Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius ir Kaunas - naujo metropolio Europoje širdis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Darius_
    replied
    Gal kas zinot is kur galima gauti tu filmu, kuriuose butu isdestyti tie planai del dvimiescio?

    Komentuoti:


  • history
    replied
    :cheers: ka tiik perziurejau.

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Šiaip jei pakankamai greita straukinys būtų, tarkim iki 200 km/h, tai kelionė nuo Vilniaus iki Klaipėdos užtruktų vos 1,5 h arba 1tas pats, kas troleibusu nuvažiuot nuo Panerių iki Saulėtekio B-)

    Komentuoti:


  • brixton
    replied
    Re: .....

    Parašė Lilina
    Parašė brixton
    Siaip tai pati ideja apjungti visa LT i xpoli visai nieko, kiek cia tos Lietuvos. Jau ir dabar nera skirtumo kur darbuotis. O dirbdamas Klp tikrai neturesi jokio noro kiekviena diena belstis i Vln. Mano nuomone praleisti 2-3 valandas pakeliui i darba visai normalu...tada reikia darbe per kokias 6 valandas uzdirbt pakankamai...


    Bet tu isivaizduoji kokia kancia kasdien kelionei paaukoti 2-3 val laiko, tai neitiketinai varginantis dalykas. Todel Klaipeda, as manau vystisis, kaip atskyras uostas...Ji ir taip savita, kam jai tas n-polis?
    Kaip cia tau pasakius, matai pvz as praktiskai nesedziu vietoj, tai tenk apastoviai maltis po lt, zinai pasidaro jokio skirtumo kur gyveni....

    Komentuoti:


  • Lilina
    replied
    Re: .....

    Parašė brixton
    Siaip tai pati ideja apjungti visa LT i xpoli visai nieko, kiek cia tos Lietuvos. Jau ir dabar nera skirtumo kur darbuotis. O dirbdamas Klp tikrai neturesi jokio noro kiekviena diena belstis i Vln. Mano nuomone praleisti 2-3 valandas pakeliui i darba visai normalu...tada reikia darbe per kokias 6 valandas uzdirbt pakankamai...


    Bet tu isivaizduoji kokia kancia kasdien kelionei paaukoti 2-3 val laiko, tai neitiketinai varginantis dalykas. Todel Klaipeda, as manau vystisis, kaip atskyras uostas...Ji ir taip savita, kam jai tas n-polis?

    Komentuoti:


  • brixton
    replied
    .....

    Siaip tai pati ideja apjungti visa LT i xpoli visai nieko, kiek cia tos Lietuvos. Jau ir dabar nera skirtumo kur darbuotis. O dirbdamas Klp tikrai neturesi jokio noro kiekviena diena belstis i Vln. Mano nuomone praleisti 2-3 valandas pakeliui i darba visai normalu...tada reikia darbe per kokias 6 valandas uzdirbt pakankamai...

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Parašė Alone
    O tai kaip Ties gelezinkelius? Arba kaip nutiese Viabaltica, jeigu ten irgi privachios zhemes pilna? Negi nera jokio istatymo, nacionalizuojanchio zheme?
    Yra, bet nusavinimas brangiai kainuoja

    Komentuoti:


  • Alone
    replied
    O tai kaip Ties gelezinkelius? Arba kaip nutiese Viabaltica, jeigu ten irgi privachios zhemes pilna? Negi nera jokio istatymo, nacionalizuojanchio zheme?

    Komentuoti:


  • Alone
    replied
    As kazkaip negalvoju, kad tai yra realu, jog kaunas-klaipeda-Vilnius sudarytu tripoly. Nes tada prakstiskai reiktu sutikti, kad visa Lietuva, tai miestas. Beto, dar nemanau, kad nutiesus gera gelezinkely padaromas n-polis. Kazhkaip viskas per daug paparasta butu Manau jie turetu buti visokepriopai susije. O manau nelabai atsiras tokiu, kurie gyventu Vilniuje, o dirbtu Klaipedoje. Ir vazhinetu per diena po 8 valandas pirmyn atgal. (Cia kalbant, kad su masina) O sujungti Vilniu ir Kauna yra tikrai gera ideja, tik tiek, kad pas mus kolkas dar nebuna stabiliu vyriausybiu/savivaldybiu ir po kiek laiko jas pakeichia kiti, del to gali keisti ir ilgalaikius planus, arba tiesiog juos nustumti i shaly.



    Jonai: geras renderis! tik manau, kad sujungti panevezy su siauliais galetu buti nutiestas naujas tiesus kelias, nes tas senas labai jau vingiuotas

    Komentuoti:


  • Lilina
    replied
    Viskas atrodo labai logiska....
    Bet praktiskai visas projektavimas ir prasideda nuo idejos dumas
    Taip kad siandien mes kalbam, kad tai ne realu, o uz 50 metu , tai taps neisvengiamu ivykiu. Tokijas siandian jau pleciasi pagal Kenzo Tange pletros plana DD

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Parašė Lilina
    Parašė buozgalvis
    Naujausios zinios:girdejau,kad ir klaipeda jungsis i dipoli cia 100%,nes snekejau su labai protingu zmogum,jis tikrai nemeluotu!Lietuva bus vienas,didziulis miestas
    Cia jau gaunasi utopija.
    Bet is esmes pagalvojus, tai sukurtu Lietuvos ivaizdi pasaulyje, ir dar koki! kas cia rase, kad greitkelis sujungiantis 5 Lietuvos miestus....cool ideja
    Teisingai! Aš irgi taip sakau, bet manim nieks netiki :vattaip:

    Komentuoti:


  • Lilina
    replied
    Parašė buozgalvis
    Naujausios ziniosgirdejau,kad ir klaipeda jungsis i dipoli oho cia 100%,nes snekejau su labai protingu zmogum,jis tikrai nemeluotu!Lietuva bus vienas,didziulis miestas )
    Cia jau gaunasi utopija.
    Bet is esmes pagalvojus, tai sukurtu Lietuvos ivaizdi pasaulyje, ir dar koki! kas cia rase, kad greitkelis sujungiantis 5 Lietuvos miestus....cool ideja

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Nu žodžiu, pagyvensim ir pamatysim O kaip su Šiauliais, kad ir pavyzdžiui

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Mantaz
    Na žinai, jei paimtumėm gerą didmiestį, kaip pvz. Londoną, ten kelionė nuo vieno miesto galo ligi kito kokias 3 h automobiliu užtruktų, nekalbant jau apie autobusus (metro gal kiek greičiau), taigi praktiškai su 200 km/h traukiniu atstumas nuo Vilniaus iki Klaipėdos būtų įveiktas dvigubai greičiau, vos per 1,5 h! Dabar paimkime kad ir Vilnių. Jei įsėščiau į truliką kokiame Saulėtekyje, tai Gariūnuose atsidurčiau tai pat tik po 1-1,5h, vadinasi tas pats, kas nuvykt iš Vilniaus į Klaipėdą

    Taip pat nesutinku, kad Vilnius ir Kaunas nustelbtų Klaipėdą, nes Klaipėda pagal BVP vienam gyventojui yra antra po Vilniaus B-)
    Tam "geram didmiesty" gyvena daugiau zmoniu nei visoj Lietuvoj . O antra dalis is viso juokingai skamba. Kaunas-Vilnius nenustelbs Klaipedos - nepyk, bet cia visiska nesamone ypatingai jei tu nori dar lyginti nustelbima pagal BVP . Tau neatrodo, kad geriau vystyti projektus ten kur daugiau zmoniu? O be to sakydamas nustelbs, as turejau omeny, kad Vilnius-Kaunas veiks daug aktyviau nei Vilnius-Kaunas-Klaipeda t.y. Klaipedos inasas i metropoli nelabai veiks, nes bus nustelbtas del siu priezasciu: kaunieciui bus geriau jeigu ka vaziuoti i Vilniu, nes tai uztruktu dvigubai trumpiau nei vaziavimas i Klaipeda; vilnieciui jeigu ka bus geriau vaziuoti i Kauna, o ne i Klaipeda, nes tai uztruktu trigubai trumpiau. Cia isskyrus tuos atvejus, kai pvz. minetas vilnietis arba kaunietis yra susijes su uostu.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Tam kad Vilnius-Kaunas-Klaipėda būtų vienas miestas, reikia bent kelių meleonų gyventojų, o dar geriau - keliasdešimt. O dabar tai su tokiais megapoliais tik svietą juokint. Nu niekur pasauly plyno lauko pavadint megapoliu negalvoja

    Ten kur tie didieji miestai yra, ten juk meleonai žmonių yra. Ir tuo Lietuva neturi jokių šansų pasivyt bet kokią šalį.

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Na žinai, jei paimtumėm gerą didmiestį, kaip pvz. Londoną, ten kelionė nuo vieno miesto galo ligi kito kokias 3 h automobiliu užtruktų, nekalbant jau apie autobusus (metro gal kiek greičiau), taigi praktiškai su 200 km/h traukiniu atstumas nuo Vilniaus iki Klaipėdos būtų įveiktas dvigubai greičiau, vos per 1,5 h! Dabar paimkime kad ir Vilnių. Jei įsėščiau į truliką kokiame Saulėtekyje, tai Gariūnuose atsidurčiau tai pat tik po 1-1,5h, vadinasi tas pats, kas nuvykt iš Vilniaus į Klaipėdą

    Taip pat nesutinku, kad Vilnius ir Kaunas nustelbtų Klaipėdą, nes Klaipėda pagal BVP vienam gyventojui yra antra po Vilniaus B-)

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    @Mantaz:

    Visas sujungimas i dipoli, tripoli, ..., n-poli priklauso nuo atsumu ir nuo laiko,
    per kuri tas atstumas gali buti iveiktas.
    n-polis (kur n nuo 2 iki begalybes ) yra normalus n-polis tik tuo atveju kai jis veikia
    kaip viena visuma (kaip vienas miestas).
    Paimkime koki nors Vilniaus miegamaji rajona. Tarkim, kad piko valandomis is jo iki centro
    galima nuvaziuoti per 30-40 min. Tas miegamasis rajonas ir centras - tai tik pavyzdziai. Minetas
    miegamasis rajonas ir centras - abu priklauso tam paciam miestui ir veikia kaip miesto dalys.
    Dabar paimkime Kauna ir Vilniu. Juos skiria 100 km. Jeigu tarp ju butu paleistas 200km/h transportas,
    tai is Vilniaus i Kauna butu galima nuvaziuoti per 30 min t.y. tas pats kas is Vilniaus miegamojo
    rajono i Vilniaus centra -> Vilnius-Kaunas veikia kaip vienas miestas. (Cia viskas tik pavyzdys su
    klaidom (pvz. is Vilniaus miegamojo rajono i Kauno centra truktu ilgiau kelione nei 30 min., bet ir
    traukinys gali buti greitesnis ). Sitas pvz. parodo tik pati principa).
    Dabar paimkim tripoli Vilnius-Kaunas-Klaipeda:
    Vilnius-Kaunas 100km 200km/h 30 min. - OK
    Kaunas-Klaipeda 200km 200km/h 60 min - nelabai OK .
    Vilnius-Klaipeda 300km 200km/h 90 min - Ne OK.

    Jeigu butu paleistas 600 km/h Vilnius-Kaunas-Klaipeda traukinys gal ir OK, bet Vilnius-Kaunas
    nustelbtu Kaunas-Klaipeda, Vilnius-Klaipeda ir veiktu tik tai, kas susije su tuo, kad Klaipeda
    yra uostas, o viskas kitkas veiktu daugiausia tik tarp Vilniaus ir Kauno.

    Pagrindinis principas - greitis tarsi "sumazina" atstuma ir teritorijos - siuo atveju miestai "suarteja" tiek, kad gali viskas gali veikti mazdaug kaip vienas miestas.

    Cia as taip suprantu n-polius. Ir manau, kad is principo neklystu .

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Parašė Meier
    Ne nu tai... Tam kad būtų sostinė-uostas, tai nereik Klaipėdos, nepamirškit, kad ir Kaunas yra normalus uostas
    Ai nu žodžiu, suvarytas esu

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Ne nu tai... Tam kad būtų sostinė-uostas, tai nereik Klaipėdos, nepamirškit, kad ir Kaunas yra normalus uostas

    Komentuoti:


  • Mantas
    replied
    Parašė Edd
    @Mantaz: Tu mane bandai isdurineti, ar cia rimtai kalbi?
    Aišku rimtai, nelabai suprantu, ko čia netiki manim

    Komentuoti:

Working...
X