Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius ir Kaunas - naujo metropolio Europoje širdis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vilnius_Kaunas

    Turetu iseit kazkas gero is sito sumanymo ??? Nemanot ?

    Comment


      #42
      Parašė Mantaz
      Šiaip visai realu ir ekonomikai tas duotų naudos, juk trys Lietuvos miestai taptų vienu didžiuliu uostu-sostine




      Sosine-pramones centru-Uostu !!!!

      Comment


        #43
        Parašė Nedas
        Parašė Mantaz
        Šiaip visai realu ir ekonomikai tas duotų naudos, juk trys Lietuvos miestai taptų vienu didžiuliu uostu-sostine




        Sosine-pramones centru-Uostu !!!!


        Nelabai tiketina, kad per artimiausius 100metu susijungs tris didieji miestai, bet pramones centras-sostine, tai tikrai gerai...

        Comment


          #44

          Ar taip atrodys Kauno ir Vilniaus dipolis???

          Comment


            #45
            na, teritoriskai galbut ;-)

            Comment


              #46
              /\ Manau, kad JEIGU kada nors ir bus dvimiestis, tai jis bus savotiškas Neringos variantas — ten realiai 3 miesteliai sujungti į vieną miestą: Nida, Juodkrantė ir Smiltynė + 'palydintieji' miesteliai Preila, Purvynė, Pervalka, Alksnynė, Kopgalis. "Vilniakaunio" atveju įsilietų Kaišiadorys, Elektrėnai, Žiežmariai, Trakai, Lentvaris na ir dar dešimtys miestelių ir šimtai kaimų
              P.S.: Kartojais puikus naujokų bruožas — prikelti iš numirusių jau pamirštas temas
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #47
                Taip dvimiestį nupieštų valdininkai. Mano nuomone, šiems dviems miestams realiai veikti kaip dipoliui ar dvimiesčiui niekas netrukdo jau šiandien. Galbūt trūksta tik greito susisiekimo traukiniais. Vis dar trūksta, nors tai, kas yra, jau yra neblogai. Dar vienas didelis, tikrai galingas ir svarbus Europos mastu bendras oro uostas kur nors ties Elektrėnais būtų labai geras dalykas. Ir viskas. Toliau jau realių veiksmų reikia. Atrodo nedaug, bet biurokratizmas valdo ir dažnai labai geras ir teisingas idėjas tiesiog užgniaužia embriono etape.
                Paskutinis taisė LBP; 2010.01.16, 20:28.
                N N N

                Comment


                  #48

                  Mano vizija:
                  Mėlyna = Autostrados;
                  Geltona = Geležinkelio linijos;
                  Raudona = Dipolio ribos.
                  Paskutinis taisė _KuPa_; 2010.01.16, 20:36.

                  Comment


                    #49
                    Na, pasikartosiu, bet,mano nuomone, raudona riba yra visiška beletristika. Maždaug kaip apskritis. Dipolio sąvoka turi būti pakankamai konceptualus dalykas, papildantis kiekvieno miesto atskirą gyvenimą ir šiek tiek sujungiantis juos į tą teorinį darinį. Galų gale, pilna pasaulyje pavyzdžių tų daugiagalvių miestų. Nepakenktų pasidomėti prieš piešiant
                    KuPa, klausimas tau. Kas tau ta raudona linija? Kaip tų įsivaizduoji, ar ji turi / turėtų praktinę reikšmę?
                    Šiaip, tai yra įdomi urbanistikos sritis. Ir sunkiausia peržengti ribą tarp pirminių koncepcijų, kalbų ir realių darbų.
                    N N N

                    Comment


                      #50
                      Tai apytikrė miesto riba, tai nebūtinai yra užstatytas namais plotas.
                      Pakartosiu: tai tik mano vizija.
                      Paskutinis taisė _KuPa_; 2010.01.17, 09:05.

                      Comment


                        #51
                        Viskas puiku Kurti reikia, bet kam pusę Kauno palikai "už ribos". Pusę dabartinio miesto
                        Pagal kokius kriterijus ribą brėžei?
                        N N N

                        Comment


                          #52
                          Parašė _KuPa_ Rodyti pranešimą
                          Atvaizdas

                          Mano vizija:
                          Mėlyna = Autostrados;
                          Geltona = Geležinkelio linijos;
                          Raudona = Dipolio ribos.
                          Labai jau toli nuo tikrovės ta tavo vizija
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            #53
                            Dipolis, oro uostas elektrenuose, greitasis traukinys,nauji gretkeliai ir gelezinkeliai, tiltai ir visa kita is fantastiniu romanu istraukta info. Teoriskai (t.y. svajonese) viskas imanoma,bet realiai jei tai butu igyvendinta iki 2030 tai net nustebciau. Visu pirma ,kam mums to reikia? Tiek Vilniaus, tiek Kauno oro uostai keleiviu pertekliu tikrai nesiskundzia ir dar negreitai skusis. Kas tuo traukiniu vazines jei automobiliu vaziuoji maziau nei valanda ir be jokiu persedimu. Zodziu, bus poreikis bus ir paslauga, rinka pati viska sutvarko. Esama infrastruktura pilnai pajegi atlaikyti zymiai didesnius srautus,o kad investicijos neateina i Lietuva tikrai ne del prasto susisiekimo,nes jis toks nera. Aciu uz demesi.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Manau, kad JEIGU kada nors ir bus dvimiestis, tai jis bus savotiškas Neringos variantas — ten realiai 3 miesteliai sujungti į vieną miestą: Nida, Juodkrantė ir Smiltynė + 'palydintieji' miesteliai Preila, Purvynė, Pervalka, Alksnynė, Kopgalis. "Vilniakaunio" atveju įsilietų Kaišiadorys, Elektrėnai, Žiežmariai, Trakai, Lentvaris na ir dar dešimtys miestelių ir šimtai kaimų
                              P.S.: Kartojais puikus naujokų bruožas — prikelti iš numirusių jau pamirštas temas
                              Tai kad Neringos atvejis visai kitas, ten paprasčiausiai keli miesteliai atskirti (ar nuo Klaipėdos, ar nuo Klaipėdos rajono) ir sujungti į vieną savivaldybę (tarp kitko, Smiltynė ir Kopgalis jai nepriklauso, tai Klaipėdos miesto dalis), t.y. sukurtas naujas pakankamai smulkus administracinis vienetas. Dvipolio atveju būtų sukurta nauja megasavivaldybė (kurioje gyventų bemaž pusė Lietuvos gyventojų), o to daryt prasmės turbūt nėra jokios.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                #55
                                Diplio ideja buvo sukurta Zuoko laikais pinigams plauti. Praktikoje sitos idejos igyvendinimo niekaip neisivaizduoju.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Tai kad Neringos atvejis visai kitas, ten paprasčiausiai keli miesteliai atskirti (ar nuo Klaipėdos, ar nuo Klaipėdos rajono) ir sujungti į vieną savivaldybę (tarp kitko, Smiltynė ir Kopgalis jai nepriklauso, tai Klaipėdos miesto dalis), t.y. sukurtas naujas pakankamai smulkus administracinis vienetas. Dvipolio atveju būtų sukurta nauja megasavivaldybė (kurioje gyventų bemaž pusė Lietuvos gyventojų), o to daryt prasmės turbūt nėra jokios.
                                  Gal ne taip išsireiškiau. Taip, kažkaip nepagalvojau, kad Smiltynė ir Kopgalis priklauso Klaipėdos miestui. Esmė, kad Neringa yra atskira savivaldybė, sudaryta iš atskirų kaimelių/miestelių. Matyt, kažkas panašaus bandoma padaryti ir su dvimiesčiu. Visgi pritariu, kad tai galėtų būti nebent simbolinis, neformalus darinys, skirtas nebent reklamuoti Lietuvą užsienyje ir pritraukti TUI, daugiau kam tai?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment

                                  Working...
                                  X