos neprasikirtau į tą duobę, nors greičio ribojimų laikausi ir šiaip važinėju lėtai ir atsargiai. Tamsiu paros metu tiesiog nesimato.

  • Romas
    commented on 's reply
    Yra skirtumas tarp bendrai pažymėtų darbų ir duobes neuždarytoje eismui juostoje
    Gerai kad kažkas paviešina apie tokius pavojus, kaip tai kai kam nepatiktų

    Šiaip iki gruodžio vidurio geriau vengti Ozo gatvės..

  • Nitro
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta prasme, laikraštis apsimelavo, nes jau baigė asfaltuoti Ozo gatvę?
    apsimelavo, kad duobė nepažymėta. Ten visur aplinkui sustatyti ženklai "vyksta darbai", nes nu vyksta darbai.

  • Romas
    commented on 's reply
    Ta prasme, laikraštis apsimelavo, nes jau baigė asfaltuoti Ozo gatvę?

  • vėkas
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne tik. ten yra ir didesnių pavojų

    L.rytas.lt 2022.11.04
    Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
    "Atnaujintose KET - ženklai skirti žymėti konkrečioms duobėms", "Vilniaus gatvėmis jau rieda trečdaliu platesni autovežiai" - šios ir kitos naujienos pramoginiame potale, nesidrovinčiame prisistatyti žiniasklaidos priemone.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Ozo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.
    Ne tik. ten yra ir didesnių pavojų

    L.rytas.lt 2022.11.04
    Dėl nepažymėtos duobės Ozo gatvėje prakirto net dvi padangas
    Vilniečio Artūro kelionė baigėsi su dvejomis pradurtomis padangomis.
    „Greitis, važiuojant šia gatve, visų vairuotojų būna iki 40 km/val. Dešinėje pusėje yra tvarkomas kelias, todėl mašinos važiuoja kairiau, kur ir buvo gili duobė. Jokio įspėjamojo ženklo apie ją nebuvo“,
    Kitas vilnietis, kuriam irgi teko važiuoti Ozo gatve, pasakojo, jog sudėtinga yra išvengti duobės, nors važiuojama mažu greičiu. „Važiavau už krovininės mašinos, o šalia važiavo autovežis, kuris nejausdamas gabaritų užėmė trečdalį mano juostos. Pirma juosta dabar yra siaurinama, sudėti bokšteliai. Neturėjau kito pasirinko, kaip tik įvažiuoti į duobę. Viskas baigėsi gerai.


    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...angas-25006734

  • Kaid
    commented on 's reply
    Dariaus ir Girėno g. dviračių tako projektas.

    Keliu prie infrastruktūros projektų, kadangi liečia visus eismo dalyvius (pėsčiuosius, dviratininkus ir automobilius)

    Absoliučiai visos perėjos su tarpais/duobėmis, aukščių skirtumas, dangos nesuvestos arba kažkur jos trūksta (palikta skalda).

    Darau prielaidą, kad darbai jau baigti. Šiandien pora darbininkų rinko paliktas trinkeles, vienas ekskavatorius supilinėjo dirvožemį. Visą savaitę valė seną ženklinimą ir ženklino naujai linijas.

    Labai tikiuosi, kad nepaliks visam tokių baisybių ir bent pavasarį sutvarkys...



















  • Riedutis
    commented on 's reply
    Ozo g. yra kaip minų laukas, su kas 50 metrų įsmegusiais šuliniais.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    O koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.
    Yra yra, pravažiuok. Neseniai galvojau, kad padangą prakirtau po gero smūgio į duobę. Tas pats galioja Kareivių g., kuri yra ta pati gatvė. Kad ten kažkokiuose užkampiuose yra dar bjauresnių kažkokių įvažiavimų į kiemus, tai gerokai mažiau kam aktualu. Ozo/Kareivių visgi viena svarbiausių transporto arterijų, įskaitant VT.

  • Nitro
    commented on 's reply
    O koks kandumas. Nėra ji tokia jau bjauri - matyt mažai Vilniaus matęs.

  • John
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.
    Hence viena bjauresnių, o ne bjauriausia. Skaitom, kas parašyta

  • Robyla
    commented on 's reply
    Kaip pavyzdžiui visa Panerių g. arba Savanorių atkarpa nuo Žemaitės g. iki Savanorių žiedo..., kur kas prasčiau nei Ozo g. atkarpėlė.

  • Nitro
    commented on 's reply
    Tikrai mieste yra kur kas prastesnių asfalto atkarpų, matyt tiesiog siekiama sutvarkyti ozo gatvę ir tiek.

  • John
    commented on 's reply
    Šito laukiau. Ten viena bjauresnių atkarpų pagal dangos blogumą visame Vilniuje.

  • Romas
    commented on 's reply
    LRT.lt 2022.10.23
    Ozo gatvėje prasideda naktiniai kelio darbai – bus eismo ribojimų
    Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ skelbia, jog visą šią savaitę, nuo 21 val. vakaro iki 6 val. ryto (iki prasidedant rytiniams transporto srautams), vykdys Ozo g. atkarpos nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. remonto darbus

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eismo-ribojimu

  • mantasm
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
    Žvalgų gatvė geras pavyzdys, kad jei yra poreikis - srautai bus ir be infrastruktūros.

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    pradžiai suskaičiuok kiek ten praeina per parą žmonių ir palygink su kokia nors populiaresne gatve.
    Neteisinga taip skaičiuoti nes srautai visada atsiranda tik po to kai yra infrastruktūra, o ne prieš tai.
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    O kaip jūs tai įsivaizduojat? Kad nutiestų šitai gatvelei lygiagrečias aptarnaujančias gatves dar? Ji pati yra tokios aptarnaujančios gatvelės parametrų. Išvažiavimai iš kiemų jokiems vairuotojams ne naujiena, visur jų pilna ir kažkaip vairuotojai žino, kaip per juos važiuot. Čia ne greitkelis, kur dažni įsiukimai ir išsukimai "drumsčia laminarinį srautą". Čia gi ne stroad, o aptarnaujanti gatvė.
    Kad ir aukščiau siūlyti 45 laipsnių borteliai veiktu kaip priverstinis vairuotojų sulėtinimas.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia tai geras.
    Kažkaip trūksta nuoseklumo:
    Kai gatves siaurina, tai kai kurie šimašiniai neatsidžiaugia, kad lėtinamas eismas.
    O įvažas naikina, nes jos atseit lėtina .

    Gal galėtum paaiškinti logiką, kada lėtinimas gerai, o kada blogai,
    Tai reikia skirti kur yra automobilis (kurį reikia lėtinti) ir kur yra viešasis transportas (kurį reikai greitinti).

  • acetonas
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkaip striuka su argumentais ir logika
    Vienu atveju siaurinimas yra gerai, nes lėtina eisma, o įvažos naikinamso, nes bloga - nes lėtina eismą.
    Autobusui reikia mažiau sukiotis, be to autobusui gerokai lengviau privažiuoti prie pat bordiūro. Plius, stotelėje daug lengviau sutelpa daugiau autobusų. Visa tai gerokai palengvina keleivių įlipimą ir išlipimą. Tokioje, kaip VGTU stotelėje dar ir vietos padeda sutaupyti. Iki šiol ten dėl vietos nebuvimo autobuso laukiantys žmonės ir pats stotelės paviljonas labai trukdė praeiviams.
Working...
X