Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] „Smetoninis“ Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    O kur Karmelitų sala?
    Kairėj fotkės pusėj.

    Comment


      Parašė jRamke Rodyti pranešimą
      Kairėj fotkės pusėj.
      Taip išeina kad saloje daug pastatų ir uostas? kur gi viskas dingo?

      Comment


        taip išeina... dingo mediniai pastatėliai ir pats uostas. Nuotrauka 1925 metų, berods...

        Comment


          Buvo dar ir potvynis 1946 metais, kurs visas trobas, kartu ir vokiečių belaisvius, ten apnakvindintus nusinešė...

          Comment


            /\ dėkui... dabar aišku.

            Comment


              Parašė jRamke Rodyti pranešimą
              DDR-e,
              nerandu kur yra paminėta, jog tai būtent 1847 m. Kauno plėtros planas. Aš įskaitau tik tiek, jog tai „Plan okrestnostei goroda Kaunasa“, liet. - „Kauno miesto ir jo apylinkių planas“.
              Plane jau pažymėta nemažai statinių dabartiniame miesto centre, o taip pat geležinkelis bei tunelis (jo statyba vyko 1859-1861).
              Dar vienas įdomus dalykas. Matosi Vytauto prospekto tęsinys link Prancūzų gatvės, o tai buvo senojo kelio į Vilnių atkarpa, kol dar nebuvo geležinkelio stoties pastato. Apie tai mes su forumiečiu Linu jau diskutavom šiame forume...
              Plano pagrindas galėjo būti plėtros planas, kuris vėliau buvo papildytas realia to meto situacija.
              Va taip ir buvo parasyta,- 1847 02 21 – caras Nikolajus I patvirtino Kauno miesto plėtros planą (papildytas 1871 m.).

              Comment


                Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                taip išeina... dingo mediniai pastatėliai ir pats uostas. Nuotrauka 1925 metų, berods...
                Visko buvo. Bet Ziemos uostas gyvavo iki, tiksliai nepasakysiu, bet 1966-68 dar buvo toje pacioje vietoje. Paskui iskele i tuometini Markso pr., kur jis zuvo galutinai 90-ju pradzioje. Stai 1956 m. nuotrauka.

                Comment


                  Parašė DDR 80 Rodyti pranešimą
                  Paskui iskele i tuometini Markso pr., kur jis zuvo galutinai 90-ju pradzioje.
                  Tai kad tebėra
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                    Tai kad tebėra
                    Buvau ten pries 3 men. Pastatai liko ir tiek. Jokis veiklos.

                    Comment


                      Nueikite į restoraną "Laikinojo sostinė" naujoje "Maximoje" Raudondvario plente, už "Regitros". Pamatysite tokių Kauno nuotraukų, kad atšoks fantazija, ko čia atėjote

                      Comment


                        Parašė DDR 80 Rodyti pranešimą
                        Buvau ten pries 3 men. Pastatai liko ir tiek. Jokis veiklos.
                        Ar abu su Himleriu turite galvoje Raudondvario pl. 113? Jeigu taip, tai dėl neveiklos klystate. Vyksta, tik domėtis reikia.

                        Comment


                          Parašė DDR 80 Rodyti pranešimą
                          Visko buvo. Bet Ziemos uostas gyvavo iki, tiksliai nepasakysiu, bet 1966-68 dar buvo toje pacioje vietoje. Paskui iskele i tuometini Markso pr., kur jis zuvo galutinai 90-ju pradzioje. Stai 1956 m. nuotrauka.

                          Ši foto jau buvo diskutuota temoje "Kauno senamiestis nuo gotikos iki XXI a. pr." - #93, #105. Nežinau iš kokios parodos ji paimta, bet su metais ten nelabai tikslu. Jau minėjau, jog kairėje pusėje matosi autokranas MAZ-500, kurio gamyba buvo pradėta 1965 - 1966 metais. Nuotrauka daryta, manau, apie 1970-uosius.

                          Comment


                            Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                            Ši foto jau buvo diskutuota temoje "Kauno senamiestis nuo gotikos iki XXI a. pr." - #93, #105. Nežinau iš kokios parodos ji paimta, bet su metais ten nelabai tikslu. Jau minėjau, jog kairėje pusėje matosi autokranas MAZ-500, kurio gamyba buvo pradėta 1965 - 1966 metais. Nuotrauka daryta, manau, apie 1970-uosius.
                            Istorikai ir muziejininkai neklysta. Foto mano daryta KVB, ne parodoje. O nuotraukoje man rods visai ne MAZ-as. Buvo tokia masina, labai panasi. Dare kazkur soc.lageryje, lyg Skoda S706 (leido nuo 1952 m.) ne pamenu tiksliai. O gal ir klystu.
                            O cia visi MAZ-ai, bet su tokiu kelimo mechanizmu lyg ir nera ( turiu omeny deze, kur jis pasleptas)
                            http://www.techstory.ru/krans/maz_kran.htm
                            Nebe pagrindo paminejau Raudondvario pl. 113. Buvau teritorijoje, kalbejau su darbininkais, maciau visa " veikla".

                            Comment


                              Parašė DDR 80 Rodyti pranešimą
                              Istorikai ir muziejininkai neklysta. Foto mano daryta KVB, ne parodoje. O nuotraukoje man rods visai ne MAZ-as. Buvo tokia masina, labai panasi. Dare kazkur soc.lageryje, lyg Skoda S706 (leido nuo 1952 m.) ne pamenu tiksliai. O gal ir klystu.
                              O cia visi MAZ-ai, bet su tokiu kelimo mechanizmu lyg ir nera ( turiu omeny deze, kur jis pasleptas)
                              http://www.techstory.ru/krans/maz_kran.htm
                              Nebe pagrindo paminejau Raudondvario pl. 113. Buvau teritorijoje, kalbejau su darbininkais, maciau visa " veikla".
                              Be kita ko atkreipkit demesi-toliau stovi "ZiL 130"taip kad su metais yra netikslumas

                              Comment


                                DDR-e,
                                pažiūrėk savo žinutę #269. Manau, jog labai gerai tuokart pasakei. O ar istorikų ir muziejininkų tai neliečia?

                                Ačiū, wanderer‘i, kad tolumoje įžiūrėjai ir ZIL -130. Juos gamino 1964-1994.

                                Comment


                                  Dėl VĮ "Vidaus vandens kelių direkcijos" Raudondvario pl. 113. Aš ten lankausi ne vieną ir ne du kartus per metus. Be to, turiu toje įmonėje ir bičiulį.

                                  O ką ji veikia, galima pažiūrėt:

                                  http://www.liwa.lt/index.jsp?m=500

                                  Comment


                                    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                    DDR-e,
                                    pažiūrėk savo žinutę #269. Manau, jog labai gerai tuokart pasakei. O ar istorikų ir muziejininkų tai neliečia?

                                    Ačiū, wanderer‘i, kad tolumoje įžiūrėjai ir ZIL -130. Juos gamino 1964-1994.
                                    Liecia visus. Ir mus tame tarpe. O, kaip lengvai galima pagyvinti tema
                                    O del veiklos, tai mes matomai kalbame skirtingomis kalbomis.
                                    As turejau omeny laivu, baidoku ir kitokiu plaukiojanciu priemoniu statyba, remonta (taip, viena is paslagu VVKD - statyba ir remontas laivu, jachtu, kateriu;- bet gi sito nera, nes nera ka remontuoti ir statyti, turenum zinoti tai,nes, - Be to, turiu toje įmonėje ir bičiulį. ). Keliu valdybai pavaldus Ziemos uostas su savo dirbtuvemis preis kara ir po jo state ir remontavo.
                                    Ir aplamai, ka mes vienas kitam bandom irodyti
                                    Va apie ka as kalbejau.

                                    Comment


                                      Taip, kalbant apie laivybą Nemune, kas buvo tarpukarį ir dabar - didžiulis skirtumas. Šiandien mažai laivų - mažai ir remonto. Kodėl taip atsitiko, atsakymų nesunku rasti.
                                      Turiu tokį siūlymą (kam juokais, o kam rimtai): pradėti kiekvienam galvoti apie nuosavą vandens susisiekimo priemonę. Geriau pradėti nuo savęs, nei tuščiai bėdavoti.

                                      Comment


                                        Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                        Taip, kalbant apie laivybą Nemune, kas buvo tarpukarį ir dabar - didžiulis skirtumas. Šiandien mažai laivų - mažai ir remonto. Kodėl taip atsitiko, atsakymų nesunku rasti.
                                        Turiu tokį siūlymą (kam juokais, o kam rimtai): pradėti kiekvienam galvoti apie nuosavą vandens susisiekimo priemonę. Geriau pradėti nuo savęs, nei tuščiai bėdavoti.
                                        Kaip sitie 1931? Supratom. imsimes priemoniu.

                                        Comment


                                          Pagal norus ir galimybes.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X