Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Obeliai*, Rokiškio r.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • laimutis
    replied
    3Darchitect galėjote parašyti kad visos nuotraukos paimtos iš Facebook Lietuva senose fotografijose, jeigu jos ne iš jūsų asmeninio archyvo.

    Komentuoti:


  • 3Darchitect
    replied
    Sveiki, dėkui už pateiktas foto ir info. Labai įdomu sužinoti daugiau apie šį miestelį. Turiu šiek tiek senosios info ir aš:

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Obeliai, pagrindine gatve 1975 m.?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Atvirukų rinkinys "Rokiškis". Vilnius, "Mintis", 1977. Nuotr. L. Verbliugevičiaus

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Obeliai 2014.01.01
    Atstatytas paminklas
    Paskutinis taisė Romas; 2014.01.02, 21:35. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodas.
    Obeliai tokių pokyčių nematė kelis dešimtmečius







    http://www.keliozmones.lt/viewtopic.php?f=3&t=2106

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Obeliai II pasaulinio karo metais

    Vokiečių karo lakūnų nuotrauka iš II pasaulinio karo laikų
    Obeliai 1944.08.24
    Pilna nuotraukos aprėptis


    Išdidintas Obelių centrinės dalies vaizdas

    Nuotrauka iš http://www.wwii-photos-maps.com/

    Palyginimui - dabartinė ortofoto

    www.maps.lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu naujosios (dabartinės) Obelių stoties link.



    Latvijos link. Dykynė kelyno vietoje.



    Stoties panorama.



    Stotis užkaltais langais ir durimis.



    Didelis muitinės pastatas toliau nuo bėgių ir sandėlis.





    Sandėlis.







    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Barkiškio g. pervaža Obeliuose, stoties link.



    Pirmoji Obelių stotis buvo kiek arčiau Rokiškio. Senosios stoties vietoje likę ūkiniai pastatai. Tarpukario statybos.





    Už keliasdešimt metrų nuo ūkinių pastatų Latvijos link buvo stoties pastatas. Dabar jo vietoje sandėlis ir aptverta aikštelė.



    Ar tik ne senojo stoties pastato pamatai matosi ties tvora.



    Ties senosios stoties vieta naujosios Obelių stoties link.



    Kiek atokiau nuo geležinkelio netoli senosios stoties yra šis gyvenamasis namas. Atrodo, kad ruošiamasi remontuoti, o ne griauti.





    Šalia medinio namo išlikęs rūsys.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    www.DELFI.lt 2013 m. kovo 25 d. 11:00
    Mindaugas Jackevičius
    Obeliuose siekiama atstatyti okupantų išniekintą paminklą Birželio sukilėliams
    Prieš daugiau nei pusšimtį metų okupacinė sovietų valdžia Rokiškio rajone Obelių kapinėse išniekino ir sugriovė paminklą Birželio sukilimo dalyviams. (...) Atstatyti istorinį paminklą pasiryžę obeliečiai tai laiko mūsų valstybės ir tautos istorinės garbės reikalu ir kviečia visuomenę prie to prisidėti.

    1942 m. pastatytas paminklas Obeliuose

    nuotr. www.obeliupaminklas.lt

    Paminklo atstatymo iniciatorius dabar yra iš Obelių kilęs Valstybinės kalbos inspekcijos viršininkas Donatas Smalinskas. (...)

    Obelių paminklo vizualizacija

    www.obeliupaminklas.lt

    Dabar visi reikalingi dokumentai yra parengti, Rokiškio rajono savivaldybė tam pritarė, 2010 m. spalį priėmė sprendimą šį paminklą atstatyti ir skyrė 30 000 litų, praėjusių metų rugsėjį Obeliuose vykusios konferencijos metu pradėtos rinkti aukos.

    D. Smalinsko teigimu, būtų labai gerai, kad statybos montavimo darbai kainuotų 60–70 tūkstančių litų. Nuo praėjusių metų rugsėjo pavyko surinkti 23 215 litų. Sausio pabaigoje Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo, aukų rėmimo ir atminimo įamžinimo fondas skyrė dar 3 000 litų. Statybą numatoma pradėti ir baigti šiais metais.

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=60963177

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Linkėjimai iš Obelių. Katalikų bažnyčia. Apie 1916 m. atviruką išleido H.Kuntzol, Halle (Saale)

    ebay.de
    Paskutinis taisė laimutis; 2012.10.12, 23:34.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Gerai, kad rekonstruos ir platins pagrindinę gatvę, iš nuotraukų ji atrodo itin siaura.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Obeliai II-ojo pasaulinio karo metais

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.05
    Vytauto gatvė netoli Obelių centro




    Atspindys parduotuvės vitrinoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.05
    Vytauto g., einant nuo Dusetų pusės link centro









    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasivaikščiojimas Vytauto gatvėje
    Į Dusetų pusę


    Bus įdomu palyginti po rekonstrukcijos






    Buv. stribinyčia, dabar - muziejus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Namas sankryžoje į Subatę


    Aikštė priešais bažnyčią






    Kelias Subatės link


    Pora nuotraukų pro automobilio langą važiuojant atgal
    Centrinė sankryža nuo Subatės pusės


    Vėl Vytauto g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.05
    Kadangi numatoma Obelių miestelio pagrindinių gatvių rekonstrukcija, šios nuotraukos po metų ar dviejų jau bus istorinės

    Atvažiavimas į Obelius 117 keliu nuo Bradesių pusės


    Obelių Vytauto gatvė


    Sankryža į Zarinkiškį - Šapelius


    Tiltas per Kriaunos upę, kuris bus rekonstruojamas














    Jau ir Obelių centras.


    Vytauto gatvė bus praplatinta , o tie "etnografiniai" grioviai bus užpilti




    Namai pagrindinėje sankryžoje
    Paskutinis taisė Romas; 2015.04.28, 21:28.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas


    Krašto kelių 117 ir 122 rekonstrukcijos brėžiniai (paspaudus - didesnis brėžinys)
    1. KK117 Obeliai - Bradesiai
    ...

    2a. KK122 Subate-Obeliai


    2b. KK122 Obeliai -Rokiškis
    ...


    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=101052
    Paskutinis taisė Romas; 2012.10.06, 10:26.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Krašto kelio Nr. 117 Zarasai–Bradesiai–Obeliai ruožo nuo 39,80 iki 40,95 km ir Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 8,70 iki 10,40 km rekonstravimas
    3. PROJEKTINIAI SPRENDINIAI
    3.1. Kelio trasa
    3.1.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
    Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 6 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 200 m, didžiausias – R = 600 m.
    3.1.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
    Esamo ir rekonstruojamo kelio ašys sutampa. Plane yra 9 posūkio kampai. Mažiausias horizonta-liosios kreivės spindulys R = 125 m, didžiausias – R = 1 600 m.

    3.2. Išilginis profilis
    3.2.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
    Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamą kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,8 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 600 m, išgaubtos – R = 6 300 m.
    3.2.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
    Išilginis profilis iš esmės atkartoja esamo kelio išilginį profilį. Didžiausias išilginis nuolydis siekia 6,25 %. Mažiausias įgaubtos vertikalinės kreivės spindulys R = 1 500 m, išgaubtos – R = 200 m.

    3.3. Žemės sankasa
    3.3.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
    Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 9,30 m, tilto per Kriauną prieigose – 11,90 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
    Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
    Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
    3.3.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
    Projektuojamas žemės sankasos plotis siekia 11,90–16,02 m, šlaitų nuolydis – 1:1,2.
    Pagrindines žemės darbų apimtis sudaro lovio kasimas per projektuojamos dangos konstrukcijos storį. Iškastą gruntą numatoma išvežti į sandėliavimo aikšteles. Vėliau šis gruntas bus panaudojamas sankasai paplatinti, kelkraščiams užpilti ir autobusų sustojimo aikštelėms įrengti.
    Pylimų ir iškasų šlaitai sutvirtinami 10 cm storio dirvožemio sluoksniu ir užsėjami žole.
    (...)

    3.5. Kelio danga
    3.5.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
    Projektuojamas dangos plotis – 7,0 m. Tik ruože prie tilto danga išplatinama iki 8,0 m. Kelkraščių plotis sudaro 1,0 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių medžiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
    Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 398+60 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 401+66 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai (dešinėje pusėje 2,5 m pločio, kairėje – 2,0 m pločio).
    Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (iš-skyrus viražus) rengiamas 2,5 %.
    3.5.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
    Projektuojamas dangos plotis nuo Pk 86+90 iki Pk 92+00 yra 8,0 m, nuo Pk 93+20 iki Pk104+70 – 7,50 m. Kelkraščių plotis nuo Pk PK 86+90 sudaro 1,5 m, jie padengiami nesurištuoju mineralinių me-džiagų (fr 0/32) 10 cm storio sluoksniu.
    Danga platinama į abi kelio puses. Nuo Pk 86+90 dešinėje kelio pusėje, o nuo Pk 88+88 abiejose kelio pusėse rengiami bortai, už jų – šaligatviai. Šaligatviai rengiami iki Pk 103+10 (plotis – 2,0 m).
    Kadangi numatoma esamą dangą nufrezuoti ir išvežti, dangos skersinis nuolydis visoje trasoje (išskyrus viražus) rengiamas 2,5 %.

    (...)
    3.7. Sankryžos, nuovažos, pėsčiųjų ir dviračių takai
    Projektuojamame ruože projektuojama iškili mažoji žiedinė sankryža. Žiedinė sankryža projektuojama 22 m skersmens su iškiliomis saugumo salelėmis. Žiedinėje sankryžoje rengiama pilna dangos konstrukcija:
    – apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis – 0,35 m;
    – skaldos pagrindo sluoksnis iš nesurištojo mišinio 0/45 – 0,20 m;
    – pagrindo asfalto sluoksnis iš mišinio AC 32 PS su rišikliu, 50/70 markės kelių bitumu – 0,10 m;
    – asfalto apatinis sluoksnis iš mišinio AC 16 AS su SZ22 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,08 m;
    – asfalto viršutinis sluoksnis iš mišinio SMA 11 S su SZ18 mineraline medžiaga ir PMB 45/80-55 rišikliu – 0,04 m.

    Ties Pk 87+85 projektuojama iškili saugumo salelė „miesto vartai“. Ties Pk 103+10 projektuojama vieno lygio sankryža su kairiniu posūkiu ir iškiliomis saugumo salelėmis. Saugumo salelė ties Pk 104+00 atliks ir „miesto vartų“ funkcijas.

    3.7.1. Nr. 117 Zarasų–Bradesių–Obelių kelias 39,80–40,95 km
    Kelio ruože rengiama 60 nuovažų. 52 nuovažos į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
    Rengiamos 8 tipinės nuovažos: 1 – 1 tipo; 6 – 4 tipo; 1 – 4v tipo. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panau-dojama naujoms nuovažoms įrengti.

    3.7.2. Nr. 122 Daugpilio–Rokiškio–Panevėžio kelias 8,7–10,4 km
    Kelio ruože rengiamos 37 nuovažos. 18 nuovažų į kiemus suprojektuotos per šaligatvius, įrengiant pažemintus bortus.
    Rengiamos 6 tipinės nuovažos: 1 – 3 tipo; 5 – 4 tipo. Dar rengiama 13 individualiai suprojektuotų nuovažų. Naujų nuovažų įrengimo piketai sutampa su esamų nuovažų piketais. Dalis esamų nuovažų dangos konstrukcijos medžiagų bus panaudojama naujoms nuovažoms įrengti.

    3.8. Autobusų sustojimo aikštelės
    Esamų autobusų sustojimo aikštelių vietos pakoreguotos pagal eismo saugumo reikalavimus. Rengiamos penkios autobusų sustojimo aikštelės: iš jų keturios tipinės, o ties Pk 94+60 rengiama individualiai suprojektuota autobusų sustojimo aikštelė su paviljonu.
    (...).

    3.9. Automobilių stovėjimo aikštelės
    Projektuojamos keturios automobilių stovėjimo aikštelės. Dvi kelyje Nr. 122, ties Pk 89+05 ir Pk 92+00, kitos dvi – kelyje Nr. 117, ties Pk 408+05 ir Pk 409+10.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...052&LID=129214

    Komentuoti:

Working...
X