Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Seni VDA studentų darbai (neįgyvendinti)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Seni VDA studentų darbai (neįgyvendinti)

    Jei kas nežinot, VDA - Vilniaus Dailės Akademija.
    Besilankant joje rudenį, teko laimė surasti senų architektų darbų. Geriausius išsinešė dabartiniai studentai, tad ypatingų neradau.
    Visgi, yra keletas vertų, kad išvystų dienos šviesą. Visi darbai didžiuliai - 1x1 m, tad nuskanuoti nebuvo jokios galymybės - teks pasitenkinti fotografijomis.
    Kažkas kalbėjo apie vandens parką Vilniuje? Štai prašom:


    Galbūt reiktų kažko naujo studentų miesteliui? Bus!

    O kaip jums Katedros aikštėje vietoj paminklo (nesakysiu su kuo) fontanas? Mano nuomone, turėtume kažką panašaus į geizerį miesto centre

    Kai kurie architektai įsimyli spalvas (pvz. oranžinė), kiti labai mėgsta kitokias formas (pvz. žiedus). Kartu pridedu dabartinį Vilniaus žemėlapį maždaug tų vietų, kurios parodytos projekte.



    Štai naujausias mano "kolekcijoje" darbas (1994 m.):

    Tačiau reikia pripažinti, kad yra tikrai nuostabių, atlikimo prasme, darbų:


    O pabaigai, viktorina. Kas čia per architektūrinis objektas?

    Atsakymas (skaityti atvirkščiai): sakuilouS. Greit atspėjot?

    #2
    Hehe, dėkui už projektus, bet nėr čia kažko juokingo, kaip žadėjai

    Tas projektas Kauno senamiesty man visai patiko. Kaip ir studentų kultūros centras
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      Suprantu, kad matant tokias nuotraukas nieko per daug nenuspręsi. Reikia matyt prieš akis visą didelį vaizdą.
      Hidroparko išplanavimas labai įdomus. Vaikams padarytos net dvi žaidimų aikštelės. Tėvai, tuo metu, gali pasirinkti - mėgautis vandens žaidimais, arba keliauti į pliažą. Vienu atveju atstumas iki vaikų bus ~120 m., o kitu - virš 250 m. Kaip su vaikų priežiūra? Yra dar panašių kabliukų: kur persirengimo kabinos - administracinis pastatas tam nelabai tinkamas, o gal persirengt svetainėje? Tualeto irgi geriau neieškot...
      Studentų pastačiuko užmojai visai neblogi - reikia pasižiūrėt į patalpų eksplikaciją. Aišku, nelabai ką iš nuotraukos išskaityt įmanoma.
      Katedros aikštėje esantis fontanas vandenį turėtų kelti į 8-10 m. (mąstelis) aukštį. Todėl ir sakiau, kad turėtume geizerį.
      Vilniaus miesto išplanavimas - kelios didelės plačios gatvės su begale žiedų. (Duok, Dieve, vairuotojams kantrybės! )
      Beje, kur ten įžvelgei Kauną? Čia vien tik Vilniui skirti projektai.
      Šitas - tai dabartinės prezidentūros vidinio kiemelio projektas

      Comment


        #4
        O blyn, pamačiau kažką panašaus į rotušę ir užkibau

        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #5
          Parašė wtme
          Vilniaus miesto išplanavimas - kelios didelės plačios gatvės su begale žiedų. (Duok, Dieve, vairuotojams kantrybės! )
          O dabar vairuotojams dūstant kamščiuose kantrybės nereikia?
          Tas „studentiškas“, kompaktiškai užstatytas su gerai išvystytų gatvių tinklu variantas dabarties sąlygomis funkcionuotų kur kas geriau, nei Vilniuje realizuota pseudourbanistinė socialistinė utopija
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            #6
            Sveikinu visus su naujaisiais, pirmiausia .
            Tas „studentiškas“, kompaktiškai užstatytas su gerai išvystytų gatvių tinklu variantas dabarties sąlygomis funkcionuotų kur kas geriau, nei Vilniuje realizuota pseudourbanistinė socialistinė utopija
            Nežinau kaip tau, bet man tokiam mieste visai nesinorėtų gyventi - kvepia gilia monotonija.
            Kalbant apie žiedus, cituoju VGTU leidinį "Miestotvarka": http://www.vgtu.lt/leidiniai/index.php?id=27. Ieškoti pačioje apačioje.
            Šio tipo sankryžos ateityje gali būti projektuojamos tik neintensyvaus eismo gatvėse, kur į sankryžą per valandą įvažiuoja ne daugiau kaip 2000 automobilių, nes šiuo atveju ir darantieji dešiniuosius posūkius konfliktuoja su bendru transporto srautu. Jas galima naudoti aptarnavimo gatvių sankirtose su prievažomis, arba mažų miestų (iki 50 tūkst. gyv.) pagrindinių gatvių tinklui.
            Žinoma, tuo laiku, kai buvo projektuota, abejoju, ar per nors vieną sankryžą per valandą pervažiuodavo daugiau nei 2000 automobilių, tad tai būtų visiškai pasiteisinę. Laikai keičiasi.

            Comment

            Unconfigured Ad Widget

            Collapse
            Working...
            X