Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad šiek tiek kitaip rašo:
    Teismo vertinimu, „VA Reals“ yra sumokėjusi už perimtą turtą beveik jo tuometine verte, todėl iš bendrovės priteisė skirtumą tarp šios vertės ir sandorio kainos – 14,5 tūkst. eurų.

    „Už turtą realiai buvo sumokėta 2,475 mln. eurų. Tai reiškia, kad „VA Reals“ nesąžiningumas nebuvo tokio laipsnio, kaip tai nurodo prokurorai, o nesąžiningos tokia pat apimtimi buvo ir „flyLAL-Lithuanian Airlines“, kurios lygiaverčiai dalyvavo turto perleidimo schemoje“, – nurodė teismas.

    Teisme Generalinė prokuratūra siekė, kad negaliojančiais būtų pripažinti visi sandoriai, o taikant restituciją iš „VA Reals“ oro bendrovei priteista 5,95 mln. eurų – didžiausią turto vertę nuo jo įsigijimo iki restitucijos.

    VAT nutartyje taip pat pažymėjo, kad bankroto byla „flyLAL-Lithuanian Airlines“ iškelta 2009-ųjų kovo mėnesį, praėjus trejiems su puse metų nuo sandorių sudarymo, turtas parduotas už faktiškai tikrąją jo kainą, pinigus už jį bendrovė gavo, todėl teigti, jog šie sandoriai lėmė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ nemokumą nėra pakankamo pagrindo.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Na kad ir kaip buvo ginami forume Flylal privatizatoriai, o bet taciau viskas vyko pagal klasikine pinigu plovimo schema https://www.15min.lt/m/id/verslas/be...ls-663-1009404
      Įdomu, kas čia labai jau gynė? Beje, Teismo sprendimas juokingas.
      Kai "chebrytė" privatizavo LAL, jau tapo aišku, kad kalami vinys į nacionalino vežėjo karstą.
      Didžiausiais netikėtumas tas, kad Gediminas Ž. kažkaip nemetė susidomėjo šiuo verslu (išskyrus pačią lietuvišką a/k).

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kai "chebrytė" privatizavo LAL, jau tapo aišku, kad kalami vinys į nacionalino vežėjo karstą.
        Didžiausiais netikėtumas tas, kad Gediminas Ž. kažkaip nemetė susidomėjo šiuo verslu (išskyrus pačią lietuvišką a/k).
        O kas čia netikėto? G. Žiemelis niekada ir nenorėjo LAL bankroto, kitaip bendrovė nebūtų vykdžius tokios didelės plėtros, bankrotą lėmė nepalankios aplinkybės, drakoniški oro uosto mokesčiai, ekonominė krizė.
        Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 07:57.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          O kas čia netikėto? G. Žiemelis niekada ir nenorėjo LAL bankroto, kitaip bendrovė nebūtų vykdžius tokios didelės plėtros, bankrotą lėmė nepalankios aplinkybės, drakoniški oro uosto mokesčiai, ekonominė krizė.
          Bankroto nenorėjo, Tačiau pardavinėjo iki paskutinės sekundės. Prisiminkime keistus švedus ir mistišką pardavimą šveicarams.
          O verslas grėsmes turi numatyti. Iš dalies ir numatė - išskaidė turtą ir veiklas. Bet tikėjosi valstybės palaikimo, ko pritrūko.
          Mano manymu, didžiausia klaida ta, kad buvo privatizuota visu 100%.

          Comment


            Bet tikėjosi valstybės palaikimo, ko pritrūko. Mano manymu, didžiausia klaida ta, kad buvo privatizuota visu 100%.
            Visuomenėje, manau, vyrauja nuomonė, kad nuostolius norėjo krauti valstybei, o sau - pelną. Valstybė, savo ruožtu, t. y. politikai, gal išvis nelabai suprato nacionalinio vežėjo turėjimo svarbą, kita vertus nenorėjo "maitinti" Žiemelio. Dar pridedam Air Lituanica ir nacionalinio vežėjo idėja sukompromituota galutinai.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Seriously, žmonės zuokines avialinijas (vieno žmogaus avantiūrą už ne savo pinigus) lygina su normaliomis avialinijomis? Man tai čia kaip fetišas, kur žmonėms patinka, kai juos žemina ir atvirai iš jų tyčiojasi.
              Pvz. Air Baltic iš esmės buvo Latvijos transporto ministro Ainaro Šleserio įsuktos, ir parūpintas reikiamas finansavimas bei lengvatos (dėl ko iki šiol teisminiai procesai). Nes iki 2004 metų buvo silpnesnės nei LAL.

              Comment


                Tai jie ir sužlugdė FlyLAL, nepamenu, ar jau teismai baigėsi.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tai jie ir sužlugdė FlyLAL, nepamenu, ar jau teismai baigėsi.
                  Ne visai, bet kad prisidėjo, tai faktas.
                  Esmė tame, kad akivaizdu, su valstybės parama aviakompanija visišlkai kitaip laikosi. O kaip buvo "drožiamos" LAL turbūt ne visi žino.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Tai jie ir sužlugdė FlyLAL, nepamenu, ar jau teismai baigėsi.
                    Baigėsi, ir atmetė ieškinį kaip nepagrįstą

                    https://www.airbaltic.com/lt/lietuvo...ries-airbaltic

                    Comment

                    Working...
                    X