Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Poilsiautojų šturmą pajūris atlaikė

    ...

    Savaitgalį bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai dirbo išsijuosę. Iki vakar ryto iš uostamiesčio į Smiltynę ir atgal perkelta daugiau kaip 107 tūkst. žmonių ir 12 321 automobilis.

    „Trys keltai naujojoje perkėloje dirbo be grafiko. Šeštadienį-pirmadienį senojoje perkėloje dirbo du keltai. Vienas jų kursavo įprastu maršrutu į Smiltynę ir atgal, kitas keleivius plukdė tiesiai į Jūrų muziejų ir delfinariumą. Visą savaitgalį keltai buvo pilni žmonių“, - pasakojo „Smiltynės perkėlos“ dispečerė.

    ...

    Comment


      Šįryt.

      Comment


        Kiek vienas keltas gali kelti automobilių ir koks maksimalus pajėgumas per valandą?

        Comment


          Smiltynės pusėje.

          Comment


            Senojoje perkėloje nuo vidudienio dirbo ir 'Kintai'.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Kiek vienas keltas gali kelti automobilių ir koks maksimalus pajėgumas per valandą?
              Iš šio vakaro "Klaipėdos" pranešimo:
              Pasak „Smiltynės perkėlos“ dispečerių, visą savaitgalį be grafiko dirba trys Naujosios perkėlos keltai, į kurių kiekvieną telpa po 32-33 lengvuosius automobilius.
              Kuršių nerijoje – kilometrinės eilės prie kelto
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...e-kelto-702738

              Comment


                Ačiū.
                Pridedame straipsnyje vietoje kelio ženklo "Keltas 2 km" geriau prikabintų lentelę. "Jums liko laukti apie 1 val." (ar atitinkamai kiek reikia nuo to ženklo laukti).

                Comment


                  Dėl kelių tokių dienų kabinti atskirų ženklų neapsimoka. Ir žinojimas, jog tau liko laukti tiek ir tiek laiko, eilės nesumažins. Geriau daugiau ženklų su nuorodomis į automobilių perkėlą, nes vis dar pasitaiko, kad koks vokietis ar rusas pasiklydę nuvažiuoja iki senosios.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Dėl kelių tokių dienų kabinti atskirų ženklų neapsimoka. Ir žinojimas, jog tau liko laukti tiek ir tiek laiko, eilės nesumažins. Geriau daugiau ženklų su nuorodomis į automobilių perkėlą, nes vis dar pasitaiko, kad koks vokietis ar rusas pasiklydę nuvažiuoja iki senosios.
                    Jeigu žinai kad perkėla 2km laukti 2 val. ramiai eičiau ledų

                    Comment


                      Poilsiautojai vėl atakavo keltus

                      Saulėtų orų banga atginė daugybę poilsiautojų pajūrio link. Vakar prieš pietus į Neringą plūstelėjo tokia masė mašinų, kad prie perkėlos į Smiltynę nusidriekė eilės.

                      Smiltynės perkėlos dispečeriai informavo, kad, vos tik ėmus formuotis spūstims prie perkėlos, keltai pradėjo kelti automobilius kas keletą minučių.

                      „Dirbame be grafiko. Mašinas nuolat kelia trys keltai. Vienas jų net nekelia iš Smiltynės pusės, tik iš Klaipėdos pusės perkelia, nes Smiltynėje jokių eilių nėra“, – pasakojo įmonės dispečerinės darbuotojai.

                      Vienas kitas automobilis Smiltynėje pasirodė tik po vidurdienio. Spėjama, kad atgal į žemyną skubėjo savaitgalį Neringoje užsibuvę atostogautojai.

                      Automobilių eilė iš Klaipėdos pusės vienu metu buvo nusidriekusi Minijos gatve. Čia netrukus reguliuoti eismo prisistatė Kelių policijos biuro pareigūnai.

                      Pranešama, kad automobilių eilėje incidentų išvengta.

                      „Buvo dienų, kai buvo baisiau. Šiandien keltai pakraunami kas penkias ar dešimt minučių. Tad eilės ištirpo gana greitai ir, manau, kad ilgai laukti žmonėms nereikėjo“, – pasakojo įmonės dispečerė.

                      Į vieną keltą telpa apie trys dešimtys automobilių.

                      Pavakare automobilių eilės prie perkėlos uostamiestyje išnyko, nedidelė eilė po 17 valandos susidarė Smiltynės pusėje.

                      Comment


                        Ačiū.

                        Beje, neseniai Žinių radijuje kalbėjo p. Vaitkus. Panašu, kad tiltas/tunelis neišvengiamas, jei bus suformuotas ant Kiaulės nugaros salos uosto pusiasalis. Čia yra ta laida, jo argumentai įtikino, kad Smiltynės perkėlos dienos iš esmės suskaičiuotos (tiesa, jų liko labai daug).

                        http://www.ziniuradijas.lt/epizodas/...pokalbis/46645

                        Comment


                          Tai čia iš pat pradžių interesai aiškūs, tik geriau jau tiesiai šviesiai iškart sakytų, kad taip ir taip, ir tas bei tas kaip kompensacija, o ne pasakas bobutėms sektų apie intensyvėjančią laivybą ir t.t.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Beje, Smiltynės perkėlos persiorientavimas iš keltų veiklos į vidaus vandenų laivybą gali būti sėkmingas. Pvz. maršrutas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Rusnė-Klaipėda, Klaipėda-Kaunas ir pan.

                            Comment


                              Kas trukdo pačius keltus iškelti už kiaulės nugaros? Kam tada reikalingas tiltas, jei pats Vaitkus sako, kad galima įrengti automobilių aikštelę tose naujai planuojamose teritorijose ir organizuoti viešąjį transportą?
                              Daugiau nei pusė mln. auto perkeliama į Kuršių neriją per 2-2,5 mėnesio??? Kas per skaičiai? Net vasarą tokių srautų nebūna. Matai, vaizduoja esąs susirūpines miestiečių sveikata, o fūras iš už miesto atkėlė į patį miesto centrą.

                              Comment


                                Jei bus apsispręsta neleisti jokio transporto išskyrus spec. tarnybas ir viešąjį - tada taip, tiltas/tunelis neturi prasmės.
                                Kelto iškėlimas Alksnynė - Karių g. tiesė? Gal. Kaži kaip su gyliais ir būsima uosto infrastruktūra krante ties Kairių gyvenviete.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Jei bus apsispręsta neleisti jokio transporto išskyrus spec. tarnybas ir viešąjį - tada taip, tiltas/tunelis neturi prasmės.
                                  Kelto iškėlimas Alksnynė - Karių g. tiesė? Gal. Kaži kaip su gyliais ir būsima uosto infrastruktūra krante ties Kairių gyvenviete.
                                  Jis apskritai neturi prasmės, nes reikalingas būtų tik mėnesį-du per metus. Kadangi uostas ketina plėstis į pietus, atitinkamai bus ir gyliai. Pačiame pietiniame uosto gale įrengus perkėlą keltai laivybai tikrai netrukdys.

                                  Comment


                                    Įdomu būtų pamatyti ką uostas suplanavęs. Turiu omenyje, kurias teritorijas "prisijungs".

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Kas trukdo pačius keltus iškelti už kiaulės nugaros? Kam tada reikalingas tiltas, jei pats Vaitkus sako, kad galima įrengti automobilių aikštelę tose naujai planuojamose teritorijose ir organizuoti viešąjį transportą?
                                      Daugiau nei pusė mln. auto perkeliama į Kuršių neriją per 2-2,5 mėnesio??? Kas per skaičiai? Net vasarą tokių srautų nebūna. Matai, vaizduoja esąs susirūpines miestiečių sveikata, o fūras iš už miesto atkėlė į patį miesto centrą.
                                      Per visus 2014 m. perkelta 637 tūkst. transporto priemonių. Ir taip aišku, kad nėra jokio poreikio tuneliui, tad belieka skaičius iškreipti. Tikslingiau statyti tunelį būtų po Baltijos pr. žiedu, ten kamščiuose stovi ne tik saujelė persikeliančių į Neringą karštais savaitgaliais, bet kasdien tūkstančiai klaipėdiečių.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        O be to keltas betkokiu atveju reikalingas senojoje perkėloje, nes ten keliasi didžioji masė poilsiautojų į paplūdimius ir muziejaus bei delfinariumo lankytojai. Beje ir laivyba ten intensyvesnė yra ir bus nei ties naująja perkėla, bet ten kažkodėl jau nebetrukdo tai ...
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Kariškių avariją dar tiria

                                          Lietuvos saugios laivybos administracija (LSLA) praėjusią savaitę vis dar rinko medžiagą apie avariją, kurią užpraėjusį šeštadienį patyrė karo laivas "Kuršis" prieš išplaukdamas su šalies prezidente Dalia Grybauskaite dalyvauti žuvusiųjų jūroje pagerbimo ceremonijoje. Uosto direkcija dėl to ruošėsi pateikti kariškiams pretenziją, o AB "Smiltynės perkėla" to nedarys.

                                          Karinių jūrų pajėgų (KJP) laivas "Kuršis" prieš prisišvartuodamas prie 27 krantinės labai pavojingai artėjo prie AB "Smiltynės perkėla" kelto "Kintai" ir bent jau internete išplatintame filmuke atrodė, kad taranavo jį, o paskui laivagaliu trenkėsi į kitą krantinę. Po avarijos laivas kaip niekur nieko išplaukė į jūrą.

                                          KJP vadas flotilės admirolas Kęstutis Macijauskas prieš perduodamas KJP vėliavą naujajam KJP vadui jūrų kapitonui Arūnui Mockui to nutikimo nevadino incidentu. Pasak jo, laivo vadas nebus baudžiamas, nes, jeigu dėl tokių niekniekių būtų baudžiama, esą niekas neitų tarnauti. KJP civilių ir kariškių bendradarbiavimo vyresnysis specialistas, seržantas Audrius Vitkauskas pakartojo tą patį.

                                          Anot jo, užpraėjusį šeštadienį įvyko paprasčiausia avarija. Taip atsitiko todėl, kad tokios klasės karo laivas dar niekada nebuvo švartuojamas Danės upėje, jis buvo tiesiog per ilgas. Patruliniai laivai ten yra ne kartą švartuoti, tačiau jie trumpesni, jų tonažas mažesnis, tai viskas ir pasisekdavo gerai.

                                          "Prisišvartuoti buvo sudėtinga ir dėl to, kad upėje pirmyn atgal judėjo kateriai, labai trukdę tinkamai priartėti, kad būtų galima švartuotis. Todėl ir įvyko smūgis galiniu bortu", - sakė A. Vitkauskas.

                                          2010 m. įsigytą "Kuršį" šią savaitę planuota statyti į AB "Klaipėdos laivų remontas" doką. Tai - planinis jo remontas. Laivas bus perdažomas, kartu bus paremontuota ir galinio borto viršutinė dalis, kuri po smūgio buvo šiek tiek apgadinta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X