Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Beveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
    Net atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. Ir ši infrastruktūra tai ir komunikuoja: čia vietinė gatvė, važiuok lėtai, per iškilas perėjas mamos stumdo vėžimukus, dviračiai važinėja gatvių viduriu.

    O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Darnus judrumas - normalus VT = Judrus Durnumas
    "Gilmos ir Remio sankryžoje" išties Durnus judumas, nes ten atviru būdu tyčiojamasi iš autobusų vairuotojų.

  • R.D.
    commented on 's reply
    Visa bėda Naugarduko/Vytenio žiede, kuris yra beveik kaip šitas, kad sunkiasvorėms mašinoms ir autobusams ten fiziškai per mažas posūkio kampas, kai yra daugiau automobilių. Ten nuolat išvažinėtos provežos tuose krūmelių/mulčiaus salelėse (arba kraštuose), tai, kiek mačiau, bevik visad pastatyti tie (nežinau kaip vadinasi) atšvaitiniai atitvarėliai. Beje, šitą sankryžą ir kelią tvark turbūt visus metus...

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Darnus judrumas - normalus VT = Judrus Durnumas

  • PoDV
    commented on 's reply
    Tokie žiedukai ok, kur gatvėse ribojamas tranzitas. Vilniuje pagrindinės pašaipos eina dėl to, kad per daug auto susigrūda, prasideda chaosas, jaučiu nemaža dalis tranzitu varo per ją.

    Visokiems sunkvežimiams ar net autobusams, tikslinga tiesiog pvz. sukti į kairę, nedaryti rato žiede. Manau tai ne problema, svarbu tokio transporto būtų minimaliai, ir jokiu būdu tokios tr. priemonės nevarytų per tokias sankryžas tranzitu.

    Darnaus judumo idėja Vilniuje yra gera, ir nėra kažkokia utopija kaip SSRS komunizmas, bet šis procesas konkrečiai politizuotas, ne iki galo apgalvoti ir išdirbti sprendiniai, kažkoks noras daugiau parodyti, kad va turim tai, o ne ieškoti gudresnių sprendinių. Dar pridėčiau šviesoforus, kurie turi tapti labiau išmaniais ir su kuo mažesne gaišatimi.

  • Romas
    commented on 's reply
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Wow, kaip gražu.
    Beveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą


    Wow, kaip gražu.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Sostinės Naujamiestyje baigiami T. Ševčenkos gatvės atnaujinimo darbai


    Taraso Ševčenkos gatvės atnaujinimas sparčiai artėja prie pabaigos. Savivaldybės įmonė „Grinda“ užbaigė trečiąjį gatvės pertvarkymo etapą nuo Vytenio iki Birželio 23-iosios gatvės. 200 metrų ruože sutvarkyti pėsčiųjų takai ir įvažiavimai į kiemus, įrengtos 39 papildomos automobilių stovėjimo vietos, rekonstruota T. Ševčenkos ir Vytenio gatvių sankryža, kurioje eismas jau kurį laiką vyksta žiedu.


    https://vilnius.lt/lt/2022/11/19/sos...jinimo-darbai/


    Savivaldybės foto:








  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Dvirtakio jungties neišspręs A+ juosta?
    1. Dviratininkai trukdys VT eismui, kuris ten tikrai labai intensyvus;
    2. Negaliu kalbėti už visus, bet tikrai bijočiau tokioje vietoje važiuoti bendrame sraute.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Net Taline lietaus vanduo bendru atveju leidžiamas ant šaligatvių, o jūs Vilniuje tikitės tokių haitekų.
    Fakto nekeičia, kad tai prastas sprendimas

  • Tomas
    commented on 's reply
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Ir dar ant naujo šaligatvio lietvamzdžiai vandenį pils taip tiesiog. Sukišt po šaligatvio buvo per sudėtinga užduotis. Klassika.
    Dvirtakio jungties neišspręs A+ juosta?
    Net Taline lietaus vanduo bendru atveju leidžiamas ant šaligatvių, o jūs Vilniuje tikitės tokių haitekų.

  • Valiukas
    commented on 's reply
    Ir dar ant naujo šaligatvio lietvamzdžiai vandenį pils taip tiesiog. Sukišt po šaligatvio buvo per sudėtinga užduotis. Klassika.
    Dvirtakio jungties neišspręs A+ juosta?

  • abruo
    commented on 's reply
    Kas nepatinka Šeimyniškių g., tai kad po sutvarkymo nesugebėjo šulinių normaliai sulyginti su asfaltu. Dabar tik truputį geriau negu buvo. Bet čia sisteminė Vilniaus bėda – šulinių technologijos tarsi kažkoks raketų mokslas. Dėl to net ir ką tik sutvarkytose gatvėse tenka apvažinėti šulinių dangčius.

  • dondc
    commented on 's reply
    Tikiriausiai būsiu supainiojęs su kita Šeimyniškių g. atkarpa tarp Rinktinės g. ir Raitininkų g., kur:

    Dviračių takas numatomas kitoje gatvės pusėje, tačiau remiantis prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis, suprojektuoti ir įrengi dviračių tako nereikia. Projektiniais sprendiniais neužkertame galimybės dviračių tako įrengimui.
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Click image for larger version

Name:	x.jpg
Views:	489
Size:	130,9 kB
ID:	2005191

  • PoDV
    commented on 's reply
    Visai liuks atrodo Šeimyniškių g. remontas. Šviesios įvairios trinkelės. Šviesumas einantis iš gatvės nykią lapkričio dieną. Vasarą nuo kaitros saugos pastatai (ypač pasitarnauja rytų-vakarų kryptis).

    Sutinku su Pilaitis, kad A juosta turi turėt pirmumą prieš dviračių taką.. Vis tik ir aš manau, kad dviračių tranzitas eitų alternatyviomis kryptimis, nors dviračių eismo Šeimyniškių šaligatviais specifiškai nedrausčiau, nes turime tranzitinę gatvę.

    Ateityje galėtų atsirasti A juosta, jei ne tramvajaus linija.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Jei gerai pamenu, pačiuose pirminiuose PP buvo projektuota su dviračių taku. Vėliau jis dingo. Dabar matom puikų remontą. Yra dar kažkoks projektas su A juostomis? Apie dviračių taką, aišku, galima jau pamiršt. Kodėl jis išnyko?
    Šiai vietai jokių PP nebuvo.

    Dviračių takas + A+1+1+A čia tikrai niekaip netilps. Kadangi A juostos čia yra daug svarbesnės, tai jos ir turėtų čia būti, o dviračiai galėtų būti nukreipiami Krokuvos gatve arba kam tinka - Neries krantine.

  • dondc
    commented on 's reply
    Jei gerai pamenu, pačiuose pirminiuose PP buvo projektuota su dviračių taku. Vėliau jis dingo. Dabar matom puikų remontą. Yra dar kažkoks projektas su A juostomis? Apie dviračių taką, aišku, galima jau pamiršt. Kodėl jis išnyko?

  • Bluefox
    commented on 's reply
    Savaitės senumo nuotraukos, sutvarkytas Šeimyniškių g. šaligatvis ir važiuojamojoje dalis. Pagal šviesoforą matosi, kiek praplatėjo šaligatvis. Seniau būtent ši atkarpa buvo šiek tiek nejauki eiti dėl siauro šaligatvio šalia plačios judrios gatvės. Tačiau tiek gatvės važiuojamosios dalies susiaurėjimas, tiek šaligatvio praplatėjimas situaciją pakeitė. Beje, žemių lygis atrodo žemesnis nei šaligatvių, tad neturėtų sklisti purvas.

    Dabar iš bėdos bus galima pravažiuoti ir dviračiu nuo Konstitucijos pr. (nenorint važiuoti gatve). Beliko sulaukti A juostų tarp Šeimyniškių ir Lvivo stotelių, kurios čia yra labai reikalingos, gaila, kad neįrengtos kartu su šia rekonstrukcija.

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Click image for larger version

Name:	D4CB6BCB-A22F-4A11-B638-F438EBA911BA.jpeg
Views:	989
Size:	191,2 kB
ID:	2004755 Tuo tarpu. Aišku, jis čia niekuo dėtas, jis už kiekvieną broką neatsako.


  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Dariaus ir Girėno g. dviračių tako projektas.

    Absoliučiai visos perėjos su tarpais/duobėmis, aukščių skirtumas, dangos nesuvestos arba kažkur jos trūksta (palikta skalda).

    Labai tikiuosi, kad nepaliks visam tokių baisybių ir bent pavasarį sutvarkys...




    Sutvarkė tarpus, tačiau gavosi taip, kad kai kur užsiasfaltavo horizontalus ženklinimas. Darbų organizavimas
    Click image for larger version  Name:	DSC_1129.JPG Views:	0 Size:	919,1 kB ID:	2004622
Working...
X