Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos giliavandenis uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Recoiler
    replied
    Netiketas sprendimas
    Giliavandenį uostą statys Būtingėje
    <...>
    Giliavandenio uosto statyba Būtingėje, pirminiais skaičiavimais, kainuotų 4,2 mlrd. litų, o Melnragėje – apie 3,8 –mlrd. litų. Būtingėje jūra seklesnė, ją reikėtų labiau gilinti, tačiau su Palangos savivaldybe projektą suderinti tikimasi daug lengviau negu su uosto plėtrai į Melnragės pusę prieštaraujančia Klaipėdos visuomene.
    <...>

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tema Giliavandenis uostas Melnragėje.Apklausa prijungta prie šios.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Giliavandenis uostas: linkstama prie Būtingės

    Paskutiniame savo posėdyje Uosto taryba nusprendė, kad tinkamiausias variantas išoriniam uostui vis dėlto yra Būtingė. Tad Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija jau įpareigojo užsienio konsultantus pradėti tokio uosto statybos poveikio aplinkai vertinimą. Nors manoma, kad šio vertinimo išvados bus teigiamos, tai esą dar nereiškia, kad jau priimtas galutinis sprendimas, jog uostas Būtingėje ir bus statomas.

    Žinia, konsultantai nagrinėjo tris alternatyvius išorinio uosto vietos variantus - Klaipėda-Melnragė, Palanga-Šventoji-Būtingė ir dabartinio Klaipėdos uosto pietinė dalis. Nors konstatuota, kad vertinant statybos sąlygas geriausias būtų Melnragės variantas, dabar jau kalbama, kad Būtingės variantas nekainuotų labai ženkliai brangiau nei Melnragės.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/gili...617319/,page.1

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Siūlomos trys išorinio Klaipėdos uosto alternatyvos
    Konsultantai nagrinėja tris alternatyvius išorinio uosto vietos variantus - Klaipėda-Melnragė, Palanga-Šventoji-Būtingė ir dabartinio Klaipėdos uosto pietinė dalis.

    Pietinės uosto dalies plėtra yra ribotas ir tarpinis variantas, nes ateityje nepatenkintų visų uosto poreikių pagal optimistinį scenarijų. Jeigu Kiaulės Nugaroje atsirastų suskystintų dujų terminalas, tokiu atveju ši plėtra būtų dar labiau apribota. Todėl konsultantai siūlo nagrinėti šio varianto kombinacijas su kitais dviem variantais.

    Vertinant neigiamą poveikį aplinkai, konsultantų manymu, jis mažiausias būtų ties Melnrage ir Būtinge. Vertinant techniniu požiūriu, t. y. statybos sąlygas, geriausias būtų Klaipėdos-Melnragės variantas, antroje vietoje - Būtingės, trečioje - Palanga-Šventoji. Būtingės atveju plėtra būtų sudėtinga, nes reikėtų naujos infrastruktūros. Vystant Klaipėdos uosto pietinę dalį, pasak konsultantų, tai būtų natūrali plėtra.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/siul...atyvos-577398/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011-04-19, 10:00
    Lietuva ieškos investuotojo giliavandenio uosto statybai
    Naują išorinį giliavandenį uostą Lietuva planuoja statyti vadovaudamasi viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės principu – už privačias lėšas. Uostą valdysiantis operatorius padėtų pritraukti naujų krovinių srautą.

    Šią savaitę būsimo uosto koncepciją susisiekimo ministro patarėjas Rolandas Bražinskas Pekine pristatys Kinijos transporto ministerijos ir verslo atstovams. Šios šalies įmonės yra vertinamos kaip vienos iš potencialių investuotojų.

    Kadangi Lietuva negali skirti pakankamai naujo uosto statybai reikalingų lėšų, Susisiekimo ministerija ieškos koncesininko, kuris finansuotų uosto statybą ir taptų jo operatoriumi. Pasibaigus koncesijos sutarčiai uosto infrastruktūra būtų perduota valstybei.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tatybai-346453

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dujų terminalas stabdytų uosto plėtrą
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/duju...575059/,page.3

    Plačiau apie uosto plėtrą ir dujų terminalą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Giliavandenį uostą siūloma statyti palei molą
    Ateityje, kai krovinių srautai viršys dabartinio uosto, turint omenyje ir Kiaulės Nugaroje pastatytas krantines, pajėgumus, t. y. 2020-2030 metais jau reikės ir išorinio (giliavandenio) uosto. Jį statyti minėto konsorciumo konsultantai siūlo ties Melnrage, tačiau tai nebūtų jūroje supilta sala, kaip 2004 metais siūlė japonai.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/gili...i-mola-574604/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Giliavandenis uostas - ties Klaipėda arba Būtinge

    Klaipėdos giliavandenis uostas gali atsirasti prie Klaipėdos arba Būtingės, trečiadienį informavo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

    Anot jo, šiuo metu už Europos Sąjungos lėšas rengiama jau antroji giliavandenio uosto galimybių studija ir dar šiais metais konsultantai siūlys keletą vietų, kuriose uostas galėtų atsirasti. E. Masiulis informavo, kad Ministrų Kabinetas pakoregavo Vyriausybės nutarimą ir įpareigojo Susisiekimo ministeriją iki 2011-ųjų liepos 1 dienos patvirtinti Klaipėdos giliavandenio uosto statybos veiksmų planą.

    E. Masiulio teigimu, planuojama, kad jau šių metų pabaigoje bus baigtos galimybių studijos, tikimasi pereiti prie konkretaus techninių sprendimų įgyvendinimo plano.

    "Iki kitų metų liepos mėnesio tokį planą turėsime, tada bus galima jau konkrečiai kalbėti apie investicijas", - žurnalistams po Vyriausybės posėdžio komentavo susisiekimo ministras.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/gili...utinge-570921/

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    tai jau per sąsiaurius eina maksimum su 13m grimzle, nes kaip sakai dėl klirenso gali siekti dugną
    Manau eina ir su didesne. Nes ten taikomas mažesnis klirensas.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Išgilinus Klaipėdos uosto akvatoriją iki 14 metrų vis tiek nebus galima priimti laivų su tokia grimzle. Reikia atskaičiuoti apie metrą klirensui. Nes įplaukęs laivas su 14 metrų grimzle paprasčiausiai atsirems į uosto akvatorijos dugną.
    tai jau per sąsiaurius eina maksimum su 13m grimzle, nes kaip sakai dėl klirenso gali siekti dugną

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Be to, kalba eina ne tik apie didesnės grimzlės laivus. Klaipėdos uostui ateityje reikės naujų teritorijų kroviniams. O dėl išskirtinio Klaipėdos uosto išsidėstymo, bei geografinės padėties, jis neturi galimybių plėstis žemyninėje dalyje.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
    jeigu teisingai suprantu, giliavandenis uostas reikalingas, kad klaipėdoje būtu galima aptarnauti laivus su didesne grimzle.
    didžiausias gylis danijos sąsiauriuose, per kuriuos patenkama į baltijos jūrą 14m, jeigu esamą uosto akvatoriją išgilinti iki 14m, tai ir nereikia svaigti apie kažkokius giliavandenius uostus, nes didesnės grimzlės laivai baltijoje neplaukioja
    Išgilinus Klaipėdos uosto akvatoriją iki 14 metrų vis tiek nebus galima priimti laivų su tokia grimzle. Reikia atskaičiuoti apie metrą klirensui. Nes įplaukęs laivas su 14 metrų grimzle paprasčiausiai atsirems į uosto akvatorijos dugną.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    jeigu teisingai suprantu, giliavandenis uostas reikalingas, kad klaipėdoje būtu galima aptarnauti laivus su didesne grimzle.
    didžiausias gylis danijos sąsiauriuose, per kuriuos patenkama į baltijos jūrą 14m, jeigu esamą uosto akvatoriją išgilinti iki 14m, tai ir nereikia svaigti apie kažkokius giliavandenius uostus, nes didesnės grimzlės laivai baltijoje neplaukioja

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Jau seniai tai reikėjo išsiaiškinti. Dabar jau ir taip aišku, kad be jo męs neišsiversim. Tačiau, kaip visada mūsų valstybėje vilkinami tokie sprendimai, nes dėdės iš sostinės visiškai nesupranta uosto poreikių. Jiems uostas asocijuojasi su kažkokia kosmine stotimi. Mano nuomone, uostas turėtų būti valdomas iš Klaipėdos, nes tik čia yra žmonių, kurie tikrai žino kaip tvarkytis uoste.
    Tai aišku vilkinami, "kūrinėliam" rašinėt laikas neribojamas juk. Tačiau, Vilniaus stabdymu kažkaip abejoju. Iki šiol viskas vyko koja kojon. Kad uostas pats nestumia šio reikalo. O juk turi galimybes.
    Galų gale net nesusitvarko (arba nesusitvarkė, nes atėjus Gentvilui reikalai pajudėjo) su paprastesniais dalykais.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    2010-06-04
    Klaipėdos uostas aiškinsis galimybes statyti giliavandenį uostą
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...i-uosta-282050

    Jau seniai tai reikėjo išsiaiškinti. Dabar jau ir taip aišku, kad be jo męs neišsiversim. Tačiau, kaip visada mūsų valstybėje vilkinami tokie sprendimai, nes dėdės iš sostinės visiškai nesupranta uosto poreikių. Jiems uostas asocijuojasi su kažkokia kosmine stotimi. Mano nuomone, uostas turėtų būti valdomas iš Klaipėdos, nes tik čia yra žmonių, kurie tikrai žino kaip tvarkytis uoste.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-06-04
    Klaipėdos uostas aiškinsis galimybes statyti giliavandenį uostą
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...i-uosta-282050

    Komentuoti:


  • Samogitia
    replied
    idomu man kurioje dar vietoje galetu but tas uostas
    is naujo skelbti konkursa ir tt, kai viskas buvo jau tada pergalvota ...
    ech

    (p.s. sorry uz senos temos pildyma)

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Giliavandenio uosto konkursas - iš naujo

    http://www.ve.lt/?data=2009-10-30&ru...rub=1190113119

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Jei Sankt Peterburgas statosi, ir dėl to mes nuspręndžiam nesistatyt, reiškia iškart pasiduodam ir atsitraukiam kaip pralaimėjusieji. Kaip jau buvo sakyta turbūt japonų - jei dabar (t.y. prieš 5 metus) pradėsim dirbti, tai gal dar laiku spėsim, kol kiti neprisistays tokių uostų. Dabar darosi panašu į tai, kad mes net nebebandysim konkuruoti, o ateities galimybes atiduosim konkurentams.
    Pas mus jeigu kas ir daroma, tai jau po laiko, ir viso to pasekmė - biurokratinės pinklės, o taip pat ir lėšų stygius Tiesiog Rusija viską darys, kad kroviniai eitų ne per kaimynų uostus, o per savuosius, tad ir tų dabartinių Klaipėdos uosto pajėgumų dar ilgam užteks ir šiaip, tarkim išaugus srautams visuose terminaluose dar yra rezervų. Svarbiausias manau plėtros projektas būtų, tai išoriniame reide statomas dujų ir taip pat naftos terminalas, kad būtume nebepriklausomi nuo Rusijos.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Jei Sankt Peterburgas statosi, ir dėl to mes nuspręndžiam nesistatyt, reiškia iškart pasiduodam ir atsitraukiam kaip pralaimėjusieji. Kaip jau buvo sakyta turbūt japonų - jei dabar (t.y. prieš 5 metus) pradėsim dirbti, tai gal dar laiku spėsim, kol kiti neprisistays tokių uostų. Dabar darosi panašu į tai, kad mes net nebebandysim konkuruoti, o ateities galimybes atiduosim konkurentams.

    Komentuoti:

Working...
X